Gå til innhold

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om hun sier at du blir stygg om du mister håret?

Anonymkode: 80247...8b9

Da er vel det hennes mening da 

Anonymkode: af99f...16e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Ella1 skrev:

Jeg har alltid vært litt fascinert over dette med at voksne kvinner klipper av seg håret når de når en viss alder. Det er da så my annet; mindre drastisk man kan gjøre for å føle seg vel. Bruk gode hårprodukter, er håret grått la det være grått og bruk produkter som får det til å se sunt ut, er det tynt så klipp en annen fasong som gir mer volum uten at det blir for kort. Endre sminkevanene, vi passer ikke de samme fargene hele livet. Ta vare på huden. Bytt evt. ut brillene til noen litt mer «typete», bruk farger. 

image.jpeg.1ce34194d4aea358f1ab4d482405ce05.jpeg

Hvor mange har hår som det der, og tid og ork til å holde det aånn i en travel hverdag hvor man må ut av døra før kl sju, tror du?

Ikke faen om jeg hadde brukt tid på å dollet og dillet med lange lokker hver bidige dag fordi jeg hadde en overfladisk partner som åpenbart var usikker på følelsene for meg. Fy søren, jeg kjenner hjertet banker litt ekstra for den fine mannen min nå! :hjerter_rundt:

Jeg er så glad for at jeg er ferdig med det lange håret, som krevde mengder med dyre, gode sjampoer, balsamer, kurer og stylingprodukter, som tok en evighet å tørke, som måtte settes opp når jeg skulle trene, vaske, jobbe i hagen, på stranda, osv. Nå trenger jeg ikke tenke på annet enn en kjapp vask og tørk, en dæsj styling, så good to go. Og best av alt: jeg får en haug av komplimenter, og alle sier jeg ser ti-femten år yngre ut med kort hår! 🤗

Anonymkode: 80247...8b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo ikke fryktelig lang tid før det blir lengre. Bare veie litt opp med en feminin bluse under blazeren, fine øredobber, maskara og kanskje litt leppestift, det.

 Bilderesultater for feminine short hairstyles"Bilderesultater for feminine short hairstyles"

Bilderesultater for feminine short hairstyles"

Anonymkode: f4a9d...c52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at folk legger så mye av identiteten i sitt lange hår at de må bruke 16 sider på å skrive om at det KUN er langt hår som er attraktivt for menn 😂 

At endring av hårfrisyre fører til sexnekt tenker jeg er knyttet til langt mer enn preferanse for langt hår, det er vel den berømte dråpen da 🤷🏼‍♀️ I et forhold der sexen allerede var utdøende... eventuelt en passende unnskyldning for en mann med sviktende seksuell evne.

 

Anonymkode: 422d3...968

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har hår som det der, og tid og ork til å holde det aånn i en travel hverdag hvor man må ut av døra før kl sju, tror du?

Ikke faen om jeg hadde brukt tid på å dollet og dillet med lange lokker hver bidige dag fordi jeg hadde en overfladisk partner som åpenbart var usikker på følelsene for meg. Fy søren, jeg kjenner hjertet banker litt ekstra for den fine mannen min nå! :hjerter_rundt:

Jeg er så glad for at jeg er ferdig med det lange håret, som krevde mengder med dyre, gode sjampoer, balsamer, kurer og stylingprodukter, som tok en evighet å tørke, som måtte settes opp når jeg skulle trene, vaske, jobbe i hagen, på stranda, osv. Nå trenger jeg ikke tenke på annet enn en kjapp vask og tørk, en dæsj styling, så good to go. Og best av alt: jeg får en haug av komplimenter, og alle sier jeg ser ti-femten år yngre ut med kort hår! 🤗

Anonymkode: 80247...8b9

Samme her, hele ansiktet løftet seg liksom oppover i det «gardinene» av hår rundt forsvant! 😃

Aldri mer langt hår. Mannen elsker at jeg er mer «rå» i stilen 🥰

Jeg tror kort hår krever mer selvtillit, ingenting å gjemme seg bak.

Anonymkode: 422d3...968

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ville ha sex lenger er kanskje en litt drøy reaksjon, men man burde aldri undervudere hvor mye langt hår har å si på hvor attraktiv menn finner deg. Det er noe av det mest feminine som finnes.

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har i hvert fall aldri følt meg tiltrukket av en kvinne med kort hår. Ser ikke på dem som et alternativ til partner.

Har sagt det rett ut til min kone at dersom hun klipper seg, så blir hun stygg. Kan ikke tvinge henne til å gjøre noe som helst, men jeg både håper og trur at det å være attraktiv ovenfor sin parner er noe både kvinner og menn synes er viktig.

Anonymkode: 0b750...df5

Stakkars kona di da. Det er jo som å si at det eneste som gjør henne fin er håret. 
Hadde vært en dealbreaker for meg om partner sa noe slikt.

Anonymkode: 422d3...968

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars kona di da. Det er jo som å si at det eneste som gjør henne fin er håret. 
Hadde vært en dealbreaker for meg om partner sa noe slikt.

Anonymkode: 422d3...968

Enig. Kvinnediskriminerende syn. Man må få lov til å ha hår til skuldrene også hvis man trives med det som kvinne. 

Anonymkode: 7a6f5...4aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at folk legger så mye av identiteten i sitt lange hår at de må bruke 16 sider på å skrive om at det KUN er langt hår som er attraktivt for menn 😂 

At endring av hårfrisyre fører til sexnekt tenker jeg er knyttet til langt mer enn preferanse for langt hår, det er vel den berømte dråpen da 🤷🏼‍♀️ I et forhold der sexen allerede var utdøende... eventuelt en passende unnskyldning for en mann med sviktende seksuell evne.

 

Anonymkode: 422d3...968

Når det er nettopp det, 16 sider om at langt hår er best, hva sier det deg? At det ikke stemmer? 

Anonymkode: af99f...16e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det er nettopp det, 16 sider om at langt hår er best, hva sier det deg? At det ikke stemmer? 

Anonymkode: af99f...16e

Når det stort sett er kvinner som svarer så sier det meg i alle fall at kvinner gjerne vil tro det, samt at mange synes at å trykke andre ned er det beste for å føle seg bedre selv 😉 

 

Anonymkode: 422d3...968

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle 16 sidene.. Men, jeg vet at sambo skulle ønske jeg hadde langt hår. Dessverre har jeg veldig tynt hår, og ikke veldig mye hår, så det blir bare pister når det blir langt.. Har dog kommet til et kompromiss, skulderlangt. (han er enig om at langt hår ikke var noe særlig på meg🤣

Anonymkode: 4e698...c51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 10.54, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende det er noe i det. Disse frisyrene som kvinner synes er "frekk og leken" synes menn ofte er grusomme.

 

Anonymkode: 6e018...eba

Enig, og jeg er kvinne selv! Kort hår på damer er som oftest kjerring og stygt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ella1 skrev:

Jeg har alltid vært litt fascinert over dette med at voksne kvinner klipper av seg håret når de når en viss alder. Det er da så my annet; mindre drastisk man kan gjøre for å føle seg vel. Bruk gode hårprodukter, er håret grått la det være grått og bruk produkter som får det til å se sunt ut, er det tynt så klipp en annen fasong som gir mer volum uten at det blir for kort. Endre sminkevanene, vi passer ikke de samme fargene hele livet. Ta vare på huden. Bytt evt. ut brillene til noen litt mer «typete», bruk farger. 

image.jpeg.1ce34194d4aea358f1ab4d482405ce05.jpeg

Jeg foretrekker langt hår men synes ikke hun der ser fresh ut overhodet. Håret ser bustete, tørt og livløst ut og brillene gjør bare ansiktet hennes hardt. 

Anonymkode: b7f66...fb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars kona di da. Det er jo som å si at det eneste som gjør henne fin er håret. 
Hadde vært en dealbreaker for meg om partner sa noe slikt.

Anonymkode: 422d3...968

Jeg får enormt hode uten hår. Tro meg. Jeg har prøvd 😌😅Mister jeg håret blir det parykk!

Anonymkode: 7ad82...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner mannen godt, jeg. Jeg tror jeg hadde blitt ganske innsnurpet hvis min mann hadde spart til langt hår og fått manbun, skjegg og tatovering.

For meg gjenspeiler hår også personlighet, og det forteller litt om hvem du er. Hipsterstil er ikke noe jeg føler passer meg. På samme måte blir ofte kort hår på damer kjerringaktig (den eneste jeg kommer på som det virker motsatt er Anne Rimmen), og det forteller at man har blitt litt satt.

Anonymkode: b99e2...342

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tar jo ikke fryktelig lang tid før det blir lengre. Bare veie litt opp med en feminin bluse under blazeren, fine øredobber, maskara og kanskje litt leppestift, det.

Bilderesultater for feminine short hairstyles"Bilderesultater for feminine short hairstyles"

Bilderesultater for feminine short hairstyles"

Anonymkode: f4a9d...c52

Hvis man er vever med store øyne kan det være kledelig.

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den dama finnes jo ikke hot i det hele tatt. Spurte mannen her, han syns hun er ganske fæl faktisk. 

Anonymkode: 716a5...7b9

Enig med ham.

Anonymkode: cc5f2...bad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har samboer sagt jeg aldri må klippe meg kort. Altså tror han mener ikke kortere enn rett over skuldrene. Han sier kort hår og frisyre på kvinner kan være kult, han synes mange kler det, men synes ikke det er fint på meg som kjæreste. Han vil jeg skal se feminin ut. Og ellers ville nok ikke jeg kledd pinnkort hår. Blir litt det samme som at jeg aldri ville likt om han sparte til langt hår. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ella1 skrev:

Jeg har alltid vært litt fascinert over dette med at voksne kvinner klipper av seg håret når de når en viss alder. Det er da så my annet; mindre drastisk man kan gjøre for å føle seg vel. Bruk gode hårprodukter, er håret grått la det være grått og bruk produkter som får det til å se sunt ut, er det tynt så klipp en annen fasong som gir mer volum uten at det blir for kort. Endre sminkevanene, vi passer ikke de samme fargene hele livet. Ta vare på huden. Bytt evt. ut brillene til noen litt mer «typete», bruk farger. 

image.jpeg.1ce34194d4aea358f1ab4d482405ce05.jpeg

Dette er kult! ☺️

Anonymkode: 134c1...833

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ville ha sex lenger er kanskje en litt drøy reaksjon, men man burde aldri undervudere hvor mye langt hår har å si på hvor attraktiv menn finner deg. Det er noe av det mest feminine som finnes. 

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har i hvert fall aldri følt meg tiltrukket av en kvinne med kort hår. Ser ikke på dem som et alternativ til partner.

Har sagt det rett ut til min kone at dersom hun klipper seg, så blir hun stygg. Kan ikke tvinge henne til å gjøre noe som helst, men jeg både håper og trur at det å være attraktiv ovenfor sin parner er noe både kvinner og menn synes er viktig.

Anonymkode: 0b750...df5

Rart at noe av det mest feminine som finnes faktisk er feminint fordi menneskene har bestemt det, ikke fordi det er naturgitt... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Thyra skrev:

Rart at noe av det mest feminine som finnes faktisk er feminint fordi menneskene har bestemt det, ikke fordi det er naturgitt... 

Hva mener du med ikke fordi det er naturgitt?

Anonymkode: 7a6f5...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...