Gå til innhold

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må da kunne ha den frisyren du synes er praktisk, men hyggelig å gjøre en innsats, kan du ikke kjøpe deg noe "bedroom hair" ; parykker slik man har bedroom shoes det er umulig å gå med for typer som synes det er hot i senga?

Anonymkode: 373c6...475

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo også ann på hvordan resten av utseende er. Jeg har sveis ala disse:

Short-Sexy-Haircut.jpg

fabaeb89104de33058d9546b137c033e.jpg

Men passer da på å ha en tilsvarende sminke/klesstile som er feminin, ellers er jeg enig i at det ofte ender opp veldig androgynt.

Ruby-Rose.jpg?fit=1200,822&ssl=1

Multi-Colored-Pixie-Short-Haircut-for-Gi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle forstår vel at denne tråden er tull. TS påstår hun er overvektig, epleformet, går i dressjakker, eier ingen kjoler, er «utadvendt og autoritær» ( hvem beskriver seg selv sånn?) og røyker. Og har nå plutselig klippet seg guttekort - noe som har ført til sexnekt fra mannens side bare sånn over natten. Høres ikke så sannsynlig ut.

Anonymkode: 9f534...4d7

Hahaha 😂 

Anonymkode: 5a64f...312

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
14 timer siden, Epictetus skrev:

Så ditt visuelle kriterier for å tenne på noen er "han/hun er ikke direkte frastøtende"?

Det må være fint å være så...åpen.

Fint at du tar ting ut av sammenhengen, men sånn er det i et forum hvor kun enkelte innlegg blir lest.

Det er IKKE jeg som bruker disse ordene, jeg har svart noen andre. Hadde du lest litt bedre, hadde du forstått dette. 

Det er fint å være så..... tja, hva skal jeg si... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann bestemmer det. Jeg skal ha langt, naturlig hår. Ikke noen farging og ikke klippe kort. 
Jeg trives for øvrig med det, så det er ikke noe problem. Hadde han sagt jeg skulle klippet det kort hadde jeg ikke gjort det for jeg kler ikke kort hår.

Anonymkode: 716a5...7b9

At du ikke vil klippe deg kort fordi du ikke kler kort hår, er noe helt annet.

Jeg også liker å være sexy for mannen min, men heldigvis har jeg en mann som bryr seg om helt andre ting enn håret mitt. Hadde jeg vært skallet, hadde han tent like mye på meg som om jeg hadde hatt langt hår. 

Mulig det er mannen min som skiller seg ut her, han bryr seg rett og slett ikke om hår og sminke på meg, om jeg hadde gått i grå, utvasket joggebukse og hatt piggsveis, hadde vi hatt sex like ofte som nå. Om jeg spør ham om hvordan han vil jeg skal klippe meg hos frisøren, så er svaret at det "driter han i". Det viktigste er at jeg har en sveis jeg trives med, som han sier, det er ikke han som skal stelle håret mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva om hun sier at du blir stygg om du mister håret?

Anonymkode: 80247...8b9

Det skal hun da få lov til å mene. 

Hva er poenget ditt? Prøver du å finne noen dobbeltmoral her? Er det ikke helt vanlig at både menn og kvinner stiller visse krav til partner når det gjelder å ta var på seg selv og sitt utseende?

Anonymkode: 0b750...df5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og best av alt: jeg får en haug av komplimenter, og alle sier jeg ser ti-femten år yngre ut med kort hår!

Og da blir spørsmålet, er det stort sett damer som gir disse komplimentene og kommentarene?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 11.39, OnFire skrev:

Bør ikke gjøre store endringer på utseendet uten å snakke med den man er i et forhold med, som helt annen frisyre, tatoveringer osv. Håret vokser heldigvis ut igjen. 

For kort hår er ikke særlig feminint, men heller ofte "litt lesbisk".

Kanskje han kan tåle litt kortere hår enn tidligere, og at du kan la det være lengre enn det er nå. Et kompromiss.

:fnise: Jeg er lesbisk og klarer ikke å bli tiltrukket av kvinner med kort hår. Jeg prøvde å date ei (skrev om det på "flaue grunner til at du har dumpet en date"-eller hva den tråden nå het), og jeg fikk det ikke til. Selv om jenta var kjempesøt og feminin sånn ellers, sminket seg osv, så ble det for maskulint, eller, androgynt er mer riktig ord. 

Jeg har halvlangt/langt (til puppene, spørs hvordan du definerer det) hår selv, og kjæresten min har litt lengre hår. Hvis hun hadde klippa håret hadde jeg syns det var veldig vanskelig, faktisk. Det hadde jo vært hennes valg, jeg hadde jo ikke nektet henne det, men det er en ekstrem forandring, så det hadde vært problematisk, samme hvor overfladisk det høres ut...Jeg er feminin i uttrykket selv og liker feminine jenter/damer, så jenter/damer med kort hår er ikke min smak. Man må ikke sminke seg og gå i kjole hele tiden, men akkurat håret er en greie, altså...!

Og jeg er snart 39.

Anonymkode: e137b...0b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at fyren mistet lysten. Som flere har påpekt, nei, menn flest tenner ikke på maskuline damer som ønsker å se ut som menn. Det går andre veien også, tror ikke flest kvinnfolk tenner på en mann som har f eks leppestift, har en feminin stemme og synes at strap-on aktiviteter er gøy. 😂

Er hårsveisen som:

1) Psycho Britney fra 2007

2) Den nye Terminator dama fra Terminator (2019)

3) Alien filmene, short hair - aggressiv (Weaver style)

4) Eller sånn Gunnhild sveis - nå ex-kona til Petter

Uansett, menn flest, gidder ikke dette tullet her. 

Anonymkode: 19ca9...31b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går andre veien også, tror ikke flest kvinnfolk tenner på en mann som ... synes at strap-on aktiviteter er gøy. 😂

 

Anonymkode: 19ca9...31b

Mer på oss damer som liker sånt i en mann ❤

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man må ikke sminke seg og gå i kjole hele tiden, men akkurat håret er en greie, altså...!

Og jeg er snart 39.

Anonymkode: e137b...0b7

Så enig! Trengs ikke kjole og skjørt for min del, men håret er en viktig del

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke Kronprinsesse Victoria kort hår, men hun går alltid med en stram kjerringknute i nakken. Søsteren derimot har nesten alltid håret utslått. Begge to er vakre, men Victoria ser så utrolig kjerring ut i motsetning til Madeleine som ser så ung og fresh ut med sitt lange utslåtte hår.

Så til tema: Jeg har alltid likt best langt hår på jenter/damer. Har alltid hatt lengt hår selv og kommer nok aldri til å klippe meg kort.

Anonymkode: f3e3e...f7d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hatsumomo skrev:

Og da blir spørsmålet, er det stort sett damer som gir disse komplimentene og kommentarene?

Nope. Av menn: alt fra mannen min til svigerfar, venner, kolleger og naboer. 

Anonymkode: 80247...8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med ikke fordi det er naturgitt?

Anonymkode: 7a6f5...4aa

Det er jo en del biologiske forskjeller på kvinner og menn. Ulike kjønnsorganer, kvinner utvikler bryster, menn blir jevnt over høyere og mer muskuløse. Menn har generelt mer hårvekst. Men hårlengde har ikke noe med dette å gjøre. Greit nok at en del menn mister håret med årene, men i utgangspunktet vokser jo håret seg like langt på begge kjønn. At menn skal klippe det kort og kvinner la det gro, er noe menneskene har funnet på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke Kronprinsesse Victoria kort hår, men hun går alltid med en stram kjerringknute i nakken. Søsteren derimot har nesten alltid håret utslått. Begge to er vakre, men Victoria ser så utrolig kjerring ut i motsetning til Madeleine som ser så ung og fresh ut med sitt lange utslåtte hår.

Anonymkode: f3e3e...f7d

Ja, kjipe kronprinsesse Victoria med kjerringknuten kan bare takke seg selv for at forloveden hennes var utro og hun ble gjort til skamme for hele landet.

Det hadde nok ALDRI skjedd hvis hun var like vakker som sin søster, slo ut håret som sin søster, viste frem puppene på Nobel-bankett som sin søster!

 

Eller...vent litt! 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Ja, kjipe kronprinsesse Victoria med kjerringknuten kan bare takke seg selv for at forloveden hennes var utro og hun ble gjort til skamme for hele landet.

Det hadde nok ALDRI skjedd hvis hun var like vakker som sin søster, slo ut håret som sin søster, viste frem puppene på Nobel-bankett som sin søster!

 

Eller...vent litt! 🤔

Er ikke akkurat som om det går dårlig med Madde 😌😎

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke akkurat som om det går dårlig med Madde 😌😎

Anonymkode: 7ad82...f35

Nei, og det er bra.

Er bare så luta lei av at så mange tror at det å være deilig og sexy er det eneste livet handler om!

Se bare på hvor jævlig mange som engasjerer seg i historien som trådstarter forteller.

Alvorlig talt; hun er overvektig, epleformet, røyker, har lagt kjolene på hyllen, tatt frem dressjakka, klippet håret direkte fra langt til pinnkort...og nå lurer hun på om kanskje det blir bedre hvis hun farger det blonde håret rødt!

Hallo!

Normalt sett skriker folk troll etter bare en eneste liten usannsynlighet.

Men med en gang det handler om utseendet, så går vett og forstand ut døren, og folk legger seg på rygg og spreller. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden og det virker som de fleste mener langt hår på kvinner er et must. Blir litt oppgitt for hva skal vi damer gjøre som ikke passer med langt hår? Jeg har veldig tykt og stritt hår som blir helt uhåndterlig hvis det er langt. Prøvde det endel som ung, men endte med å se ut som et troll på hodet. Orker ikke å se sånn ut så valgte en korte frisyrer. Det trenger ikke være helt snaua eller maksinkort, men jeg må rett og slett holde meg til ganske korte frisyrer. Har også et ganske smalt ansikt som blir helt "borte" i den trollmanken jeg ender opp med. Hestehale og sånt går ikke for det bare løsner opp. Jeg synes det må være lov for oss som ikke har hårtype og ansiktsform til at langt hår kan være fint. Det går jo an å kle seg pent og pynte seg uten å ha håret ned på ryggen liksom. 

Anonymkode: 913a5...eef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest hele tråden og det virker som de fleste mener langt hår på kvinner er et must. Blir litt oppgitt for hva skal vi damer gjøre som ikke passer med langt hår?

Anonymkode: 913a5...eef

Date menn som liker det, vel. 

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle

Hæ? Er det seriøst så mange her som mener at kvinner ha langt hår og at kort hår ikke er fint?  

Når jeg googlet fant jeg mange flotte kvinner med kort hår.  63EDFA30-5DBE-45CA-8DA9-2C71F7CF17A6.thumb.jpeg.7f69e7c9a8ff20f19456ab427f5a26f0.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...