Gå til innhold

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger mitt korte hår. Det kan blåse så mye det vil, jeg kan bevege meg akkurat hvordan jeg vil, og det irriterer meg aldri.

Kjenner jeg er så takknemlig for å ha en mann som ikke er overfladisk, og som faktisk ser på meg som mer enn et sexobjekt,

Anonymkode: 80247...8b9

Skal love deg at det hadde blitt månelyst om typen min hadde dritt i hvordan hår og skjegg var 😅 Han er en tiltrekkende mann men det kan alltids ødelegges 🤠

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marilyn Monroe er en av de som passer med kort hår. Hvis hun ikke styler håret eller har på sminke, ville hun se ut som en kjerring/gutt.
rsz_1rsz_marilyn_monroe_-_exposition_divine_marilyn_-_photo_sam_shaw_6.jpg.452bec5c79551a0bed129b06d94a3498.jpg

Anonymkode: 21c75...7c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 11.45, Phavi skrev:

Det er jeg enig i, ikke alle passer kort hår, og de fleste passer maskinkorthår av typen millimeter lengde, uansett kjønn.

Ehe, nei

Anonymkode: c07c4...432

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter min mening ikke veldig mange som kler kort hår. Og de som kler kort hår, ville mest sannsynlig kledd lengre hår enda bedre.

Det behøver ikke være veldig langt, men det bør være i nærheten av skulderlengde. 

Anonymkode: c07c4...432

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår på jenter er dritkult - trist om mannen ikke ønsker sex av den grunn. Blir vel overfladisk synes jeg. Har alltid hatt kort hår, aldri noe problem med å ha draget på menn på byen av den grunn. 

Anonymkode: 853d7...8f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 18.43, Giselle skrev:

Hæ? Er det seriøst så mange her som mener at kvinner ha langt hår og at kort hår ikke er fint?  

Når jeg googlet fant jeg mange flotte kvinner med kort hår.  63EDFA30-5DBE-45CA-8DA9-2C71F7CF17A6.thumb.jpeg.7f69e7c9a8ff20f19456ab427f5a26f0.jpeg

 

Poenget for min del er at jeg tror hun hadde vært ti ganger flottere med lengre hår,

Anonymkode: c07c4...432

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort hår på jenter er dritkult - trist om mannen ikke ønsker sex av den grunn. Blir vel overfladisk synes jeg. Har alltid hatt kort hår, aldri noe problem med å ha draget på menn på byen av den grunn. 

Anonymkode: 853d7...8f3

Da er du sikkert søt og pen slik at det korte håret blir en fin kontrast. 

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marilyn Monroe er en av de som passer med kort hår. Hvis hun ikke styler håret eller har på sminke, ville hun se ut som en kjerring/gutt.
rsz_1rsz_marilyn_monroe_-_exposition_divine_marilyn_-_photo_sam_shaw_6.jpg.452bec5c79551a0bed129b06d94a3498.jpg

Anonymkode: 21c75...7c6

Den gangen hadde jo "alle" de vakre og beundrede stjernene kort hår. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget for min del er at jeg tror hun hadde vært ti ganger flottere med lengre hår,

Anonymkode: c07c4...432

Men hvorfor ser man henne oftest med kort hår da? 

Anonymkode: 5ae12...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 13.13, Phavi skrev:

Kommer jo også ann på hvordan resten av utseende er. Jeg har sveis ala disse:

Short-Sexy-Haircut.jpg

fabaeb89104de33058d9546b137c033e.jpg

Men passer da på å ha en tilsvarende sminke/klesstile som er feminin, ellers er jeg enig i at det ofte ender opp veldig androgynt.

Ruby-Rose.jpg?fit=1200,822&ssl=1

Multi-Colored-Pixie-Short-Haircut-for-Gi

Beklager, men syns alle var grusomme. 🙈 Heldigvis bestemmer man frisyren selv.

Anonymkode: cc5f2...bad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Thyra skrev:

Den gangen hadde jo "alle" de vakre og beundrede stjernene kort hår. 

Jeg har aldri likt denne «dokosttrenden». Bestemødrene syns nok den var fin.De rullet jo opp håret hver kveld. 😆

Anonymkode: cc5f2...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ser man henne oftest med kort hår da? 

Anonymkode: 5ae12...1c0

Hun synes vel selv hun er flottest med kort hår da? Det betyr ikke at alle andre synes det. 

Anonymkode: c07c4...432

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit av dere som skriver at de som er fine med kort hår hadde vært ENDA finere med langt... 

Det stemmer ikke! Jeg ser ut som ei bondetuppe med langt hår, men ser fresh og søt ut med kort 🤷🏼‍♀️ 
 

Har prøvd alle mulige varianter. Langt blir bare ikke fresht.

Anonymkode: 422d3...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehe, nei

Anonymkode: c07c4...432

Skulle være ett ikke inni der gitt 😂 Mannfolk med maskinkort hår ser også rimelig dust ut syntes nå jeg!

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men syns alle var grusomme. 🙈 Heldigvis bestemmer man frisyren selv.

Anonymkode: cc5f2...bad

Ja, heldigvis! Jeg er generelt lite fan av langt hår med mindre det har krøller eller fall. Kjipe hestehaler er det styggeste jeg ser, og det jeg selv gikk for når jeg hadde langt hår da det alltid var i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 7.53, Dævendøtte skrev:

Vel... kjedelig er vel det siste jeg er. Har andre ting å bry meg om enn hår 😀

Mennesker som dasser rundt i utvaska joggebukse og med uvasket hår er kjedelige. 

Anonymkode: 6ae83...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Thyra skrev:

Katie Holmes er en av de få jeg synes kler kortere hår best. Hun er også fin med helt kort hår: 

IMG_20200115_055449.jpgMen hvem er personen på de nederste bildene dine? 

Mandy Moore. 

Anonymkode: 1dc32...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så teit av dere som skriver at de som er fine med kort hår hadde vært ENDA finere med langt... 

Det stemmer ikke! Jeg ser ut som ei bondetuppe med langt hår, men ser fresh og søt ut med kort 🤷🏼‍♀️ 
 

Har prøvd alle mulige varianter. Langt blir bare ikke fresht.

Anonymkode: 422d3...968

At du synes det selv betyr jo ikke at menn synes det samme? Det er velkjent at menn og kvinner til dels har sterkt divergerende oppfatninger om hva som kler kvinner ;)

For å si det slik, om jeg synes jeg selv er penest med manbun betyr ikke det at flesteparten av kvinnene mener det samme. Og bondetupper kan være søte nok de ;)

Anonymkode: 3966e...dd1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du synes det selv betyr jo ikke at menn synes det samme? Det er velkjent at menn og kvinner til dels har sterkt divergerende oppfatninger om hva som kler kvinner ;)

For å si det slik, om jeg synes jeg selv er penest med manbun betyr ikke det at flesteparten av kvinnene mener det samme. Og bondetupper kan være søte nok de ;)

Anonymkode: 3966e...dd1

Joda, men jeg har spurt mange av mine mannlige bekjente om deres ærlige mening også! Mulig det har med ansiktsform å gjøre. Ansiktet mitt blir liksom «tyngre» med «gardiner» 😂🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 422d3...968

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe galt med øynene dine om du ikke ser at Katie Holmes er finest med kort hår.

Jeg valgte det beste bildet jeg fant av henne med langt hår, og da måtte jeg lete. 

IMG_20200115_231804.png

IMG_20200115_231647.png

Anonymkode: 80247...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... hva skjer hvis dama får kreft og mister alt håret? 

Anonymkode: 16120...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...