AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #841 Del Skrevet 16. februar 2020 Vi kommer aldri til å få vite om Ulrikke er en verdig vinner! Anonymkode: 157e0...056 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. februar 2020 #842 Del Skrevet 16. februar 2020 Fy faen så ræva sang, falskt sang hun også. Kan ikke skjønne at noe sånt kan vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #843 Del Skrevet 16. februar 2020 Uavhengig av hvem man heiet på eller ikke, ingen fikk en reell sjanse. Juryen gav stemmene på fredag og så ikke finalen? Nrk burde skamme seg, jeg er flau på deres vegne. Jeg heiet ikke på noen spesiell men jeg kjenner jeg blir provosert på alle sine vegne🤷🏼♀️ Anonymkode: 24a6f...b87 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #844 Del Skrevet 16. februar 2020 Selv om min favoritt vant, så er det ikke helt uten en viss bismak. De burde stoppet/nullstillt stemmene da det ble overbelastning. Eventuelt benyttet sms. Men elsker sangen og halvparten av de som raser i kommentarfeltet her og der, hadde aldri kommet til å engasjert seg såpass at de hadde laget seg en bruker på nrk, uansett 🙂 Anonymkode: 2ec02...e8f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #845 Del Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om min favoritt vant, så er det ikke helt uten en viss bismak. De burde stoppet/nullstillt stemmene da det ble overbelastning. Eventuelt benyttet sms. Men elsker sangen og halvparten av de som raser i kommentarfeltet her og der, hadde aldri kommet til å engasjert seg såpass at de hadde laget seg en bruker på nrk, uansett 🙂 Anonymkode: 2ec02...e8f Bullshit😂 Ingen som engasjerer seg så voldsomt for noe (som ikke er omtalt som en 'kul' greie) og ikke bryr seg nok til å lage bruker. Skjønner ikke logikken din. Hva er poenget ditt?.. Anonymkode: 23f60...8e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 16. februar 2020 #846 Del Skrevet 16. februar 2020 Så... Hva heter den Instagram-kontoen til han som saboterte avstemmingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 16. februar 2020 #847 Del Skrevet 16. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jammen meg god greie på dette opplegget til å være en som misliker det så sterkt! Skap-fan! Anonymkode: d3fd0...32f En mannedame med skjegg husker man. 😂 Men ikke spør meg om hvem som vant i fjor. Eller hvem som deltok for Norge i fjor, for den saks skyld. Jeg fikk med meg at Staysman stilte med "en godt stekt pizza" et år, den burde vi sendt til Europa. Det er jo sånn musikk vi hører på i Norge. Det og Tix. Og danseband. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. februar 2020 #848 Del Skrevet 16. februar 2020 Med tanke på at det fungerte helt greit å avgi stemme så snart det fire finalistene var annonsert skjønner jeg ikke hvorfor det ikke gikk å vente litt til problemet var løst. Det ville trolig ikke kostet mange minuttene å starte avstemningen på nytt. Syns de var alt for raskt ute med å ty til verdens værste nødløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. februar 2020 #849 Del Skrevet 16. februar 2020 For et drama!!! For en kveld!! Jeg var til stede i Trondheim spektrum i går kveld og må først bare si at det var et fantastisk show - skikkelig gøy å være en del av! Men måten vinneren ble kåret på var bare helt tragisk. Her er det mye å reagere på, og jeg tror nok denne MGP-finalen vil gå inn i norsk historie. Dette var jo ting som var problemer på 90-tallet..! Og så står vi i 2020 og ikke klarer en enkel avstemming. I såå mange år som musikkonkurranser har gått av stabelen på TV der folket kunne ringe inn/sende sms/internett. Det er rett og slett ikke akseptabelt. Vi har fulgt med spent hver delfinale, heiet og ropt. Og betalt 500 kr pr. stk for inngang i går - og så får vi ikke være med på å bestemme hvem som skal gå videre til gullfinalen!?? Det er så utroooolig skuffende. Føler vi rett og slett ble fratatt litt MGP-glede. Og for å ikke snakke om artistene. Her slutter jeg meg veldig til Tone Damlis Instagram-innlegg, som jeg syns var veldig bra. Tenk all den jobben de har lagt ned i dette i forkant, og de nervene de har. Spesielt Kristin som er så ung var jo åpent om at dette var skummelt, og når vi SÅ dem nede på greenroom der hvor spente de var. Og så ender hele gullfinalen med at det ikke hadde en dritt å si hvordan de presterte på scenen. Må være en fryktelig følelse som artist! Og det var jo fortsatt masse stemmeproblemer når det sto mellom 2 stk. Jeg fikk stemt da, men hadde mange venner som ikke kom inn. Så det er jeg utrolig bitter for. Jeg har heiet på Kristin siden dagen hun deltok i delfinalen. For en kongelåt!! Den har ALT og jeg er sikker på at den hadde gjort det fantastisk bra i Europa. Så veldig skuffende resultat der syns jeg... MEN jeg liker Ulrikke også, og føler med henne å "vinne på denne måten". Aldri får hun vite om det burde vært henne som representerte Norge. Og hele Norge i harnisk på samme kveld som kanskje er den beste i hennes liv. Låten gror på meg (bare litt kjedelig at førsteinntrykket er det som telles i ESC). En annen ting jeg syns er synd er at MGP tapte mye trynefaktor i går. Endelig syns jeg det var tilbake å være 'litt kult'. At det virkelig har tatt seg opp, vært prestisje å både delta og se på. For et par år siden syns jeg nesten det var litt flaut å fortelle folk at jeg likte det... men syns det har snudd nå. Men nå falt det noen hakk ned igjen!! Helt amatørmessig dette... Hvem vil melde seg på til neste år liksom..!? Når det er sånn her NRK opererer... Nesten så man håper at Tv2 får rettighetene. Har vel aldri gått galt på en Idol-avstemming... Nei, jeg syns Nrk har opptrådt veldig klanderverdig her. De rushet det utrolig i går, kunne tatt pauseunderholdning litt tidligere mens de jobbet med problemet. Eller bare sagt til det norske folk at det ble 5 minutter pause. Hadde vært SÅ mye bedre enn å ta avgjørelsen om verdens dårligste backup så akutt. Skal ikke bli helt konspirasjonsteoretisk her... men Ulrikke var forhåndskvalifisert (av hvem, still waiting for this...) i finalen, og vips var hun blant 1 av 4. Og big shock - hun vant! Eneste som kan unngå at denne hendelsen forever blir fullstendig krise er at Ulrikke gjør det dritbra i ESC! Helst vinne 😄 Da tilgir vi Nrk alt! Haha! Men skjer det motsatte... f.eks at hun ikke kommer seg igjennom semifinalene i Rotterdam f.eks... ja da blir det bensin på bålet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #850 Del Skrevet 16. februar 2020 Ser at Tone Damli og brødrene Solli-Tangen har gått ut i media og klaget, men er det virkelig noen som tror at de ville ha gått videre til topp 4? To utrolig kjedelige sanger og lite engasjerende show. Mulig Rein Aleksander hadde gått videre, men mest sannsynlig ville Ulrikke ha vunnet uansett. Personlig heiet jeg på Kristin, men synes ikke Ulrikke var dårlig heller - hun var blant de beste og fortjente absolutt seieren. Anonymkode: d08aa...980 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veras123 Skrevet 16. februar 2020 #851 Del Skrevet 16. februar 2020 Personlig hadde jeg håpet Tone Damli vant! Det var hun som var min favoritt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #852 Del Skrevet 16. februar 2020 Kristin burde vunnet. Ung, vakker og har en deilig utstråling. Flotte unge jenter gir mange stemmer i en internasjonal finale😊 Anonymkode: 546bf...a6e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 16. februar 2020 #853 Del Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, Veras123 skrev: Personlig hadde jeg håpet Tone Damli vant! Det var hun som var min favoritt Jeg mener seriøst hun har karret til seg en artistkarriere pga utseende.. Stemmen hennes er helt ordinær og skiller seg ikke ut på noen som helst måte. Sett Tones stemme på en ordinær jente, og hun hadde aldri fått noen karriere som artist. Dessverre er utseende en altfor stor del av "pakka". 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. februar 2020 #854 Del Skrevet 16. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at Tone Damli og brødrene Solli-Tangen har gått ut i media og klaget, men er det virkelig noen som tror at de ville ha gått videre til topp 4? To utrolig kjedelige sanger og lite engasjerende show. Mulig Rein Aleksander hadde gått videre, men mest sannsynlig ville Ulrikke ha vunnet uansett. Personlig heiet jeg på Kristin, men synes ikke Ulrikke var dårlig heller - hun var blant de beste og fortjente absolutt seieren. Anonymkode: d08aa...980 Problemet er ikke at Ulrikke vant, men at det skjer på helt feil premisser. Tror også hu hadde vunnet uansett (med Rein like bak seg), men på grunn av dette tullet vil hun aldri bli sett på som en verdig vinner for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 16. februar 2020 #855 Del Skrevet 16. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at Tone Damli og brødrene Solli-Tangen har gått ut i media og klaget, men er det virkelig noen som tror at de ville ha gått videre til topp 4? To utrolig kjedelige sanger og lite engasjerende show. Mulig Rein Aleksander hadde gått videre, men mest sannsynlig ville Ulrikke ha vunnet uansett. Personlig heiet jeg på Kristin, men synes ikke Ulrikke var dårlig heller - hun var blant de beste og fortjente absolutt seieren. Anonymkode: d08aa...980 Jeg synes de har rett til å klage, de også. Og det er jo ikke det som er poenget... 35 minutter siden, Amatariel skrev: En annen ting jeg syns er synd er at MGP tapte mye trynefaktor i går. Så gøy å lese fra en som har vært der Og ja, tror MGP har mistet endel trynefaktor, ihvertfall for min del, hele Nrk har mistet trynefaktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veras123 Skrevet 16. februar 2020 #856 Del Skrevet 16. februar 2020 8 minutter siden, Expandable86 said: Jeg mener seriøst hun har karret til seg en artistkarriere pga utseende.. Stemmen hennes er helt ordinær og skiller seg ikke ut på noen som helst måte. Sett Tones stemme på en ordinær jente, og hun hadde aldri fått noen karriere som artist. Dessverre er utseende en altfor stor del av "pakka". Det synes ikke jeg, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #857 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg ble litt overrasket over sangen. For min del går den i kategorien ‘desperat’. Synes det er litt snodig all den tid og energi mange bruker på å leke ikke-desperat. Var sikker på at østlendingene skulle være litt kule, men nei, de stemte på ATTENTION? ... begynner å bli lei av fasade, merker jeg, spesielt når folk er så håpløst desperate. Anonymkode: 2cf16...a81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 16. februar 2020 #858 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser at Tone Damli og brødrene Solli-Tangen har gått ut i media og klaget, men er det virkelig noen som tror at de ville ha gått videre til topp 4? To utrolig kjedelige sanger og lite engasjerende show. Mulig Rein Aleksander hadde gått videre, men mest sannsynlig ville Ulrikke ha vunnet uansett. Personlig heiet jeg på Kristin, men synes ikke Ulrikke var dårlig heller - hun var blant de beste og fortjente absolutt seieren. Anonymkode: d08aa...980 Hvorfor skulle ikke Tone Damli og brødrene Solli Tangen ha rett til å uttale seg om den parodien av en finale de var en del av? Fordi du ikke likte deres bidrag? Rein Aleksander konkluderte fint på nyhetene i kveld, "det var ikke slik det skulle være. Jeg fikk ikke muligheten til å tape eller vinne". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 16. februar 2020 #859 Del Skrevet 16. februar 2020 Men nå er det sånn at Ulrikke skal representere Norge i ESC. Og det er en flott låt! Men jeg har noen ønsker: 1) Beveg deg mer, Ulrikke 2) Forkast den tante-kjolen, og kle deg i tidsriktig norsk design 3) Jeg vet det er en låtskriverkonkurranse, men om du vil vinne: Se 1 og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #860 Del Skrevet 17. februar 2020 Mon tro om måten dette skjedde, påvirker stemningen utover i Europa...Håper jo ikke at det "skader" altfor mye. Plutselig blir vi landet med stemme-kaos og skepsis på autopilot. Synes i grunnen Ulrikke er tapper. Det må kjennes litt uggent ut å seire på denne måten 🙈 Anonymkode: 2ec02...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå