Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er rart hvis de velger å avlyse TV-sendingen, de kan jo bare stenge det for publikum hvis de er så redde for smitte. 

Anonymkode: 82c9c...7d0

• Liker 2
Gjest Gliffy
Skrevet

Jeg tenker at ting som kan gjøre det litt lettere å holde seg hjemme er av det gode. Hvis det fortsatt er corona-krise når esc skal være bør de kjøre sending uten publikum, så kan alle som sitter ha en trivelig kveld der man får være med og stemme. På den måten kan man føle litt fest og fellesskap selv om man er i hvert sitt hus. 

AnonymBruker
Skrevet

dette er tyldigvis ikke året for mgp....kanskje like greit Rein ikke ble sendt allikavel

Anonymkode: b5da8...0dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Konkurransen kan jo fint gjennomføres, man bare stenger den for publikum. Men så er spørsmålet vil artistene opptre uten publikum ?

Anonymkode: ffb7f...20c

• Liker 2
Skrevet

Bjørg Marit Andersen er professor i medisin og var tidligere avdelingsoverlege og smittevernoverlege ved Ullevål sykehus. Den pensjonerte smittevernseksperten mener det er uansvarlig å arrangere konkurransen. Hun mener at NRK og Norge bør gå foran som et godt eksempel og trekke seg fra konkurransen. (Dagbladet)

Det er en stund fram til 16. mai, og beslutninger må tas. Hva som skjer til slutt er ikke godt å si, men per i dag ligger det nok an til at det blir utsatt eller avlyst.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I verste fall, håper jeg at de "fryser" konkurransen frem til 2021 ❤️ 

Anonymkode: 2ec02...e8f

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I verste fall, håper jeg at de "fryser" konkurransen frem til 2021 ❤️ 

Anonymkode: 2ec02...e8f

De kan jo utsette den til utpå høsten en gang. MGP i september/oktober funker like fint som i mai.  🎤🎵

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2020 den 16.33, Gliffy skrev:

Jeg tenker at ting som kan gjøre det litt lettere å holde seg hjemme er av det gode. Hvis det fortsatt er corona-krise når esc skal være bør de kjøre sending uten publikum, så kan alle som sitter ha en trivelig kveld der man får være med og stemme. På den måten kan man føle litt fest og fellesskap selv om man er i hvert sitt hus. 

Det hjelper lite å kjøre sending uten publikum. På et så stort arrangement er det mange mennesker i sving. Foruten sangere og dansere er det orkester, kamerateam, lydteknikere, crew osv. Det blir for mange mennesker samlet på ett sted.

Anonymkode: 46880...cc9

• Liker 6
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Gleder meg alltid mer til Eurovision en noen annen fest eller helligdag i året. Skjønner at det i det store og hele ikke er så viktig, men håper virkelig de finner en måte å arrangere på. Om det så blir uten publikum, kun opptak eller utsatt til senere.

Skrevet
På 12.3.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

dette er tyldigvis ikke året for mgp....

Anonymkode: b5da8...0dc

Shit ja, syns utrolig synd på Ulrikke... Her har hun drømt om MGP i hele sitt liv, og så blir hun først kåret til vinner med befolkningen i harnisk, og så stopper sannsynligvis virus den store festen i mai? Off.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:(((

Anonymkode: 1f1f6...d74

• Liker 2
Skrevet

"i følge Eurovison selv så er alle årets låter vraket. Artistene blir invitert tilbake neste år, men må delta med nytt materiale." 

😱

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

^SERIØST???!!!?😱😱😱
DET ER SKANDALE!!!!!!!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬 HAR de hørt alle de bra sangene i år også skal man ikke få kåre en vinner??!??? 😭😭😭😭😭

Anonymkode: d756a...287

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Amatariel skrev:

"i følge Eurovison selv så er alle årets låter vraket. Artistene blir invitert tilbake neste år, men må delta med nytt materiale." 

😱

Det går jo ikke!! Artistene som vant i år kan jo ha jævlige bidrag neste år:( 

• Liker 1
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Veldig trist, men forventet. Skjønner forøvrig ikke at så mange ønsker å arrangere neste års Eurovision med samme låter som i år. Det ville ødelagt for samtlige nasjonale finaler og blitt en utrolig kjedelig Eurovision sesong. Corona trenger ikke ødelegge to år på rad. I tillegg kan jeg tenke meg at flere land, som lå dårlig an på betting-listene i år, ønsker å sende et nytt bidrag. Det får heller være opp til vært enkelt land om det ønsker å gi samme artist en ny sjanse, men selvfølgelig med en ny låt.

Skrevet
49 minutter siden, Undermann skrev:

EBU skal ha diskutert tre scenarioer når det kom til avgjørelsen om konkurransen.

1. Utsette til mai 2021

2. Avholde konkurransen uten publikum

3. Utsette til slutten av sommeren 2020

De valgte alternativ 1. Hadde håpet at MGP kunne bli avholdt senere i år, men p.g.a. den uberegnelige situasjonen valgte de å utsette det hele til neste år. Ikke overraskende, men selvfølgelig trist - spesielt for artistene.

• Liker 1
Skrevet
På 6.3.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Syns det er rart hvis de velger å avlyse TV-sendingen, de kan jo bare stenge det for publikum hvis de er så redde for smitte. 

Anonymkode: 82c9c...7d0

Det er ikke bare publikum. Ved et så stort arrangement, er det mange i kulissene også.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo ikke!! Artistene som vant i år kan jo ha jævlige bidrag neste år:( 

Hvis jeg tolket det riktig så er det opp til oss (altså Norge, MGP) om vi skal kåre en ny representant neste år eller om vi vil sende den som ble utvalgt i år til utsettelsen. Jeg vil vel TRO at MGP velger å opprettholde Ulrikkes drøm, og ikke vrake henne... Men at hun/de kommer til å lage en ny låt som passer henne. Synd, for Attention var jo bra da. Men betyr ikke at det ikke blir noe bedre... Det som er mest synd er at vi går glipp av neste års folkefest med utvelgelse da. Men, er jo mye som er synd for tiden... Alt korona ødelegger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...