Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sarah90 skrev:

Vi også startet å diskutere navn når vi bestemte oss å for å prøve. Frustrasjonen er at mannen er så ambivalent. Kan like eit navn, men og tar eg det frem igjen neste uke, så liker han det plutselig ikke. Ei venninne fekk igjennom alle navnene sine rett etter fødsel. Som dei sier, ingen diskuterer med ein barselkvinne 😅

Å så kjedelig at han er så frem og tilbake 🙄 

Og herlig kommentar 😅 "ingen diskuterer med ein barselkvinne"😂 er nok noe i det ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terminliste med kjønn ☘️🤰

💗 - Jente, 💙- Gutt, 💚-Vet ikke.

 

Blosy - 25 år - B2 - termin 2/9 💙

Dingdoria - 22 år - B1 - termin 4/9

@Lottelise - år?    - B2 - termin 4/9 💗

rainbow_dash - 32 år - B2 - termin 17/9

Alex_rude - 37 år - B3 - termin 18/9 💙

Lipela - 28 år - B2 - termin 19/9

Felidays - 34 år - B4 - termin 20/9 💙

Lovilove - 22 år - B1 - termin 20/9

Smashy - 25 år - B1 - termin 25/9 💙

Carjo4 - 25 år - B1 - termin 4/10

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - termin 7-11/10

Kardinal - 32 år - B2 - termin 9/10💙

autorain - 25 år - B1 - termin 9/10

Indigo123 - 28 år - B1- termin 10/10

klbw - 25 år - B1 - termin 12/10

Veeera - 24 år - B1 - termin 14/10

Bbwifey! - 25 år - B1 - termin 15/10

Sarah90 - 29 år - B1 - termin 16/10 💙

Hei1984 - 35 år - B2 - termin 17/10

Håpefull2020 - 30 år - B2 - termin 19/10

Zelda90 - 29 år - B2 - termin 22/10

@Lillefrøkenfrue90 - år?? - B??? - termin 22/10

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - termin 23/10

Snurk - 32 år - B2 - termin 22.10 💙

missamerica - 31 år - B1 - Termin 27.10

Cer3s - 29 år - B2 - termin 28/10 💗

Annie86 - 33år - B1 - Termin 30.10 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på ordinær ul enda men fortsatt ganske sikker på kjønn. Skulle egentlig hatt tidlig ul i uke 11 men grunnet corona ble det utsatt til 13+6. Selv om det var kjedelig å vente så lenge så var det jo en fin bonus at man kunne se kjønnet så tydelig 😅 Vi venter en gutt, og har en ei jente fra før av så det blir veldig koselig med en av hver 😍🥰 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syns guttenavn er sååå vanskelig. Har noen fine navn på lista men fant liksom ikke «det» navnet. Jentenavnet hadde vært klart😅🙈 Så etter OUL måtte jeg Google og så for meg vi kom til å slite i månedsvis🙄 Men så ramlet jeg over et veldig fint navn som vi falt pladask for og som passer til storesøster sitt navn🤩 Trur vi har bestemt oss altså😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Kardinal skrev:

Jeg har syns guttenavn er sååå vanskelig. Har noen fine navn på lista men fant liksom ikke «det» navnet. Jentenavnet hadde vært klart😅🙈 Så etter OUL måtte jeg Google og så for meg vi kom til å slite i månedsvis🙄 Men så ramlet jeg over et veldig fint navn som vi falt pladask for og som passer til storesøster sitt navn🤩 Trur vi har bestemt oss altså😁

Så spennende 😁 jeg kan se for meg hvor deilig det må være å bare finne dét navnet, så får vi håpe det er rette karn som kommer ut 🤭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminliste med kjønn ☘️🤰

💗 - Jente, 💙- Gutt, 💚-Vet ikke.

 

Blosy - 25 år - B2 - termin 2/9 💙

Dingdoria - 22 år - B1 - termin 4/9

@Lottelise - år?    - B2 - termin 4/9 💗

rainbow_dash - 32 år - B2 - termin 17/9

Alex_rude - 37 år - B3 - termin 18/9 💙

Lipela - 28 år - B2 - termin 19/9

Felidays - 34 år - B4 - termin 20/9 💙

Lovilove - 22 år - B1 - termin 20/9

Smashy - 25 år - B1 - termin 25/9 💙

autorain - 25 år - B1 - termin 1/10 💙

Carjo4 - 25 år - B1 - termin 4/10

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - termin 7-11/10

Kardinal - 32 år - B2 - termin 9/10💙

Indigo123 - 28 år - B1- termin 10/10

klbw - 25 år - B1 - termin 12/10

Veeera - 24 år - B1 - termin 14/10

Bbwifey! - 25 år - B1 - termin 15/10

Sarah90 - 29 år - B1 - termin 16/10 💙

Hei1984 - 35 år - B2 - termin 17/10

Håpefull2020 - 30 år - B2 - termin 19/10

Zelda90 - 29 år - B2 - termin 22/10

@Lillefrøkenfrue90 - år?? - B??? - termin 22/10

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - termin 23/10

Snurk - 32 år - B2 - termin 22.10 💙

missamerica - 31 år - B1 - Termin 27.10

Cer3s - 29 år - B2 - termin 28/10 💗

Annie86 - 33år - B1 - Termin 30.10 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det enda en gutt i denne termingruppa 😂 selv om alle kjerringråd, fødselskart, osv tilsa jente 😂 den lille var så ivrig at det ble ikke et eneste godt bilde, for han lå ikke stille 😅 men, alt så bra ut og jordmor kunne se at det var en gutt 💙😊 termin ble også satt frem til 1/10.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sarah90, @snurk og @autorain.. Gratulere så masse med gutt i magen 🥰

Det fylles opp med gutter her 🤭 kanskje det blir mest jenter til neste år så alle guttene klarer å finne seg kjærest etterhvert 🤭 ha en fortsatt fin kveld alle sammen 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

@Sarah90, @snurk og @autorain.. Gratulere så masse med gutt i magen 🥰

Det fylles opp med gutter her 🤭 kanskje det blir mest jenter til neste år så alle guttene klarer å finne seg kjærest etterhvert 🤭 ha en fortsatt fin kveld alle sammen 😍❤️

Takk 😁❤ Ja kanskje det er for å gi disse guttene en sjanse på datingmarkede 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, autorain skrev:

Takk 😁❤ Ja kanskje det er for å gi disse guttene en sjanse på datingmarkede 😂

Men det er jo blitt veldig populært å ha eldre kvinner som kjærest 😂 neida, det kan jo enda jevne seg ut 😉 jeg har jentefølelse denne gangen, kinesiske fødselskartet sei gutt det samme gjør samboer og sønnen vår 😂 så vi har et lite veddemål bare for å gjøre det litt spennende for oss selv 😅 men neste onsdag, ja da får vi vite 🥰

Jentenavn har vi klar, mens guttenavn er det litt sånn att og frem enda 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Men det er jo blitt veldig populært å ha eldre kvinner som kjærest 😂 neida, det kan jo enda jevne seg ut 😉 jeg har jentefølelse denne gangen, kinesiske fødselskartet sei gutt det samme gjør samboer og sønnen vår 😂 så vi har et lite veddemål bare for å gjøre det litt spennende for oss selv 😅 men neste onsdag, ja da får vi vite 🥰

Jentenavn har vi klar, mens guttenavn er det litt sånn att og frem enda 😅

Hvis det ikke blir nok jenter blir det jo jentene som "vinner" og veldig mange single gutter der ute 😂 Haha

Så gøy med veddemål 😁 Blir spennende etter deres ultralyd 😍 Håper dere slipper å finne et guttenavn da, siden jentenavnet er klart 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt @autorain og alle dere andre 💙 Det er foreløpig en god overvekt av gutter i gruppen 😄

Blir spennende å se om det er gutt eller jente som lurer seg i magen din @Ønskebarnnr2 😀

 

Vi har to favorittnavn som vi pr nå sliter med å velge i mellom. Vi har heldigvis noen måneder til på oss til å bestemme oss 😄

Endret av Smashy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, autorain skrev:

Hvis det ikke blir nok jenter blir det jo jentene som "vinner" og veldig mange single gutter der ute 😂 Haha

Så gøy med veddemål 😁 Blir spennende etter deres ultralyd 😍 Håper dere slipper å finne et guttenavn da, siden jentenavnet er klart 😅

 

Hihi 🤭 

Har dere fått kjent liv på utsiden? 🥰 Her veks magen i rekordfart og første gang vi kjente det på utsiden var forrige onsdag, både mannen og sønnen har kjent det og selvfølgelig jeg selv 😅 jeg har kjent det sånn smått siden 15+3, forrige onsdag var jeg 17+3 og er nå 18+1 🥰 mange sier at det ikke er mulig å kjenne så tidlig, men tror morkaken ligger godt bak og at jeg bær barnet veldig langt frem denne gangen 🥰 så alt er mulig.. Det kan samboer og sønnen min skrive under på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Smashy skrev:

Gratulerer med gutt @autorain og alle dere andre 💙 Det er foreløpig en god overvekt av gutter i gruppen 😄

Blir spennende å se om det er gutt eller jente som lurer seg i magen din @Ønskebarnnr2 😀

 

Vi har to favorittnavn som vi pr nå sliter med å velge i mellom. Vi har heldigvis noen måneder til på oss til å bestemme oss 😄

Går det an å kombinere de 2 navnene dere har? 😁 Det gjorde vi med sønnen vår 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hihi 🤭 

Har dere fått kjent liv på utsiden? 🥰 Her veks magen i rekordfart og første gang vi kjente det på utsiden var forrige onsdag, både mannen og sønnen har kjent det og selvfølgelig jeg selv 😅 jeg har kjent det sånn smått siden 15+3, forrige onsdag var jeg 17+3 og er nå 18+1 🥰 mange sier at det ikke er mulig å kjenne så tidlig, men tror morkaken ligger godt bak og at jeg bær barnet veldig langt frem denne gangen 🥰 så alt er mulig.. Det kan samboer og sønnen min skrive under på 😅

Så gøy at du kjenner liv også på utsiden! Det gjør ikke jeg. Jeg kjenner noe innimellom på innsiden. Når det skjer er jeg ikke lenger i tvil om det er babyen eller ikke, for det er babyen 😅 Og det er veldig gøy for meg da 😁 Jeg er 19+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Ønskebarnnr2 her kjente samboer liv på utsiden førstegang 16+4. Den gangen var det veldig lette dunk fra innsiden noen ganger om dagen, men siden har det bare blitt oftere og oftere og sterkere og sterkere. Nå kjenner jeg spark og bevegelser veldig godt både inni og utenpå. Han sparker faktisk i skrivende stund 😄 Morkaken ligger mot ryggen min og ganske høyt oppe livmoren. 

Jeg tror ikke navnene passer så godt sammen, men det er absolutt en mulighet å bruke begge navn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, autorain skrev:

Så gøy at du kjenner liv også på utsiden! Det gjør ikke jeg. Jeg kjenner noe innimellom på innsiden. Når det skjer er jeg ikke lenger i tvil om det er babyen eller ikke, for det er babyen 😅 Og det er veldig gøy for meg da 😁 Jeg er 19+0 i dag.

Jeg ble paff med det første når jeg kjente det på utsiden 😅 og bare måtte få sambo til å legg hånden sin der, og ja, der sannelig fikk han seg også et støkk 😂 neida, det er jo så individuelt! ❤️ Jeg kjenner liv hver dag nå, og til faste tider! 😱 Jeg selv synest jo det er tidlig, men jeg er veldig gla for det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smashy skrev:

@Ønskebarnnr2 her kjente samboer liv på utsiden førstegang 16+4. Den gangen var det veldig lette dunk fra innsiden noen ganger om dagen, men siden har det bare blitt oftere og oftere og sterkere og sterkere. Nå kjenner jeg spark og bevegelser veldig godt både inni og utenpå. Han sparker faktisk i skrivende stund 😄 Morkaken ligger mot ryggen min og ganske høyt oppe livmoren. 

Jeg tror ikke navnene passer så godt sammen, men det er absolutt en mulighet å bruke begge navn.

Åå så gøy at det er flere som har begynt å kjenne det tidlig! 😍 Det er jo så koselig for sambo også da! ❤️ Her er det også godt med liv akkurat nå 🤭 og det blir sterkere og oftere for hver dag! ❤️ Ååå, det er så gøy at flere kan bekrefte at det faktisk går an å kjenne det så tidlig! For man får jo bare høre at det er innbilning.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Åå så gøy at det er flere som har begynt å kjenne det tidlig! 😍 Det er jo så koselig for sambo også da! ❤️ Her er det også godt med liv akkurat nå 🤭 og det blir sterkere og oftere for hver dag! ❤️ Ååå, det er så gøy at flere kan bekrefte at det faktisk går an å kjenne det så tidlig! For man får jo bare høre at det er innbilning.. 

Enig! Godt å lese at det er flere 😍 Det er jo mer vanlig å kjenne liv senere ( i hvert fall for førstegangsfødende), men jeg er mer enn sikker på at det er liv jeg har kjent siden uke 16. Så folk må gjerne tro hva de vil😄 😄 Og når samboer har kjent dunk fra uke 16, så er det i hvert fall ikke tvil 😁 Veldig koselig at våre samboere kan kjenne spark, det blir mer virkelig for de også da kan jeg tenke meg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...