Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

På 13.5.2020 den 16.24, Ønskebarnnr2 skrev:

Terminliste med kjønn ☘️🤰

💗 - Jente, 💙- Gutt, 💚-Vet ikke.

 

Blosy - 25 år - B2 - termin 2/9 💙

Dingdoria - 22 år - B1 - termin 4/9

@Lottelise - år?    - B2 - termin 4/9 💗

rainbow_dash - 32 år - B2 - termin 17/9

Alex_rude - 37 år - B3 - termin 18/9 💙

Lipela - 28 år - B2 - termin 19/9

Felidays - 34 år - B4 - termin 20/9 💙

Lovilove - 22 år - B1 - termin 20/9

Smashy - 25 år - B1 - termin 25/9 💙

autorain - 25 år - B1 - termin 1/10 💙

Carjo4 - 25 år - B1 - termin 5/10 💗

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - termin 7/10 💗

klbw - 25 år - B1 - termin 8/10 💙

Kardinal - 32 år - B2 - termin 9/10💙

Indigo123 - 28 år - B1- termin 10/10

Veeera - 24 år - B1 - termin 17/10💗

Bbwifey! - 25 år - B1 - termin 17/10 💗

Sarah90 - 29 år - B1 - termin 16/10 💙

Hei1984 - 35 år - B2 - termin 17/10

Håpefull2020 - 30 år - B2 - termin 19/10

Zelda90 - 29 år - B2 - termin 22/10

@Lillefrøkenfrue90 - år?? - B??? - termin 22/10

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - termin 23/10

Snurk - 32 år - B2 - termin 22.10 💙

missamerica - 31 år - B1 - Termin 27.10

Cer3s - 29 år - B2 - termin 28/10 💗

Annie86 - 33år - B1 - Termin 30.10

Endret av Bbwifey!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde hjertet mitt skulle sprekke etter OUL i går! ❤️For en opplevelse! Jeg gråt resten av dagen av glede! 
Trur jeg kanskje det var først i går jeg skjønte jeg skulle bli mamma. Det å få vite at det ligger ei fantastisk lita tulle som bare er vår i magen! Det å se henne! Se den lille kroppen som nektet å ligge stille for jordmora, som sugde på hånden  sin 😍 Jeg er helt euforisk! Kan ikke beskrive det en gang! Tror det må være det sykeste og fineste jeg har vært med på i hele mitt liv. 
 

Nå skal jeg i dusjen å grine litt mer tror jeg, viss ikke sprekker jeg av lykke! 🥰😭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bbwifey! skrev:

Jeg trodde hjertet mitt skulle sprekke etter OUL i går! ❤️For en opplevelse! Jeg gråt resten av dagen av glede! 
Trur jeg kanskje det var først i går jeg skjønte jeg skulle bli mamma. Det å få vite at det ligger ei fantastisk lita tulle som bare er vår i magen! Det å se henne! Se den lille kroppen som nektet å ligge stille for jordmora, som sugde på hånden  sin 😍 Jeg er helt euforisk! Kan ikke beskrive det en gang! Tror det må være det sykeste og fineste jeg har vært med på i hele mitt liv. 
 

Nå skal jeg i dusjen å grine litt mer tror jeg, viss ikke sprekker jeg av lykke! 🥰😭

Gratulerer så masse til deg og @Veeera 😍 så gøy at det kommer flere jenter inn i gjengen, dette vil nok jevne seg ut ☺️.

Blir absolutt litt mer virkelig når man får vite kjønn og sett den lille sprell levende der inne ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bbwifey! skrev:

Jeg trodde hjertet mitt skulle sprekke etter OUL i går! ❤️For en opplevelse! Jeg gråt resten av dagen av glede! 
Trur jeg kanskje det var først i går jeg skjønte jeg skulle bli mamma. Det å få vite at det ligger ei fantastisk lita tulle som bare er vår i magen! Det å se henne! Se den lille kroppen som nektet å ligge stille for jordmora, som sugde på hånden  sin 😍 Jeg er helt euforisk! Kan ikke beskrive det en gang! Tror det må være det sykeste og fineste jeg har vært med på i hele mitt liv. 
 

Nå skal jeg i dusjen å grine litt mer tror jeg, viss ikke sprekker jeg av lykke! 🥰😭

Så nydelig! ❤ Gratulerer med ei lita jente! Så bra du hadde en så fin opplevelse på OUL!🥰❤  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter 2stk tvillingjenter 🙊👶🏼👶🏼 Termin 15.september 😊💖

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, undulat2018 skrev:

Jeg venter 2stk tvillingjenter 🙊👶🏼👶🏼 Termin 15.september 😊💖

Så gøy! 🥰Gratulerer med dobbel lykke! ❤❤ Hvordan "tok dere det" når dere fant ut at det var 2? Fant dere ut på OUL eller tidligere? Og fikk du mage raskt?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, autorain skrev:

Så gøy! 🥰Gratulerer med dobbel lykke! ❤❤ Hvordan "tok dere det" når dere fant ut at det var 2? Fant dere ut på OUL eller tidligere? Og fikk du mage raskt?😊

Takk ❤️ fant det vell ut rundt uke 8-9! Kom inn til tidlig UL  pga blødninger (så ble litt sjokkerte når det var TO levende der inne 🙊❤️

Tror vi tok det ganske greit. Sjokkerte. Lo, gråt - samboer ble veeeeeldig stille. Det gikk raskt til at vi syntes dette var veldig morsomt 😄👶🏼👶🏼 
Fikk mage veeeldig fort. Ser allerede høygravid ut, så magen har vokst jevnt og trutt fra rundt uke 9 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, undulat2018 skrev:

Takk ❤️ fant det vell ut rundt uke 8-9! Kom inn til tidlig UL  pga blødninger (så ble litt sjokkerte når det var TO levende der inne 🙊❤️

Tror vi tok det ganske greit. Sjokkerte. Lo, gråt - samboer ble veeeeeldig stille. Det gikk raskt til at vi syntes dette var veldig morsomt 😄👶🏼👶🏼 
Fikk mage veeeldig fort. Ser allerede høygravid ut, så magen har vokst jevnt og trutt fra rundt uke 9 😊 

Tenk å gå fra blødning og være redd for å miste, til at det er to!🥰 Hjelpes 😅 men så gøy! Er selv tvilling og en liten del av meg ønsker en gang tvillinger selv, men det er heldigvis ikke opp til oss å bestemme 😁😅

Gikk kanskje ikke så godt å skulle skjule det til dere egentlig var klare for å fortelle det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, autorain skrev:

Tenk å gå fra blødning og være redd for å miste, til at det er to!🥰 Hjelpes 😅 men så gøy! Er selv tvilling og en liten del av meg ønsker en gang tvillinger selv, men det er heldigvis ikke opp til oss å bestemme 😁😅

Gikk kanskje ikke så godt å skulle skjule det til dere egentlig var klare for å fortelle det 😅


Ja det var helt merkelig 😱 men så lykkelig jeg er for det i dag! Gleder meg til å få oppleve to tvillinger i familien 🥰

Hehe, nei å skjule var det null mulighet for. Har en såpass liten kropp, at ærlighet var det beste 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste med kjønn ☘️🤰

💗 - Jente, 💙- Gutt, 💚-Vet ikke.

 

Blosy - 25 år - B2 - termin 2/9 💙

Dingdoria - 22 år - B1 - termin 4/9

@Lottelise - år?    - B2 - termin 4/9 💗

Undulat2018 - år? - B? - Termin 15/9 💗💗

rainbow_dash - 32 år - B2 - termin 17/9

Alex_rude - 37 år - B3 - termin 18/9 💙

Lipela - 28 år - B2 - termin 19/9

Felidays - 34 år - B4 - termin 20/9 💙

Lovilove - 22 år - B1 - termin 20/9

Smashy - 25 år - B1 - termin 25/9 💙

autorain - 25 år - B1 - termin 1/10 💙

Carjo4 - 25 år - B1 - termin 5/10 💗

Ønskebarnnr2 - 32 år - B2 - termin 7/10 💗

klbw - 25 år - B1 - termin 8/10 💙

Kardinal - 32 år - B2 - termin 9/10💙

Indigo123 - 28 år - B1- termin 10/10

Sarah90 - 29 år - B1 - termin 16/10 💙

Veeera - 24 år - B1 - termin 17/10 💗

Bbwifey! - 25 år - B1 - termin 17/10 💗

Hei1984 - 35 år - B2 - termin 17/10

Håpefull2020 - 30 år - B2 - termin 19/10

Zelda90 - 29 år - B2 - termin 22/10

@Lillefrøkenfrue90 - år?? - B??? - termin 22/10

Sekundærinfertil - 30 år - B2 - termin 23/10

Snurk - 32 år - B2 - termin 22.10 💙

missamerica - 31 år - B1 - Termin 27.10

Cer3s - 29 år - B2 - termin 28/10 💗

Annie86 - 33år - B1 - Termin 30.10 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Carjo4 skrev:

Gratulerer så mye @undulat2018, enn at det kommer 2 små 😍.
La deg inn i lista som jeg postet over her 😊

Takk 😄😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to, undulat2018.

 

Og gratulerer med 17. Mai til alle 🇧🇻

 

Jeg lurer på om dere har noen (sommer-) ferieplaner for i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.5.2020 den 11.41, Bbwifey! skrev:

Jeg trodde hjertet mitt skulle sprekke etter OUL i går! ❤️For en opplevelse! Jeg gråt resten av dagen av glede! 
Trur jeg kanskje det var først i går jeg skjønte jeg skulle bli mamma. Det å få vite at det ligger ei fantastisk lita tulle som bare er vår i magen! Det å se henne! Se den lille kroppen som nektet å ligge stille for jordmora, som sugde på hånden  sin 😍 Jeg er helt euforisk! Kan ikke beskrive det en gang! Tror det må være det sykeste og fineste jeg har vært med på i hele mitt liv. 
 

Nå skal jeg i dusjen å grine litt mer tror jeg, viss ikke sprekker jeg av lykke! 🥰😭

Åå, så koselig at du hadde en sånn fin opplevelse! ❤️ Og så koselig med ei lita jenta 😍 jeg gråt også i 2 dager av glede! ❤️ Så den følelsen kjenner jeg så godt igjen! ❤️ Gratulere! ❤️ 

På 16.5.2020 den 18.48, undulat2018 skrev:

Jeg venter 2stk tvillingjenter 🙊👶🏼👶🏼 Termin 15.september 😊💖

Wow! Heile 2 jenter 😍 så kos og så artig! ❤️ Gratulere så masse 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Felidays skrev:

Gratulerer med to, undulat2018.

 

Og gratulerer med 17. Mai til alle 🇧🇻

 

Jeg lurer på om dere har noen (sommer-) ferieplaner for i år?

Gratulere med vell overstått 17.mai! 🇧🇻 

Vi har booket oss hytte i nærheten av der hvor datteren hannes bor så vi kan være ilag med henne i 1 uke. Hun er 7 år og har veldig fort hjemlengsel, vi gjorde det samme ifjor så vi kunne være ilag med henne og hun fikk være ilag med oss og lillebroren hennes og det fungerte godt. Hun hadde veldig lyst å komme til oss no i sommer, men siden vi også holder på å pusse opp huset og hun ikke har sovet noe borte fra moren det siste året fant vi ut at det var likest å ta den turn på 12 timer, og om det viser seg at hun slår seg til ro ilag med oss på hytta så skal hun få komme til oss til jul ❤️ ellers er det vel oppussing som står på planen så vi blir ferdig før lille pia vårres kommer 🥰 

Det blir jo ikke noe svergietur slik vi hadde ifjor, men det tar vi igjen når det har roet seg med tanke på covid-19. 😊 Har dere lagt noen planer da? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Felidays skrev:

Gratulerer med to, undulat2018.

 

Og gratulerer med 17. Mai til alle 🇧🇻

 

Jeg lurer på om dere har noen (sommer-) ferieplaner for i år?

Gratulerer med gårsdagen 🇳🇴!

Vi har ingen planer, samboer skal på et eller annet med hobbyen han driver med. Jeg ønsker å dra en tur på sørlandet men regner med vi ikke er alene om det så om vi finner hotell når det nærmer seg er jo ikke sikkert. Jeg kommer til å være 30, 31 og 32 uker på vei i ferien så om jeg i det heletatt kan og er i form til å reise lengre enn nabokommunen får tiden vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen store ferieplaner her heller. Tenkte meg en tur til Norge (bor i Sverige) og besøke familie og venner mens det er ferie, og siden jeg ikke får sett de igjen før de åpner grensene og de kan komme til oss. Litt vondt å tenke på at ingen får treffe den lille før det har gått noen måneder, men men 🤷🏼‍♀️
 

Er det flere enn meg som holder på å klø seg ihjel? Eller har andre rare ting som skjer? Rabler snart for meg, klør over hele kroppen 😳 smører meg med fuktighetskrem før jeg legger meg, det hjelper litt, men kan jo ikke smøre dagen lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, klbw skrev:

Ingen store ferieplaner her heller. Tenkte meg en tur til Norge (bor i Sverige) og besøke familie og venner mens det er ferie, og siden jeg ikke får sett de igjen før de åpner grensene og de kan komme til oss. Litt vondt å tenke på at ingen får treffe den lille før det har gått noen måneder, men men 🤷🏼‍♀️
 

Er det flere enn meg som holder på å klø seg ihjel? Eller har andre rare ting som skjer? Rabler snart for meg, klør over hele kroppen 😳 smører meg med fuktighetskrem før jeg legger meg, det hjelper litt, men kan jo ikke smøre dagen lang

Ja leggene mine klør noe helt vanvittig!! 🤪 min datter har atopisk eksem så jeg lånte litt Canoderm fra henne og det fungerte utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, klbw skrev:

Ingen store ferieplaner her heller. Tenkte meg en tur til Norge (bor i Sverige) og besøke familie og venner mens det er ferie, og siden jeg ikke får sett de igjen før de åpner grensene og de kan komme til oss. Litt vondt å tenke på at ingen får treffe den lille før det har gått noen måneder, men men 🤷🏼‍♀️
 

Er det flere enn meg som holder på å klø seg ihjel? Eller har andre rare ting som skjer? Rabler snart for meg, klør over hele kroppen 😳 smører meg med fuktighetskrem før jeg legger meg, det hjelper litt, men kan jo ikke smøre dagen lang

Får håpe de åpner grensene mellom de nordiske landene så det blir litt lettere å møte familien 🥰.
Har ingen intens kløe men litt på magen, tror nok det er fordi huden strekker seg... Kan kjenne strekkmerkene komme for å si det sånn, så her smøres det dagen lang. Tror egentlig smøring mot strekkmerker er oppskrytt men her er jeg å tømmer flaskene for bodylotion 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2020 den 13.16, Carjo4 skrev:

Får håpe de åpner grensene mellom de nordiske landene så det blir litt lettere å møte familien 🥰.
Har ingen intens kløe men litt på magen, tror nok det er fordi huden strekker seg... Kan kjenne strekkmerkene komme for å si det sånn, så her smøres det dagen lang. Tror egentlig smøring mot strekkmerker er oppskrytt men her er jeg å tømmer flaskene for bodylotion 😂

Smøring mot strekkmerker har nok ingen effekt ettersom det er huden som «sprekker» innenfra☺️.

Men smøring er jo uansett deilig 🤩. Å spesielt visst en klør☺️. Kan anbefale canoderm😍. Jeg stjeler også canoderm av datteren min som har Atopisk eksem😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...