Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

På 11.10.2020 den 10.23, Ønskebarnnr2 skrev:

Heia 😊 

Hvordan går det med alle dere fine damene her inne? Flere som endelig har fått babysen sin? ❤️

Jeg håper dere alle har en fortsatt fin søndag 🥰

Klem fra meg ❤️

Gratulerer til dere som har fått babyene deres ❤️ Fem dager til termin her og fortsatt ikke noe tegn til baby.. hadde dere noen tegn/symptomer i dagene før? Har ikke noe særlig kynnere og slimproppen har heller ikke gått, så jeg venter bare spent på at det skal skje noe 😅 men jeg er førstegangsgravid så går vel fort noen dager over termin! 

morsomt å lese at det tok litt tid før morsfølelsen kom, for jeg har allerede tenkt på det siden jeg føler ikke at det har gått ordentlig opp for meg at det faktisk skal komme en baby ut og at hu skal bli med hjem fra sykehuset også 😅 men skjedd svært lite siden sist..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Veeera skrev:

Gratulerer til dere som har fått babyene deres ❤️ Fem dager til termin her og fortsatt ikke noe tegn til baby.. hadde dere noen tegn/symptomer i dagene før? Har ikke noe særlig kynnere og slimproppen har heller ikke gått, så jeg venter bare spent på at det skal skje noe 😅 men jeg er førstegangsgravid så går vel fort noen dager over termin! 

morsomt å lese at det tok litt tid før morsfølelsen kom, for jeg har allerede tenkt på det siden jeg føler ikke at det har gått ordentlig opp for meg at det faktisk skal komme en baby ut og at hu skal bli med hjem fra sykehuset også 😅 men skjedd svært lite siden sist..

Så spennende med termin rett rundt hjørnet! Lykke til når din tur kommer 😍

Jeg hadde ingen tegn til fødsel, alle de tegnene jeg trodde jeg hadde tidligere dabbet faktisk av ukene før. Samme natt så fikk jeg ikke sove fordi kropp og hode var lys våken og full av energi, la meg til å sove i 1 tiden også gikk vannet kl 05 etter at jeg hadde vært opp for en liten matbit. Jeg så heller aldri noe til slimproppen, så en fødsel kan plutselig skje ganske brått! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...