Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Felidays, lykke til med den forestående fødselen! ❤️

@Carjo4, hvordan går det med deg? ❤️

Her går det sånn høvelig. Har fått beskjed om å ta det med ro, la husarbeid ligge og ikke gå for masse. Hun har festet seg allerede og jeg har begynt å få masrie. Med sønnen vår skjedde det likens, 2 uke før han kom, så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar denne gangen 🤭 er idag 35+5 og har ny kontroll hos jordmor neste onsdag. Jeg skal få henne til å sjekke om modningen har begynt, ettersom slimproppen løsner litt og litt. Ett lite spm til alle her inne, hvor lang tid tok det før dere fikk svar angående foreldrepenger? Jeg skal i utgangspunktet ut i permisjon den 16.09. men har enda ikke fått noe svar fra nav. Det står på vente siden dem kun har registrert arbeidsgivere som jeg hadde i 2014. Å vente på inntektsmelding fra dem er jo ikke noe å vente på, og jeg får ikke endret dette selv. Ringte forrige fredag og fikk til svar at dem skulle fikse dette, uten at det skjer noen ting. Det står enda at dem vente. Blir passelig frustrert over det her. Skal ringe igjen idag bare for å høre hva som skjer. 

Jeg håper dere alle har det bra 🥰 klem ifra meg 🥰

Her går det greit, lever fortsatt med minimalt med søvn. Føler ting har roet seg litt så jeg får en følelse av at hun kommer til å bo i magen for alltid 😂. Har blitt lurt 2 ganger om at fødselen var i gang, en kveld hadde jeg regelmessige kynnere (1 min på og 6 min pause) i over 1 time, men roet seg når jeg la meg for natten. Hadde også 12 timer med kraftige smerter i korsryggen en natt, først trodde jeg det var fødsel også mistenkte jeg nyrebekkenbetennelse men etter en lang dusj så forsvant det også.. Utenom dette så har jeg hatt innskriving på sykehuset jeg skal føde på, fikk litt informasjon og faktisk tilbud om å prate med noen om jeg var redd og bekymret, noe jeg ikke er men supert for de som har behov! Så nå venter jeg spent på å ha fødselsforberedende samtale med jordmor neste uke som jeg faktisk aldri trodde jeg kom til å rekke, men som sagt så føler jeg at jeg rekker mange samtaler til før denne frøkna ser verdens lys. 

Spennende å se om du går like lenge som førstemann da! Hvordan er masriene? Fint å vite at hun ligger med hodet festet i det minste, da er hverfall en liten ting noenlunde forutsigbart. 

Jeg fikk svar fra Nav ganske raskt egentlig, de har vel et tidsperspektiv på å gi svar og jeg tror faktisk de godkjente på første dag. 

Får håpe du får tatt det med ro frem til fødsel ❤️ kanskje ikke så lett med en som allerede krever litt hjemme? Du får hvertfall overlate husarbeidet til mannen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! 
Noen som har erfaring med å få baby snudd fra seteleie? Jeg har fått time på sykehuset her for det i slutten av uken, sammen med en vekstkontroll, baby var kommet et stykke under skalaen... De sjekket leie med ultralyd sist jeg var hos jordmor, de trodde han lå nedover, men fant hodet godt oppi ribbeina mine 😳😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, klbw skrev:

Hei dere! 
Noen som har erfaring med å få baby snudd fra seteleie? Jeg har fått time på sykehuset her for det i slutten av uken, sammen med en vekstkontroll, baby var kommet et stykke under skalaen... De sjekket leie med ultralyd sist jeg var hos jordmor, de trodde han lå nedover, men fant hodet godt oppi ribbeina mine 😳😅

Har ingen erfaring, men virker som om at det er 50/50 for at vendingen er vellykket. Vil si det er litt hell i uhell om det blir seteleie og barnet er litt under gjennomsnittlig i vekt da ☺️. Ønsker deg lykke til, man får heldigvis veldig god oppfølging på begge dele ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 10.31, Carjo4 skrev:

Her går det greit, lever fortsatt med minimalt med søvn. Føler ting har roet seg litt så jeg får en følelse av at hun kommer til å bo i magen for alltid 😂. Har blitt lurt 2 ganger om at fødselen var i gang, en kveld hadde jeg regelmessige kynnere (1 min på og 6 min pause) i over 1 time, men roet seg når jeg la meg for natten. Hadde også 12 timer med kraftige smerter i korsryggen en natt, først trodde jeg det var fødsel også mistenkte jeg nyrebekkenbetennelse men etter en lang dusj så forsvant det også.. Utenom dette så har jeg hatt innskriving på sykehuset jeg skal føde på, fikk litt informasjon og faktisk tilbud om å prate med noen om jeg var redd og bekymret, noe jeg ikke er men supert for de som har behov! Så nå venter jeg spent på å ha fødselsforberedende samtale med jordmor neste uke som jeg faktisk aldri trodde jeg kom til å rekke, men som sagt så føler jeg at jeg rekker mange samtaler til før denne frøkna ser verdens lys. 

Spennende å se om du går like lenge som førstemann da! Hvordan er masriene? Fint å vite at hun ligger med hodet festet i det minste, da er hverfall en liten ting noenlunde forutsigbart. 

Jeg fikk svar fra Nav ganske raskt egentlig, de har vel et tidsperspektiv på å gi svar og jeg tror faktisk de godkjente på første dag. 

Får håpe du får tatt det med ro frem til fødsel ❤️ kanskje ikke så lett med en som allerede krever litt hjemme? Du får hvertfall overlate husarbeidet til mannen! 

Hei @Carjo4🥰

Beklager sent svar, men helgene er verst for tiden. Ingen tid til hvile når man har, som du skriver, en som krever sitt. Jeg elsker sønnen min, men akkurat nå er alt bare fryktelig tungt og jeg ser frem til de dagene han er i barnehagen. 🤦‍♀️ Føler meg som verdens verste mamma pga det. 

Jo, masrie, det er slik kraftige kynnere som du beskriver! Det føles ut som mensen kommer enda kraftigere enn ellers og alt strammer seg, vondt i korsryggen, og hele magen. Og så vare dem nesten i 1 min for så å gå noen minutter før det er påen igjen. Det er kroppen sin måte å forberede seg på. Jordmor sa at dem virker kraftigere på flergangsfødende så jeg trengte ikke å bekymre meg. Jeg har ny time hos jordmor imorgen og skal få henne til å sjekke om det begynner å skje ting. Tenk, no sitter vi snart å holder de lille nurkene vårres! ❤️ Jeg håper at du og alle de andre har det ellers bra! Og at fødselene går knirkefritt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle dere fine damer her inne! ❤️ 

Hvordan går det med dere alle? Er det noen som har kommet i mål? 😊 

Her går jeg med 3 cm åpning og er moden, på tirsdags kveld gikk slimproppen og siden har modningsriene kommet og gått dagen lang. Jeg begynner å bli veldig utålmodig nå, ettersom jeg fikk beskjed om å ta det med ro. Er det noen flere som har sett noe til slimproppen og har sånn høvelig erfaring på hvor lang tid det kan gå ifra den er kommet ut til fødselen er i gang? Jeg fant noe på nett, der det står at det ikke blir å gå mere enn 2 uke før fødselen er i gang. Kan legge med bilde av det. Jeg så aldri noe til slimproppen når jeg gikk med sønnen vår, så det her va nytt 🤭

Håper at det er noen som kan svare på det 😊 og at dere ellers har det bra i siste innspurt og til dere som allerede er kommet i mål, jeg håper dere kose dere med det nye familie tilskuddet 🥰

Klem fra meg til alle dere ❤️

Screenshot_20200916_094711.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+4 og ingen tegn til fødsel (heldigvis😂). Så ingenting til den beryktede slimproppen i første svangerskap, men vet at den kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet og bygger seg bare opp igjen. Ikke for å være totalt partypooper hvis du er utålmodig men slimproppen i seg kan ikke indikere noe om når fødsel kan forventes. Flere og flere jordmødre og fødselsleger går bort i fra dette da man tidligere trodde at det var et tegn på nærtstående fødsel men i dag finner man ingen indikasjon på det. Flere på termingruppen min har mistet slimproppen flere ganger siden starten av tredje trimester og sitter nå i uke 37-39 uten å ha født 🤯 MEN når det er sagt så er det jo et tegn på at du modnes når slimproppen faller ut, og hvis du har 3 cm åpning så kan jo det være forklaringen. Hvor langt er du på vei? Det kan jo være at sex og/eller brystvortestimulering er nok til å sette i gang rier på dette tidspunktet 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, snurk skrev:

35+4 og ingen tegn til fødsel (heldigvis😂). Så ingenting til den beryktede slimproppen i første svangerskap, men vet at den kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet og bygger seg bare opp igjen. Ikke for å være totalt partypooper hvis du er utålmodig men slimproppen i seg kan ikke indikere noe om når fødsel kan forventes. Flere og flere jordmødre og fødselsleger går bort i fra dette da man tidligere trodde at det var et tegn på nærtstående fødsel men i dag finner man ingen indikasjon på det. Flere på termingruppen min har mistet slimproppen flere ganger siden starten av tredje trimester og sitter nå i uke 37-39 uten å ha født 🤯 MEN når det er sagt så er det jo et tegn på at du modnes når slimproppen faller ut, og hvis du har 3 cm åpning så kan jo det være forklaringen. Hvor langt er du på vei? Det kan jo være at sex og/eller brystvortestimulering er nok til å sette i gang rier på dette tidspunktet 😁😁

Ja, det er jo akkurat det. Man leser så mye forskjellig, men jeg har vært i kontakt med jordmor som sa at innen 2 uke burde det ha skjedd noe siden jeg har 3 cm åpning og er helt moden. Er idag 37+4 så er jo enda nesten 3 uke til termin. 😊 Det er så teit det ikke finnes noe fasit på akkurat det her 😅 jeg hørte på tirsdags kveld bare sånn knepp lyd og så kjentes det ut som om jeg tisset på meg 😂 gikk da for å tørke og der va da pinade den såkalte slimproppen 😅 måtte tørke i flere omganger ettersom det va så masse.. Sorry detaljer 😂 som sagt, er litt nytt for meg å se den siden jeg aldri så noe til den i forrige svangerskapet 😊 

Men takk for svar og tips 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med litt oppdateringer 🥰 har ikke vært særlig aktiv i denne gruppen, men titter stadig innom for å se hvordan dere ligger an 🙈 Selv er jeg 36+1 og bare venter på at det skal skje noe, ikke at fødselen starter, men kanskje få et lite tegn på at det nærmer seg 😅 Begynner å bli veldig spent! 
 

@Ønskebarnnr2 nå skjønner jeg hvor lite jeg kan om fødsel 😂 3 cm åpning? Trodde fødselen ville vært igang jeg da 😂 ihvertfall at det nærmet seg veldig 😳 

Eneste jeg kjenner til nå er litt mensmurringer i ny og ne.. skal prøve oppdatere om det skjer noe mer spennende 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Veeera skrev:

Koselig med litt oppdateringer 🥰 har ikke vært særlig aktiv i denne gruppen, men titter stadig innom for å se hvordan dere ligger an 🙈 Selv er jeg 36+1 og bare venter på at det skal skje noe, ikke at fødselen starter, men kanskje få et lite tegn på at det nærmer seg 😅 Begynner å bli veldig spent! 
 

@Ønskebarnnr2 nå skjønner jeg hvor lite jeg kan om fødsel 😂 3 cm åpning? Trodde fødselen ville vært igang jeg da 😂 ihvertfall at det nærmet seg veldig 😳 

Eneste jeg kjenner til nå er litt mensmurringer i ny og ne.. skal prøve oppdatere om det skjer noe mer spennende 🤪

Hehe 😂 med første gikk jeg med 2 cm åpning i 2 uke før han kom 😊 og jordmor sa at det va helt vanlig å kunne ha en åpning på 2-4 cm de siste ukene når man er flergangsfødende, dette pga at det har vært tøyd og åpent ved tidligere svangerskap 😊 så akkurat det er vel ikke noe indikasjon på at noe nærmer seg 🤦‍♀️😅 men modningsrie/kynnere er jo ett godt tegn på at noe skjer og at ventetiden er over om ikke så alt for lenge 😊 jeg var ikke så opptatt av noe som helst med første, mens denne gangen er man mere obs på diverse tegn 😅 ikke vet jeg hvorfor, men sånn er det vel bare 😊 

Det er alltid koselig med oppdatering her inne 🥰 og så er det så fint å kunne spørre om diverse, siden vi no alle er i samme situasjon 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i mål og alle veldig forelsket inni den nye familiemedlem 😍

 

Hadde masse modningsrier lenge - veldig plagsomme - men som resulterte i en veldig rask og enkelt fødsel. 

 

Lykke til alle dere :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Felidays skrev:

Vi er i mål og alle veldig forelsket inni den nye familiemedlem 😍

 

Hadde masse modningsrier lenge - veldig plagsomme - men som resulterte i en veldig rask og enkelt fødsel. 

 

Lykke til alle dere :)

Så koselig! ❤️ 

Gratulere så masse som nybakt mamma! ❤️ 

Da krysser jeg fingrene for at fødselen går rask og greit her også 😊 masse modningsrie og nedpress bare de siste dagene, har time hos jordmor idag og tenkte å spørre om hun kan sjekke ståa der nede 🤭 er jo kjedelig å gå med sterke kynnere så lenge uten at det skjer noe.. 

Kos dere utrolig masse med det nye tilskuddet! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere på «overtid» her inne (over termin)?? Er på 5 dagen over å holder på å klikke for meg😫😭😭
Vært ute å «jogget» opp og ned bratte bakker i dag🤣🤣. Sikker på at jeg var et syn🤪🤪. Kan ikke føle beina mine no🤣
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+4 her, proppen gikk for førte gang 11/9. Etter det har den gått 8-9 ganger til 😅 begynner å bli rimelig sigen og lei, og veldig klar for å få ut lille snuska! ❤️ Ser ikke ut til at det kommer til å skje noe med det første, hatt murringer av og på sia proppen gikk. Håper det er bra med alle her ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle fine damer her 🥰

Vårres snuska bestemte seg for å komme på tirsdags kvelden 🥰 var da 38+2, og det var eksakt 1 uke etter at slimproppen gikk 😊 vi er hodestups forelsket i henne! ❤️ Det var en tøff fødsel uten smertelindring. Dem måtte ta vannet og hjelpe henne ordentlig ned i fødselskanalen. Jeg ga veldig opp den siste halvtimen, men når hun va ute va alt så mye bedre! ❤️ Nå koser vi oss bare ❤️ lykke til, til dere andre som enda har fødselen fremfor seg! ❤️ 

Klem ifra meg og lille snuppen vår ❤️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei alle fine damer her 🥰

Vårres snuska bestemte seg for å komme på tirsdags kvelden 🥰 var da 38+2, og det var eksakt 1 uke etter at slimproppen gikk 😊 vi er hodestups forelsket i henne! ❤️ Det var en tøff fødsel uten smertelindring. Dem måtte ta vannet og hjelpe henne ordentlig ned i fødselskanalen. Jeg ga veldig opp den siste halvtimen, men når hun va ute va alt så mye bedre! ❤️ Nå koser vi oss bare ❤️ lykke til, til dere andre som enda har fødselen fremfor seg! ❤️ 

Klem ifra meg og lille snuppen vår ❤️

Gratulerer så mye!! ❤️

Håper det smitter over på visse andre (meg) som tipper uke 39 nå, rimelig lei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 18.28, Alex_rude skrev:

Flere på «overtid» her inne (over termin)?? Er på 5 dagen over å holder på å klikke for meg😫😭😭
Vært ute å «jogget» opp og ned bratte bakker i dag🤣🤣. Sikker på at jeg var et syn🤪🤪. Kan ikke føle beina mine no🤣
 

 

Jeg er ikke på overtid men uke 39 denne uka. Føles dog ut som jeg er på overtid da jeg hadde premature rier i uke 33 og trodde aldri jeg kom til å nå kontrollen i uke 36 eller 38, men her er jeg fortsatt gravid. 

Skjønner godt desperasjonen din, har selv gått trapper og turer som en gal uten hell. Kjenner jeg har mistet gleden og spenningen, føler meg tilbake til første trimester når man ikke hadde noe forhold til det mennesket som befant seg inni der. På barselbesøk har jeg for første gang opplevd å ikke bli babysyk, hadde ikke noe stort behov for å holde i baby en gang. Lurer virkelig på om dette er vanlige følelser nå på slutten, føler det er nå man skal glede seg som mest og være ganske knyttet til det lille mennesket men.. 

Håper vi popper snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Heia 😊 

Hvordan går det med alle dere fine damene her inne? Flere som endelig har fått babysen sin? ❤️

Jeg håper dere alle har en fortsatt fin søndag 🥰

Klem fra meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 10.23, Ønskebarnnr2 skrev:

Heia 😊 

Hvordan går det med alle dere fine damene her inne? Flere som endelig har fått babysen sin? ❤️

Jeg håper dere alle har en fortsatt fin søndag 🥰

Klem fra meg ❤️

Her går det supert! Snuppa kom dagen etter vi sist pratet her inne, så det ble septemberbaby her også❤️.

Fødselen varte i 5 timer fra første rie til hun var ute, rakk ingen smertelindring og fikk 2 små sting. Blødde litt ekstra under fødsel så brukte noen dager på å komme meg, men vil si formen er upåklagelig nå til å være en nybakt mor. 

Baby plages en del med luft, prøver masse triks men hun nekter å rape så da må lufta passere tarmene. Trodde det var kolikk men hun roer seg så fint med mye nærhet, så her er bæresele gull verdt. 

Vi prøver for tiden å finne ut av hverdagen. Han som er mest utslitt av oss er han som sover mest og gjør minst, så akkurat nå er dette en stor irritasjon som vi må finne ut av. Sånn ellers er jeg helt overveldet over all hjelpen jeg blir tilbydd av de rundt. Familie er en ting men når venner kommer slik at jeg får dusje og tilbyr seg å komme noen timer på natten, da blir jeg utrolig rørt. Skal være veldig krise om jeg ber noen komme hit på nattestid, men bare det at noen tilbyr seg er en gave ingenting kan måle seg med akkurat nå. 

Sånn ellers levde jeg i sjokk de første dagene med baby, tok litt tid før jeg greide å forstå at dette er min baby. Morsfølelsen kom raskt 3-4 dager etter fødsel og nå er det som om hun alltid har vært i livet vårt ❤️

 

Hvordan går det med dere? Regner med dere har litt mer å henge fingrene i med 2 barn i hus? 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Her går det supert! Snuppa kom dagen etter vi sist pratet her inne, så det ble septemberbaby her også❤️.

Fødselen varte i 5 timer fra første rie til hun var ute, rakk ingen smertelindring og fikk 2 små sting. Blødde litt ekstra under fødsel så brukte noen dager på å komme meg, men vil si formen er upåklagelig nå til å være en nybakt mor. 

Baby plages en del med luft, prøver masse triks men hun nekter å rape så da må lufta passere tarmene. Trodde det var kolikk men hun roer seg så fint med mye nærhet, så her er bæresele gull verdt. 

Vi prøver for tiden å finne ut av hverdagen. Han som er mest utslitt av oss er han som sover mest og gjør minst, så akkurat nå er dette en stor irritasjon som vi må finne ut av. Sånn ellers er jeg helt overveldet over all hjelpen jeg blir tilbydd av de rundt. Familie er en ting men når venner kommer slik at jeg får dusje og tilbyr seg å komme noen timer på natten, da blir jeg utrolig rørt. Skal være veldig krise om jeg ber noen komme hit på nattestid, men bare det at noen tilbyr seg er en gave ingenting kan måle seg med akkurat nå. 

Sånn ellers levde jeg i sjokk de første dagene med baby, tok litt tid før jeg greide å forstå at dette er min baby. Morsfølelsen kom raskt 3-4 dager etter fødsel og nå er det som om hun alltid har vært i livet vårt ❤️

 

Hvordan går det med dere? Regner med dere har litt mer å henge fingrene i med 2 barn i hus? 😍

Neimen så koselig! ❤️ Gratulere så masse som nybakt mamma! ❤️ Det høres ut som en drømme fødsel! 🥰 Det kan fort bli litt irritasjon når man ikke får sove nok! Men det går seg til! Og så utrolig koselig at du har så mange gode mennesker rundt deg! ❤️ Den følelsen du har kjent like etter fødselen, hadde jeg også med første. Det tok noen dager før mors instinkte slo inn. 

Hun plages litt med å få av magen, men det tror jeg er for at hun ikke helt har funnet ut hvordan ting fungere. Hun rape etter maten og er ellers veldig tilfreds 🥰 er verst om natten når hun mister puppen. Men i ukedagene kan jeg ta igjen søvn på formiddagen når hun sover 😊 på ettermiddagen er hun masse våken og veldig glad i å prate med storebror! ❤️ Mens storebror er litt lei seg når han må være stille når hun sover. Men han finnes ikke sjalu! ❤️ Vi er litt uenig her hjemme med tanke på å bruke smokk. Jeg er så redd for at hun da ikke vil ta pupp og at hun da får for lite mat i seg! Kanskje noen her som har noe formening om bruk av smokk når dem er bare 3 uke? Med største begynte vi ikke med smokk før han va 6 mnd. 

Nei, vi bare koser oss egentlig 🥰 og hun veks godt, hun ble veid når hun va 10 dager og da hadde hun tatt igjen fødselsvekten 🥰 

Tenk at det ble september baby på oss begge 😍 helt utrolig! ❤️ Jeg håper dere koser dere maks ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Neimen så koselig! ❤️ Gratulere så masse som nybakt mamma! ❤️ Det høres ut som en drømme fødsel! 🥰 Det kan fort bli litt irritasjon når man ikke får sove nok! Men det går seg til! Og så utrolig koselig at du har så mange gode mennesker rundt deg! ❤️ Den følelsen du har kjent like etter fødselen, hadde jeg også med første. Det tok noen dager før mors instinkte slo inn. 

Hun plages litt med å få av magen, men det tror jeg er for at hun ikke helt har funnet ut hvordan ting fungere. Hun rape etter maten og er ellers veldig tilfreds 🥰 er verst om natten når hun mister puppen. Men i ukedagene kan jeg ta igjen søvn på formiddagen når hun sover 😊 på ettermiddagen er hun masse våken og veldig glad i å prate med storebror! ❤️ Mens storebror er litt lei seg når han må være stille når hun sover. Men han finnes ikke sjalu! ❤️ Vi er litt uenig her hjemme med tanke på å bruke smokk. Jeg er så redd for at hun da ikke vil ta pupp og at hun da får for lite mat i seg! Kanskje noen her som har noe formening om bruk av smokk når dem er bare 3 uke? Med største begynte vi ikke med smokk før han va 6 mnd. 

Nei, vi bare koser oss egentlig 🥰 og hun veks godt, hun ble veid når hun va 10 dager og da hadde hun tatt igjen fødselsvekten 🥰 

Tenk at det ble september baby på oss begge 😍 helt utrolig! ❤️ Jeg håper dere koser dere maks ❤️

Så bra at alt går bra med dere ❤️ virker som det er noe med disse tarmene til de små, får sikkert sjokk når det plutselig skal fordøyes og passeres ting gjennom der. Godt at storebror ikke er sjalu da ❤️

Vi startet med smokk allerede første uka, men merket at hun ble litt forvirret så hun fikk den sjeldent. Nå gir jeg henne smokken litt hver dag, hun mister den lett og ønsker ikke å ha den mens hun sover så det blir korte stunder med smokk. Merker ikke at hun blir forvirret nå lengre, men hun er fortsatt ikke stor på smokk. Vurderer kanskje kjøpe en av de populære bibs smokkene da de ligner mer på brystvorten? 

Du må gjøre det magefølelsen sier, det er virkelig ingen fasit. Jeg tenkte også mye på om hun kom til å spise mindre og bli forvirret, men nå vet jeg at det er kjeft å få om det var puppen hun heller ville ha 😂

Kos dere i tiden som kommer ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...