Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

OUL i dag☺️. En liten frisk gutt💙. Samme termin 18.09.2020💙
Fikk masse fine bilder og en hel time sammen med en utrolig flink jordmor🤩.

Fikk ringt vordende pappaen litt på FaceTime innimellom slagene 😄

Legger ved et bilde i neste post som viser kjønnet ganske godt 😅😅. Hun hadde sjeldent sett noe så tydelig før😂

Han lo med hode godt nedi bekkenet mitt. Så no forstår eg mer hvorfor eg løper på do hvert femte minutt🤪🤪.

Har to gutter og en jente fra før, så vi var faktisk overbevist om at dette var jente😅. Men tok feil set gitt😆

F7EAF2A0-DC08-4432-ABBB-473936A94959.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Alex_rude skrev:

OUL i dag☺️. En liten frisk gutt💙. Samme termin 18.09.2020💙
Fikk masse fine bilder og en hel time sammen med en utrolig flink jordmor🤩.

Fikk ringt vordende pappaen litt på FaceTime innimellom slagene 😄

Legger ved et bilde i neste post som viser kjønnet ganske godt 😅😅. Hun hadde sjeldent sett noe så tydelig før😂

Han lo med hode godt nedi bekkenet mitt. Så no forstår eg mer hvorfor eg løper på do hvert femte minutt🤪🤪.

Har to gutter og en jente fra før, så vi var faktisk overbevist om at dette var jente😅. Men tok feil set gitt😆

F7EAF2A0-DC08-4432-ABBB-473936A94959.png

😂😂

0E884FDE-E3D8-48DA-A230-D6B44BCE87E7.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Alex_rude skrev:

OUL i dag☺️. En liten frisk gutt💙. Samme termin 18.09.2020💙
Fikk masse fine bilder og en hel time sammen med en utrolig flink jordmor🤩.

Fikk ringt vordende pappaen litt på FaceTime innimellom slagene 😄

Legger ved et bilde i neste post som viser kjønnet ganske godt 😅😅. Hun hadde sjeldent sett noe så tydelig før😂

Han lo med hode godt nedi bekkenet mitt. Så no forstår eg mer hvorfor eg løper på do hvert femte minutt🤪🤪.

Har to gutter og en jente fra før, så vi var faktisk overbevist om at dette var jente😅. Men tok feil set gitt😆

F7EAF2A0-DC08-4432-ABBB-473936A94959.png

Så fantastisk! Gratulerer!😍❤ så bra at du hadde en så fin opplevelse med jordmor 😍

..og han overlater ikke mye til fantasien nei 😅 definitivt gutt 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, autorain skrev:

Så fantastisk! Gratulerer!😍❤ så bra at du hadde en så fin opplevelse med jordmor 😍

..og han overlater ikke mye til fantasien nei 😅 definitivt gutt 😂 

Tusen takk🥰🥰. Unner alle her inne å få en like fin ultralyd opplevelse som jeg fikk😍
Nei ingen tvil 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hadde en fin opplevelse @Alex_rude 😍 nydelige bilder og det var hvertfall ikke noen tvil om at det er en lillebror som ventes! 💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carjo4 skrev:

Så bra at du hadde en fin opplevelse @Alex_rude 😍 nydelige bilder og det var hvertfall ikke noen tvil om at det er en lillebror som ventes! 💙

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Alex_rude, gratulere så masse med en lillebror 💙😍 får jeg spørre hvor mange hjerteslag den lille ligger på? 🥰 Dem sier jo at guttene ligger på mellom135 og 145 slag i minuttet, men jordmoren som jeg går til sier at det ikke er en reel pekefinger. Men jeg synest likevel det er litt artig å se om det man leser på nett faktisk er sant 😊

Nå er jeg enda mere spent på OUL 😍 og håpe å kunne få oppleve å bli like godt ivaretatt som du/dere ble 🥰 blir spennde fremover for alle nå, ettersom det nærmer seg OUL for alle sammen nå 😁

Har alle bestemt seg for om dere vil vite kjønnet? 😇 

Vi skal vite det denne gangen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 Vi skal absolutt vite kjønn! Gleder meg også veldig til OUL😁 Om mini ikke ligger slik at vi ser kjønn så skal vi på enda en privat ul senere for å se 😂 Men siden du skriver du vil vite denne gangen, betyr det at dere har ønsket å ikke vite det tidligere da eller?😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, autorain skrev:

@Ønskebarnnr2 Vi skal absolutt vite kjønn! Gleder meg også veldig til OUL😁 Om mini ikke ligger slik at vi ser kjønn så skal vi på enda en privat ul senere for å se 😂 Men siden du skriver du vil vite denne gangen, betyr det at dere har ønsket å ikke vite det tidligere da eller?😊

Vi ville ikke vite det med sønnen vår 😁 men da hadde jeg en sånn guttefølelse ifra jeg var 2 mnd på vei, og fikk rett😅 nå har jeg hatt jentefølelse siden uke 6+.. Meeen hjerteslagene ligger på 142 i minutte og det er omtrent det samme som med sønnen vår 🤦‍♀️  så jeg begynner å lure om det er en gutt som gjemmer seg denne gangen også 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Alex_rude, gratulere så masse med en lillebror 💙😍 får jeg spørre hvor mange hjerteslag den lille ligger på? 🥰 Dem sier jo at guttene ligger på mellom135 og 145 slag i minuttet, men jordmoren som jeg går til sier at det ikke er en reel pekefinger. Men jeg synest likevel det er litt artig å se om det man leser på nett faktisk er sant 😊

Nå er jeg enda mere spent på OUL 😍 og håpe å kunne få oppleve å bli like godt ivaretatt som du/dere ble 🥰 blir spennde fremover for alle nå, ettersom det nærmer seg OUL for alle sammen nå 😁

Har alle bestemt seg for om dere vil vite kjønnet? 😇 

Vi skal vite det denne gangen 😁

Tusen takk🥰🥰. Det håper jeg du/dere får oppleve 😍
 

148 slag i minuttet har denne gutten😄 . Det hadde han sist hos legen også☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Alex_rude skrev:

Tusen takk🥰🥰. Det håper jeg du/dere får oppleve 😍
 

148 slag i minuttet har denne gutten😄 . Det hadde han sist hos legen også☺️

Vi har kjøpt doppler og lille bolla ligger mellom 142 og 153 😅 det varierer veldig, så jeg er virkelig kjempespent på å få vite om det er en lillebror eller en lillesøster ❤️ uansett, så er lille veldig velkommen 🥰 

Hadde jo vært praktisk med 1 gutt til da 🤭 da kunne dem ha delt rom og jeg kan beholde kontoret/gjesterommet slik det er nå 😅 samtidig som det hadde vært fint å få en "kopi" av meg selv 😅 for sønnen vår er en tro kopi av samboeren min 🥰 som sagt, mange spekulasjoner akkurat nå og kjempespent på 13.05 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Vi har kjøpt doppler og lille bolla ligger mellom 142 og 153 😅 det varierer veldig, så jeg er virkelig kjempespent på å få vite om det er en lillebror eller en lillesøster ❤️ uansett, så er lille veldig velkommen 🥰 

Hadde jo vært praktisk med 1 gutt til da 🤭 da kunne dem ha delt rom og jeg kan beholde kontoret/gjesterommet slik det er nå 😅 samtidig som det hadde vært fint å få en "kopi" av meg selv 😅 for sønnen vår er en tro kopi av samboeren min 🥰 som sagt, mange spekulasjoner akkurat nå og kjempespent på 13.05 😍

Det skjønner jeg🤩. Blir kjempe spennende 😍. Vi ønsket oss en jente visst det er lov å innrømme🤭. Men lillebror er nå hjertelig velkommen selvsagt 🥰🥰. Måtte bare omstille hjernene våre litt her😅😅.

Veldig praktisk med en gutt til spesielt visst de er nær i alder da?☺️
Men veldig koselig med en liten jente og🥰
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alex_rude skrev:

Det skjønner jeg🤩. Blir kjempe spennende 😍. Vi ønsket oss en jente visst det er lov å innrømme🤭. Men lillebror er nå hjertelig velkommen selvsagt 🥰🥰. Måtte bare omstille hjernene våre litt her😅😅.

Veldig praktisk med en gutt til spesielt visst de er nær i alder da?☺️
Men veldig koselig med en liten jente og🥰
 

Tror det med hjerteslag er veldig individuelt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Alex_rude skrev:

Det skjønner jeg🤩. Blir kjempe spennende 😍. Vi ønsket oss en jente visst det er lov å innrømme🤭. Men lillebror er nå hjertelig velkommen selvsagt 🥰🥰. Måtte bare omstille hjernene våre litt her😅😅.

Veldig praktisk med en gutt til spesielt visst de er nær i alder da?☺️
Men veldig koselig med en liten jente og🥰
 

Sønnen vår ble 4 år i mars 🥰 så dem er ikke så tett, men nå trudde vi ikke at det skulle ta så lang tid før spiren satt 😅 begynte å prøve september 2018 😝 

Det er lov å si hva man ønsker seg 🥰 det er forståelig at man har visse ønsker og tanker 🥰

Ja, som sagt, jordmoren som jeg går til sa også at det er veldig individuelt og at man ikke kan ta det som et sikkert tegn 😝 så lenge det ligger mellom 120 og 160 er det vist helt perfekt 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Sønnen vår ble 4 år i mars 🥰 så dem er ikke så tett, men nå trudde vi ikke at det skulle ta så lang tid før spiren satt 😅 begynte å prøve september 2018 😝 

Det er lov å si hva man ønsker seg 🥰 det er forståelig at man har visse ønsker og tanker 🥰

Ja, som sagt, jordmoren som jeg går til sa også at det er veldig individuelt og at man ikke kan ta det som et sikkert tegn 😝 så lenge det ligger mellom 120 og 160 er det vist helt perfekt 🥰

Ja ok☺️.  Uff ja det var jo litt lenge 😏. Men no er h*n på vei🥰.

Blir kjempe spennende 😃. Jeg fikk litt sjokk når hun sa det var en gutt😅. For på ultralyd for 1,5 uke siden hos legen (som jeg fikk pga blødning) sa legen til meg at hun så ingen tegn til gutt🙈😅.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alex_rude skrev:

Ja ok☺️.  Uff ja det var jo litt lenge 😏. Men no er h*n på vei🥰.

Blir kjempe spennende 😃. Jeg fikk litt sjokk når hun sa det var en gutt😅. For på ultralyd for 1,5 uke siden hos legen (som jeg fikk pga blødning) sa legen til meg at hun så ingen tegn til gutt🙈😅.

 

Ser at jeg har gjentatt «det blir kjempe spennende» sikkert 400 ganger her no🤣😂😂. På tide å gå å legge seg😆. Vært en lang og hektisk dag😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Vi ville ikke vite det med sønnen vår 😁 men da hadde jeg en sånn guttefølelse ifra jeg var 2 mnd på vei, og fikk rett😅 nå har jeg hatt jentefølelse siden uke 6+.. Meeen hjerteslagene ligger på 142 i minutte og det er omtrent det samme som med sønnen vår 🤦‍♀️  så jeg begynner å lure om det er en gutt som gjemmer seg denne gangen også 💖

Jeg er litt misunnelig på dere som har en følelse på hva det er🙈 jeg føler ingenting😂 men pulsen har ligget rundt 166 på begge ultralyden. Så i følge den teorien er det kanskje jente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, autorain skrev:

Jeg er litt misunnelig på dere som har en følelse på hva det er🙈 jeg føler ingenting😂 men pulsen har ligget rundt 166 på begge ultralyden. Så i følge den teorien er det kanskje jente?

Hihi 🤭 ja, det er vel ikke alle som har en følelse på det 😊 om man skal tru på det som står på nettet, så kan det tenkes at det er en liten jente som gjemmer seg hos deg 🥰 hva sier det kinesiske fødselskartet da? 😊 Har du sjekket det? Når jeg ventet sønnen vår stod det jente, og nå står det gutt 😂 så jeg lurte jo litt på om det kan være omvendt hos meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hihi 🤭 ja, det er vel ikke alle som har en følelse på det 😊 om man skal tru på det som står på nettet, så kan det tenkes at det er en liten jente som gjemmer seg hos deg 🥰 hva sier det kinesiske fødselskartet da? 😊 Har du sjekket det? Når jeg ventet sønnen vår stod det jente, og nå står det gutt 😂 så jeg lurte jo litt på om det kan være omvendt hos meg 😅

Jeg sjekket det nå i alle fall😅 Det sier jente det også😅 nei dette blir spennende! Bare et par ukers tid til oul 😍

Ja kanskje du er omvendt😅 Blir interessant å se om teoriene stemmer eller om vi er tilfeller som bekrefter at sånne teorier ikke stemmer nødvendigvis😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Har alle bestemt seg for om dere vil vite kjønnet? 😇 

Vi skal vite det denne gangen 😁

Vi har bestemt oss for at vi vil vite kjønnet 😊 Jeg har ingen magefølelse på hva slags kjønn det er, så det blir veldig spennende 🤰Gleder meg veldig til ultralyd, heldigvis synes jeg dagene går relativt fort 🙈

Hvordan går det med deg? ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...