Sarah90 Skrevet 6. april 2020 #381 Del Skrevet 6. april 2020 8 timer siden, missamerica skrev: missamerica - 31 år - B1 - Termin 27.10 Hei folkens 😀 Jeg er ny her på forumet. Er førstegangsgravid og har veldig få venninner og bekjente som jeg føler jeg kan spørre om ting så tidlig i svangerskapet (vi har bare fortalt det til nær familie). Jeg har allerede vært på TUL i uke 7 pga vi gjorde IVF, og da var alt som det skulle. Nå har jeg bestilt meg time til ny TUL når jeg er 12+6 for å sjekke at fosteret ser normalt ut før vi forteller nyheten til flere. Jeg lurer på om det er vanlig blant dere som er her inne med TUL mellom uke 11 og 14 for å sjekke ting som nakkefold osv. som kan indikere kromosomavvik hos fosteret? Jeg har forsøkt å google meg frem til dette, men føler at det er ganske tabu og ikke noe folk snakker så mye om. Er egentlig ikke fan av det såkalte sorteringssamfunnet, men det blir liksom noe annet når det er mitt eget barn det er snakk om. Ja, du kan kalle meg en hykler 😉 For min egen del så vet jeg ikke hva vi gjør dersom det blir avdekket at fosteret har avvik. Lurte lenge på om vi skulle "gidde" å dra på enda en TUL, da vi 1. ikke lenger bor sentralt og må reise et stykke for å komme til et sted som tilbyr privat UL, og 2. allerede har vært på TUL og alt var OK da. Men føler liksom at det er en liten pris å betale for å få vite det tidlig på en TUL, enn å få vite det ved en fødsel eller OUL. Er interessert i å høre deres refleksjoner rundt temaet! Så kjekt! Velkommen til forumet 😄 Hørte på podcast at 9/10 velger å ta en tidelig ultralyd. Er også anbefalt av fagfolk med UL i uke 12, men av politiske grunner er det ikke en del av svangerskapskontrollene. Var selv på 12 ukers UL for å sjekke at alt var bra, og en del av den undersøkelsen var å se på nakkefold og andre faktorer som kan tyde på kromosomavvik. Virker som at mange glemmer at det er andre kromosomfeil en den som fører til Downs syndrom. En bekjent oppdaget kromosomfeil i uke 18, som var uforenelig med liv utenfor livmor. Hun måtte da igjennom en senabort i uke 20. Som hørtes meir ut som en fødsel. Er kjempe trist uansett! Men tenker at påkjenningen vil vere mindre i uke 12 enn 2 mnd seinere, av mange grunner. Så tenker at du kan dra på 12 ukers UL med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah90 Skrevet 6. april 2020 #382 Del Skrevet 6. april 2020 På 31.3.2020 den 19.29, Indigo123 skrev: Ok, jeg er ingen ekspert på forum dessverre. Ja, første barn Velkommen til forumet! Og gratulerer med graviditeten! Skulle ikke så mye godvilje til for å forstå at det var første barnet, du mente 😄 Er ny i gamet her og, og føler jeg bør skrive ordbok for å huske alle forkortelsene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 7. april 2020 #383 Del Skrevet 7. april 2020 Hvordan går det med dere? har dere fått time/vært på OUL? Føler det er litt lite aktivitet her inne, håper kanskje det tar seg opp etterhvert 😀 Jeg blir 15 uker denne uka, i følge appene er jeg 14+6 idag. Skal på OUL i starten av mai og jeg gleder meg til å se mer av lille bønna og forhåpentligvis få bekreftet kjønnet. Jeg har hatt magefølelse på jente lenge men har alltid sett for meg å få gutt først så den har vært litt vanskelig å stole på, men fikk bekreftet at det trolig ble ei jente på TUL. Samboer er fortsatt mer blå enn rosa så jeg prøver å ikke drepe det lille håpet hans frem til OUL, vi blir glade uansett kjønn men føler det er noe med det å få en sønn for disse mannfolka. Formen er ellers grei. Mye trøtt, lite matlyst, spiser lite og ofte, tisser like ofte som en hannhund på tur og hodepine som kommer og går. Så lenge jeg ikke er sengeliggende med kvalme så er jeg fornøyd! Det er litt deprimerende å tenke på at dagene går med på å sove, spise og jobbe, men håper kanskje energinivået stiger litt med tiden. Jeg vet ikke når dere begynner med innkjøp? Har alltid følt at det er greit etter OUL, så går egentlig bare å venter på den datoen. Økonomisk sett så burde man kanskje handlet vintervarene som er på salg nå, men for min del så føler jeg at det blir litt feil. Jeg har venninner som var nærmest ferdighandlet til uke 20 og andre som startet handlingen rett før termin, så man må vel bare gjøre det som er rett for seg selv. Håper dere få en nydelig påske og at vi kanskje får litt påskesol 🐥☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 7. april 2020 #384 Del Skrevet 7. april 2020 28 minutter siden, Carjo4 skrev: Hvordan går det med dere? har dere fått time/vært på OUL? Føler det er litt lite aktivitet her inne, håper kanskje det tar seg opp etterhvert 😀 Jeg blir 15 uker denne uka, i følge appene er jeg 14+6 idag. Skal på OUL i starten av mai og jeg gleder meg til å se mer av lille bønna og forhåpentligvis få bekreftet kjønnet. Jeg har hatt magefølelse på jente lenge men har alltid sett for meg å få gutt først så den har vært litt vanskelig å stole på, men fikk bekreftet at det trolig ble ei jente på TUL. Samboer er fortsatt mer blå enn rosa så jeg prøver å ikke drepe det lille håpet hans frem til OUL, vi blir glade uansett kjønn men føler det er noe med det å få en sønn for disse mannfolka. Formen er ellers grei. Mye trøtt, lite matlyst, spiser lite og ofte, tisser like ofte som en hannhund på tur og hodepine som kommer og går. Så lenge jeg ikke er sengeliggende med kvalme så er jeg fornøyd! Det er litt deprimerende å tenke på at dagene går med på å sove, spise og jobbe, men håper kanskje energinivået stiger litt med tiden. Jeg vet ikke når dere begynner med innkjøp? Har alltid følt at det er greit etter OUL, så går egentlig bare å venter på den datoen. Økonomisk sett så burde man kanskje handlet vintervarene som er på salg nå, men for min del så føler jeg at det blir litt feil. Jeg har venninner som var nærmest ferdighandlet til uke 20 og andre som startet handlingen rett før termin, så man må vel bare gjøre det som er rett for seg selv. Håper dere få en nydelig påske og at vi kanskje får litt påskesol 🐥☀️ Å skjønner du gleder deg til OUL! Jeg har også det i starten av mai 😍 og det blir spennende å finne ut av kjønn 😁 Her óg er mannen veldig innstilt på at det blir gutt😅 Kan hende det er det, men tror det er kun ønsker fra hans side, ikke faktisk "en følelse å stole på"😅 Jeg også har tenkt det samme; at dagene går i å sove, spise og jobbe.. Er stusselig 😅 Formen min er mye bedre, men energinivået har nådd en ny bunn😅 Jeg ser for meg å kjøpe mest i sommer/tidlig høst. Jeg tørr liksom ikke å kjøpe inn allerede, for selv etter OUL kan ting skje 🙈 Men ser jeg noen supre dealer etter OUL så kan jeg vurdere det. Men de store kjøpene skjer nok tidligst i sommer. Men, ikke noe er satt i stein 😅 Kanskje er jeg ferdig handlet til juni 😂 Men jeg vurderer derimot å snart kjøpe noe mammaklær 😅 bukselinninger begynner å bli litt vell ubehagelig 😅 Håper påskesola kommer din vei, her er den i alle fall kommet 😁😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 7. april 2020 #385 Del Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, Carjo4 skrev: Hvordan går det med dere? har dere fått time/vært på OUL? Føler det er litt lite aktivitet her inne, håper kanskje det tar seg opp etterhvert 😀 Jeg blir 15 uker denne uka, i følge appene er jeg 14+6 idag. Skal på OUL i starten av mai og jeg gleder meg til å se mer av lille bønna og forhåpentligvis få bekreftet kjønnet. Jeg har hatt magefølelse på jente lenge men har alltid sett for meg å få gutt først så den har vært litt vanskelig å stole på, men fikk bekreftet at det trolig ble ei jente på TUL. Samboer er fortsatt mer blå enn rosa så jeg prøver å ikke drepe det lille håpet hans frem til OUL, vi blir glade uansett kjønn men føler det er noe med det å få en sønn for disse mannfolka. Formen er ellers grei. Mye trøtt, lite matlyst, spiser lite og ofte, tisser like ofte som en hannhund på tur og hodepine som kommer og går. Så lenge jeg ikke er sengeliggende med kvalme så er jeg fornøyd! Det er litt deprimerende å tenke på at dagene går med på å sove, spise og jobbe, men håper kanskje energinivået stiger litt med tiden. Jeg vet ikke når dere begynner med innkjøp? Har alltid følt at det er greit etter OUL, så går egentlig bare å venter på den datoen. Økonomisk sett så burde man kanskje handlet vintervarene som er på salg nå, men for min del så føler jeg at det blir litt feil. Jeg har venninner som var nærmest ferdighandlet til uke 20 og andre som startet handlingen rett før termin, så man må vel bare gjøre det som er rett for seg selv. Håper dere få en nydelig påske og at vi kanskje får litt påskesol 🐥☀️ Så bra at det går bra med dere @Carjo4 og @autorain, selv om energien kunne vært bedre. Satse på at det snur snart for dere begge energimessig ❤️ Jeg har OUL i slutten av april, gleder meg veldig! 😀Jeg har ingen spesiell magefølelse på kjønn, så det blir spennende å se hva som lurer seg der inne. Jeg er i uke 16 nå, og formen har vært ganske så bra siden 12+0. Har mer energi og kvalmen er borte. Her brukes dagene mye ute på turer. Jeg synes det er så godt at det går mot varmere tider ☀️ Jeg tenker at vi kanskje kommer til å kjøpe inn litt klær etter OUL, men at de større tingene og sånn kjøpes i løpet av sommeren. Kommer det noen gode salg på noe vi må ha til vinteren etter OUL, så kommer jeg helt sikkert til å slå til på det 🙈 Ellers kikker jeg mye på babyting på nettet, det er så koselig! Jeg har kjøpt inn et par sånne gravid-tightser som jeg tenker å bruke under kjoler og skjørt nå på våren, har ikke fått brukt de enda så vet ikke hvordan de er på, men tipper det er mer behagelig enn buksene mine 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 7. april 2020 #386 Del Skrevet 7. april 2020 Så hyggelig å lese at det går bra med deg @Smashy! Ser frem til update i slutten av april når du har vært på oul 😁 Jeg titter også en del på babyting på nettet, og det er skikkelig koselig 😍Nydelig tidsfordriv 😁Helt til man ser hva totalsummen i handlekurven sier 😂 Jeg kjøpte faktisk akkurat noe mammaklær på nett 😅 får det sikkert over påske. Håper de vil gi meg litt mer figur, så vell som å være litt mer behagelige 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottelise Skrevet 7. april 2020 #387 Del Skrevet 7. april 2020 Jeg var på OUL i går, og fikk bekreftet at det var en jente på vei. Veldig fornøyd med det siden vi har gutt fra før. Har ikke handlet inn noe babytøy/utstyr enda, og drøyer det nok en stund til. Men tror vi har alle de "store" tinga allerede (sprinkelseng, vogn, bilstol). Kommer til å følge med på om gode babynest kommer på tilbud; var bestemt på å ikke ha det forrige gang, men fikk låne ett etter en stund, og fant ut at det var godt å ha. Lånte også babysete til tripp trapp. Det kommer vi sikkert til å kjøpe brukt etter hvert. Har kun kjøpt en Mammabukse så langt, og rota fram en fra forrige svangerskap. Ellers klarer jeg meg med joggebukser og litt vide gensere jeg bruker til vanlig (mye hjemmekontor de siste ukene har jo gjort at jeg kler meg mer praktisk/komfortabelt enn fint!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamerica Skrevet 8. april 2020 #388 Del Skrevet 8. april 2020 På 6.4.2020 den 20.28, Sarah90 skrev: Så kjekt! Velkommen til forumet 😄 Hørte på podcast at 9/10 velger å ta en tidelig ultralyd. Er også anbefalt av fagfolk med UL i uke 12, men av politiske grunner er det ikke en del av svangerskapskontrollene. Var selv på 12 ukers UL for å sjekke at alt var bra, og en del av den undersøkelsen var å se på nakkefold og andre faktorer som kan tyde på kromosomavvik. Virker som at mange glemmer at det er andre kromosomfeil en den som fører til Downs syndrom. En bekjent oppdaget kromosomfeil i uke 18, som var uforenelig med liv utenfor livmor. Hun måtte da igjennom en senabort i uke 20. Som hørtes meir ut som en fødsel. Er kjempe trist uansett! Men tenker at påkjenningen vil vere mindre i uke 12 enn 2 mnd seinere, av mange grunner. Så tenker at du kan dra på 12 ukers UL med god samvittighet Takk for svar 😊 Man er vel aldri der at man vet 100% at det går bra, det kan jo skje ting slik som med din bekjente uansett om man drar på ultralyd eller ikke... Samboeren tør ikke å glede seg før vi har fått bekreftet at det står bra til på ultralyd neste uke, men etter det er det vel mer å bekymre seg for som gjør at han ikke kan glede seg da heller. 😅🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamerica Skrevet 8. april 2020 #389 Del Skrevet 8. april 2020 @Lottelise Gratulerer, så stas at du får en av hver 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klbw Skrevet 8. april 2020 #390 Del Skrevet 8. april 2020 Endelig var det vår tur til å se den lille krabaten inni magen! Vi bor i Sverige, så mannen fikk heldigvis være med, noe som var ekstra stas siden dette er vårt første barn 🥰 alt så helt tipp topp ut og vi fikk masse bra bilder og filmer ❤️ Fikk ny termin 9/10, så ble flyttet frem et par dager, det var og helt alright 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 8. april 2020 #391 Del Skrevet 8. april 2020 Gratulerer med ei jente @Lottelise 😍 Ja jeg kan se for meg at hjemmekontor gjør at det ikke går så hardt utover garderoben😅 @klbw Jeg er litt misunnelig på at mannen din fikk være med😂 Men så fint! Gratulerer! Og så kjekt du ble satt frem litt 😁 @missamerica Lykke til på ul neste uke! Jeg har lest noe et sted at om alt ser normalt ut og hjerte slår ved ultralyd etter uke 9-10 så er det veldig store sjanser for at det vil gå bra. Har dessverre ikke kilde, men leste det nok på en av disse gravid-appene eller noe sånt. Men, det er alltid noe å bekymre seg for😂 får håpe han tørr glede seg etterhvert 😁🤞🏻🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 12. april 2020 #392 Del Skrevet 12. april 2020 På 7.4.2020 den 11.49, autorain skrev: Å skjønner du gleder deg til OUL! Jeg har også det i starten av mai 😍 og det blir spennende å finne ut av kjønn 😁 Her óg er mannen veldig innstilt på at det blir gutt😅 Kan hende det er det, men tror det er kun ønsker fra hans side, ikke faktisk "en følelse å stole på"😅 Jeg også har tenkt det samme; at dagene går i å sove, spise og jobbe.. Er stusselig 😅 Formen min er mye bedre, men energinivået har nådd en ny bunn😅 Jeg ser for meg å kjøpe mest i sommer/tidlig høst. Jeg tørr liksom ikke å kjøpe inn allerede, for selv etter OUL kan ting skje 🙈 Men ser jeg noen supre dealer etter OUL så kan jeg vurdere det. Men de store kjøpene skjer nok tidligst i sommer. Men, ikke noe er satt i stein 😅 Kanskje er jeg ferdig handlet til juni 😂 Men jeg vurderer derimot å snart kjøpe noe mammaklær 😅 bukselinninger begynner å bli litt vell ubehagelig 😅 Håper påskesola kommer din vei, her er den i alle fall kommet 😁😍 Blir spennende i mai når de fleste her har OUL 😍 så bra det ikke bare er her det går i det samme om dagene. Når du nevner mammaklær så er det noe som må invisteres i snart ja. Jeg går kun i løse bukser og treningstights nå. Har også tenkt litt på innkjøp og ting som kan skje, men med jobben jeg har så vet jeg at ting kan skje dager før, under og etter fødsel så her venter jeg bare på gode tilbud i løpet av sommeren. Men skjønner hva du mener, sitter litt langt inne å sette igang men blir sikkert lettere når man vet kjønnet 😁. Ble dårlig med påske sol... Håpe du koser deg i finværet 😍🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 12. april 2020 #393 Del Skrevet 12. april 2020 På 7.4.2020 den 15.20, Smashy skrev: Så bra at det går bra med dere @Carjo4 og @autorain, selv om energien kunne vært bedre. Satse på at det snur snart for dere begge energimessig ❤️ Jeg har OUL i slutten av april, gleder meg veldig! 😀Jeg har ingen spesiell magefølelse på kjønn, så det blir spennende å se hva som lurer seg der inne. Jeg er i uke 16 nå, og formen har vært ganske så bra siden 12+0. Har mer energi og kvalmen er borte. Her brukes dagene mye ute på turer. Jeg synes det er så godt at det går mot varmere tider ☀️ Jeg tenker at vi kanskje kommer til å kjøpe inn litt klær etter OUL, men at de større tingene og sånn kjøpes i løpet av sommeren. Kommer det noen gode salg på noe vi må ha til vinteren etter OUL, så kommer jeg helt sikkert til å slå til på det 🙈 Ellers kikker jeg mye på babyting på nettet, det er så koselig! Jeg har kjøpt inn et par sånne gravid-tightser som jeg tenker å bruke under kjoler og skjørt nå på våren, har ikke fått brukt de enda så vet ikke hvordan de er på, men tipper det er mer behagelig enn buksene mine 😅 Gleder meg til å høre om OUL😍 så fint at formen er bedre og at du nyter våren. Her i landet er det ingenting som tyder på varmere tider hverfall 💔. Jeg kommer nok til å handle litt som deg. Prøver å kartlegge litt og se på nettet nå men synes det er helt merkelig så det er som regel kortvarig 😂. Det blir vel bedre når man kan se spesifikt på rosa eller blått. Lurt å kjøpe tights/strømpebukser å bruke under kjoler. Regner med det vil gå en del i det til sommeren, frykter at sommeren blir ekstra varm for oss som skal vagge rundt 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 12. april 2020 #394 Del Skrevet 12. april 2020 @Lottelise så gøy at du får en av hver 😍. Veldig greit å ha alle de store tingene på plass etter førstemann, føler det er litt som med møblene i et hus. Det er veldig dyrt den første gangen man flytter 🤭. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 12. april 2020 #395 Del Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, Carjo4 skrev: Blir spennende i mai når de fleste her har OUL 😍 så bra det ikke bare er her det går i det samme om dagene. Når du nevner mammaklær så er det noe som må invisteres i snart ja. Jeg går kun i løse bukser og treningstights nå. Har også tenkt litt på innkjøp og ting som kan skje, men med jobben jeg har så vet jeg at ting kan skje dager før, under og etter fødsel så her venter jeg bare på gode tilbud i løpet av sommeren. Men skjønner hva du mener, sitter litt langt inne å sette igang men blir sikkert lettere når man vet kjønnet 😁. Ble dårlig med påske sol... Håpe du koser deg i finværet 😍🌞 Ting kan jo absolutt skje rett før, under og etter fødsel også ja. Så kan hende at når jeg først starter så får jeg "ånden over meg" og fisker alt på en gang 😂 og det kan hende at det hjelper å vite kjønn 😅 driver og flytter nå og det er mye utgifter i det.. Så tror barneting uansett bør utsettes til feriepengene kommer 😂 håper besteforeldrene vil bidra med noe 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 13. april 2020 #396 Del Skrevet 13. april 2020 16 timer siden, Carjo4 skrev: Gleder meg til å høre om OUL😍 så fint at formen er bedre og at du nyter våren. Her i landet er det ingenting som tyder på varmere tider hverfall 💔. Jeg kommer nok til å handle litt som deg. Prøver å kartlegge litt og se på nettet nå men synes det er helt merkelig så det er som regel kortvarig 😂. Det blir vel bedre når man kan se spesifikt på rosa eller blått. Lurt å kjøpe tights/strømpebukser å bruke under kjoler. Regner med det vil gå en del i det til sommeren, frykter at sommeren blir ekstra varm for oss som skal vagge rundt 😂 Det tar litt tid før våren kommer skikkelig i gang her også.. Vil tro det blir bedre etter at du har vært på OUL, da blir det kanskje litt mer virkelig? 😀 Tights, strømpebukser, kjoler, skjørt- jeg tipper det er det det kommer til å gå i, i sommer 😄 Det blir nok ekstra varmt for oss 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 13. april 2020 #397 Del Skrevet 13. april 2020 Har dere begynt å kjenne liv enda? ❤️ Første gang jeg kjente noen små bobler var i uke 14, men det var bare to ganger og så kjente jeg ikke noe mer før i forrige uke. Nå har jeg kjent daglige bevegelser i en uke (er 16+6 i dag), lette dunk/bevegelser fra innsiden. En herlig følelse ❤️ Jeg hadde ikke forventet å kjenne noen spark før nærmere uke 19 egentlig, så dette er nesten litt uvirkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 13. april 2020 #398 Del Skrevet 13. april 2020 Jeg har kjent liv side uke 12 men er andregangsfødende. Med første kjente jeg liv fra uke 15. Å kjenne liv i magen er noe av det beste med å være gravid 🥰❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 13. april 2020 #399 Del Skrevet 13. april 2020 Jeg har enda ikke kjent liv🤨 Er i uke 16+5 og syns faktisk det er litt rart.... Ettersom med førstemann kjente jeg liv i uke 12/13 og hadde da morkaken på fremsiden. Må bare spørre dere; Har dere noen erfaring med blødninger så «sent» i svangerskapet?🥴 Oppdaget det idag, men er såpass lite at det bare kommer litt på papiret når eg tørker meg. Har ikke smerter/kramper og har forstått at det er et bra tegn. Men føler meg litt full/stinn/hard i livmoren på en måte, bare litt ubehagelig, ikke vondt. Kjempe merkelig for det finnes ingen logisk «forklaring« i dette tilfellet. Og med førstemann hadde eg aldri dette, verken tidlig eller sent i svangerskapet🤔 Håper det ikke er noe alvorligt😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 13. april 2020 #400 Del Skrevet 13. april 2020 Har ikke kjent noen liv enda og er litt over 15 uker på vei. Når jeg legger meg om kvelden så prøver jeg å kjenne etter, tror jeg kjenner noe av og til men frykter det bare er ønsketenkning. Har morkaken på fremsiden, vet ikke om det har noe å si.. @Kardinal blødninger skal visst være normalt, dere har ikke hatt sengekos som kan ha utløst det? Fikk beskjed av gynekologen at noen ganger ligger morkaken over livmoråpningen men flytter på seg med barnet som vokser, og bare det kan gi blødninger. Jeg blødde litt i uke 6/7 og han kunne se hvor morkaken hadde ligget så den hadde på en måte blitt dratt over åpningen? Vanskelig å forklare. Håper bare den flytter seg videre opp i løpet av svangerskapet, blir vel keisersnitt om morkaken ikke flytter på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå