Idapida567 Skrevet 28. mars 2020 #1261 Del Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, bondekone skrev: Ikke så værst, men kjenner det skjer litt. En del kvalm frem til kl. 11-12😉 og ømme pupper, og veldig tørst/tørr hals. Og elendig søvn. Bare takknemlig for at jeg kjenner litt, hadde vært nervevrak om ikke... Fantastisk hvor glad en kan bli av å føle seg dårlig 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 29. mars 2020 Forfatter #1262 Del Skrevet 29. mars 2020 Her har jeg gått glipp av litt ser jeg! Gratulerer @bondekone og @Deseo !! Det er jo strålende nyheter,hurra🥳 Misunner dere sååå😍 Venter mens i dag/morgen. Spent på hvordan den blir. Det er den første etter antibiotikakuren fra Athen. Lurer på om den vil være smertefri osv. Har vært nervøs så lenge med tanke på Corona og den kuren. Visste liksom ikke om det ville gjøre meg mer mottakelig eller motstandsdyktig. Er jo ped.medarbeider og blir jo derav utsatt for alt som barna får på kryss og tvers sånn ellers.Heldigvis har alt gått fint🙌🏼 Hvordan går det med dere andre som ruger, har byttet klinikk osv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. mars 2020 #1263 Del Skrevet 29. mars 2020 Jeg eeeer så frustrert over denne ventetiden. Jeg forstår det, for all del, men er så frustrert. Vi har 5 på frys og det er egentlig idioti å tenke på å gå privat. Det er også mye penger, men lite penger om det faktisk skulle gi oss baby... Plutselig så er vi igang ila april også. Skulle bare ønske noen kunne si hva vi skulle gjøre for å bli raskest mulig gravid 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 29. mars 2020 #1264 Del Skrevet 29. mars 2020 Her valgte vi en runde privat.. passet egentlig dårlig økonomisk nå, men som så mange andre blir jeg litt smågal av ventetiden.. forstår godt at det er som det er, men det er som @Neutral90 sier; veldig frustrerende😣 Så. En runde privat for oss nå, får se hva det blir ut av det. Så går vi evt. tilbake til det offentlige til høsten..(rart hvordan hjernen allerede forbereder seg på det🙈) Starter opp med spray i morgen, spent på hvordan tiden fremover vil bli.! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 30. mars 2020 #1265 Del Skrevet 30. mars 2020 Tenk det - Ser ut som spira festet seg på fersk forsøk gitt 🥰 Jeg har jo blitt gravid flere ganger selv.. Men mistet i uke 7,8 ca hver gang (helt merkelig, men mensen har kommet til «avtalt tid» bare hoppet over en periode) ... Så håper virkelig på en Desember Baby nå- MEN.... Jeg er fremdeles innstilt på fryseforsøk... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 30. mars 2020 #1266 Del Skrevet 30. mars 2020 Gratulerer @Idapida567! Håper spira holder seg helt til desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 30. mars 2020 #1267 Del Skrevet 30. mars 2020 På 26.3.2020 den 14.18, Maja92 skrev: Hei, det her fikk jeg fra riksen: Hvis dere ønsker kopi av journal må dere gjøre følgende: send e-post til [email protected] Skriv i emnefelt: Til klinisk dokumentsenter Skriv at dere ønsker kopi av journal og prøvesvar i forbindelse med behandling på reproduksjonsmedisinsk avdeling, og tidsrommet det gjelder. Så må dere legge ved kopi av legitimasjon og signatur fra begge to (dvs scanne inn) Det tar vanligvis 3- 4 uker før dere får tilsendt kopi. Så rart at vi fikk forskjellige beskjeder. Jeg kunne bare gjøre dette elektronisk på minjournal. Det er også på riksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja92 Skrevet 30. mars 2020 #1268 Del Skrevet 30. mars 2020 5 hours ago, Kone92 said: Så rart at vi fikk forskjellige beskjeder. Jeg kunne bare gjøre dette elektronisk på minjournal. Det er også på riksen. hmm.. ja, det var rart 😅Kanskje jeg gjør begge deler for å være sikker på at jeg får dem. 🙈Har du samtale før eller etter påsken ? Er litt redd for at Hausken kommer til å stenge når man begynner med medisinene eller at uttaket kommer til å avbrutt pga. corona. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 30. mars 2020 #1269 Del Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, Maja92 skrev: hmm.. ja, det var rart 😅Kanskje jeg gjør begge deler for å være sikker på at jeg får dem. 🙈Har du samtale før eller etter påsken ? Er litt redd for at Hausken kommer til å stenge når man begynner med medisinene eller at uttaket kommer til å avbrutt pga. corona. xD Jeg skal starte med medisiner ved neste mensen. Som vil si rett etter påsken. Så blir vel samtale etter påsken da... hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja92 Skrevet 30. mars 2020 #1270 Del Skrevet 30. mars 2020 34 minutter siden, Kone92 said: Jeg skal starte med medisiner ved neste mensen. Som vil si rett etter påsken. Så blir vel samtale etter påsken da... hva har du? Jeg har også samtale etter påsken så håper på å få starte på neste mens å 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1271 Del Skrevet 30. mars 2020 På 29.3.2020 den 18.57, Melie skrev: Her valgte vi en runde privat.. passet egentlig dårlig økonomisk nå, men som så mange andre blir jeg litt smågal av ventetiden.. forstår godt at det er som det er, men det er som @Neutral90 sier; veldig frustrerende😣 Så. En runde privat for oss nå, får se hva det blir ut av det. Så går vi evt. tilbake til det offentlige til høsten..(rart hvordan hjernen allerede forbereder seg på det🙈) Starter opp med spray i morgen, spent på hvordan tiden fremover vil bli.! Hvor mye koster det å ta det privat? Anonymkode: f9346...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piju Skrevet 31. mars 2020 #1272 Del Skrevet 31. mars 2020 På 30.3.2020 den 6.38, Idapida567 skrev: Tenk det - Ser ut som spira festet seg på fersk forsøk gitt 🥰 Jeg har jo blitt gravid flere ganger selv.. Men mistet i uke 7,8 ca hver gang (helt merkelig, men mensen har kommet til «avtalt tid» bare hoppet over en periode) ... Så håper virkelig på en Desember Baby nå- MEN.... Jeg er fremdeles innstilt på fryseforsøk... Gratulerer 😃 Da ligger vi ganske likt an. Lite symptomer her enn så lenge, så er veldig spent på tidlig ultralyd over påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 31. mars 2020 #1273 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) 27 minutter siden, Piju skrev: Gratulerer 😃 Da ligger vi ganske likt an. Lite symptomer her enn så lenge, så er veldig spent på tidlig ultralyd over påske! Så spennende! GRATULERER til deg 😁 Jeg skal også inn over påske på «7. Ukers kontroll» (21.Mars). Klarer du å stresse ned? 😂 Kjenner jeg blir så stressa med en gang jeg tenker på den positive testen! Skulle gjerne hoppet frem noen uker i tid nå, bare for å få bekreftet at dette kommer til å gå bra... Jeg kjenner en del «murring» - delvis kvalm å ømme bryst (kommer å går, blir stressa av det også 😩 ) - Dette kan jo være Lutinus, men fikk ikke noe symptomer før dagen før IKM. Endret 31. mars 2020 av Idapida567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piju Skrevet 31. mars 2020 #1274 Del Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, Idapida567 skrev: Så spennende! Jeg skal også inn over påske på «7. Ukers kontroll» (21.Mars). Klarer du å stresse ned? 😂 Kjenner jeg blir så stressa med en gang jeg tenker på den positive testen! Skulle gjerne hoppet frem noen uker i tid nå, bare for å få bekreftet at dette kommer til å gå bra... Jeg kjenner en del «murring» - delvis kvalm å ømme bryst (kommer å går, blir stressa av det også 😩 ) - Dette kan jo være Lutinus, men fikk ikke noe symptomer før dagen før IKM. Jeg skal inn 22 april 😊 Blir litt stressa over å ikke merke så mye, men skal vel bare prise meg lykkelig egentlig. Vanskelig balansegang ift å være avventende håpefull til de første månedene har gått når det er så mye kontroller/booke fødeplass etc som man bør ta stilling til allerede nå ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 31. mars 2020 #1275 Del Skrevet 31. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det å ta det privat? Anonymkode: f9346...9c2 Er vel litt ulikt fra klinikk til klinikk, men tror man kommer ganske likt ut av det. 38000 for et forsøk på Hausken + medisiner som for meg kom på 12 000. Også er det jo tillegg om man skulle være så heldig å få noe på frys, 6000 mener jeg..😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1276 Del Skrevet 31. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det å ta det privat? Anonymkode: f9346...9c2 Medicus hadde 30-tusen og noe for et forsøk, så kommer medisiner i tillegg som kan være alt fra noen tusen til flere tusen avhengig av hva du trenger. De har også en pakke på 3 forsøk som koster 60 - tusen og noe, også der medisiner i tillegg. Anonymkode: 9108f...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 31. mars 2020 #1277 Del Skrevet 31. mars 2020 20 minutter siden, Piju skrev: Jeg skal inn 22 april 😊 Blir litt stressa over å ikke merke så mye, men skal vel bare prise meg lykkelig egentlig. Vanskelig balansegang ift å være avventende håpefull til de første månedene har gått når det er så mye kontroller/booke fødeplass etc som man bør ta stilling til allerede nå ☺️ Hva? Må en booke fødeplass allerede nå? Eller, hvordan gjøres det? Via jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1278 Del Skrevet 31. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det å ta det privat? Anonymkode: f9346...9c2 Samtlige klinikker har prisliste liggende ute. Bare å sjekke de som er i nærheten av der du bor. Anonymkode: 96ecd...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piju Skrevet 31. mars 2020 #1279 Del Skrevet 31. mars 2020 12 minutter siden, Idapida567 skrev: Hva? Må en booke fødeplass allerede nå? Eller, hvordan gjøres det? Via jordmor? Kommer vel an på hvor man bor, men har hørt at det kan være greit å booke tidlig hvis man har spesielle ønsker. Dette har jeg fått inntrykk av at man gjør dette på første time med fastlege eller jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1280 Del Skrevet 31. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det å ta det privat? Anonymkode: f9346...9c2 Jeg ville gått ut fra ca 50.000,- INK medisiner. De fleste private klinikker har prisliste på nett. Anonymkode: eb413...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå