Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal sette inn blastocyst i morgen, første forsøk 😊 

Noen som vil fortelle litt om innsett? Fikk beskjed om å ha full blære, det må jo være fryktelig ubehagelig? 😅🤣

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Audrey Horne skrev:

Jeg skal sette inn blastocyst i morgen, første forsøk 😊 

Noen som vil fortelle litt om innsett? Fikk beskjed om å ha full blære, det må jo være fryktelig ubehagelig? 😅🤣

Jeg hadde innsett forrige onsdag. 
Det gikk veldig fort :) 

Først viser de egget på skjermen før de fører det i «kateteret?». Så sprøyter de det inn, de har UL på magen samtidig som de setter inn

- full blære er for å få egget dit det skal :) Litt ubehagelig, men gikk så fort å mye mer interessant å følge med på, enn å tenke på blæra (haha)... 

Lykke til! Håper spira di klamrer seg fast :) 

Anonymkode: eb413...162

Skrevet
15 hours ago, rekavillsvin said:

Hei, dere som går fra offentlig til privat, har dere bare spurt sykehuset om full journal tilsendt som dere sender videre? 

Hei, det her fikk jeg fra riksen: 

Hvis dere ønsker kopi av journal må dere gjøre følgende:

send e-post til [email protected]

Skriv i emnefelt: Til klinisk dokumentsenter

Skriv at dere ønsker kopi av journal og prøvesvar i forbindelse med behandling på reproduksjonsmedisinsk avdeling, og tidsrommet det gjelder.

Så må dere legge ved kopi av legitimasjon og signatur fra begge to (dvs scanne inn)

Det tar vanligvis 3- 4 uker før dere får tilsendt kopi.

• Liker 1
Skrevet

Noen her som klarer å ikke teste før testdato? Testen skriker til meg hver gang jeg er på badet 😊 

Jeg satte inn 2.dagers for 8 dager siden, test dato er 31.Mars. 

Hatt mye «murring» både i går og i dag - kjennes ut som mensen er på vei. Mulig det er bivirkninger fra Lutinus? 

Har ikke så store forhåpninger på at spira har klamret seg fast... Så greit å få det «overstått»..

Noen som har gått rett på nytt forsøk i neste syklus? 

Skrevet

På 25.3.2020 den 15.48, Slitenprøver skrev:

Har noen erfaring med Spiren?

Jeg har :) Jeg er nå gravid i uke 18. Jeg er veldig fornøyd med de :) Fine folk, god oppfølging, enkelt å komme i kontakt med de, freshe lokaler, oppdatert utstyr :) 

Skrevet
På 23.3.2020 den 6.58, bondekone skrev:

Har et spm ift ovitrelle sprøyta. Tar dette som hcg støtte nå. I sprøyts er det 25 klikk. Jeg tar 5 klikk hver 3. Dag, noe som bør si at det er nok til 5 doser der. Likevel sjekket jeg nå, og det er nok til en 6. Dose. Noen som har en forklaring?

Synes det ofte er «litt» ekstra i mange medikamenter. Ser det ofte på jobb også (sykepleier), at det ikke rent sjelden er mer enn 1 ml i ampuller det skulle ha vært 1 ml, feks 🤷‍♀️😊

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde innsett forrige onsdag. 
Det gikk veldig fort :) 

Først viser de egget på skjermen før de fører det i «kateteret?». Så sprøyter de det inn, de har UL på magen samtidig som de setter inn

- full blære er for å få egget dit det skal :) Litt ubehagelig, men gikk så fort å mye mer interessant å følge med på, enn å tenke på blæra (haha)... 

Lykke til! Håper spira di klamrer seg fast :) 

Anonymkode: eb413...162

Takk for det :) Krysser fingrene for deg også 🤞💛

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lever dere i tiden etter innsett? 

Holder dere dere i ro og unngår mat- og drikkevarer på samme måte som om dere skulle vært gravide? Hva med sex? 

Anonymkode: aa694...b45

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan lever dere i tiden etter innsett? 

Holder dere dere i ro og unngår mat- og drikkevarer på samme måte som om dere skulle vært gravide? Hva med sex? 

Anonymkode: aa694...b45

Røyker ikke eller snuser til vanlig, men ville selvsagt sluttet. Samme med alkohol. 

Skrevet

Jeg skreiv for ei lita uke siden at jeg hadde gitt opp dette forsøket. Fant likevel ut at jeg måtte teste «for sikkerhetskyld» på søndag, og jammen viste den en kjempefin strek. Fikk i dag svar på blodprøve fra onsdag, og den var på over 1000. Så da er det bare å krysse fingrene for at det var fjerde innsett som skulle bli en liten baby❤ 

• Liker 14
Skrevet
25 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg skreiv for ei lita uke siden at jeg hadde gitt opp dette forsøket. Fant likevel ut at jeg måtte teste «for sikkerhetskyld» på søndag, og jammen viste den en kjempefin strek. Fikk i dag svar på blodprøve fra onsdag, og den var på over 1000. Så da er det bare å krysse fingrene for at det var fjerde innsett som skulle bli en liten baby❤ 

Gratulerer så mye!! ❤️😍 

Forhåpentligvis blir fjerde innsett gangen for meg også! 😁🤞

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Deseo skrev:

Gratulerer så mye!! ❤️😍 

Forhåpentligvis blir fjerde innsett gangen for meg også! 😁🤞

Spennede! Hvor langt er du kommet?

Skrevet
51 minutter siden, bondekone skrev:

Spennede! Hvor langt er du kommet?

7+2. Var på tidlig ultralyd idag på riksen og alt så heldigvis fint ut, men klarer ikke å slappe helt av enda 🙈 ny kontroll om 3 uker

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet
2 timer siden, bondekone skrev:

Oææææ! Gratulerer 💕💕💕 Håper den klorer seg fast 🤞

Skrevet
43 minutter siden, Deseo skrev:

7+2. Var på tidlig ultralyd idag på riksen og alt så heldigvis fint ut, men klarer ikke å slappe helt av enda 🙈 ny kontroll om 3 uker

Så bra! Lykke til❤

4 minutter siden, Fnuggolina skrev:

Oææææ! Gratulerer 💕💕💕 Håper den klorer seg fast 🤞

Takk❤

Skrevet
13 timer siden, bondekone skrev:

GRATULERER ❤️ 

Har lest dagboken din, så dette vet jeg var vel fortjent! Tenk, så nydelig førjuls gave ❤️❤️

Skrevet
6 minutter siden, Idapida567 skrev:

GRATULERER ❤️ 

Har lest dagboken din, så dette vet jeg var vel fortjent! Tenk, så nydelig førjuls gave ❤️❤️

Takk for det❤ 🙏

Skrevet
Akkurat nå, bondekone skrev:

Takk for det❤ 🙏

Hvordan er formen?? 
Har mistet en del ganger selv, så vet at rugeperioden er ingen stress i forhold til tiden etter positiv test 😫

Skrevet
Akkurat nå, Idapida567 skrev:

Hvordan er formen?? 
Har mistet en del ganger selv, så vet at rugeperioden er ingen stress i forhold til tiden etter positiv test 😫

Ikke så værst, men kjenner det skjer litt. En del kvalm frem til kl. 11-12😉 og ømme pupper, og veldig tørst/tørr hals. Og elendig søvn. Bare takknemlig for at jeg kjenner litt, hadde vært nervevrak om ikke... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...