Neutral90 Skrevet 24. mars 2020 #1221 Skrevet 24. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i Oslo, men det er vel legene i Trondheim som styrer doseringer og lignende, og det er også der koordinatorene holder til. Jeg opplever i hvertfall ekstremt god oppfølging hos alle jeg møter,. Vet ikke helt hva du mener med gamle leger, men som en som selv jobber i helsevesenet har jeg i hvertfall lært at faglig oppdatert kunnskap har lite med alder å gjøre. Men medicus er mer konservative på tilleggsprodukter enn noen av de andre klinikkene som scratching og blodfortynnende noe jeg opplever å være godt faglig begrunnet og i tråd med hva de internasjonale tidsskriftene finner evidens for i sine store reviewartikler. Anonymkode: 96ecd...71e Nei, det er nok bare jeg som er litt bias og tenker yngre = mer faglig oppdatert, men du har nok rett. Har de innsett på helg?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1222 Skrevet 24. mars 2020 28 minutter siden, Neutral90 skrev: Nei, det er nok bare jeg som er litt bias og tenker yngre = mer faglig oppdatert, men du har nok rett. Har de innsett på helg? Hvis alder er viktig for deg så har de yngre leger også. Anonymkode: 9108f...1dc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1223 Skrevet 24. mars 2020 31 minutter siden, Neutral90 skrev: Nei, det er nok bare jeg som er litt bias og tenker yngre = mer faglig oppdatert, men du har nok rett. Har de innsett på helg? Nei, det de har ikke innsett i helgene, men jeg har satt inn blastocyst begge gangene likevel. De følger opp med grundig informasjon om utviklingen av embryoene gjennom helgene. Anonymkode: 96ecd...71e
Neutral90 Skrevet 24. mars 2020 #1224 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis alder er viktig for deg så har de yngre leger også. Anonymkode: 9108f...1dc Har de? Ikke som blir presenter som ansatte på nettsiden tror jeg 🤔 Edir: joda det har de. Aner ikke hvor jeg har fått for meg at alle gyn som jobber hos medicus i Trondheim er gamle! Endret 24. mars 2020 av Neutral90
Neutral90 Skrevet 24. mars 2020 #1225 Skrevet 24. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det de har ikke innsett i helgene, men jeg har satt inn blastocyst begge gangene likevel. De følger opp med grundig informasjon om utviklingen av embryoene gjennom helgene. Anonymkode: 96ecd...71e Er av stressmomentene med st Olavs er med fryseforsøk der eggløsning er mandag eller tirsdag så setter de ikke inn (fordi da blir innsett på helg), trodde faktisk en privatklinikk hadde åpent for Innsett på helg siden riksen blant annet har det 🤔
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1226 Skrevet 24. mars 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Har de? Ikke som blir presenter som ansatte på nettsiden tror jeg 🤔 Edir: joda det har de. Aner ikke hvor jeg har fått for meg at alle gyn som jobber hos medicus i Trondheim er gamle! Han ene er veldig dyktig innen mannlig i fertilitet, tror jeg. Anonymkode: b3b2c...9c0 1
Blomst37 Skrevet 24. mars 2020 #1227 Skrevet 24. mars 2020 7 timer siden, Kone92 skrev: Da har jeg vært i kontakt med både Hausken og Medicus. Noen erfaringer med disse klinikkene? Begge hadde kapaistet. Så da må jeg velge en av dem. Jeg har hatt to forsøk på Hausken. Har vært veldig fornøyd👍🏻.
Kone92 Skrevet 24. mars 2020 #1228 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Blomst37 skrev: Jeg har hatt to forsøk på Hausken. Har vært veldig fornøyd👍🏻. Det blir Hausken. Så dette blir spennende! Merket allerede stor forskjell fra det offentlige. 3
Neutral90 Skrevet 24. mars 2020 #1229 Skrevet 24. mars 2020 3 minutter siden, Kone92 skrev: Det blir Hausken. Så dette blir spennende! Merket allerede stor forskjell fra det offentlige. Hvor mange forsøk har du hatt?
Kone92 Skrevet 24. mars 2020 #1230 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 3 minutter siden, Neutral90 skrev: Hvor mange forsøk har du hatt? Bare ett, og har et fryseforsøk igjen av det forsøket. Har hatt mange fryseforsøk da🙂 Endret 24. mars 2020 av Kone92 1
Maja92 Skrevet 25. mars 2020 #1231 Skrevet 25. mars 2020 14 hours ago, Kone92 said: Det blir Hausken. Så dette blir spennende! Merket allerede stor forskjell fra det offentlige. Jeg har også booket time hos Hausken😀 Har prøvd fertilitetssenteret før og de er veldig flinke de å, men har hørt at Hausken bruker embryoglue og gjør kanskje litt andre ting enn andre klinikker🙂 Går egentlig til riksen nå, men tror de holder stengt i en god stund og ser for meg lange ventelister 😅
Kone92 Skrevet 25. mars 2020 #1232 Skrevet 25. mars 2020 (endret) 1 time siden, Maja92 skrev: Jeg har også booket time hos Hausken😀 Har prøvd fertilitetssenteret før og de er veldig flinke de å, men har hørt at Hausken bruker embryoglue og gjør kanskje litt andre ting enn andre klinikker🙂 Går egentlig til riksen nå, men tror de holder stengt i en god stund og ser for meg lange ventelister 😅 Jeg også går egentlig til risken. Kjøper du pakke eller enkelt forsøk? Endret 25. mars 2020 av Kone92
Maja92 Skrevet 25. mars 2020 #1233 Skrevet 25. mars 2020 49 minutter siden, Kone92 said: Jeg også går egentlig til risken. Kjøper du pakke eller enkelt forsøk? Jeg er litt usikker. Jeg har fortsatt egg på frys hos riksen så kanskje jeg bare tar enkelt forsøk. Kommer ann på hva de tenker og hvor fornøyd jeg er med behandlingen hos Hausken å. Men leste at man må bruke alle 3 forsøkene hos Hausken innen 18 mnd. litt lite tid synes jeg. Hva skal du velge ? 🙂
Kone92 Skrevet 25. mars 2020 #1234 Skrevet 25. mars 2020 6 minutter siden, Maja92 skrev: Jeg er litt usikker. Jeg har fortsatt egg på frys hos riksen så kanskje jeg bare tar enkelt forsøk. Kommer ann på hva de tenker og hvor fornøyd jeg er med behandlingen hos Hausken å. Men leste at man må bruke alle 3 forsøkene hos Hausken innen 18 mnd. litt lite tid synes jeg. Hva skal du velge ? 🙂 Jeg tenker å kjøpe ett forsøk. Jeg har også et fryseforsøk (og to uttak) igjen på riksen. Så får prøve ett forsøk på Hausken. Går ikke det får jeg gå tilbake til Rikshospitalet.
Maja92 Skrevet 25. mars 2020 #1235 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, Kone92 said: Jeg tenker å kjøpe ett forsøk. Jeg har også et fryseforsøk (og to uttak) igjen på riksen. Så får prøve ett forsøk på Hausken. Går ikke det får jeg gå tilbake til Rikshospitalet. Jeg har også to uttak til og to fryseforsøk👌 Vi får satse på det forsøket hos Hausken vil holde. Masse lykke til ❤️
Kone92 Skrevet 25. mars 2020 #1237 Skrevet 25. mars 2020 10 minutter siden, Maja92 skrev: Jeg har også to uttak til og to fryseforsøk👌 Vi får satse på det forsøket hos Hausken vil holde. Masse lykke til ❤️ Krysser alt jeg har for oss🤞🏻 Lykke til❤️ 1
Brigid Skrevet 25. mars 2020 #1238 Skrevet 25. mars 2020 Hei, dere som går fra offentlig til privat, har dere bare spurt sykehuset om full journal tilsendt som dere sender videre?
Neutral90 Skrevet 25. mars 2020 #1239 Skrevet 25. mars 2020 8 minutter siden, rekavillsvin skrev: Hei, dere som går fra offentlig til privat, har dere bare spurt sykehuset om full journal tilsendt som dere sender videre? St Olavs har et eget skjema som jeg leverte i skranken. Kunne sende i posten også. Fikk journal 3 uker senere. 1
Kone92 Skrevet 26. mars 2020 #1240 Skrevet 26. mars 2020 9 timer siden, rekavillsvin skrev: Hei, dere som går fra offentlig til privat, har dere bare spurt sykehuset om full journal tilsendt som dere sender videre? Gikk inn på minjournal - skjemaer - anmodning om journalnotater (eller noe sånn). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå