VOX Skrevet 14. desember 2021 #441 Del Skrevet 14. desember 2021 Har de ikke sultet ihjel ennå, så lever de vel fortsatt 😷Straks to år siden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 17. desember 2021 #442 Del Skrevet 17. desember 2021 exictence skrev (På 13.12.2021 den 13.29): Nå finner jeg ikke svaret du siterte, men det sto: "Jeg måtte feire jul hos ......" Er ikke det litt rart i seg selv å MÅTTE feire jul hos? Tenker bare at det kan ligge mye forskjellig bak. «Måtte» i form av at det var vanskelig å nekte på grunn av diverse forventninger osv i familien. Jeg gikk med på å feire der for å være høflig mot mannen min sin familie. Men det ble med den ene gangen. 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 18. desember 2021 #443 Del Skrevet 18. desember 2021 Elefantenirommet skrev (9 timer siden): «Måtte» i form av at det var vanskelig å nekte på grunn av diverse forventninger osv i familien. Jeg gikk med på å feire der for å være høflig mot mannen min sin familie. Men det ble med den ene gangen. 😆 Du vil ikke være høflig mot mannen din lenger i den settingen? Jeg synes selvfølgelig det var rart og smålig av din svigersøster som inviterte på julaften. Men uansett ville jeg ikke latt det være mitt problem og la meg ergre over det. Det er en dag i året. kan ikke alle bare vise seg hyggelig, snill og omgjengelig? Det er mange andre dager i jula som du kan spise og servere det du vil i ditt hjem. Kanskje det er synd på din svigersøster, at hun sliter med noe. Om hun er smålig, behøver man jo ikke være det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 18. desember 2021 #444 Del Skrevet 18. desember 2021 exictence skrev (5 timer siden): Du vil ikke være høflig mot mannen din lenger i den settingen? Jeg synes selvfølgelig det var rart og smålig av din svigersøster som inviterte på julaften. Men uansett ville jeg ikke latt det være mitt problem og la meg ergre over det. Det er en dag i året. kan ikke alle bare vise seg hyggelig, snill og omgjengelig? Det er mange andre dager i jula som du kan spise og servere det du vil i ditt hjem. Kanskje det er synd på din svigersøster, at hun sliter med noe. Om hun er smålig, behøver man jo ikke være det selv. Hun og mannen er bare gjerrige og litt rare, er ikke verre enn det. Og jeg oppførte meg selvsagt høflig og hyggelig. (Merkelig så mye folk tillegger det som faktisk står i innleggene her inne! 😆) Det har heldigvis blitt med den ene gangen, det har av ulike årsaker ikke vært naturlig å feire der etter det året. Kommer ikke til å dele de detaljene her, men det har ingenting med smålighet å gjøre, fra noen sin side. God jul, da! 😄 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #445 Del Skrevet 24. desember 2021 God jul, alle sammen! Håper alle har nok mat på bordet i kveld. 🎅 Anonymkode: a1ea0...652 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #446 Del Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): God jul, alle sammen! Håper alle har nok mat på bordet i kveld. 🎅 Anonymkode: a1ea0...652 Er en pers og har laget 1 kilo med pinnekjøtt her. 🥴 kanjse like mye som ts og gjestene fikk? Det er en pakke ihvertfall. Anonymkode: 22de7...ca7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 25. desember 2021 #447 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er en pers og har laget 1 kilo med pinnekjøtt her. 🥴 kanjse like mye som ts og gjestene fikk? Det er en pakke ihvertfall. Anonymkode: 22de7...ca7 Vi var 4 og leg lagde to pakker. Hvis jeg var alene, ville jeg også laget av 1 pakke. Det er så godt å finne igjen i fryserern senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. desember 2021 #448 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 13.50): God jul, alle sammen! Håper alle har nok mat på bordet i kveld. 🎅 Anonymkode: a1ea0...652 Jo takk, ingen som sultet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #449 Del Skrevet 27. desember 2021 Mr&Ro skrev (På 25.12.2019 den 11.56): Dette er nok ikke en trolletråd. For lite mat har jeg opplevd i bursdager, bryllup, barnedåper og begravelser som servitør. Ille når det er beregnet for lite mat, men som regel er det bare uflaks som kan for det. Ja serverte i konfirmasjon. Maten kom aldri. Og når den kom var det noen tørre karbonader og bittelitt potet og grønnsaker. Som sikkert hadde blitt billigere om vi laget for dem. Det ble en til hver. De hadde kjøpt inn brus, og på en varm sommerdag holdt ikke 10 1,5liter så lenge. Så vi dro på en bensinstasjon og fikk tak i et par flasker saft. Anonymkode: abb94...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #450 Del Skrevet 4. januar 2022 Godt nyttår, alle sammen! Ble alle mette på nyttårsaften? 🎉 Anonymkode: a1ea0...652 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erieia Skrevet 7. august 2022 #451 Del Skrevet 7. august 2022 On 12/8/2021 at 12:57 PM, sucasamicasa said: Mannen min er Nordfra og de sier svigersøster Er nordfra selv, sjeldent jeg hører noen si svigerinne her oppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #452 Del Skrevet 14. november 2022 Hahah du troller nå? Er hun mamma til tre så kan hun umulig feilberegne slikt. Sikker på at du ikke har misforstått? Anonymkode: aeae3...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #453 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hahah du troller nå? Er hun mamma til tre så kan hun umulig feilberegne slikt. Sikker på at du ikke har misforstått? Anonymkode: aeae3...182 og er det virkelig "nødvendig" å bumpe en flere måneder gammel tråd, bare for å sutre og klage over trolling liksom?? Anonymkode: cd1b5...bd9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 15. november 2022 #454 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): og er det virkelig "nødvendig" å bumpe en flere måneder gammel tråd, bare for å sutre og klage over trolling liksom?? Anonymkode: cd1b5...bd9 Flere år gammel, faktisk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #455 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg lurer på om de har vært på flere middager hos svigersøster? Ler alle av denne hendelsen nå? Hadde vært artig med en oppdatering fra TS Anonymkode: fccf3...b42 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #456 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på om de har vært på flere middager hos svigersøster? Ler alle av denne hendelsen nå? Hadde vært artig med en oppdatering fra TS Anonymkode: fccf3...b42 Ja, dette er en av de bedre trådene på KG. Hadde vært moro med en oppdatering. Sannsynligvis har svigerinnen lært. Anonymkode: a1ea0...652 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 15. november 2022 #457 Del Skrevet 15. november 2022 Er det ikke snart svigerinne sin tur til å arrangere julemiddag igjen? Vi venter i spenning på neste kapittel🙌🏻 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. november 2022 #458 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (På 23.12.2019 den 22.49): Vi skal feire jul hos svigersøster og hun har beregnet altfor lite mat til gjestene. En pakke pinnekjøtt, en pose poteter osv til hennes familie på fem, vår familie på tre, mine svigerforeldre og hennes manns foreldre og hans søster. Jeg skjønte jo det ikke ville strekke til så jeg tilbydde oss å kjøpe inn litt ekstra, men da ble hun sur og nektet! Det blir knapt mat på julaften og jeg gruer meg og har helst lyst å bli hjemme, men føler det blir så frekt. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, må bare få ut litt frustrasjon. Er det jeg som er teit her eller feilberegner jeg? Anonymkode: 70c12...a27 jeg hadde blitt sur tilbake og sagt at ærlig talt det der er alt for lite mat. Enten godtar du at jeg tar med mer mat, du kjøper inn mer selv eller vi feirer jul hjemme. Gidder ikke å gå sulten på julaften.... Dette kan du antakelig si med finere ord men ja. . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #459 Del Skrevet 15. november 2022 Maleficenta skrev (4 timer siden): jeg hadde blitt sur tilbake og sagt at ærlig talt det der er alt for lite mat. Enten godtar du at jeg tar med mer mat, du kjøper inn mer selv eller vi feirer jul hjemme. Gidder ikke å gå sulten på julaften.... Dette kan du antakelig si med finere ord men ja. . Hvis du leser litt flere sider av tråden så får du også med deg den morsomme historien om hvordan julaften gikk, den gang i 2019. Tenk, det var før korona og greier. Anonymkode: 975d9...ff2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. november 2022 #460 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du leser litt flere sider av tråden så får du også med deg den morsomme historien om hvordan julaften gikk, den gang i 2019. Tenk, det var før korona og greier. Anonymkode: 975d9...ff2 åja det var så gammelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå