annelis Skrevet 21. november 2019 #81 Skrevet 21. november 2019 On 11/18/2019 at 7:17 AM, herzeleid said: Det er sikkert tilfeller der dette brukes som en hersketeknikk eller for å rakke ned på noen, men en kommer ikke unna at kvinner generelt er på sitt mest (fysisk)attraktive tidlig i tyveårene. https://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness#Youthfulness_2 Dette betyr ikke at det er umulig å finne en partner senere, eller at alle kvinner blir mindre attraktive med alderen, men at kvinner generelt er mest attraktive tidligere i livet, mens menn gjerne blir det senere. Det henger nok sammen med at menn gjennom evolusjonen er utviklet for å velge kvinner med tegn på fruktbarhet og sunnhet, som er på topp tidlig i livet, mens kvinner er utviklet for å velge menn med forsørger- og forsvarsevne, noe som gjerne kommer noe senere i livet og kommer til uttrykk gjennom status og erfaring. Hvorfor er dette interessant? Jo fordi det kan bidra til å forklare tendenser vi ser i samfunnet og gi oss en bedre forståelse av konsekvenser valgene våre har. Det er så generaliserende! Noen er finest i tjueårene og noen i førtiårene. Gjelder både menn og kvinner. Det at menn blir finere med alderen fant på mennene selv og står ved dette. Der har vi kvinner mye å lære 🤣 6
annelis Skrevet 21. november 2019 #82 Skrevet 21. november 2019 On 11/18/2019 at 8:20 AM, AnonymBruker said: Etterhvert som du blir eldre kommer du sannsynligvis til å gi faen. Denne tråden (altså svarene) er bare dumme, dere diskuterer jo hvilken alder kvinner ser best ut i osv. Men det er ikke poenget. Poenget er at kvinner er mye mer enn utseende, og utseende er mye mer enn ungdommelig skjønnhet. Hvis en kvinne ikke er pen, uansett alder, hva er hun da? Jo - akkurat like mange ting som en mann kan være. Og det er tragisk at så mange fortsatt ikke innser det. Anonymkode: 2bdd1...33e WOOORDS. tusen takk for saklig svar 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #83 Skrevet 21. november 2019 On 11/18/2019 at 12:03 AM, AnonymBruker said: Det er herketeknikk. Bitre menn som siktet for høyt hele livet, som ikke vil gi en sjans til kvinnene på eget nivå, blir bitre på kvinnene som får opperksomhet for utseende. Det er heller ikke slik at 30 åra er imot en. Noen ser bedre ut enn snittet, andre forfaller fort. men stort sett holder folk seg til partner på eget nivå. Alle skal bli 30 uansett, så det er alles tur. Anonymkode: 4a11c...183 Hvordan er dette en hersketeknikk? Føler kvinner seg presset til å være en annen alder enn de egentlig er? 25% av menn over 40 er ufrivillig barnløse, men ifølge deg vil menn ikke gi kvinner på samme nivå en sjans? Jeg aner en logisk brist. Hvis menn sikter høyere enn sitt nivå, så vil jeg tro at de kan få kvinner på sitt eget nivå og få barn med dem. Da hadde vel ikke 25% vært ufrivillig barnløse. Hvorfor skulle menn som får damer på sitt eget nivå være bitre? Gjerne dokumenter med lenker, men dette virker som om ditt eget oppkok. Anonymkode: 28171...ae9
Sykkelkopp Skrevet 21. november 2019 #84 Skrevet 21. november 2019 12 minutter siden, annelis skrev: Jeg har mye mer oppmerksomhet nå enn i tjueårene 🤣🤣 Nei. Du har bedre selvtillitt og legger endelig merke til oppmerksomheten 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #85 Skrevet 21. november 2019 27 minutter siden, annelis skrev: Det er så generaliserende! Noen er finest i tjueårene og noen i førtiårene. Gjelder både menn og kvinner. Det at menn blir finere med alderen fant på mennene selv og står ved dette. Der har vi kvinner mye å lære 🤣 Ja! Sånn har jeg ikke sett på det, at vi burde lære av det heller enn å prøve å avlære dem dette. Problemet med dét er bare at menn ikke nøyer seg med å tenke at de sjøl og andre menn blir flottere med alderen, de har denne oppfatninga samtidig som de forfekter et kvinnesyn som er møkk, der kvinner over 30 ikke er verdt noe utseendemessig. Anonymkode: 6649a...305 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #86 Skrevet 21. november 2019 På 18.11.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev: Etterhvert som du blir eldre kommer du sannsynligvis til å gi faen. Denne tråden (altså svarene) er bare dumme, dere diskuterer jo hvilken alder kvinner ser best ut i osv. Men det er ikke poenget. Poenget er at kvinner er mye mer enn utseende, og utseende er mye mer enn ungdommelig skjønnhet. Hvis en kvinne ikke er pen, uansett alder, hva er hun da? Jo - akkurat like mange ting som en mann kan være. Og det er tragisk at så mange fortsatt ikke innser det. Anonymkode: 2bdd1...33e Dette! Jeg så bedre ut i tjueårene, men har bedre selvtillit nå (nærmer meg 40). Overfladisk oppmerksomhet er ikke noe man savner, heller noe det er godt å slippe. Nå er jeg godt gift, så ikke på noe sjekkemarked. Men om jeg hadde vært det hadde ikke målet vært å tiltrekke meg flest mulig. Å få et forhold til å fungere i mange år med opp og nedturer er en jobb og ikke noe som funker med hvem som helst. Skal jeg være sammen med noen så må vi være veldig kompatible i personlighet, ha like drømmer og preferanser, og like hverandre godt nok til å jobbe med forholdet. Den som skal være der når jeg føder, være en del av teamet i oppdragelse av barn, i tøffe runder med omgangssyke på hele familien, det skal ikke være en som syntes jeg var pen fordi jeg var tynn og hadde langt blondt hår da jeg var 20. Den som skal være der om jeg blir alvorlig syk en gang, skal ikke være en idiot som setter kvinner opp mot hverandre med terningkast på utseende, og hele tiden vurderer om andre har høyere score. Det er en grunn til at du finner mange av den typen menn på forum på nett, hvor de benytter enhver anledning til å fortelle kvinner hva som er uattraktivt. Det er ikke fordi de vasser i damer og er fornøyd med livet sitt. Usikre menn ønsker å gjøre damer usikre. Mennene som blir usikre av likestilling er ikke menn du vil tiltrekke seg, trust me. De fleste menn og damer på min alder som er i forhold de er fornøyd med er det fordi de har funnet noen de passer godt sammen med. Om jeg hadde switchet rundt på parene i min omgangskrets så vil jeg tippe alle hadde vært misfornøyd selv om alle er fine folk. Det hadde ikke handlet om utseende. Jeg hadde aldri byttet min mann med hans spreke modell-kompis, selv om han er en kjempefin fyr og en perfekt match for sin kone. For han og jeg har ikke de samme interessene, og hadde ikke trivdes med hverdagen sammen. Ellers mangler det ikke på tilbud nærme 40-åra heller, selv om man er gift og kjører mest en sliten småbarnsmor-stil. Det føles bare ganske irrelevant, og litt kleint. Det er bare godt å bli eldre, jeg liker livet mitt bedre for hvert år som går ☺️ Anonymkode: 47672...88a 8
annelis Skrevet 21. november 2019 #87 Skrevet 21. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja! Sånn har jeg ikke sett på det, at vi burde lære av det heller enn å prøve å avlære dem dette. Problemet med dét er bare at menn ikke nøyer seg med å tenke at de sjøl og andre menn blir flottere med alderen, de har denne oppfatninga samtidig som de forfekter et kvinnesyn som er møkk, der kvinner over 30 ikke er verdt noe utseendemessig. Anonymkode: 6649a...305 Hehe alltid gøy med gæmliser som tror at jeg vil ha dem pga jeg er 30+. For menn blir jo bedre med alderen 🤣🤣🤣 bare pikken henger på halv åtte da. Men vi kvinner på 30+ kan jo nøye oss med det 4
herzeleid Skrevet 21. november 2019 #88 Skrevet 21. november 2019 12 timer siden, annelis skrev: Det er så generaliserende! Noen er finest i tjueårene og noen i førtiårene. Gjelder både menn og kvinner. Det at menn blir finere med alderen fant på mennene selv og står ved dette. Der har vi kvinner mye å lære 🤣 Jeg aner ikke hva du tror eller prøver å svare på, men prøv gjerne å utdype og spesifiser hva du faktisk mener 1
herzeleid Skrevet 21. november 2019 #89 Skrevet 21. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet med dét er bare at menn ikke nøyer seg med å tenke at de sjøl og andre menn blir flottere med alderen, de har denne oppfatninga samtidig som de forfekter et kvinnesyn som er møkk, der kvinner over 30 ikke er verdt noe utseendemessig. Anonymkode: 6649a...305 Neida. Denne mørke oppfatningen finnes nok primært hos de bitreste kvinnene, heller enn hos menn. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #90 Skrevet 21. november 2019 18 minutter siden, herzeleid skrev: Neida. Denne mørke oppfatningen finnes nok primært hos de bitreste kvinnene, Mer kvinnehat fra deg ser jeg. Anonymkode: 1648d...193 5
herzeleid Skrevet 22. november 2019 #91 Skrevet 22. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mer kvinnehat fra deg ser jeg. Anonymkode: 1648d...193 Overhodet ikke. Det artige er at dette er reaksjonen din på at jeg understreker at de fleste menn ikke mener at "kvinner over 30 ikke er verdt noe utseendemessig". 1
annelis Skrevet 22. november 2019 #92 Skrevet 22. november 2019 11 hours ago, herzeleid said: Jeg aner ikke hva du tror eller prøver å svare på, men prøv gjerne å utdype og spesifiser hva du faktisk mener Det står klart hva jeg svarer på. Ikke noe mer å utdype. Alle blir gamle. Så det at menn er mer attraktive som gamle er ren sosial myte som menn fant på selv og velger å tro på 4
annelis Skrevet 22. november 2019 #93 Skrevet 22. november 2019 11 hours ago, herzeleid said: Neida. Denne mørke oppfatningen finnes nok primært hos de bitreste kvinnene, heller enn hos menn. Hahaha🤣🤣🤣🤣 ja, særlig 4
herzeleid Skrevet 22. november 2019 #94 Skrevet 22. november 2019 9 timer siden, annelis skrev: Det står klart hva jeg svarer på. Ikke noe mer å utdype. Alle blir gamle. Så det at menn er mer attraktive som gamle er ren sosial myte som menn fant på selv og velger å tro på Nei, det står klart hva du prøver å svare på, men det er vanskelig å se hva i ditt innlegg som er et svar på noe av det jeg skriver. Derfor ber jeg deg påpeke hva du tror du argumenterer mot, slik at du slipper å sloss mot vindmøller. 9 timer siden, annelis skrev: Hahaha🤣🤣🤣🤣 ja, særlig Så du mener kvinner over 30 i menn sine øyne ikke er verdt noe utseendemessig? Igjen, trist at du har et så sørgelig syn på forhold mellom kjønnene og eventuelt så vonde erfaringer, men virkeligheten er faktisk betraktelig lysere. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #95 Skrevet 22. november 2019 På 20.11.2019 den 19.49, herzeleid skrev: Du får nesten krangle med forskerne på denne. Dette er temmelig bredt anerkjente forklaringer som vi set igjen i den virkelige verden, ved at menn velger yngre kvinner og kvinner eldre menn. Kvinner flest i dag velger menn med stor penis. De foretrekker det fremfor stor pengepung. Alder er mindre relevant. Penisen avgjør oftest hvem man ender opp med. At menn med stor penis er eldre eller godt bemidlet kan også hende så klart. Anonymkode: 2a624...e86
herzeleid Skrevet 22. november 2019 #96 Skrevet 22. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner flest i dag velger menn med stor penis. De foretrekker det fremfor stor pengepung. Alder er mindre relevant. Penisen avgjør oftest hvem man ender opp med. At menn med stor penis er eldre eller godt bemidlet kan også hende så klart. Anonymkode: 2a624...e86 Så venter vi bare på kilder 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #97 Skrevet 22. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner flest i dag velger menn med stor penis. De foretrekker det fremfor stor pengepung. Alder er mindre relevant. Penisen avgjør oftest hvem man ender opp med. At menn med stor penis er eldre eller godt bemidlet kan også hende så klart. Anonymkode: 2a624...e86 Du får nøye deg med å snakke om deg selv. Anonymkode: 1dbdf...7e1
annelis Skrevet 30. november 2019 #98 Skrevet 30. november 2019 On 11/22/2019 at 8:57 PM, herzeleid said: Så du mener kvinner over 30 i menn sine øyne ikke er verdt noe utseendemessig? Igjen, trist at du har et så sørgelig syn på forhold mellom kjønnene og eventuelt så vonde erfaringer, men virkeligheten er faktisk betraktelig lysere. Hvor tok du alt dette fra? Må være utelukkende fra ditt eget hode 🤣🤣 jeg har aldri skrevet at kvinner over 30 er ikke fine, heller at jeg har noe negative erfaringer. Jeg er over 30, får masse oppmerksomhet, er sammen med en yngre mann og er toppers fornøyd om du lurer på 🤣🤷♀️
Stylish24 Skrevet 1. desember 2019 #99 Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 22.11.2019 den 11.00, annelis skrev: Det står klart hva jeg svarer på. Ikke noe mer å utdype. Alle blir gamle. Så det at menn er mer attraktive som gamle er ren sosial myte som menn fant på selv og velger å tro på Det at menn foretrekker yngre kvinner er evolusjonens 2+2. Svaret er åpenbart ja.. Menn tiltrekkes av ungdommelighet og fruktbarhet. Disse to henger sammen. Kvinner er på sitt mest fruktbare når de er 20 - 24. Når damene er 20 - 24 er de også unge. Hvorfor tror du kvinner tar botox og rynkekremer i ansiktet? For å se yngre ut. Hvorfor? Jo, fordi ungdommelighet tiltrekker menn. Fruktbarheten starter å synke når kvinnene er 28. Menns attraktivitet for en kvinne synker i samsvar med at kvinnens alder øker. Hva forteller dette kvinnene på KG? Ikke hør på de naive feministene som ber dere om å fokusere på karriere når dere er unge, attraktive og har plenty med datingmuligher. Ting blir vanskeligere når dere blir eldre. Slå dere til ro med en kar nå når dere er unge. https://metro.co.uk/2019/02/22/men-regardless-age-will-always-attracted-women-early-20s-8718590/ Endret 1. desember 2019 av Stylish24 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #100 Skrevet 1. desember 2019 På 23.11.2019 den 0.15, AnonymBruker skrev: Kvinner flest i dag velger menn med stor penis. De foretrekker det fremfor stor pengepung. Alder er mindre relevant. Penisen avgjør oftest hvem man ender opp med. At menn med stor penis er eldre eller godt bemidlet kan også hende så klart. Anonymkode: 2a624...e86 Vent til du møter ei sunnmørsdame du gutten min Anonymkode: aa79b...cf9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå