AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #141 Skrevet 2. desember 2019 5 minutter siden, wintergirl skrev: Så for det at noen unge kvinner velger eldre menn, så gjør alle kvinner det? Eller fordi at Astrid Lindgren fikk barn med en som var 30 år eldre, så vil alle kvinner ha barn med mye eldre menn? Det er da mange tilfeller hvor kvinner har fått barn med mye yngre menn også. Vi tror ikke at alle menn vil ha eldre kvinner for det. Det er unge menn som er sammen med gamle damer myyye eldre enn dem selv. Siste jeg leste om var sammen med en dame på 90, selv var han 30 eller noe. Han likte kun eldre damer og klinte skikkelig med dem. Men ingen som påstår at alle menn vil ha eldre damer for det. Alder betyr ikke alt når man møte den rette, men stort sett så er de fleste sammen med noen på sin egen alder +/- 5 år. Du snakker om uhyre sjeldne unntak. Som skyldes noe annet enn kjærlighet. En dame på 90 er fysisk sett i en skrøpelig tilstand, det blir et aseksuelt forhold. Eldre menn og unge kvinner er mest vanlig. Anonymkode: 458ff...c3f 1
wintergirl Skrevet 2. desember 2019 #142 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, Stylish24 skrev: Jeg er ikke besatt av mannen på 155, nei. Har gitt et saklig svar på spørsmålet til TS. Alt er klokkeklart for min del. Jeg er bare lei av å snakke for døve ører. Nei, du har ikke svart noe saklig og bra i denne tråden. Du drar frem artikler og snakker om dine preferanser. Du skjønner ikke det at det er over 7 milliarder mennesker på denne jorden og at hverken du eller en artikkel kan snakke for alle. Spesielt at så mange av oss «eldre» har skikkelig draget på menn i alle aldre da. Ikke alle unge jenter har draget. Mange unge jenter sliter selv med både selvbildet og det å få seg en kjæreste. Hjelper dem ikke akkurat at de « eldre» kara lissom liker dem. De føler seg ikke noe penere av den grunn. 1
wintergirl Skrevet 2. desember 2019 #143 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du snakker om uhyre sjeldne unntak. Som skyldes noe annet enn kjærlighet. En dame på 90 er fysisk sett i en skrøpelig tilstand, det blir et aseksuelt forhold. Eldre menn og unge kvinner er mest vanlig. Anonymkode: 458ff...c3f Hun på 90 er sjeldent ja, men eldre damer og yngre menn er ikke så sjeldent. Og bare fordi noen jenter liker eldre menn så kan de ikke snakke for alle! Ikke alle jenter vil ha eldre menn. 2
Stylish24 Skrevet 2. desember 2019 #144 Skrevet 2. desember 2019 4 minutter siden, wintergirl skrev: Og hva så med den artikkelen? Vi får masse oppmerksomhet for det vi. Noen av enda mer enn da vi var 20 og hadde mer valpefett og ikke så fremtredene rene aniktstrekk som kom mer frem med alderen. Må se litt hva som skjer der ute i virkeligheten, ikke bare lese artikler! Jau, jeg ser 20 åringer og 30 åringer hele tiden. Det gjør kompiser av meg også og det er ingen tvil om hvilke av damene som er mest ettertraktet. Fortsett å tro annerledes. Tråden er nå død for min del, det blir ikke annet enn drittkasting allikevel. Ha en fortsatt fin uke! 3
Stylish24 Skrevet 2. desember 2019 #145 Skrevet 2. desember 2019 (endret) 2 minutter siden, wintergirl skrev: Nei, du har ikke svart noe saklig og bra i denne tråden. Du drar frem artikler og snakker om dine preferanser. Du skjønner ikke det at det er over 7 milliarder mennesker på denne jorden og at hverken du eller en artikkel kan snakke for alle. Spesielt at så mange av oss «eldre» har skikkelig draget på menn i alle aldre da. Ikke alle unge jenter har draget. Mange unge jenter sliter selv med både selvbildet og det å få seg en kjæreste. Hjelper dem ikke akkurat at de « eldre» kara lissom liker dem. De føler seg ikke noe penere av den grunn. Artiklene er jo ikke mine personlige preferanser i det hele tatt. Det var snakk om ALLE MENN i artiklene, altså ikke bare meg. Endret 2. desember 2019 av Stylish24 1
wintergirl Skrevet 2. desember 2019 #146 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, Stylish24 skrev: Jau, jeg ser 20 åringer og 30 åringer hele tiden. Det gjør kompiser av meg også og det er ingen tvil om hvilke av damene som er mest ettertraktet. Fortsett å tro annerledes. Tråden er nå død for min del, det blir ikke annet enn drittkasting allikevel. Ha en fortsatt fin uke! Ja skjønner! Du og ditt lille samfunn taler for hele verden! «Eldre» damer får uansett masse oppmerksomhet! 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #147 Skrevet 2. desember 2019 1 minutt siden, wintergirl skrev: Hun på 90 er sjeldent ja, men eldre damer og yngre menn er ikke så sjeldent. Og bare fordi noen jenter liker eldre menn så kan de ikke snakke for alle! Ikke alle jenter vil ha eldre menn. Har jeg sagt at ALLE jenter liker eldre ? Men MANGE gjør det. Noen av de eldre kara er utrolig attraktive ! De har livserfaringer, livsvisdom, personlighet og til og med bra utseende. De unge guttene/mennene kan ikke måle seg med dem. Ville aldri hatt en gutt på 25 år ! Anonymkode: 458ff...c3f 1
wintergirl Skrevet 2. desember 2019 #148 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, Stylish24 skrev: Artiklene er jo ikke mine personlige preferanser i det hele tatt. Det var snakk om ALLE MENN i artiklene, altså ikke bare meg. Å gud! Gjør du deg dummere enn du er? Kvinner sliter ikke med oppmerksomhet fra menn selv om de ikke er helt unge lenger. Samme hva den artikkelen sier. Vet om som var utro mot dama si som var 5 år yngre enn han med en som var 5 år eldre enn han igjen. Garanti har man aldri uansett! 2
wintergirl Skrevet 2. desember 2019 #149 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har jeg sagt at ALLE jenter liker eldre ? Men MANGE gjør det. Noen av de eldre kara er utrolig attraktive ! De har livserfaringer, livsvisdom, personlighet og til og med bra utseende. De unge guttene/mennene kan ikke måle seg med dem. Ville aldri hatt en gutt på 25 år ! Anonymkode: 458ff...c3f Ja, du skrev det litt på den måten faktisk. Vedkommende skrev fra før at noen jenter liker eldre , så det virket som du mente at det er normen at alle gjør det.
Stylish24 Skrevet 2. desember 2019 #150 Skrevet 2. desember 2019 4 minutter siden, wintergirl skrev: Å gud! Gjør du deg dummere enn du er? Kvinner sliter ikke med oppmerksomhet fra menn selv om de ikke er helt unge lenger. Samme hva den artikkelen sier. Vet om som var utro mot dama si som var 5 år yngre enn han med en som var 5 år eldre enn han igjen. Garanti har man aldri uansett! Fint hvis du klarer å droppe personangrepene og heller holder deg saklig! 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #151 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, wintergirl skrev: Ja, du skrev det litt på den måten faktisk. Vedkommende skrev fra før at noen jenter liker eldre , så det virket som du mente at det er normen at alle gjør det. Du leser det du vil. Mange jenter liker eldre menn selv om ikke alle gjør det. Det er like normalt som å like eldre som de rundt egen alder, eller å like andre av samme kjønn. Man kan ikke shame folk bare fordi de liker noe man selv ikke liker ! Anonymkode: 458ff...c3f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #152 Skrevet 2. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du snakker om uhyre sjeldne unntak. Som skyldes noe annet enn kjærlighet. En dame på 90 er fysisk sett i en skrøpelig tilstand, det blir et aseksuelt forhold. Eldre menn og unge kvinner er mest vanlig. Anonymkode: 458ff...c3f Lol, her snakker vi for alle... Jeg er en ung aseksuell kvinne. (eller kanskje jeg ikke er så ung lenger da jeg er i midten av tjueårene, treffer vel den veggen snart) Men ja. Det finnes mange unge kvinner som også er aseksuelle. Tro det eller ei. Anonymkode: 78aa9...9c9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #153 Skrevet 2. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du leser det du vil. Mange jenter liker eldre menn selv om ikke alle gjør det. Det er like normalt som å like eldre som de rundt egen alder, eller å like andre av samme kjønn. Man kan ikke shame folk bare fordi de liker noe man selv ikke liker ! Anonymkode: 458ff...c3f Ja, akkurat som seriemordere har masse kvinnelige fans, så er det nesten som det eneste de liker er statusen deres- Må være trist å vite at man bare blir likt av den grunnen. Anonymkode: 78aa9...9c9
wintergirl Skrevet 2. desember 2019 #154 Skrevet 2. desember 2019 13 minutter siden, Stylish24 skrev: Fint hvis du klarer å droppe personangrepene og heller holder deg saklig! Slutt å kveruler da! 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du leser det du vil. Mange jenter liker eldre menn selv om ikke alle gjør det. Det er like normalt som å like eldre som de rundt egen alder, eller å like andre av samme kjønn. Man kan ikke shame folk bare fordi de liker noe man selv ikke liker ! Anonymkode: 458ff...c3f Nei, jeg leser ikke det jeg vil lese. Det som er feil er at du skriver som det er normen blant jenter bare fordi du liker eldre menn. Shamer? Hvem shamer her sånn egentlig ?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #155 Skrevet 2. desember 2019 Hun hadde ikke vært skikket til å være president hvis hun var en pleietrengende 90 åring, det hadde ikke en mann heller. Jeg synes det er styggere med gamle kvinner som prøver hardt å se yngre ut enn gamle kvinner som godtar naturens gang. Anonymkode: 4ca29...2a9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #156 Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun hadde ikke vært skikket til å være president hvis hun var en pleietrengende 90 åring, det hadde ikke en mann heller. Jeg synes det er styggere med gamle kvinner som prøver hardt å se yngre ut enn gamle kvinner som godtar naturens gang. Anonymkode: 4ca29...2a9 Og naturens gang er at vi faktisk alle dør fra den dagen vi blir født. Anonymkode: 78aa9...9c9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #157 Skrevet 2. desember 2019 er døende* Anonymkode: 78aa9...9c9
annelis Skrevet 2. desember 2019 #158 Skrevet 2. desember 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Det spiller ingen rolle hva forskerne sier, de sier så mangt. Jeg er kvinne, ikke i 20-årene lenger og jeg forteller deg hva JEG tiltrekkes av. Og det er ikke eldre menn. Det samme gjelder bortimot alle venninnene mine. Jeg synes menn er vakrest og mest attraktive mellom 20 og 25. Mine venninner mener det samme. Kanskje vi er en flokk cougars, men dette er realiteten. Mener du at "forskerne" vet mer om hva jeg tiltrekkes av, enn det jeg gjør selv? Anonymkode: a7f63...778 Hehe det vil ikke opponenten din høre. Han leste forskning som sier til han at han fortsatt har draget og det velger han å tro på. Jeg er også ei kvinne i 30-årene som IKKE tiltrekkes av eldre forfalne menn, uansett hva forskere sier 🤣🤣 1
annelis Skrevet 2. desember 2019 #159 Skrevet 2. desember 2019 (endret) 14 hours ago, Stylish24 said: Det at kvinner eldes fortere enn menn er jo bare fakta. Kvinner har mindre collagen i ansiktet og eldes dermed fortere enn menn. Så du tar ikke feil dersom du har skrevet det tidligere, herzeleid. "Regardless of age, men have a higher collagen density than women. Lucky, right? Because collagen content is directly related to the signs of skin aging, it has been said a woman's skin is about 15 years older than a man's of the same age." https://www.dermalogica.com/is-a-man's-skin-really-different-from-a-woman's%3F/ys_shave_4,default,pg.html Det er feil 🤣🤣🤣 1. Les artikler fra hudterapeuter. Menn har tykkere hud ja, men de er mye dårligere når det kommer til å ta være på huden. Derfor får de mye dypere rynker når de først får dem. 2. Menn sjeldnere tar kosmetiske behandlinger som fornyer huden, ergo dem har mer skader og rynker på huden på sikt 3. Det er mer sosialt akseptabelt at menn har rynker enn kvinner. Men dette er i endring og bra er dette, uansett hvor mye mannfolk hyler i denne tråden Det at min hud ser 15 år eldre enn huden til menn på samme alder kjøper jeg ikke. Da skulle jeg vært sammen med en på samme alder, men de fleste av dem ser ut som min far dessverre 🤣🤣 Endret 2. desember 2019 av annelis 2
annelis Skrevet 2. desember 2019 #160 Skrevet 2. desember 2019 4 hours ago, wintergirl said: Virkelig!? Jeg kjenner flere der dama er eldst og det er mange flere forhold der dama er eldst rundt om i denne verden! Det er bare det at enkelte menn som selv sliter med selvbildet og kvinner prøver å fortrenge dette. Det er bare det at vi ser noe helt annet der ute, enn det linken du la ut. Dessverre så ser mange menn veldig mye eldre ut enn de er allerede i 30 årene. Det at menn også har tykkere hud er langt i fra noen fordel da menn også får dypere rynker og mer furete hud. Kvinner levde et annet liv for mange år siden hvor det innebar endel fødsler , hardt arbeid , mer eksponering for sol da mange jobbet mye ute på garden. Ikke trente de på den måten før heller, de slet heller ut kroppen med alle de oppgavene og ansvaret de hadde . Før dro mange kvinner ned til bekken for å vakse klær, selv når det var iskaldt ute. Morsomt med den linken du la ut, for den viser ikke akkurat sannheten. Men for all del, menn prøver så godt de kan å overbevise seg selv hvor mye bedre de er. Lykke til med det😊 Hehe. Jupp. De burde dratt til hudpleier og på treningssenteret slik vi ungdommelige kvinner gjør, istedenfor grave etter forskning og sutre på forumet her 🤣 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå