Gå til innhold

Nå rådes svenske kvinner til å slumme.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Sirkelen skrev:

Jeg er fullstendig enig med deg. Skoleverket burde gitt barn en grundig opplæring i dannelse og høflighet, det hadde løftet hele samfunnets nivå.

Det er foreldrenes oppgave. 

Anonymkode: 658bd...832

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkelen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er foreldrenes oppgave. 

Anonymkode: 658bd...832

Når de i praksis ikke klarer oppgaven så må skoleverket tre til istedet. 
 

Vi har hatt Kunnskapsreformen.

Nå er det på tide med Dannelsesreformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt krampeaktig av dere menn å hevde at vi kvinner absolutt ikke kan bli lykkelige livet ut uten mann + barn? Er det en slags psykologisk forsvarsmekanisme å hevde dette, for dere menn, for å prøve gjøre dere viktigere enn hva dere faktisk er? 

Jeg tror kvinner blir aller lykkeligst av å leve livet slik de vil, om de ikke ønsker barn og mann når de er 30 eller 40, så ønsker de nok ikke mann og barn når de er 50, 60, 70, 80 eller 90 heller. 

La nå kvinner få ta sine egne valg, og slutt å diktèr hva som er et godt liv for en kvinne eller ikke. Faktisk viser forskning at kvinner er lykkeligst uten mann og barn. Kvinner har vel langt bedre forutsetninger til å forbli lykkelige livet igjennom uten mann og barn, enn hva menn har til å leve et lykkelig langt liv uten en kvinne og barn. Nettopp fordi kvinner har bedre relasjoner til venninner og andre mennesker, enn hva menn har til kamerater. Og kvinner har vel også bedre sex på egen hånd enn sammen med en mann, på generelt nivå. De færreste menn gidder å tilfredsstille en kvinne. 

 

Anonymkode: 505f3...86c

Jeg er overhodet ikke i tvil om at mange kvinner har det best uten menn. Faktisk tror jeg endel kvinner og menn faktisk bør holde seg single.

Staten har gjort mannen overflødig for kvinner på den måten at menn skattlegges og kvinner tar ut velferd. Så kvinner er ikke lenger avhengig av ên mann for å være lykkelig. Men siden menn betaler for 70% av velferden og tar ut minimalt så skjer det en overføring mellom kjønnene som fratar menn muligheter men gir kvinner tilsvarende. ironien er at mange kvinner sier de ikke trenger menn, men så gjør det de alikevel. Bare indirekte...

Hadde blitt ramaskrik deluxe om det var omvendt. kvinner jobbet med minimalt sykefravær og sponset gutta boys som trengte egentid på sofan :)

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overhodet ikke i tvil om at mange kvinner har det best uten menn. Faktisk tror jeg endel kvinner og menn faktisk bør holde seg single.

Staten har gjort mannen overflødig for kvinner på den måten at menn skattlegges og kvinner tar ut velferd. Så kvinner er ikke lenger avhengig av ên mann for å være lykkelig. Men siden menn betaler for 70% av velferden og tar ut minimalt så skjer det en overføring mellom kjønnene som fratar menn muligheter men gir kvinner tilsvarende. ironien er at mange kvinner sier de ikke trenger menn, men så gjør det de alikevel. Bare indirekte...

Hadde blitt ramaskrik deluxe om det var omvendt. kvinner jobbet med minimalt sykefravær og sponset gutta boys som trengte egentid på sofan :)

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

Jeg har hatt minimalt sykefravær selv om jeg er kronisk syk, jobbet hele det voksne liv, også mens jeg studerte. Eier eget hus, klarer all logistikken med barn. Så jeg trenger ikke en mann. Har en kjæreste nå fordi jeg vil ha det og fordi jeg elsker ham. Men jeg har ikke behov for en mann for å eksistere. 

Anonymkode: 93301...d9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overhodet ikke i tvil om at mange kvinner har det best uten menn. Faktisk tror jeg endel kvinner og menn faktisk bør holde seg single.

Staten har gjort mannen overflødig for kvinner på den måten at menn skattlegges og kvinner tar ut velferd. Så kvinner er ikke lenger avhengig av ên mann for å være lykkelig. Men siden menn betaler for 70% av velferden og tar ut minimalt så skjer det en overføring mellom kjønnene som fratar menn muligheter men gir kvinner tilsvarende. ironien er at mange kvinner sier de ikke trenger menn, men så gjør det de alikevel. Bare indirekte...

Hadde blitt ramaskrik deluxe om det var omvendt. kvinner jobbet med minimalt sykefravær og sponset gutta boys som trengte egentid på sofan :)

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

Og jeg har forsørget en mann før, eksen min. I hele to år. Uten at han så noe problem med det. 

Anonymkode: 93301...d9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Sirkelen skrev:

Når de i praksis ikke klarer oppgaven så må skoleverket tre til istedet. 
 

Vi har hatt Kunnskapsreformen.

Nå er det på tide med Dannelsesreformen.

Jeg foretrekker at barna mine heller lærer mer skolefag. Dannelse klarer jeg fint å ta meg av hjemme. Skal foreldre frasi seg alt ansvar, og overlate absolutt alt til det offentlige nå?

Anonymkode: 658bd...832

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, sjwslayer skrev:

Jepp det stemmer. Det gjelder også menn. Men leser du studiene som blir tatt så gjelder dette bare innenfor en viss aldersgrense.

Du kan banne på at når damer blir 50+ og enten må være alene eller få seg en mann med barn at hun angrer🤣😂

Nei. Menn er mer lykkelige som gift og ulykkelige som single.

Når en dame er 50+ Så regner jeg med at hun selv skjønner at løpet er kjørt mtp barn. Mann kan man få når som helst så det er jo strengt tatt ikke et problem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Mye mannehat du du lirer av deg nå. Og nettopp det er argumentet for at selvrapporteringsstudie som det du refererer til fra ATUS ikke er veldig til å stole på. Damer som deg som skriver at de er så lykkelige uten, bare fordi dere er sinte på de "krampeaktige" mennene. De påstandene om lykkeligere uten kommer forresten fra Paul Dolan som senere måtte trekke tilbake deler av påstandene fordi ham hadde MISFORSTÅTT dataen fra ATUS.

 

Jeg mener simpelthen at før eller siden ønsker de fleste, mann eller kvinne, noen å dele livet med.

Mye kvinnehat du litet av deg nå. Du prøver til og med å fortelle meg hva som kommer til å gjøre meg lykkelig eller ulykkelig. Og du hevder også at jeg er sint på menn. 

Jeg mener simpelthen at kvinner som ikke ønsker seg barn når de er i fruktbar alder, og heller ikke gjør noe forsøk på å få barn når de er i siste fase av sin fertilitet, neppe kommer til å ønske seg barn når de er 50, 60, 70, 80+++ 

Er dette så vanskelig å akseptere for deg, som mann? 

Anonymkode: 505f3...86c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mye kvinnehat du litet av deg nå. Du prøver til og med å fortelle meg hva som kommer til å gjøre meg lykkelig eller ulykkelig. Og du hevder også at jeg er sint på menn. 

 Jeg mener simpelthen at kvinner som ikke ønsker seg barn når de er i fruktbar alder, og heller ikke gjør noe forsøk på å få barn når de er i siste fase av sin fertilitet, neppe kommer til å ønske seg barn når de er 50, 60, 70, 80+++ 

Er dette så vanskelig å akseptere for deg, som mann? 

Anonymkode: 505f3...86c

Projisering. Bare mannehatet ditt som klarer å gjøre at det at jeg sier jeg tror de fleste, BÅDE MENN OG KVINNER,  ønsker det før eller siden om til at jeg prøver å bestemme over kvinner, eller kommer med hat.

 

Folk som ikke ønsker barn kan ønske noen å leve med likevel.

Og igjen, understreker før du blendet av hatet ditt tolker noe annet, jeg sier igjen her folk, som betyr BÅDE menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye kvinnehat du litet av deg nå. Du prøver til og med å fortelle meg hva som kommer til å gjøre meg lykkelig eller ulykkelig. Og du hevder også at jeg er sint på menn. 

Jeg mener simpelthen at kvinner som ikke ønsker seg barn når de er i fruktbar alder, og heller ikke gjør noe forsøk på å få barn når de er i siste fase av sin fertilitet, neppe kommer til å ønske seg barn når de er 50, 60, 70, 80+++ 

Er dette så vanskelig å akseptere for deg, som mann? 

Anonymkode: 505f3...86c

Enig med deg.

Er 30+  singel og barnløs men om jeg VIRKELIG ønsket barn så hadde jeg hatt det nå for det er jo 0 problem å få det. Kan gå på byen ikveld og spørre en fyr om å bli med hjem og ha sex uten kondom.

Kommer ikke til å reise til Danmark e.l fordi jeg mener et barn bør ha mor og far tilstede.

Men er ikke lett å finne en seriøs og bra mann å ha barn med, jeg gidder ikke å få barn bare fordi jeg vil ha det men ender opp som alenemor liksom.

Uansett...vil en kvinne ha barn så får hun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye kvinnehat du litet av deg nå. Du prøver til og med å fortelle meg hva som kommer til å gjøre meg lykkelig eller ulykkelig. Og du hevder også at jeg er sint på menn. 

Jeg mener simpelthen at kvinner som ikke ønsker seg barn når de er i fruktbar alder, og heller ikke gjør noe forsøk på å få barn når de er i siste fase av sin fertilitet, neppe kommer til å ønske seg barn når de er 50, 60, 70, 80+++ 

Er dette så vanskelig å akseptere for deg, som mann? 

Anonymkode: 505f3...86c

Har og lest at barnløse er lykkeligere enn foreldre. Ihvertfall frem til 50- da er foreldre plutselig lykkeligere. Tro ikke dette gjelder ufrivillige barnløse....

Anonymkode: 8ff78...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker at barna mine heller lærer mer skolefag. Dannelse klarer jeg fint å ta meg av hjemme. Skal foreldre frasi seg alt ansvar, og overlate absolutt alt til det offentlige nå?

Anonymkode: 658bd...832

Ja da håper jeg du har tid og lyst til å lære dine barn nevnte dannelse. 

Det er dessverre mange som ikke lærer dette noe sted og det forsurer hele samfunnet.

Anonymkode: 28bb8...52f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker at barna mine heller lærer mer skolefag. Dannelse klarer jeg fint å ta meg av hjemme. Skal foreldre frasi seg alt ansvar, og overlate absolutt alt til det offentlige nå?

Anonymkode: 658bd...832

Problemet er at alle vi andre må holde ut uhøflige og udannede personer oppdratt av foreldre som ikke har tatt dette ansvaret. Ideelt sett burde det være unødvendig, men slik samfunnet er blitt trengs en Dannelsesreform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkelen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da håper jeg du har tid og lyst til å lære dine barn nevnte dannelse. 

Det er dessverre mange som ikke lærer dette noe sted og det forsurer hele samfunnet.

Anonymkode: 28bb8...52f

Det er akkurat det det gjør, dermed trengs tiltak.

Dette kan sammenlignes med røykeloven. Jeg ville faktisk foretrukket litt passiv røyking i ny og ne fremfor uhøflige folk som presser seg inn på t-baner og generelt er ufyselige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skrev i denne tråden at jeg har vært gift med menn.  De fleste som er gift med en mann, er kvinner. 

Anonymkode: 93301...d9c

De fleste ja, ikke ALLE.

Ikke alle leser alle innlegg i en lang tråd.

Ikke alle husker alle innlegg de har lest i en lang tråd.

Ikke alle husker hvilken AB-bruker som skriver hva og når.

Skal jeg fortsette? :klo:

Anonymkode: 756eb...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overhodet ikke i tvil om at mange kvinner har det best uten menn. Faktisk tror jeg endel kvinner og menn faktisk bør holde seg single.

Staten har gjort mannen overflødig for kvinner på den måten at menn skattlegges og kvinner tar ut velferd. Så kvinner er ikke lenger avhengig av ên mann for å være lykkelig. Men siden menn betaler for 70% av velferden og tar ut minimalt så skjer det en overføring mellom kjønnene som fratar menn muligheter men gir kvinner tilsvarende. ironien er at mange kvinner sier de ikke trenger menn, men så gjør det de alikevel. Bare indirekte...

Hadde blitt ramaskrik deluxe om det var omvendt. kvinner jobbet med minimalt sykefravær og sponset gutta boys som trengte egentid på sofan :)

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

Siden kvinner gjør den helt avgjørende viktige oppgaven med å få barn og står for det meste av barneoppdragelsen og andre forpliktelser overfor familien, synes jeg denne økonomiske overføringen fra menn til kvinner er helt rimelig. Og jeg er mann.

Allerede filosofen Platon, som levde for over 2400 år siden, mente staten burde gi kvinner lønn for det å få og oppfostre barn. Fordi det er en livsviktig felles samfunnsoppgave, akkurat som bøndene gjør når de skaffer mat til oss alle. 
 

Det er synd å si det, men noen mennesker virker litt fremmedgjort overfor selve livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Når mennene slutter å si at det ligger i kvinnens natur å ha eneansvaret for rydding og vasking, skal vi høre mer på naturen. 

Anonymkode: 93301...d9c

Når og hvor har jeg uttalt noe lignende? Når du bevisst sprer løgner som dette så regner jeg med at du kan dokumentere dette på strak arm? 

Anonymkode: 756eb...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når og hvor har jeg uttalt noe lignende? Når du bevisst sprer løgner som dette så regner jeg med at du kan dokumentere dette på strak arm? 

Anonymkode: 756eb...078

Hvorfor skriver du plutselig som anonym, du skrev jo med nick i innlegget jeg siterte 🤣🤣🤣

Anonymkode: 93301...d9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirkelen skrev:


 

Det er synd å si det, men noen mennesker virker litt fremmedgjort overfor selve livet.

Sett deg inn i tallene før du argumenterer for noe du er sikker på.

Kvinner er storforbrukere av velferd uansett aldersgruppe, barnløse eller med barn, single , gift i arbeid eller ikke. Sogar studenter og unge har kvinner større psykiske og fysiske plager.. De lever lenger, betaler inn mindre, er mer sykmeldt, langt flere blir uføretrygdet.

Kvinner generelt plages av ting som revmatisme, rygg, psyke, skjelett, migrene osv. Plager som sykmelder deg men ikke dreper deg og man lever lenge med. Menn derimot står i jobb hele livet uten fravær før de plutselig i en alder av 64 pga av hjertet.

Kvinner levere videre til 90.

Så menn betaler inn 70% av velferden, men tar ut minimalt. Da blir det litt komisk når kvinner på KG hevder at DE ikke trenger menn. Men de trenger velferdstaten og den er den menn som sponser. Uten menn ingen velferd.

Anonymkode: 8ff78...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg inn i tallene før du argumenterer for noe du er sikker på.

Kvinner er storforbrukere av velferd uansett aldersgruppe, barnløse eller med barn, single , gift i arbeid eller ikke. Sogar studenter og unge har kvinner større psykiske og fysiske plager.. De lever lenger, betaler inn mindre, er mer sykmeldt, langt flere blir uføretrygdet.

Kvinner generelt plages av ting som revmatisme, rygg, psyke, skjelett, migrene osv. Plager som sykmelder deg men ikke dreper deg og man lever lenge med. Menn derimot står i jobb hele livet uten fravær før de plutselig i en alder av 64 pga av hjertet.

Kvinner levere videre til 90.

Så menn betaler inn 70% av velferden, men tar ut minimalt. Da blir det litt komisk når kvinner på KG hevder at DE ikke trenger menn. Men de trenger velferdstaten og den er den menn som sponser. Uten menn ingen velferd.

Anonymkode: 8ff78...8d6

Jeg benekter ingen av dine tall. Og mitt argument er prinsippielt.

Man kan selvfølgelig være prinsippfast liberalist og mene at alle skal beholde alt de tjener selv, og aldri måtte «tvinges» til å hjelpe syke og svake. Men dette er det motsatte av sivilisasjon.

Ingen benekter at menn holder det meste av sivilisasjonen oppe, nå som før. Det må i såfall være ytterligående feminister, på motsatt fløy av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...