Gå til innhold

Nå rådes svenske kvinner til å slumme.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, sjwslayer skrev:

Trenger bare å si et navn

Kim khardashian

Jevmig mange dumme damer og menn aom lever på utseende sitt og blir millionærer ut av det

I rest my case

Er det ikke hun som nylig har fått advokat- eksamen ?

Anonymkode: 5939c...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, sjwslayer skrev:

Nope. Hun var fysisk tiltrekkende. Pen kropp, pent fjes, langt blondt hår, deikig og stram

Den kroppen er jo ikke pga "gener", den var operert. Hun var vel tynn og hengslete som 18-årig. Pen, ja, men anonym. 

Anonymkode: 5939c...fe2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Wow....

De yrkesfaggutta er som regel de som er overvektige etc. Menn med cash har råd til å ta vare på seg selv.

Det finnes nok 80-90% flere tjukkaser som er rørleggere enn leger.

 

Anonymkode: 36d09...545

Wow, for noen "herlige" holdninger ... 🙄

Anonymkode: 756eb...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omgitt av leger hver dag på jobb. De fleste av dem kunne trengt sosial trening! 🙃 

de har lest mye, men tiltrekkende er det ikke..

Anonymkode: 17e54...672

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dessverre. Se bare her inne hvor det er tråd etter tråd om utro menn så du er ikke den eneste som er slik.

Veldig trist og gir ikke noe ønske om forhold.

Før romantiserte jeg forhold og drømte om "50-talls"livet med en mann,men nå så skjønner jeg at  det er 0 poeng. Skal man gi 100% til en mann som bare er utro uansett?

Jeg ønsker ikke lenger å inngå forhold pga menn som deg.

Anonymkode: 36d09...545

Nei det synes jo jeg er så forferdelig synd altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Sett deg inn i tallene før du argumenterer for noe du er sikker på.

Kvinner er storforbrukere av velferd uansett aldersgruppe, barnløse eller med barn, single , gift i arbeid eller ikke. Sogar studenter og unge har kvinner større psykiske og fysiske plager.. De lever lenger, betaler inn mindre, er mer sykmeldt, langt flere blir uføretrygdet.

Kvinner generelt plages av ting som revmatisme, rygg, psyke, skjelett, migrene osv. Plager som sykmelder deg men ikke dreper deg og man lever lenge med. Menn derimot står i jobb hele livet uten fravær før de plutselig i en alder av 64 pga av hjertet.

Kvinner levere videre til 90.

Så menn betaler inn 70% av velferden, men tar ut minimalt. Da blir det litt komisk når kvinner på KG hevder at DE ikke trenger menn. Men de trenger velferdstaten og den er den menn som sponser. Uten menn ingen velferd.

Anonymkode: 8ff78...8d6

Ikke meg du svarte men må hoppe inn i diskusjonen her. Er det ønskelig å måle kjønnene økonomisk på denne måten du gjør? For når du først går den veien selv, kan jeg gi deg tall på hvor mye menn koster samfunnet hvert døgn de sitter i fengsel. For de fleste innsatte er menn. Jeg kan og gi deg tall på hvor mye kriminalitet koster samfunnet totalt. Alt fra innbrudd til voldshendelser. 

Uten menn hadde nok samfunnet gått rundt og vi hadde fremdeles hatt velferd. Vi hadde antagelig ikke hatt de store teknologiske oppfinnelsene fremover 😃 Men jeg ønsker ikke et samfunn uten menn. Det er det vel bare den lille gruppen av ekstremfeminister som gjør. 

Anonymkode: c857e...06a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, sjwslayer skrev:

 

Folk som har høy utdanning har brukt mye mer tid på skole og teori mena yrkesfag og lavere utdanning er mer fysisk aktive og bruker mer tid på helae og trening. Og vil da i gjennomanitt være mer fysisk attraktive enn en aom sitter med rumpa på kontoret hver dag

Det stemmer ikke tror jeg. Jeg kjenner mange som har kontorjobber og disse er veldig opptatt av å trene på fritiden nettopp fordi de er så inaktive på jobb. Mange trener 5-6 ganger i uken. Jeg vet ikke hvor du har det fra at yrkesfag og folk med lavere utdanning er mer fysisk aktive totalt, pluss bruker mer tid på helse og trening. Etter 20 år i forskjellige jobber, både fysiske og typ kontorjobb har jeg motsatt erfaring. Mange av de som har en fysisk jobb bruker heller ikke fritiden på trening fordi de er slitne. 

Anonymkode: c857e...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 12.11.2019 den 8.02, AnonymBruker skrev:

I utvidet betydning når damer med høyere sosial status forlyster seg med menn med lavere status. De veit at noe fast ikke er aktuelt. Norske damer som puler tyrkiske kelnere på ferie f.eks.

Hvis de derimot gifter seg med en som har lavere status og gjør forholdet permanet så har de giftet seg nedover i sosial status = Slumming. I praksis er det det den kvinnelige svenske journalisten anbefaler svenske kvinner å gjøre, hvis de ikke vil ende opp barnløse og alene i mange tilfeller. Det er rett og slett ikke nok tradisjonelle høy status menn til å dekke massene med kvinner som går ut universitet og høyskoler. Norge og Sverige er ganske likt der.

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

Der åpner seg muligheter for kvinner som ikke behøver å være eksklusive livet ut. Samtidig som menn med lav utdanning og status blir valgt vekk i partnermarkedet, kan men med høy utdanning og status gå fra forhold til forhold og stadig få flere barnekull.

https://www.aftenposten.no/norge/i/50kjb/hoeyt-utdannede-pappaer-resirkuleres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Der åpner seg muligheter for kvinner som ikke behøver å være eksklusive livet ut. Samtidig som menn med lav utdanning og status blir valgt vekk i partnermarkedet, kan men med høy utdanning og status gå fra forhold til forhold og stadig få flere barnekull.

https://www.aftenposten.no/norge/i/50kjb/hoeyt-utdannede-pappaer-resirkuleres

Japp. Det er skrevet mye om dette. Samtidig er det et vanskelig dilemma. Å gifte seg ned er vanskelig, ikke fordi det er å gifte seg ned, men fordi "like barn ofte leker best". Høyt utdannede kvinner flyr rundt i høyt utdannede sirkler. De har en del av de samme interessene etc. Og ja, så er det noe i dette med sosial status. Jeg har slumma (forferdelig ord!) og det er en del typiske klasseutfordringer, som dog ikke trenger å være problemer. Jeg får ikke tilfredsstilt behovet for snakk om politikk og samfunn. Mitt studieområde. Og han har dessverre ikke en jente som digger fotball og barnslig guttehumor. Men vi treffer på kjemi, og lærer masse av hverandre fordi vi er gode på forskjellige ting, som vi er nysgjerrige på. Og så jenker vi oss og inngår kompromisser. Det er likevel mitt inntrykk av at de aller fleste holder seg til sin klasse. Det hadde ikke trengt å være et problem, hadde det ikke vært for at nå blir det tross alt flere og flere kvinner enn menn i de høye klassene, spesielt akademikerklassen.

Anonymkode: e51c3...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en tråd 🙈

mann vs. kvinne.. Heldigvis er vi alle forskjellige uansett hvor mange år på skolebenken vi har. greier da å finne make helt utmerket, uten at man behøver å analysere det. hvor går grensen for den berømte "slummen" 🤔 vgs? grunnskole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 6.18, sjwslayer skrev:

Feil. Fysiske attributer har ingen relevans med IQ

 De største sex symbolene gjennom tidene som f.eks pamela anderson og marylin monroe har vært dum som et brød men vært meget fysisk tiktrekkende. Hvor bra man ser ut har med gener og hormoner.

De fleste som pen er veldig er ikke særlig smart.

Korrekt. Siden de ikke har hvert nødt til å utvikle tilsvarende intelligens som en mindre «pen». 
 

det er forøvrig ingen korrelasjon mellom utdanning og intelligens heller. De fleste som har skapt verden har ikke hatt utdannelser og kan høre hva Øystein Stray Spetalen sier om saken. 
 

og kvinner var langt mer likestilt igjennom historien en hva folk egentlig har peiling på i dag. 
 

men han selfmade dropout snekkeren/entreprenøren slår akademikeren i de fleste tilfellene på et økonomisk plan. I bunn å grunn vi lever i en kapitalistisk verden og :life is a game. Money is how we keep score. men det er ikke alt. 
jeg vet om dumme akademikere og smarte håndverkere og vica versa. 

Anonymkode: 4d20a...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skiftenøkkel skrev:

for en tråd 🙈

mann vs. kvinne.. Heldigvis er vi alle forskjellige uansett hvor mange år på skolebenken vi har. greier da å finne make helt utmerket, uten at man behøver å analysere det. hvor går grensen for den berømte "slummen" 🤔 vgs? grunnskole?

Jeg er enig. Jævlig dårlig ord. Nedlatende og stygt.

Anonymkode: e51c3...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Japp. Det er skrevet mye om dette. Samtidig er det et vanskelig dilemma. Å gifte seg ned er vanskelig, ikke fordi det er å gifte seg ned, men fordi "like barn ofte leker best". Høyt utdannede kvinner flyr rundt i høyt utdannede sirkler. De har en del av de samme interessene etc. Og ja, så er det noe i dette med sosial status. Jeg har slumma (forferdelig ord!) og det er en del typiske klasseutfordringer, som dog ikke trenger å være problemer. Jeg får ikke tilfredsstilt behovet for snakk om politikk og samfunn. Mitt studieområde. Og han har dessverre ikke en jente som digger fotball og barnslig guttehumor. Men vi treffer på kjemi, og lærer masse av hverandre fordi vi er gode på forskjellige ting, som vi er nysgjerrige på. Og så jenker vi oss og inngår kompromisser. Det er likevel mitt inntrykk av at de aller fleste holder seg til sin klasse. Det hadde ikke trengt å være et problem, hadde det ikke vært for at nå blir det tross alt flere og flere kvinner enn menn i de høye klassene, spesielt akademikerklassen.

Anonymkode: e51c3...842

Jeg er sammen med som har yrkesfaglig bakgrunn, og har selv to høyere utdanninger. Han er veldig interessert i politikk, historie og kultur. Så vi kan snakke om alt mellom himmel og jord. Og jeg har samme svarte humor som ham 😁

Anonymkode: 93301...d9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Korrekt. Siden de ikke har hvert nødt til å utvikle tilsvarende intelligens som en mindre «pen». 
 

det er forøvrig ingen korrelasjon mellom utdanning og intelligens heller. De fleste som har skapt verden har ikke hatt utdannelser og kan høre hva Øystein Stray Spetalen sier om saken. 
 

og kvinner var langt mer likestilt igjennom historien en hva folk egentlig har peiling på i dag. 
 

men han selfmade dropout snekkeren/entreprenøren slår akademikeren i de fleste tilfellene på et økonomisk plan. I bunn å grunn vi lever i en kapitalistisk verden og :life is a game. Money is how we keep score. men det er ikke alt. 
jeg vet om dumme akademikere og smarte håndverkere og vica versa. 

Anonymkode: 4d20a...405

Kan legge til også at den som tror utdannelsen slutter når man er ferdig på skolen er neppe intelligent heller. Jeg har lært mer i livet etter skolegangen var ferdig en jeg gjorde på den.(med unntak av å lese, skrive og regne) 

Anonymkode: 4d20a...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med som har yrkesfaglig bakgrunn, og har selv to høyere utdanninger. Han er veldig interessert i politikk, historie og kultur. Så vi kan snakke om alt mellom himmel og jord. Og jeg har samme svarte humor som ham 😁

Anonymkode: 93301...d9c

Jeg jobber i et miljø med både fagutdannede og utdanninger på Master-nivå. Det er ikke slik at dette er et lagdelt miljø med tanke på anseelse, selv om det er ikke til å nekte for at det er de med høy utdanning som tar lederrollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med som har yrkesfaglig bakgrunn, og har selv to høyere utdanninger. Han er veldig interessert i politikk, historie og kultur. Så vi kan snakke om alt mellom himmel og jord. Og jeg har samme svarte humor som ham 😁

Anonymkode: 93301...d9c

Jeg liker det. Til tross for at min fyr ikke er interessert i det, har han hjertet på rett sted. Han er veldig forståelsesfull og finner alltid på de merkeligste unnskyldninger for all slags rar oppførsel mennesker bedriver. Jeg er ganske svartsynt. Av ham lærer jeg en mer positiv innstilling til livet og ta lettere på ting. Han lærer meg også at det går an å ha et vanlig liv og være fornøyd med det, og sette pris på hverdagslivets utfordringer. Alt dette gjør at han holder meg litt mer fast på jorda, samtidig som jeg hever han litt over den. Da ser vi omtrent sånn her ut: :pinar::pinar:

 

Anonymkode: e51c3...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det. Til tross for at min fyr ikke er interessert i det, har han hjertet på rett sted. Han er veldig forståelsesfull og finner alltid på de merkeligste unnskyldninger for all slags rar oppførsel mennesker bedriver. Jeg er ganske svartsynt. Av ham lærer jeg en mer positiv innstilling til livet og ta lettere på ting. Han lærer meg også at det går an å ha et vanlig liv og være fornøyd med det, og sette pris på hverdagslivets utfordringer. Alt dette gjør at han holder meg litt mer fast på jorda, samtidig som jeg hever han litt over den. Da ser vi omtrent sånn her ut: :pinar::pinar:

 

Anonymkode: e51c3...842

He’s a keeper!🌹🤟🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, Alterego666 skrev:

He’s a keeper!🌹🤟🌹

I KNOW.

Anonymkode: e51c3...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 10.59, AnonymBruker skrev:

https://www.expressen.se/ledare/susanna-birgersson/kvinnor-borde-rannsaka-sitt-parningsbeteende/

Samme diskusjonen som har gått i Norge i åresvis. Høyt utdannede damer finner ikke matchende partner og forblir barnløse og single.

Nå mener Expressen at kvinner må tenke nytt siden:  "akademikerkvinnor är faktiskt inte status och inkomst det avgörande, inte egentligen"   "Det är däremot pålitlig karaktär, kulturella intressen och förmågan att föra intressanta samtal. Jag kan här och nu avslöja att ett antal högskolepoäng och ett så kallat kvalificerat arbete inte är en garanti för något av detta.

Minner endel om politikere som fremsnakker yrkesfag, men kun for andres barn. Egne barn sender de på studie. Tipper ikke den kvinnelige journalisten som har skrevet dette ville giftet seg med yrkesfag mann. Men hvem veit...

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

Er det slumming å være sammen med en med yrkesfag?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 16.17, sjwslayer skrev:

Jepp. I teorien er akademikeren mest populær. Går du ut på byen eller tar en rask tur på FB så ser du at de kjekkeste mannfolkene oftest er de som gikk yrkesfag eller har annen utdanning enn høy

 Er stor forskjell på hva sok blir sagt ang dette teoretisk og praktisk.

Tenk deg. Hvem er de fineste damene idag? Er det advokatene? Legene eller ingeniørene?

Nope. Frisørene, sykepleierne, vernepleiere og faktisk butikkarbeidere er sykt deilige. Lærere, sekretærer eller kvinner som jobber i kommunen

Eh sykepleie er ikke vgs utdannelse da. Samme med lærer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...