Gå til innhold

Nå rådes svenske kvinner til å slumme.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.expressen.se/ledare/susanna-birgersson/kvinnor-borde-rannsaka-sitt-parningsbeteende/

Samme diskusjonen som har gått i Norge i åresvis. Høyt utdannede damer finner ikke matchende partner og forblir barnløse og single.

Nå mener Expressen at kvinner må tenke nytt siden:  "akademikerkvinnor är faktiskt inte status och inkomst det avgörande, inte egentligen"   "Det är däremot pålitlig karaktär, kulturella intressen och förmågan att föra intressanta samtal. Jag kan här och nu avslöja att ett antal högskolepoäng och ett så kallat kvalificerat arbete inte är en garanti för något av detta.

Minner endel om politikere som fremsnakker yrkesfag, men kun for andres barn. Egne barn sender de på studie. Tipper ikke den kvinnelige journalisten som har skrevet dette ville giftet seg med yrkesfag mann. Men hvem veit...

 

Anonymkode: 8ff78...8d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste har yrkesfag så det er ikke akkurat å besøke slummen...

Anonymkode: 5939c...fe2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor del av akademikerkvinnene trives utmerket godt som single og barnløse, så det tror jeg ikke vil skje. Hvorfor skal vi gi opp et perfekt liv for å slumme? 

Anonymkode: 63f17...9ae

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo interessant å følge med i tiden framover, etter som andelen kvinner med høyere utdanning er så stor. At det nok må skje en dreining i hva som vektlegges ved partnervalg, er vel sannynlig. 

Anonymkode: df701...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det nevnes bare at andel kvinner med høy utdanning som ikke finner seg partner øker. Det blir ikke nevnt hvor stor andelen faktisk er. Damene jeg studerte med hadde ikke noe problem med å finne seg menn sånn at jeg har ikke fanget opp at dette har vært et stort problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypergami + favorisering av kvinner = den problematikken her

Anonymkode: 0c3b2...f97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det blir jo interessant å følge med i tiden framover, etter som andelen kvinner med høyere utdanning er så stor. At det nok må skje en dreining i hva som vektlegges ved partnervalg, er vel sannynlig. 

Anonymkode: df701...3cd

Det må det ikke, da holder jeg meg heller barnløs og singel

Anonymkode: daa1b...1d9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært interessant å sett statistikk over hvor vanlig eller uvanlig det er for akademikerdamer å være sammen med menn med vgs 🤔 Har mistanke til at det ikke er så uvanlig som man skal ha det til.

Tror damer er langt mer opptatt av høyde enn av utdannelse. Så lave menn og høye kvinner er grupper som sliter mer kanskje. 

Anonymkode: aa168...dba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.expressen.se/ledare/susanna-birgersson/kvinnor-borde-rannsaka-sitt-parningsbeteende/

Samme diskusjonen som har gått i Norge i åresvis. Høyt utdannede damer finner ikke matchende partner og forblir barnløse og single.

Nå mener Expressen at kvinner må tenke nytt siden:  "akademikerkvinnor är faktiskt inte status och inkomst det avgörande, inte egentligen"   "Det är däremot pålitlig karaktär, kulturella intressen och förmågan att föra intressanta samtal. Jag kan här och nu avslöja att ett antal högskolepoäng och ett så kallat kvalificerat arbete inte är en garanti för något av detta.

Minner endel om politikere som fremsnakker yrkesfag, men kun for andres barn. Egne barn sender de på studie. Tipper ikke den kvinnelige journalisten som har skrevet dette ville giftet seg med yrkesfag mann. Men hvem veit...

 

Anonymkode: 

Bryr vi menn oss egentlig? De deiligste og mest ettertraktede kvinnene som menn flokker over har som oftest vanlig eller " lav" utdanning. De damene med høyere utdanning er ofte uattraktive da de prioriterer utseende og helse sist.

De beste og kjekkeste mannfolkene har også vanlige jobber. Folk som har yrkesfag utdanning tjener også ganske godt i skandinavia

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En stor del av akademikerkvinnene trives utmerket godt som single og barnløse, så det tror jeg ikke vil skje. Hvorfor skal vi gi opp et perfekt liv for å slumme? 

Anonymkode: 63f17...9ae

Du viser til spennende tanker. Det er nesten en universell "sannhet" at den store majoriteten mennesker følger maslow's behovspyramide. En pyramide hvor de grunnleggende behovene går på ting som : kjærlighet, nærhet, intimitet, tilhørighet og familiær trygghet.

Men på den andre siden så viser også tallene at de mest intelligente kvinnene i samfunnet ikke reproduserer seg, de fokuserer heller på utdannelse, forskning og jobb.

Mens de minst intelligente i samfunnet formerer seg som kaniner. 

Hva er årsaken til at de klokeste kvinnene ikke har de samme kjærlighets behovene som andre? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jon Are skrev:

Jeg har mer inntrykk av at en snekker med sjarm er mer populær enn en blek tynn akademiker i kvinners øyne. 

Jepp. I teorien er akademikeren mest populær. Går du ut på byen eller tar en rask tur på FB så ser du at de kjekkeste mannfolkene oftest er de som gikk yrkesfag eller har annen utdanning enn høy

 Er stor forskjell på hva sok blir sagt ang dette teoretisk og praktisk.

Tenk deg. Hvem er de fineste damene idag? Er det advokatene? Legene eller ingeniørene?

Nope. Frisørene, sykepleierne, vernepleiere og faktisk butikkarbeidere er sykt deilige. Lærere, sekretærer eller kvinner som jobber i kommunen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i alle fall ikke veien å gå for smarte kvinner. De kommer bare til å bli avvist av "gutta på gølvet" fordi de foretrekker dumme nek. 

Anonymkode: 0b8a1...03e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wagner skrev:

Du viser til spennende tanker. Det er nesten en universell "sannhet" at den store majoriteten mennesker følger maslow's behovspyramide. En pyramide hvor de grunnleggende behovene går på ting som : kjærlighet, nærhet, intimitet, tilhørighet og familiær trygghet.

Men på den andre siden så viser også tallene at de mest intelligente kvinnene i samfunnet ikke reproduserer seg, de fokuserer heller på utdannelse, forskning og jobb.

Mens de minst intelligente i samfunnet formerer seg som kaniner. 

Hva er årsaken til at de klokeste kvinnene ikke har de samme kjærlighets behovene som andre? 

Forskning viser også gang på gang at kvinner som fokuserer på karriere og ikke familie blir ulykkelige. Det ligger i biologien at kvinner skal få barn og knytte emosjonelle bånd til dette barnet da kvinner er følelsesmessege vesner 

Så de fleste karrierekvinner brenner seg. Leser det gang på gang på gang. H or mye disse karrierekvinnene angrer på null familie og kun prioritert jobb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke lese linken, men regner med at de ikke brukte ordene "å slumme".

Jeg har ikke høy utdannelse, og tar gjerne de håndtverkerne de andre ikke vil ha😂

Den hotteste fyren jeg har ligget med er snekker, han slår lett de andre til sammen. Også på klokskap og kunnskapsnivå!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, sjwslayer skrev:

Forskning viser også gang på gang at kvinner som fokuserer på karriere og ikke familie blir ulykkelige. Det ligger i biologien at kvinner skal få barn og knytte emosjonelle bånd til dette barnet da kvinner er følelsesmessege vesner 

Så de fleste karrierekvinner brenner seg. Leser det gang på gang på gang. H or mye disse karrierekvinnene angrer på null familie og kun prioritert jobb

Kan du vise til noen linker til dokumentasjon her? Jeg elsker ny kunnskap.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sjwslayer skrev:

Jepp. I teorien er akademikeren mest populær. Går du ut på byen eller tar en rask tur på FB så ser du at de kjekkeste mannfolkene oftest er de som gikk yrkesfag eller har annen utdanning enn høy

 Er stor forskjell på hva sok blir sagt ang dette teoretisk og praktisk.

Tenk deg. Hvem er de fineste damene idag? Er det advokatene? Legene eller ingeniørene?

Nope. Frisørene, sykepleierne, vernepleiere og faktisk butikkarbeidere er sykt deilige. Lærere, sekretærer eller kvinner som jobber i kommunen

Hæ? Er det forskjell på utseendet til kvinner avhengig av yrke?  Nå har jeg lest det også.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hæ? Er det forskjell på utseendet til kvinner avhengig av yrke?  Nå har jeg lest det også.

 

Jeg tenker i gjennomsnitt

 Folk med høy utdanning prioriterer mer som oftest jobb og karriere. Mens de med lavere prioriterer andre ting + familie, hobbyer osv

Er ganske godt kjent at kvinnlige frisører og sykepleiere er deilige. Mye deiligere enn de feite damene med høy utdanning som ikke squatter og spiser bolle på jobb hver dag

Men fra spøk til alvor du vet godt hva jeg menter..det er forskjellige prioriteringer mellom folk med høyere og lavere utdanning. Og da er det som oftest kvinner med lav utdanning som er fysisk attraktiv for menn

Men dere er heldige

 Vi menn er ikke like overfladisk. Hva dere tjener og statusen deres bryr vi oss ikke om. Så lenge dere er fysisk attraktiv nok så er det nok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sjwslayer said:

Jeg tenker i gjennomsnitt

 Folk med høy utdanning prioriterer mer som oftest jobb og karriere. Mens de med lavere prioriterer andre ting + familie, hobbyer osv

Er ganske godt kjent at kvinnlige frisører og sykepleiere er deilige. Mye deiligere enn de feite damene med høy utdanning som ikke squatter og spiser bolle på jobb hver dag

Men fra spøk til alvor du vet godt hva jeg menter..det er forskjellige prioriteringer mellom folk med høyere og lavere utdanning. Og da er det som oftest kvinner med lav utdanning som er fysisk attraktiv for menn

Men dere er heldige

 Vi menn er ikke like overfladisk. Hva dere tjener og statusen deres bryr vi oss ikke om. Så lenge dere er fysisk attraktiv nok så er det nok

:rolleyes:

Anonymkode: 69a9d...205

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...