Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv om det er mye forskjellig, alle har fødselstall under 2, til og med de fattigste landene med elendige velferdsordninger

Anonymkode: 64be5...9e3

Som sagt, de har tilgang på prevensjon og abort... Og de fleste europeiske land har OK velferdsordninger sammenlignet med de fattigste landa i Afrika (der folk får flest barn).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.1.2020 den 22.52, youcancallmejune skrev:

Jeg synes at mange nordmenn er bortskjemte, late og har veldig dårlig arbeidsmoral. Det er sukk, stønn, "sliten og lei" og vondter meg her og der og alle veier. De vil bare kose seg, leke og ha det gøy. De vil nyte men helst ikke yte mer enn høyst nødvendig men synes likevel de bør ha krav på en hel masse. Det merkes jammen at dette landet har vært rikt en stund, og jeg lurer på om disse menneskene i det hele tatt hadde overlevd i et land uten gode velferdsordninger der man må stå på for å holde på jobben sin og oppsigelsesvernet ikke er like godt. 

Enig med deg. Veldig enig med deg. Blir spennende å se hva fremtiden bringer ;) 

På 28.1.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Vel, når hele vaskebyrået i byen er utenlandske, så kanskje det ligger noe sannhet i det... Ikke vet jeg.. Har vanskelig for å tro at nordmenn har søkt stilling men disse har heller blitt gitt til utenlandske... ?

Anonymkode: 81bde...2bb

Ja og nei. De går til utenlandske fordi at nordmenn gidder ikke å gjøre den TUNGE jobben til luselønn når NAV eksisterer, mens utenlandske er avhengig av å ha en jobb for å bli i landet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At muslimer er en stor trussel for samfunnet. 

At innvandrere ikke kan motta stønader fra nav før de har jobbet i 5 år.

Statsborgerskap kan gis etter 20 år i full jobb

 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt å høre på unge, hvite menneske/såkalte "social justice warriors " bli dødelig fornærmet på vegne av mørkhudede mennesker og religiøse 😂

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inverto
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er morsomt å høre på unge, hvite menneske/såkalte "social justice warriors " bli dødelig fornærmet på vegne av mørkhudede mennesker og religiøse 😂

Anonymkode: e6591...b59

Anti-SJWs er akkurat som sine fiender; bråkete og irriterende som faen.
Det ene partiet er hele tiden på utkikk etter noe å bli fornærmet over, mens den andre aktivt ser
etter folk å gjøre narr av, som nettopp er definisjonen av mobbing.
Begge er tragiske, og jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre

Endret av Inverto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, antiislamist skrev:

At muslimer er en stor trussel for samfunnet. 

At innvandrere ikke kan motta stønader fra nav før de har jobbet i 5 år.

Statsborgerskap kan gis etter 20 år i full jobb

 

Hvordan skulle dette gjøres i praksis? Hva med de som kommer som flyktninger med alvorlige traumer og ikke klarer å stå i jobb? Er vel begrenset hvor mange jobber man får før man lærer seg norsk også. Så mange trenger hjelp av NAV til å få det til å gå rundt økonomisk i starten, i tillegg til at de der kan tilbys norskkurs og arbeidsrettede tiltak som kan hjelpe dem ut i jobb på sikt. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at telepatisk dyrekommunikasjon fungerer, det er en ganske upopulær mening på KG iallefall.

Anonymkode: 70fb8...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Castor Troy skrev:

Jeg elsker pels. På jakker, sko og skinn på gulvet. Jeg elsker dyr, både døde og levende

Og torturerte.

Anonymkode: 70fb8...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvordan skulle dette gjøres i praksis? Hva med de som kommer som flyktninger med alvorlige traumer og ikke klarer å stå i jobb? Er vel begrenset hvor mange jobber man får før man lærer seg norsk også. Så mange trenger hjelp av NAV til å få det til å gå rundt økonomisk i starten, i tillegg til at de der kan tilbys norskkurs og arbeidsrettede tiltak som kan hjelpe dem ut i jobb på sikt. 

I praksis ville det kun ført til mer kriminalitet

Anonymkode: ef604...a97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2020 den 23.17, Inverto skrev:

Anti-SJWs er akkurat som sine fiender; bråkete og irriterende som faen.
Det ene partiet er hele tiden på utkikk etter noe å bli fornærmet over, mens den andre aktivt ser
etter folk å gjøre narr av, som nettopp er definisjonen av mobbing.
Begge er tragiske, og jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre

Enig i dette, de er bare stikk motsatte, men samme.

Anonymkode: 81bde...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Denne meningen er nok upopulær nå, så jeg tar denne som anonym. 

Jeg syntes synd i de to politibetjentene i George Floyd - saken. Thomas Lane og J.Alexander Kueng var politibetjenter uten mye erfaring. Lane sa ifra tre ganger at de burde flytte han, men ble ikke hørt. Han var også med på å gi hjerte- og lungeredning til Floyd. 

Jeg håper de får en mild straff. De vil aldri få et normalt liv igjen uansett.

Anonymkode: 286d7...d9e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nazifeministiske kvinner er tøffe! Fordi de er uredde og står for det de mener. Det er et fåtall av kvinner som klarer å være på den måten. 

Anonymkode: 88c13...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at det fortsatt vær normalen at kvinner var hjemmeværende og tok seg av hus og barn. I dagens norske samfunn er dette nærmest umulig, for det første blir man sett ned på og for det andre er det økonomisk umulig for de fleste. 

Anonymkode: 72fe0...26e

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at det fortsatt vær normalen at kvinner var hjemmeværende og tok seg av hus og barn. I dagens norske samfunn er dette nærmest umulig, for det første blir man sett ned på og for det andre er det økonomisk umulig for de fleste. 

Anonymkode: 72fe0...26e

Hvorfor må det være det ene eller det andre? Kan det ikke være begge deler, rom for kvinner som vil være hjemmeværende eller jobbe?

Forstår i grunn savnet, bare det at jeg en mann som drømmer å være hjemmeværende. Og hvis du tror kvinner blir sett ned på, så kan du bare tenke deg hvordan det er for menn som ønsker det samme... Jeg har dessverre valgt yrke med lav lønn og lite uttelling for utdanning. Er lei meg for ikke kunne realisere drømmen hans.

Anonymkode: ad274...9a7

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er unødvendig å skrike ut om hvilken seksuell legning man har - virker som folk gjør det kun for oppmerksomhetens skyld.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi ikke kan fortsette med å redde liv slik vi har gjort hittil. Vi er altfor mange mennesker, og mange av de livene som blir reddet, blir rettet til et liv i smerte pga sykdommer  skade, og sterk funksjonshemming. 

Anonymkode: 51e2b...275

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...