Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Anonym11223344 skrev (2 minutter siden):

Jeg er lei meg for at unge folk bruker en avleggs -50-talls Oslo Vest- sjargong: "Kvinner" istedenfor "Damer", og hytten, stuen og solen😥

Du kjenner åpenbart ikke språket så godt. Ordet "kvinne" har vært brukt i Norge siden før middelalderen om representanter for det feminine kjønn (det er forøvrig også opphavet til ordet "queen"). "Dame" er et lånord fra fransk som betyr herskerinne. Så nei, 50-tallssjargong må du lenger ut på landet med.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes cannabis bør legaliseres.

Weedmonopolet.

Anonymkode: dd024...1f3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt enig med deg. Rart at man får mer heder for å gå på ski enn for å hjelpe syke. 

Anonymkode: 1b20c...027

Enig, men influensere er enda verre. Tjener 10 gangeren av en lege for å promotere operasjoner, kjøre opererte rumper, pupper og lepper opp i kamera og få andre til å føle seg dårlige. Jeg HATER sånne dårlige «forbilder»! Kropps-åååååhjegersådeilig-influenser»yrket» skulle brent i helvete og disse jævla bimboene skulle skaffet seg en ordentlig jobb! Men det har de vel ikke hjerne til, de idiotiske, selvopptatte nautene. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min upopulære mening er at jeg er superheldig fordi jeg er lesbisk. 

Anonymkode: c0002...458

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (På 21.4.2024 den 17.00):

At vi for et par-tre tiår siden sluttet å produsere kvinner som faktisk er koneemner. Det aller, aller meste der ute idag er i hvert fall så trashy at de ikke egner seg for noe seriøst.

Og hva er det du anser som seriøse koneemner?

Anonymkode: b6a73...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker formuesskatten. Synes det er flott om arvinger må selge familiebedriften. Så kan noen kompetente overta bedriften fremfor noen som kun får jobben fordi foreldrene eide bedriften. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 22.08):

En del av de som er deprimerte er kun deprimerte fordi de hadde helt urealistiske forventinger til livet. Sett folk som går til psykolog fordi de ikke ikke klarte å få gode nok karakterer til å bli leger og fordi de ikke har fått mange nok likes i sosiale medier. 

 Mediene kaller dagens  unge generasjon "generasjon prestasjon", men det er et velig misvisende navn for denne generasjonen jobber ikke noe hardere enn tidligere generasjoner. Denne generasjonen har bare helt ekstreme forventinger og alle forventer at de skal få toppjobber, eie flott bolig og hytte, være superpopulære og superattraktive. 

Anonymkode: 1b20c...027

Hvor da? Da må det i så fall være helprivate psykologer de betaler for selv

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke babyer eller småbarn.  Babyer synes jeg er skumle,  skrukkete og ekle og som tatt rett ut av haloweenfilm. Ønsker de ikke noe vondt selvsagt, men jeg føler bare ubehag når jeg ser babyer. Jeg liker barn først når de begynner å gå og gjøre rede for seg. Så når folk i god kvinneguidenstil påstår at alle innerst ønsker seg avkom  er svaret kort og godt nei. 

Anonymkode: 9c943...541

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere, personangrep, persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er temmelig patetisk at Norge har sånne politifolk som i Kongsberg, hvor de slår fulle folk nærmest helseløse. 

Dersom folk flest hadde visst hvor mange ssånne politifolk som faktisk eksisterer i Norge - som bryter lover og regler, og bevist lyver og forfalsker rapporter og sletter bevis - så hadde nok folk flest fått temmelig bakoversveis.  

Anonymkode: 7e6c6...680

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er temmelig patetisk at Norge har sånne politifolk som i Kongsberg, hvor de slår fulle folk nærmest helseløse. 

Dersom folk flest hadde visst hvor mange ssånne politifolk som faktisk eksisterer i Norge - som bryter lover og regler, og bevist lyver og forfalsker rapporter og sletter bevis - så hadde nok folk flest fått temmelig bakoversveis.  

Anonymkode: 7e6c6...680

Når du setter deg til motverge, må politiet bruke de midlene som trengs for å få kontroll på deg.

Stoler helt og fullt på politiet.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Når du setter deg til motverge, må politiet bruke de midlene som trengs for å få kontroll på deg.

Stoler helt og fullt på politiet.

Anonymkode: 4f900...209

du må være temmelig naiv og dumsnill, hvis du helt seriøst tror at det der går ut på å "sette seg til motverge" da. 

Anonymkode: 7e6c6...680

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dritkjedelig å høre om andres graviditeter. Da jeg gikk gravid, snakket jeg minimalt om det, fordi jeg virkelig ikke bryr meg litt selv om andres graviditet. 

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når norske toppledere klager over at lederlønningene er dårligere i Norge enn i utlandet så synes jeg det blir som om fotballspillerne i den norske ligaen skulle klaget over at de tjener dårligere enn i den engelske ligaen. Man tjener dårligere fordi man er dårligere.  Det er ikke slik at de som jobber i Norge sitter på jobbtilbud i utlandet hvor de får tilbud om 20 ganger så høy lønn. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/25/2024 at 6:22 PM, AnonymBruker said:

Det er temmelig patetisk at Norge har sånne politifolk som i Kongsberg, hvor de slår fulle folk nærmest helseløse. 

Dersom folk flest hadde visst hvor mange ssånne politifolk som faktisk eksisterer i Norge - som bryter lover og regler, og bevist lyver og forfalsker rapporter og sletter bevis - så hadde nok folk flest fått temmelig bakoversveis.  

Anonymkode: 7e6c6...680

Synes det var noe av der verste med saken. At politiet sletter bevis og forfalsker rapporter for å dekke over politivold. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2024 at 8:49 PM, AnonymBruker said:

https://www.dagbladet.no/nyheter/israel-far-hjelp-hva-med-oss/81271188
 

Greit at man skal gi til Ukraina, men det «Men hva med oss da?» virker bare sytete. Jeg begynner å få ham opp i halsen.

Anonymkode: ae440...a64

Når man er i en eksistensiell krig så et det forståelig at man syter  Samtidig forstår jeg veldig godt at NATO ikke ønske å skyte ned russiske raketter og droner. Ingen ønsker å havne i krig med Russland. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/25/2024 at 10:15 AM, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke babyer eller småbarn.  Babyer synes jeg er skumle,  skrukkete og ekle og som tatt rett ut av haloweenfilm. Ønsker de ikke noe vondt selvsagt, men jeg føler bare ubehag når jeg ser babyer. Jeg liker barn først når de begynner å gå og gjøre rede for seg. Så når folk i god kvinneguidenstil påstår at alle innerst ønsker seg avkom  er svaret kort og godt nei. 

Anonymkode: 9c943...541

I tillegg er det friske, enkle og snille barn folk fantaserer om. Men i virkeligheten så vet man ikke hva slags barn man får eller hvordan foreldrerollen blir før det er for sent å angre seg. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...