Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva eldre folk skal med nyeste iphone! 
Jeg synes det er tull å ha telefoner med så bra kamera når man bare skal ta bilder av skogturer osv.... De bruker stort sett ikke telefonen til alt den kan brukes til likevel!

Anonymkode: 1ef2d...cbf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva eldre folk skal med nyeste iphone! 
Jeg synes det er tull å ha telefoner med så bra kamera når man bare skal ta bilder av skogturer osv.... De bruker stort sett ikke telefonen til alt den kan brukes til likevel!

Anonymkode: 1ef2d...cbf

Jeg bruker fortsatt min Samsung Galaxy S5 fra 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har null medfølelse for de som tar abort og forventer trøst etterpå.

Anonymkode: b3854...0bd

Æsj får håpe karma ikke fucker deg over

Anonymkode: a349b...2ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva eldre folk skal med nyeste iphone! 
Jeg synes det er tull å ha telefoner med så bra kamera når man bare skal ta bilder av skogturer osv.... De bruker stort sett ikke telefonen til alt den kan brukes til likevel!

Anonymkode: 1ef2d...cbf

Jeg synes det er enda mer tullete at drittunger som ikke engang tjener egne penger skal ha det. Kan ikke de dille rundt med mamma og pappas gamle avlagte da, så lærer de litt om både behovsutsettelse og pengenes verdi?

Anonymkode: 9ae77...eef

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er enda mer tullete at drittunger som ikke engang tjener egne penger skal ha det. Kan ikke de dille rundt med mamma og pappas gamle avlagte da, så lærer de litt om både behovsutsettelse og pengenes verdi?

Anonymkode: 9ae77...eef

Ja. Men dette er ikke en upopulær mening. Kanskje blandt disse foreldrene som skal vise seg da ;) det irriterer meg selv om jeg ikke sier det. Helvetes bortskjemte barn som får slike rådyre ting. Men det er vel egentlig foreldrene som skal vise seg..

Anonymkode: 1ef2d...cbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som mister barna sine til barnevernet fortjener ikke å ha barn.

Anonymkode: 99a50...f7d

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.11.2019 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Også synes jeg det er irriterende med disse barneløse som alltid klager over småbarnsforeldre osv osv.

Anonymkode: bb727...693

Du mener barneFRI :) 

Anonymkode: fc81a...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/10/2019 at 2:38 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror på teorien om at vi som er lesbiske og homofile eksisterer pga. at jorden ikke skulle bli overbefolket. Jeg er veldig forsiktig med å si dette til andre skeive jeg kjenner. 

Anonymkode: 88c13...b32

Fin tanke, men den stemmer ikke. 3% til eller fra holder oss ikke fra overbefolkning.

Anonymkode: 2cf42...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/19/2019 at 12:48 AM, AnonymBruker said:

folk som blir gravid Før de har ting på stell har jeg ingen sympati for når de har dårlig livskvalitet pga lav lønn og dårlig bosted. 
Og blir man gravid så har man som REGEL slurvet med prevensjon og har en helt selvforskyldt situasjon.

(gravid etter voldtekt er selvfølgelig annerledes, men man kan jo abortere.) :) 

Anonymkode: 521d7...fb5

Da ser du ting veldig svart/hvitt. Jeg skal aldri ha barn, men jeg vet likevel at nesten all prevansjon har en betydelig risiko for å ikke funke. Og man må respektere at abort ikke er for alle. Det norske samfunn er bygd opp på verdien om sympati for de som har havnet i kjipe situasjoner. Kanskje du bare ikke passer så godt inn? (men da er det jo en bra upopulær mening) 

 

On 11/18/2019 at 9:11 PM, AnonymBruker said:

Vet ikke hvor upopulært det egentlig er, men jeg syns at staten tillate assistert selvmord sånn at de som ønsker kan avslutte livet med verdighet. 

Anonymkode: 30b07...5ad

Er dette egentlig en upopulær mening? Har ikke sett meningsmålinger på dette i det siste. Ser for meg at vi nærmer oss 50%?

Anonymkode: 2cf42...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn naturmessig så rydder jo naturen ut de svake, så det at alle skal reddes og holdes liv i uansett må ha en negativ konsekvens, hva om vi utvikler oss til å være svakere og mindre motstandsdyktig, bare ekstremt mange som trenger masse hjelp og medisiner og nye organer

Anonymkode: df5ea...f10

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min omgangskrets er vi mange som studerte på SV-fakultetet og i dag har godt betalte jobber i departementer, ideelle organisasjoner (overraskende godt betalt), politiske partier og lignende.

Samtlige av disse vennene mine tar det for gitt at vi alle er felles medlemmer av en venstresideklubb, hvor det er godtatt å stemme på alt fra Ap til Rødt og nå også Mdg, men aller helst SV, Rødt og Mdg. Og så sitter man der, velstående og med svært få bekymringer i livet, og håner høyresiden og "eliten" og dem som "bare bryr seg om penger" og er "rasister" og you name it. Null selvinnsikt, null erkjennelse av at man selv er eliten, null forståelse for at dem som tradisjonelt stemmer f.eks. Frp er nettopp dem som er lavtlønnet og blir personlig berørt av bl.a. økt innvandring, diskusjon rundt feminismebegrepet eller metoo eller lignende er fullstendig uaktuelt da det bare finnes én sannhet, alle snakker svært følelsesmessig om klima og elsker bompenger (needless to say, men bor altså i Oslo, og gjengen min kjører naturligvis Tesla og/eller har det beste og dyreste sykkelutstyret som finnes), osv. osv.

Ja, mine meninger er ganske upopulære her omkring, kan man si.

Anonymkode: b7217...cf0

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at å amme unger som er så store at de har tenner å tygge kjøtt med og kan BE OM Å FÅ PUPP er ekkelt. De er for store, rett og slett, og det er hovedsaklig mor som tviholder på denne babyvanen, fordi det er "vanskelig" å se barnet bli stor.

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Million said:

Jeg synes at å amme unger som er så store at de har tenner å tygge kjøtt med og kan BE OM Å FÅ PUPP er ekkelt. De er for store, rett og slett, og det er hovedsaklig mor som tviholder på denne babyvanen, fordi det er "vanskelig" å se barnet bli stor.

Ikke upopulær mening, de aller fleste synes det er ekkelt å amme store unger.

Anonymkode: 2cf42...dd4

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de mennene som hele tida skriver om hvordan kvinner er dumme, lettlurte og for følsomme til å ha stemmerett fortjener juling. Det er så utrolig irriterende å lese de ekle, selvgode greiene de skriver og å se hvor smarte og sofistikerte de syns de er. Hele den der "rasjonell, opplyst" mann- greia egentlig. Æsj. 

Anonymkode: 15e94...c15

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.11.2019 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har motsatt mening, og den er like upopulær. Forstår ikke det der amme hysteriet, er det virkelig noe som ikke er viktig, er det om man ammer eller ikke ammer sitt barn. 

Har ammet jeg, så ikke noe forsvarstale. Synes bare det er helt uviktig. 
 

Tror min mening er mer upopulær enn din 😉

Anonymkode: 6d071...165

Det er ikke uviktig at barnet får i seg naturlig morsmelk. Det legger grunnlaget for et velfungerende immunforsvar og en sunn utvikling for barnet. Morsmelkerstatning er ikke utviklet for mødre som ikke gidder å amme, det er utviklet for mødre med babyer som f.eks. har melkeproteinallergi og derfor ikke kan få i seg morsmelken. Man skal ikke bytte ut naturlig morsmelk med morsmelkerstatning med mindre nødvendig, fordi morsmelkerstatning inneholder ikke halvparten av den spesielle næringen som naturlig morsmelk inneholder. Grunnen til det er at forskere ikke har klart å kartlegge alle typer næringsstoffer som finnes i morsmelken enda, kun noen. 

Dette er hvorfor det er egoistisk å ikke amme hvis det faktisk er mulig. Man utsetter barnet sitt for en dårligere utvikling enn det egentlig kan få, fordi man selv vil unngå et midlertidig ubehag.

Endret av simsmachop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i kongehuset og dets innhold. Legg ned sjiten.

Jeg holder med Trump på mange punkter.

Jeg misliker innvandring, og syns vi har for mange innvandrere. 

Jeg misliker miljø/klima-aktivister. 

Jeg er DRITTLEI #metoo. Den er brukt opp for lengst.

Jeg syns nordmenn er ALT for selvgode. Vi er ikke bedre enn andre.

Jeg mener hasj burde bli lovlig.

Jeg mener plastisk kirurgi burde forbys.

Jeg mener botox burde forbys.

Jeg hater islam. 

Jeg syns alkohol burde ha 20 års grense. Samt utesteder.

Jeg misliker alle religioner.

Anonymkode: e81bc...7d5

Øl og vin har 18 årsgrense.

Anonymkode: 4f900...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 9.34, simsmachop skrev:

Det er ikke uviktig at barnet får i seg naturlig morsmelk. Det legger grunnlaget for et velfungerende immunforsvar og en sunn utvikling for barnet. Morsmelkerstatning er ikke utviklet for mødre som ikke gidder å amme, det er utviklet for mødre med babyer som f.eks. har melkeproteinallergi og derfor ikke kan få i seg morsmelken. Man skal ikke bytte ut naturlig morsmelk med morsmelkerstatning med mindre nødvendig, fordi morsmelkerstatning inneholder ikke halvparten av den spesielle næringen som naturlig morsmelk inneholder. Grunnen til det er at forskere ikke har klart å kartlegge alle typer næringsstoffer som finnes i morsmelken enda, kun noen. 

Dette er hvorfor det er egoistisk å ikke amme hvis det faktisk er mulig. Man utsetter barnet sitt for en dårligere utvikling enn det egentlig kan få, fordi man selv vil unngå et midlertidig ubehag.

Hvis det oppleves traumatisk for mor å amme og hvert måltid blir preget av angst, stress, oppjagethet og gråt f.eks, gir ikke det grobunn for utrygg tilknytning mellom mor og barn? 
I noen tilfeller er det faktisk best for barnet å få MME selv om mor i teorien kunne ha ammet. Vil si det er mer uansvarlig å amme hvis man vet at man blir i psykisk ubalanse av det og man merker at babyen blir stresset.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Jeg tror utdanningssystemet er foreldet og utdanningsalternativer bare gratulerer barnet for ingenting og de aldri lærer å kjempe imot virkeligheten i verden.

Jeg sier ikke at barn fortjener militær disiplin, men det er ikke en spesifikk alder for å lære hvor vanskelig er livet.

This is not High School Musical...
 
 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...