Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Synes fedre som ikke ønsker å ta ansvar for ungene sine burde føres i et eget offentlig register til spott og spe. Så får også andre kvinner og arbeidsgivere en advarsel mot hvem som ikke engang tar ansvar for sine egne unger. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er alt for mye fokus på tempo i arbeidslivet! Viktig å gjøre jobben skikkelig 

Anonymkode: 623c2...2bd

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 14.38, AnonymBruker skrev:

Jeg tror på teorien om at vi som er lesbiske og homofile eksisterer pga. at jorden ikke skulle bli overbefolket. Jeg er veldig forsiktig med å si dette til andre skeive jeg kjenner. 

Anonymkode: 88c13...b32

Men dette er jo vitenskap, og ingenting fordømmende. Vi lærte i naturfag at flere dyr er homofile for å senke bestanden. Så du er ikke så far fetched her. Heldigvis har jo vi mennesker såpass teknologi og kunnskap, at man kan få barn likevel :) De fleste homofile er vel så gode foreldre (og noen bedre), enn sine heterofile venner. 

Anonymkode: 09ba5...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel omtremt som å "banne i kirken" her på Kvinneguiden:                      

Men jeg mener at folk som er VELDIG flittige  lesere av alt mulig ræl om forskjellige "kjendiser" og bloggere, de er noen forbanna hjernedøde idioter. Folk velger altså å generere en hel haug med "klikk" til slikt søppel, og dette er helt vanvittig!  

I tillegg kommeren del  folk hit til Kvinneguiden for å diskutere i det vide og det brede, og bare klage og sutre til den store gull-medalje. Absolutt ALT som disse "kjendisene" og bloggerne holder på med skal fordømmes nord og ned. Men hvorfor gidder folk egentlig å generere så utrolig mange "klikk" til slikt SØPPEL da!?? Alle sammen burde selvfølgelig kutte ut å klikke på slike blogger, følge idioter på Instagram, Facebook eller what ever. I tillegg til å ligge LAAANGT unna all mulig dritt som skrives om såkalte "kjendiser" hos de forskjellige nettavisene, eller TV-programmer dedikert til slike fjols. 

Mye av dette gjelder jo for folk som velger å følge med på TV-programmer som for eksempel "Farmen" eller lignende også. TV-seerne velger altså å sitte klistret foran TV-skjermen flere timer hver uke. Deretter  kommer de hit til Kvinneguiden (eller andre debatt-forum) bare forå sutre over at hver eneste episode viss nok er ekstremt GØRR kjedelig for dem å følge med på!! Men likevel velger folk altså å kaste bort livene deres på å følge med på episode etter episode etter episode. Pluss all den tiden de bruker på å diskutere slike TV-programmer side opp og side ned. Hva med å heller bruke tiden deres på noe langt bedre (og mer nyttig) enn alt dette tullet? Ligger alle sammen langt unna slikt tulle-reality, så ville det selvfølgelig sendt ett veldig klart og tydelig signal til TV-kanalene: Programmene derrs er ordentlig rævva, så finn på noe mye bedre! Men så lenge det finnes mer enn nok av slike hjernedøde idioter som følger med, så kan jo TV-kanalene velge å pumpe ut hundre og ørten sesonger av nøyaktig den samme dritten i år etter år etter år. I steden for å faktisk finne på noe NYTT og originalt, for en gangs skyld... 

Anonymkode: d2590...644

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes fedre som ikke ønsker å ta ansvar for ungene sine burde føres i et eget offentlig register til spott og spe. Så får også andre kvinner og arbeidsgivere en advarsel mot hvem som ikke engang tar ansvar for sine egne unger. 

Anonymkode: 1b20c...027

100% enig! Vi trenger et sånt register. Vi trenger også et for mennesker som er dømt for vold og mishandel av partnere, barn eller andre, og et for boligutleiere. Vi trenger å informeres om mennesker det kan være farlig å innlede et forhold med, og det er helt sykt at leietakere må ha referanser i hytt og pine mens boligeiere som er jævlige mot leietakerne sine slipper å vie fram god "vandel". 

Anonymkode: 9ae77...eef

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så tror jeg dette blir mer og mer allmenne meninger, so here goes:

1) jeg er bekymret for all volden blant utlendinger mot nordmenn. Herunder kommer også voldtekter.

2) jeg vil ha mesteparten i punkt en sendt ut av landet, og stenge grensene. 
 

3) ulovlig gjør moskeer.

Norge skal først og fremst være for lovlydige, integrerte mennesker som følger norske skikker og kultur. 

Anonymkode: b7ece...c93

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • All narkotika burde være lovlig å produsere, selge, kjøpe, og bruke.
  • Ordningen om skjenkebevilling burde avskaffes. Hvem som helst burde ha lov til å selge produsere og selge alkohol.
  • Åpningtider på private utesteder burde ikke innskrenkes på noen måte. La de få ha døgnåpent om de vil, med alkoholsalg døgnet rundt, året rundt.
  • Prostitusjon burde være lovlig.
  • Handikappede personer burde få utført seksuelle tjenester av prostituerte på statens regning.
  • Det burde være fri inn- og utvandring. Ingen mennesker skulle behøve å ha noe så teit som et "pass".
  • Alle som vil jobbe, skal få jobbe. Slutt med arbeidstillatelse/visum.
  • Det burde ikke være noen form for toll på varer og tjenester som går på tvers av landegrenser.
  • Gjenninnfør arveavgiften (Den mest rettferdige skatten), og sett den opp svært kraftig på verdier over 10 millioner.
  • Eiendomskatt på alle sekundærboliger. Den skal også settes opp kraftig i forhold til dagens nivå.
  • Eiendomskatt på alle primærboliger med en verdi på over 10 millioner. Fritak for alle under.
  • Formueskatten må kraftig opp på alle formuer over 10 millioner.
  • Skatt på inntekt skal kraftig ned.

Den aller siste der er kanskje ikke så veldig upopulær, men jeg måtte ha den med. :P

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjæresten min har lagt på seg, og jeg syntes det er direkte usexy og uapetittelig. Å si dette er jo som å banne i kirka - man skal jo elske partneren og syntes de er sexy og fine uansett, fordi de er jo den man forelsket seg i og blablabla.

NEI! Det er kvalmende å se han fråtse. Kvalmende å se buksa presse inn i magen. Kvalmende når jeg ser magen begynner å henge ned på vei til å bli en valk. Jævlig ekkelt når han har begynt å få typisk jenterumpe. Ekkelt med puppene. Ekkelt når han barberer av seg skjegget og jeg ser dobbelthaka hans.

Veldig fin mann på innsiden, men fysj så uappetittelig han har blitt. 

Anonymkode: b4c14...93a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo vitenskap, og ingenting fordømmende. Vi lærte i naturfag at flere dyr er homofile for å senke bestanden. Så du er ikke så far fetched her. Heldigvis har jo vi mennesker såpass teknologi og kunnskap, at man kan få barn likevel :) De fleste homofile er vel så gode foreldre (og noen bedre), enn sine heterofile venner. 

Anonymkode: 09ba5...6e7

Ja, men det handler om å ikke overbefolke verden. Ikke om man er gode eller dårlige foreldre. Det fantes heller ikke prevensjonsmidler før, og det var helt vanlig at folk fikk alt fra 10-15 barn. De var ofte fattige og hadde ingenting. Hvis homofili hadde vært lovlig helt fra starten, så kunne de adoptert noen av disse barna. 

Anonymkode: 88c13...b32

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en her som gjelder spesielt på dette forumet: Det fakta at Barnevernet er korrupt og mishandler barn. 

Anonymkode: e156f...75d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes likestillingen er dum på mange måter, tenker kvinner burde ta seg hånd om barn, hus og hjem eventuelt hobbyer osv og menn jobbe. Jeg er kvinne selv. 

Anonymkode: 13cf6...b3c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • FrP burde fått munnkurv, det partiet skaper så mye unødvendig drama og splittelse.
  • Kvinner er som oftest dummere enn menn, men vi tror vi er så jævla smarte.
  • Folk må slutte skylde på lese- og skrivevansker, majoriteten av det norske folk har ingen unnskyldning for at det generelle nivået på rettskriving og grammatikk har gått rett vest.
  • Prisen på diesel og bensin er helt flott.
  • Kristne menigheter er som oftest styrt av gretne gamle, gubber som er kåte etter penger, makt og sex.
  • Abort burde vært ulovlig med mindre det er fare for liv og helse til mor og/eller barn.
  • Trenden om at vi som samfunn skal akseptere allslags seksuelle legninger er en tragisk utvikling. Jo særere, jo bedre? Nei, nei, nei. Hvor er verden på vei?
  • Transseksualitet er unaturlig og bør behandles deretter.
  • Ananas på pizza burde faenmeg vært en forbrytelse.

Takk for meg.

Anonymkode: 3fd90...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har lagt på seg, og jeg syntes det er direkte usexy og uapetittelig. Å si dette er jo som å banne i kirka - man skal jo elske partneren og syntes de er sexy og fine uansett, fordi de er jo den man forelsket seg i og blablabla.

NEI! Det er kvalmende å se han fråtse. Kvalmende å se buksa presse inn i magen. Kvalmende når jeg ser magen begynner å henge ned på vei til å bli en valk. Jævlig ekkelt når han har begynt å få typisk jenterumpe. Ekkelt med puppene. Ekkelt når han barberer av seg skjegget og jeg ser dobbelthaka hans.

Veldig fin mann på innsiden, men fysj så uappetittelig han har blitt. 

Anonymkode: b4c14...93a

Sann har jeg det med mannen min også. Ølmagen er blitt så stor og stram, det ser seriøst ut som han er strengt gravid med tvillinger, og hvis jeg skal suge han så må han ligge på rygg for hvis han sitter eller står oppreist så er magen i veien. ÆSJ. 

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes likestillingen er dum på mange måter, tenker kvinner burde ta seg hånd om barn, hus og hjem eventuelt hobbyer osv og menn jobbe. Jeg er kvinne selv. 

Anonymkode: 13cf6...b3c

Men da vil jo kvinnene ende opp som taperne når de blir gamle med mindre de har holdt sammen med mannen eller arvet fordi han dør først. Jobber du ikke så blir du minstepensjonist, og du vil jo heller ikke kunne disponere penger fritt og kjøpe ting som d selv vil. Da må du jo be om lommepenger.

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Dette blir vel omtremt som å "banne i kirken" her på Kvinneguiden:                      

Men jeg mener at folk som er VELDIG flittige  lesere av alt mulig ræl om forskjellige "kjendiser" og bloggere, de er noen forbanna hjernedøde idioter. Folk velger altså å generere en hel haug med "klikk" til slikt søppel, og dette er helt vanvittig!  

I tillegg kommeren del  folk hit til Kvinneguiden for å diskutere i det vide og det brede, og bare klage og sutre til den store gull-medalje. Absolutt ALT som disse "kjendisene" og bloggerne holder på med skal fordømmes nord og ned. Men hvorfor gidder folk egentlig å generere så utrolig mange "klikk" til slikt SØPPEL da!?? Alle sammen burde selvfølgelig kutte ut å klikke på slike blogger, følge idioter på Instagram, Facebook eller what ever. I tillegg til å ligge LAAANGT unna all mulig dritt som skrives om såkalte "kjendiser" hos de forskjellige nettavisene, eller TV-programmer dedikert til slike fjols. 

Mye av dette gjelder jo for folk som velger å følge med på TV-programmer som for eksempel "Farmen" eller lignende også. TV-seerne velger altså å sitte klistret foran TV-skjermen flere timer hver uke. Deretter  kommer de hit til Kvinneguiden (eller andre debatt-forum) bare forå sutre over at hver eneste episode viss nok er ekstremt GØRR kjedelig for dem å følge med på!! Men likevel velger folk altså å kaste bort livene deres på å følge med på episode etter episode etter episode. Pluss all den tiden de bruker på å diskutere slike TV-programmer side opp og side ned. Hva med å heller bruke tiden deres på noe langt bedre (og mer nyttig) enn alt dette tullet? Ligger alle sammen langt unna slikt tulle-reality, så ville det selvfølgelig sendt ett veldig klart og tydelig signal til TV-kanalene: Programmene derrs er ordentlig rævva, så finn på noe mye bedre! Men så lenge det finnes mer enn nok av slike hjernedøde idioter som følger med, så kan jo TV-kanalene velge å pumpe ut hundre og ørten sesonger av nøyaktig den samme dritten i år etter år etter år. I steden for å faktisk finne på noe NYTT og originalt, for en gangs skyld... 

Anonymkode: d2590...644

Helt enig!

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes likestillingen er dum på mange måter, tenker kvinner burde ta seg hånd om barn, hus og hjem eventuelt hobbyer osv og menn jobbe. Jeg er kvinne selv. 

Anonymkode: 13cf6...b3c

Du er ikke kvinne. 

Anonymkode: f8ddc...eef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
  • FrP burde fått munnkurv, det partiet skaper så mye unødvendig drama og splittelse.
  • Kvinner er som oftest dummere enn menn, men vi tror vi er så jævla smarte.
  • Folk må slutte skylde på lese- og skrivevansker, majoriteten av det norske folk har ingen unnskyldning for at det generelle nivået på rettskriving og grammatikk har gått rett vest.
  • Prisen på diesel og bensin er helt flott.
  • Kristne menigheter er som oftest styrt av gretne gamle, gubber som er kåte etter penger, makt og sex.
  • Abort burde vært ulovlig med mindre det er fare for liv og helse til mor og/eller barn.
  • Trenden om at vi som samfunn skal akseptere allslags seksuelle legninger er en tragisk utvikling. Jo særere, jo bedre? Nei, nei, nei. Hvor er verden på vei?
  • Transseksualitet er unaturlig og bør behandles deretter.
  • Ananas på pizza burde faenmeg vært en forbrytelse.

Takk for meg.

Anonymkode: 3fd90...7a9

Her var det mye som forvirret meg. Heller du mot høyre- eller venstresiden, om jeg får spørre?

Anonymkode: 806a8...e2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Her var det mye som forvirret meg. Heller du mot høyre- eller venstresiden, om jeg får spørre?

Anonymkode: 806a8...e2c

Det er en grunn til at jeg ikke stemmer ved valg. Har for varierende meninger.

Anonymkode: 3fd90...7a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da vil jo kvinnene ende opp som taperne når de blir gamle med mindre de har holdt sammen med mannen eller arvet fordi han dør først. Jobber du ikke så blir du minstepensjonist, og du vil jo heller ikke kunne disponere penger fritt og kjøpe ting som d selv vil. Da må du jo be om lommepenger.

Anonymkode: e6591...b59

Det måtte jo selvsagt en del lovendringer til for at det skal bli mulig. Slik samfunnet er i dag er det vanskelig å gjennomføre. 

Anonymkode: 13cf6...b3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns i grunnen det er greit hvis majoriteten i denne tråden ikke sitter i politiske verv, store tunge stillinger etc hvis dette er holdningene🙄

Anonymkode: 67428...d2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At botoxglatt hud kan være veldig pent. At platinablondt hår kan være sexy.

Anonymkode: d23a6...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...