Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Christie skrev:

Why you should stop saying “all lives matter,” explained in 9 ...

Mener du man ikke skal forhindre spredning av brann?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.1.2020 den 12.06, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det finnes to kjønn(men at båsen til hvert kjønn bør utvides).

Jeg tror feminister ikke er for likestilling.

Jeg synes folk med visse typer store helseproblemer ikke burde få barn.

Jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om folk som lagde kvalme ble eliminert (men tror ikke det finnes noen måte dette rent faktisk kan løses på, så jeg synes ikke man skal prøve å få det til).

Jeg synes ikke folk skal holdes i live for enhver pris. 

Jeg tror alle kan bli flinke i matte om de prøver på riktig måte. 

Jeg synes ikke man skal pynte til jul før advent er over. 

Jeg synes ikke alltid man trenger å vaske hendene og være så nøye med bakterier

Jeg tror batterier er en god måte for å lagre energi, og at det kommer til å bli enda mye bedre. 

Jeg mener høy IQ er en viktig form for smarthet. 

osv

Anonymkode: 0159b...f73

Åssen syns du detta gikk?🤣 hæsjtægg Corona

Anonymkode: cdf03...ae5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at vi ikke skal blande oss over landegrensene. I Norge bor det nordmenn, i Spania spanjoler, i Marokko marokkanere... Ikke mikse folkeslag. 

Anonymkode: 9243b...819

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg si noe som virker å være en veldig upopulær mening på KG.

Menn kan faktisk være frivillig single.

Anonymkode: 1ec79...e1d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som ikke klarer å ta abort, det er en celleklump.

Synes folk, spesielt de yngre er blitt noen pingler, så mye psykisk sykdom. Før ble det kalt kjærlighetssorg, eksamensnerver etc, og det var noe man kom seg gjennom. I dag har man angst, depresjon og man blir suicidal av de samme tingene. 

De som stemmer FRP eller Mpg er litt enklere i hodet enn gjennomsnittet. 

Synes innerst inne ikke at alle mennesker er like mye verdt.

 

 

Anonymkode: 0c494...40d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2020 den 23.03, AnonymBruker skrev:

 

Synes denne tråden bare bekrefter hvilke sosiopater som henger her på forumet egentlig å hvor fucka dette landet egentlig er hvis mange av disse meningene er mainstream.

Anonymkode: d74a5...b21

Dette! Du kan mene hva du vil. Men mye av det som skrives her er ikke skrevet av folk med mye empati og medmenneskelighet, det er langt unna hva du burde ha for å ikke ha en diagnose. Etter min mening. 

Anonymkode: 22a0e...c18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke barn fra en viss alder

Jeg liker ikke menn

Jeg syns eldre er plagsomme

Jeg liker ikke mennesker generelt

Jeg syns dyr er mer verdt enn mennesker

Jeg hater sommer, sol og varme over 20+

Jeg liker ikke Greta Thunberg

Jeg syns grensene til Sverige skal åpnes for ferie nå!

osv...

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sosiale medier var en tabbekonstruksjon

- Nordmenn er langt kaldere, kyniske og egoistiske nå enn for bare 15 år siden, enn hva nasjonalpatriotene skal ha det til

- Generasjon Z vil få store sosiale og kommunikative vansker når de blir voksne, om ikke skjermbruken tones ned til fordel for ekte ansikt-ansikt interaksjoner (Den gamle måten men fortsatt den metoden man utvikler faktisk sosial kompetanse på)

 

Anonymkode: 25f65...8cb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mot u-hjelp, nå kalt «bistand» som gis til samme land år etter år. Det gjør landene avhengige av oss og pengene går til korrupte ledere. Norge gjør et patetisk forsøk på å få innflytelse i verden ved å gi bort pengene til innbyggerne sine. Jeg mener vi skal sørge for at alle nordmenn har nok, alle sykehus, skoler, bhg, psykiatri, forskning osv. Så kan vi vurdere hvert år om vi har noe å gi bort. Vi skal sørge for våre egne først.

Jeg er sterkt i mot sæddonasjon, eggdonasjon, surrogati, og assistert befruktning både for heterofile og  lesbiske. Jeg er imot forskning på befruktede egg. Jeg mener det overnevnte er et grovt overtramp mot foster, barn og menneskeslekten som helhet.

Jeg liker svært få muslimske menn. Jeg later som ingenting. Kjenner og jobber med flere. Både religion, kultur og kvinnesyn er .... og de forstår ikke likestilling. Passer ikke inn i Norge. Intergrering er en illusjon.
Forstår ikke sosiale koder, norsk kultur og matvaner. Synes det er trist at Norge har så utrolig mange innvandrere fra muslimske land. Kjenner ikke igjen mitt eget land. Får vondt inni meg når jeg ser kvinner, ungdom og småjenter i hijab. Veldig politisk ukorrekt å si så nøyer meg med å tenke det inni meg. 

Skulle ønske nedstengningen av Norge fortsatte. Liker at det ikke er turister og masse fremmedarbeidere og sigøynere her som tigger.  Ønsker meg stengte grenser og grensekontroll hvor alle må vise pass og oppholdspapirer som i alle land utenfor Europa. Hvor alle lastebiler/biler/gods ble scannet og sjekket for smuglervarer og narkotika. 
Liker at man skal holde avstand til hverandre, at man ikke må klemme alle man treffer. Synes det er helt nydelig at det er mindre fly i luften og mindre trafikk og støy.

 

 

Anonymkode: af8f3...be8

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangsstønad og diverse andre stønader til aleneforeldre bør reduseres kraftig (typ max 10 000 i mnd). Ikke mitt problem at du har valgt å skille lag med partneren din, skaff deg en jobb som alle andre og forsørg deg selv! 

Anonymkode: b59d1...3b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert av de som griner av å få vite "feil" kjønn på ultralyd. At de beskriver hvordan hele verden deres raser sammen, og at de nå ikke lengre ønsker barnet. Kjenner at jeg får skikkelig vondt i meg på barnets vegne. 

Kan skjønne at man kan ikke styre følelsene sine og ikke alltid forventningene sine heller, men man gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å tilegne barnet i magen både ønsket kjønn og personlighet. 

Det er så mange mennesker som hadde gitt alt for å bli gravid i det hele tatt, også er det folk som "avviser" sine friske barn i magen fordi de kan ikke lengre kle dem opp slik dem vil og ikke lengre ha den fantasien som de ivrig begynte å ruge på siden positiv test. Føler nesten at vedkommende burde heller ha kjøpt en dukke som de kunne lekt med.. 

Jeg kan ha forståelse for at man kan kjenne et snev av skuffelse over de tankene og forhåpningene man ikke greide å legge fra seg, men synes det er drøyt når det går så langt at man ønsker å bli kvitt barnet i magen eller ikke gidder å bry seg lengre. 

Anonymkode: 706e0...19a

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg beundrer Donald Trump. Fordi han tør å si akkurat det han mener uten å pynte på sannheten slik som de fleste andre politikere. Han får meg til å le. 
 

- Jeg liker ikke Trondheim. Kan nok si det høyt, men jeg føler jeg er den eneste. «Folk der er så hyggelige» «mye tryggere og renere enn Oslo». Vært der flere ganger og klarer ikke like byen. Det er også «storbyen» til de som holder seg i bygda si hele livet, når de skal på weekendtur. Oslo er for skittent og farlig. Jaja, de skal få lov. Ei venninne av meg søkte ikke til NTNU fordi hun ville ikke til Trondheim. Jeg tenkte at endelig! Noen andre som ikke liker Tr.heim.

- Jeg ser ned på unge jenter som håpefullt prøver å gjøre karriere som influenser. 
 

- Jeg synes unge på TikTok er plagsomt og teit. Folk som står og leker kule og blir sure hvis de ikke får likes. Det samme gjelder leke-modeller på Instagram. 
 

- jeg synes det er greit å ta kirurgi. Hvis man vil få vekk rynker eller hengehud er lov. Det er faktisk finere uten. 

Anonymkode: 1ef2d...cbf

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Jeg beundrer Donald Trump. Fordi han tør å si akkurat det han mener uten å pynte på sannheten slik som de fleste andre politikere. Han får meg til å le. 
 

- Jeg liker ikke Trondheim. Kan nok si det høyt, men jeg føler jeg er den eneste. «Folk der er så hyggelige» «mye tryggere og renere enn Oslo». Vært der flere ganger og klarer ikke like byen. Det er også «storbyen» til de som holder seg i bygda si hele livet, når de skal på weekendtur. Oslo er for skittent og farlig. Jaja, de skal få lov. Ei venninne av meg søkte ikke til NTNU fordi hun ville ikke til Trondheim. Jeg tenkte at endelig! Noen andre som ikke liker Tr.heim.

- Jeg ser ned på unge jenter som håpefullt prøver å gjøre karriere som influenser. 
 

- Jeg synes unge på TikTok er plagsomt og teit. Folk som står og leker kule og blir sure hvis de ikke får likes. Det samme gjelder leke-modeller på Instagram. 
 

- jeg synes det er greit å ta kirurgi. Hvis man vil få vekk rynker eller hengehud er lov. Det er faktisk finere uten. 

Anonymkode: 1ef2d...cbf

Håper jeg ikke kjenner deg!

Anonymkode: e8aa2...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg ikke kjenner deg!

Anonymkode: e8aa2...cba

Hvem likte du ikke her? 😛 vitsen med tråden er nettopp upopulære meninger. Eller vil du kanskje bare høre moralske ting?

Anonymkode: 1ef2d...cbf

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg liker kroppspresset. Underholdende å se på folk som alltid prøver, men ikke får det til enten fordi de ikke har det genetisk eller fordi feber for tafatt. Nå prøver de jo å få idealkroppen større, slik at de slipper å jobbe så hardt.

 

Anonymkode: 1ef2d...cbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppstyret rundt Pride er noe forbanna tull, og at det ikke skulle være nødvendig med en uke for å feire homofili. 

Transseksualitet er en psykisk sykdom, og det er ikke nødvendig å få det trøkt ned halsen vår hver gang en mann som liker å kle seg som jente får stygge blikk etter seg

Selv om jeg synes det er viktig å rette fokus mot politivold, så har BLM gått fra å være en legitim motrøst til den utøvende statsmakt, til å være en runkering for såkalt politisk korrekte kjønnsvitere og tapere i samfunnet generelt.

Grupperinger som DNM, Pegida og lignende har all rett til å demonstrere og marsjere gjennom gatene, all den tid det er akseptert at venstreradikale grupperinger gjør det samme. De skal heller ikke måtte utsettes for angrep. Merk: jeg er ikke en sympatisør, og synes det de står for er motbydelig.

Fostre som, på ultralyd, får påvist problemer som i stor grad kan hemme livskvaliteten deres bør aborteres for å forhindre belastning for foreldre og samfunnet generelt, i form av økonomiske kostnader for et liv som ikke bidrar.

Det samme gjelder dersom det oppstår komplikasjoner under fødsel som skader barnet i en så stor grad at de ikke kommer til å bli selvstendige, ville det mest barmhjertige være å avslutte livet.

Innvandring er nødvendig i dagens samfunn, men innvandrere fra visse områder bør ikke aksepteres. Det bør begrenses hvor mange muslimske innvandrere man aksepterer i Norge og Europa generelt. På den andre siden ønsker jeg innvandrere fra Vietnam og andre sør-østasiatiske land hjertelig velkommen, da de stort sett bidrar positivt til samfunnet.

Eldre som blir frastjålet pengene sine pga. banksvindel skal ikke få hjelp, da de burde sette seg inn i svindelmetoder i 2020. Alder er ingen unnskyldning for å ikke være opplyst.

Norsk ungdom er late, lite arbeidsvillige og særdeles bortskjemte.

 

 

Anonymkode: a765b...c7c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å nå klimamålene, må det utøves en del makt. 
 

Mennesker er så egoistiske og korttenkte (ser kort tid fram i tid) og vil ikke gjøre endringer som vil bedre tilværelsen for mange millioner hvis det betyr at de må kutte med på feks reiser. 

Klimakvoter eller tilsvarende system. Alt må ha et klimaregnskap. Man kan bruke så så mye per pers, så stopp. Dette kan ikke spares eller selges. 
Kjøper man en bukse: så så mange klimapoeng. En flyreise så så mange km: så så mange klimapoeng. 
 

Det kan ikke være rom for triksing for selskaper. Det skal være den faktiske kostnaden klimamessig for produkter som registrere. 

Anonymkode: af595...3c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg synes det er en uting med alle disse båsene folk skal plassere seg i. Hvit, svart, «mixed race»(det er ingenting som heter raser), homofil, lesbisk, trans-gender, pan, ditten og datten.

Vi er alle mennesker, og vi beveger oss i feil retning mtp likestilling. Når vi deler oss i alle disse båsene, som glemmer vi det som forener oss...

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri nevnt denne meningen til noen, ikke ytret så mye som et pip om den til noen, heller ikke til min sønn som det gjelder. Hemmeligheten går med meg i grava.

Men saken er at han er antageligvis homoseksuell (sier han, han er muligens bi), og da er det lite sjanse for at jeg får gleden av å få barnebarn om førstnevnte er tilfelle. Jeg ønsker meg sånn gleden av barnebarn! Men det kan jeg nok bare glemme, tror jeg. 

Noen likekjønnspar får seg barn likevel med hjelp utenfra, men ikke alle, men jeg har et lite håp om at det kan skje på den måten. Det eneste er at paret da må velge hvem av de to som skal bidra med sædcellene. Blir det sånn at min sønns partner er den som donerer, så sitter jeg da med et barnebarn som IKKE har noen biologisk tilknytning til min sønn, og som kan tas fra oss ved et eventuelt brudd fordi det følger sin biologiske far..... noe så grusomt. Da har vi kanskje blitt glad i barnet og alt.

Anonymkode: b545e...174

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maskinisten skrev:

At jeg synes det er en uting med alle disse båsene folk skal plassere seg i. Hvit, svart, «mixed race»(det er ingenting som heter raser), homofil, lesbisk, trans-gender, pan, ditten og datten.

Vi er alle mennesker, og vi beveger oss i feil retning mtp likestilling. Når vi deler oss i alle disse båsene, som glemmer vi det som forener oss...

Helt enig. Jeg er selv skeiv, og drittlei av disse båsene. Det er ikke en greie å være sånn eller sånn, mennesker er bare forskjellige. Enkelt og greit. Men vi er mennesker alle sammen allikevel, og ligner mer på hverandre enn vi tror. 

Anonymkode: 88c13...b32

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...