Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stine er glad i sukker.

Endret av Fornuftig-mann
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Stine er glad i sukker. Hadde jeg vært på Torpet hadde jeg dyppet et visst kroppsorgan i sukker🤩

:spy: :kvalm:  unnskyld meg, men er du 14 år? Da er du unnskyldt, men jeg er «redd» du er 40-50. 🤮

Anonymkode: 76c32...5c6

• Liker 19
Skrevet
10 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Stine er glad i sukker. Hadde jeg vært på Torpet hadde jeg dyppet et visst kroppsorgan i sukker🤩

Eeeeew :kvalm:

Anonymkode: 965e5...58b

• Liker 9
Skrevet

Hvis Vivian også trekker seg, da syns jeg hele torpet er tragikomisk :P 

• Liker 7
Skrevet
På 26.10.2019 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Eeeeew :kvalm:

På 26.10.2019 den 14.11, AnonymBruker skrev:

:spy: :kvalm:  unnskyld meg, men er du 14 år? Da er du unnskyldt, men jeg er «redd» du er 40-50. 🤮

Anonymkode: 76c32...5c6

Vi gjør alle dumme ting i beruset tilstand😂

Skrevet

Jeg lo godt av episoden i går. Stine har blitt kliss lik miljøet hun går i 😂

Anonymkode: dce7c...273

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, Janzypants skrev:

Hvis Vivian også trekker seg, da syns jeg hele torpet er tragikomisk :P 

Da bør de seriøst droppe Torpet neste år.

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør de seriøst droppe Torpet neste år.

Torpet er da mye bedre enn Farmen i år. Selve kampene på Torpet er ikke spesielt interessante uansett, så spiller vel ingen rolle at de har utgått så langt.

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Torpet er da mye bedre enn Farmen i år. Selve kampene på Torpet er ikke spesielt interessante uansett, så spiller vel ingen rolle at de har utgått så langt.

Det handler jo mer om at de utslåtte deltakerne egentlig vil hjem og driter i torpet 

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, Janzypants skrev:

Det handler jo mer om at de utslåtte deltakerne egentlig vil hjem og driter i torpet 

Det mistenker jeg også. Forhåpentligvis så dropper de det neste år, det begynner å bli unødvendig når ingen ting eeeegentlig skjer der inne, i forhold til kamp og videre deltagelse. 
 Men jeg er litt spent på om Vivan faktisk vil trekke seg, iogmed at Stine ba henne om det. Spennende av henne å spille med så åpne kort ovenfor Vivan. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Djækklåsst skrev:

Dørgende kjedelig når folk bare trekker seg og blir aldri kamp 🙄

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lo godt av episoden i går. Stine har blitt kliss lik miljøet hun går i 😂

Anonymkode: dce7c...273

Snakk om forvandling, sunt med venner som ikke bare er like.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Apis skrev:

Snakk om forvandling, sunt med venner som ikke bare er like.

Ja, det tenkte jeg og! Tror hun har veldig godt av å være sammen med Eunike og Frank. Selv om de duller med henne, så blir hun tøffere av det, det er helt klart. 

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg lo rått når Stine prompa, trodde ikke hun turte å slippe sånne brakfjerter :hoho: Hadde ledd enda mer om hun hadde prompa Frank i trynet. Håper Vivian ikke holder ord og at hun tar kampen. Jævlig kjedelig uten en eneste kamp selv om Torpet er mye bedre enn farmen i år. Tipper det hadde blitt misnøye om snerpe-Vivian hadde vunnet kampen. Herregud, for ei sur og gretten dame, hun spiser sikkert sitroner til alle måltider. :fnise: 

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, Janzypants skrev:

Og så? De kan vel drite i Torpet så mye de vil! Viktigste er at vi får Frank-show! Er gøy!

• Liker 3
Skrevet

Frank må bare vinne Torpet. Tenk dere trynene på de andre på farmen om han kommer rekende inn. :hoho: 

• Liker 9
Skrevet

Det virker som om de fleste deltakerne som ryker ut av Farmen er mentalt ferdig med konkurransen. Eller fysisk ferdig som Terje og Asad.

• Liker 5
Skrevet

Hvem i alle dager er det som banker på døra rett på slutten av siste episode? Ombestemte Vivian seg? 

Anonymkode: 4e257...14e

• Liker 2
Skrevet

Nå er jo ikke Torpet gøy lengre heller - fortsatt ingen kamp. Nei, dette er altfor dårlig, og ikke minst kjedelig.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i alle dager er det som banker på døra rett på slutten av siste episode? Ombestemte Vivian seg? 

Anonymkode: 4e257...14e

Tipper det er utfordrerne som ikke fikk bli på Farmen. En eller begge.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...