Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.10.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Torpet er mye bedre enn Farmen i år. Eunike er bra og Frank ble artig igjen når Jasdeep dro. Stine er søt.

Anonymkode: 3e6be...a90

Orker ikke å se på mobbing jeg,  så jeg har sluttet å se på Torpet.  Blir forøvrig uvel av å se på Frank.  Synes han er direkte motbydelig.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd ham slik. Men du eller jeg vet ikke hvordan vi hadde reagert i samme situasjon. Rakket ned på døgnet rundt og holdt våken om natten. Et sted får vel de fleste nok. Ikke at jeg på noen måte oppfordrer til vold. 

Anonymkode: 8a6c1...664

Ingen unnskyldning slik Jasdeep ble behandlet. Hadde gått jeg og. Han fortjener en unnskyldning! 

Anonymkode: 4e257...14e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke mennesker som er snille mot noen, og rasshål mot andre. To personligheter da etter min mening. Greit å ikke like hverandre, men man oppfører seg i det minste med respekt og vennlighet for det. 

Anonymkode: 4e257...14e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk synes det er så underholdende og morsomt å se på andre blir mobbet og behandlet som dritt. Så skjønner veldig godt han trakk seg. Så Frank fikk det som han ville 

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tirben skrev:

Orker ikke å se på mobbing jeg,  så jeg har sluttet å se på Torpet.  Blir forøvrig uvel av å se på Frank.  Synes han er direkte motbydelig.  

Nå får det være nok! Frank er en hedersmann og at de ikke passer til å bo sammen har ikke noe med mobbing å gjøre! Se nå hvordan Frank blomstrer uten Jasdeep, konflikten var like mye Jasdeep sin feil! Han som begynte i følge Eunike og alt det snakket til Jasdeep om at Eunike «er så flink til å spille spillet»?? For noe vås, rett og slett! Hvorfor kunne ikke Jasdeep tatt kampen mot Leif, da? Hvorfor hadde han «rett», i følge seg selv, til å nekte? Dobbeltmoralsk altså, Frank endte jo opp med å gi seg og ta kampen, viste seg som den største av de to! At Leif trakk seg kunne ikke han vite. Frank er best!

Anonymkode: 4de50...384

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blablabla....... Frank var ufyselig mot Jasdeep og sorry for at jeg kritiserer det store Idolet ditt 😂

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blablabla....... Frank var ufyselig mot Jasdeep og sorry for at jeg kritiserer det store Idolet ditt 😂

Anonymkode: 965e5...58b

Frank var ikke uskyldig, men de var to om det! Jasdeep er ingen helgen, han kunne jobbet bedre og ikke nektet kategorisk å ta kampen!

Anonymkode: 4de50...384

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Frank var ikke uskyldig, men de var to om det! Jasdeep er ingen helgen, han kunne jobbet bedre og ikke nektet kategorisk å ta kampen!

Anonymkode: 4de50...384

Jada, men Frank hadde ingen grunn til å være så ufyselig mot Jasdeep. Finnes ingen unnskyldning der! Selv om Jasdeep ikke var en helgen

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er en snøffel og Jasdeep er en hedersmann av de ytterst få! 

Anonymkode: 76c32...5c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Eunike kunne tenkt seg en runde med Stine. Duller hun helt bort!!

Anonymkode: 3e6be...a90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tror Eunike kunne tenkt seg en runde med Stine. Duller hun helt bort!!

Anonymkode: 3e6be...a90

Tror jeg ikke. Hun sier hun har en datter på den alderen.

Anonymkode: a9b65...8a7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror jeg ikke. Hun sier hun har en datter på den alderen.

Anonymkode: a9b65...8a7

Retter meg selv.

Hun sier de (hun og Frank) har barn på den alderen.

Anonymkode: a9b65...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, det siste som skjedde på torpet, kom ikke som noe sjokk, men det hadde jo vært gøy med en kamp snart! 😂 En kamp der utfallet blir at den trioen som er der nå får fortsette å være der.  Er redd dette blir siste utgaven av torpet! Var neppe slik Strix hadde sett for seg, tror jeg :P At de trekker seg én etter én. Sistemann skjønner jeg at trakk seg da han var såpass handikappet, men de andre :riste:  Det virker som at de er så klare for å reise hjem når de først har røket i tvekampen. 

Anonymkode: effa1...fee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, det siste som skjedde på torpet, kom ikke som noe sjokk, men det hadde jo vært gøy med en kamp snart! 😂 En kamp der utfallet blir at den trioen som er der nå får fortsette å være der.  Er redd dette blir siste utgaven av torpet! Var neppe slik Strix hadde sett for seg, tror jeg :P At de trekker seg én etter én. Sistemann skjønner jeg at trakk seg da han var såpass handikappet, men de andre :riste:  Det virker som at de er så klare for å reise hjem når de først har røket i tvekampen. 

Anonymkode: effa1...fee

Enig med deg og de er nok klare for å komme hjem. At de kanskje tenker det er liten sjanse for å få komme tilbake til Farmen igjen. Hvertfall når de kommer inn på Torpet tidlig. Sølvi i fjor kom såpass seint inn at hun måtte ikke være der lenge og hadde flaks. Men kjedelig det ikke har vært kamp enda🙄

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Én ting er sikkert; hadde jeg spist like mye som Stine hadde jeg lagt på meg 5 kilo i uka. Gud, livet er irriterende!!

Anonymkode: 34822...edd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Én ting er sikkert; hadde jeg spist like mye som Stine hadde jeg lagt på meg 5 kilo i uka. Gud, livet er irriterende!!

Anonymkode: 34822...edd

Nå er det vel ikke akkurat ferdigmat hun spiser der inne, da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det enda ikke er blitt noen duell på Torpet. Folk kommer skadet inn og trekker seg på løpende bånd😂

Akkurat nå syns jeg Torpet er gøyere enn selve Farmen. Frank er hysterisk morsom🤣 

Og Stine, *sukk*:rodmer: Hun er grunn nok til å følge med.

Men er det først i uke 8 at vinneren av Torpet kommer inn på Farmen? Da blir det vel isåfall maks to kamper inne på Torpet før finalen. Tipper fort at Frank og Eunike er der til da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank må simpelthen inn på Farmen igjen for å skape litt liv i denne slappfiskgjengen.

Anonymkode: ce85f...fdf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...