Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker ikke Stine så godt jeg. Eunike har vært supergrei med henne fra dag 1, men hun babler igjen og igjen om at
"det er ikke sånne folk jeg omgås på fritiden"
"håper noen av vennene mine fra gården kommer snart"
Synes hun virker både barnslig, bortskjemt og umoden. Og hvor er selvinnsikten? Spiser jo de andre ut av huset! Sluker unna alt av sukker, tenker ikke på at de er flere personer der. Fysj...

Anonymkode: 5f5a0...bbb

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde klikka i vinkel av den barnslige måten Stine både er og snakker på. Kan man finne en mindre verdig vinner av farmen? 

Anonymkode: 7f17a...d34

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Stine så godt jeg. Eunike har vært supergrei med henne fra dag 1, men hun babler igjen og igjen om at
"det er ikke sånne folk jeg omgås på fritiden"
"håper noen av vennene mine fra gården kommer snart"
Synes hun virker både barnslig, bortskjemt og umoden. Og hvor er selvinnsikten? Spiser jo de andre ut av huset! Sluker unna alt av sukker, tenker ikke på at de er flere personer der. Fysj...

Anonymkode: 5f5a0...bbb

Helt enig. Hun virker veldig utakknemlig. Greit Frank er litt rar, men jeg skjønner ikke hva som er galt med Eunike. Men i Stines øyne er tydeligvis alle over 30 fossiler :rolleyes: Ufattelig barnslig og umodent. Hun er 22, ikke 16. Egoistisk å spise de andre ut av huset også. Hun virket mye hyggeligere inne på farmen-gården selv om vi ikke så så mye av henne der.  

Og før noen drar det berømte misunnelseskortet, nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg hadde ment akkurat det samme uansett om hun var pen eller ikke.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dødsirriterende med den konstante gjentakelsen om at «de er ikke min type folk», liksom, VI HAR SKJØNT DET. Og herregud så utakknemlig egentlig, med tanke på hvor snill og god Eunike har vært med henne siden hun kom inn. Og nesten alt Stine gjør er å sutre 🙄

Anonymkode: 1d0e9...01c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dødsirriterende med den konstante gjentakelsen om at «de er ikke min type folk», liksom, VI HAR SKJØNT DET. Og herregud så utakknemlig egentlig, med tanke på hvor snill og god Eunike har vært med henne siden hun kom inn. Og nesten alt Stine gjør er å sutre 🙄

Anonymkode: 1d0e9...01c

Lurer på hva som er hennes type folk jeg. Fjortisjenter på ungdomsskolen? :rolleyes: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er den kuleste Jærbuen jeg har sett på TV.

Digger at han ikke legger om en prikk på dialekten.

Noen som fikk med seg GMN i går på tv2? Han feller noen tårer der, når de viser ett klipp fra Frank og Jasdeep sin ''krangel''.

Jeg trodde ett øyeblikk han angret, men det viste seg at Jasdeep hadde vært stygg med Eurike, så Frank ble sint og lei.

 

Mvh Jærbu.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, skjønner ikke hvorfor Eunike gidder å dulle og dille med Stine?? Kanskje hun får morsfølelse for henne, ikke vet jeg,  men Stine fremstår både utakknemlig og sutrete🤦‍♀️ Hun fortjener hvertfall ikke å få komme tilbake til Farmen igjen. Ikke at jeg tror hun vinner torpet akkurat 

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, skjønner ikke hvorfor Eunike gidder å dulle og dille med Stine?? Kanskje hun får morsfølelse for henne, ikke vet jeg,  men Stine fremstår både utakknemlig og sutrete🤦‍♀️ Hun fortjener hvertfall ikke å få komme tilbake til Farmen igjen. Ikke at jeg tror hun vinner torpet akkurat 

Anonymkode: 965e5...58b

Ja, skjønner ikke hvorfor hun skal behandles som et barn.

Anonymkode: ce85f...fdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skjønner ikke hvorfor hun skal behandles som et barn.

Anonymkode: ce85f...fdf

Fordi hun oppfører seg som et

Anonymkode: 1d0e9...01c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på Totpet i det hele tatt. 

Har det vært noen tvekamper der enda? Eller har deltakerne bare trukket seg i løpet av noen få dager, når de ikke gidder å være der lenger?                                                                 

Anonymkode: 64fbd...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt med på Totpet i det hele tatt. 

Har det vært noen tvekamper der enda? Eller har deltakerne bare trukket seg i løpet av noen få dager, når de ikke gidder å være der lenger?                                                                 

Anonymkode: 64fbd...de5

Ingen kamper, de har trukket seg.

Anonymkode: dce7c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Ingen kamper, de har trukket seg.

 Anonymkode: dce7c...273

Høres ekstremt kjedelig ut for TV-seerne da...               

Anonymkode: 64fbd...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Stine så godt jeg. Eunike har vært supergrei med henne fra dag 1, men hun babler igjen og igjen om at
"det er ikke sånne folk jeg omgås på fritiden"
"håper noen av vennene mine fra gården kommer snart"
Synes hun virker både barnslig, bortskjemt og umoden. Og hvor er selvinnsikten? Spiser jo de andre ut av huset! Sluker unna alt av sukker, tenker ikke på at de er flere personer der. Fysj...

Anonymkode: 5f5a0...bbb

Men hun har lys stemme og er søt, da😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ekstremt kjedelig ut for TV-seerne da...               

Anonymkode: 64fbd...de5

Det er fantastisk underholdning så lenge Frank er med, uansett. Jeg har ledd så tårene har trillet av kommentarene hans og måten han er på.. Hysterisk😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Det er fantastisk underholdning så lenge Frank er med, uansett. Jeg har ledd så tårene har trillet av kommentarene hans og måten han er på.. Hysterisk😂

Frank er helt konge. Herregud, for en type 😂 Jeg ler meg fillete av han :hoho: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jukkapalme skrev:

Frank er helt konge. Herregud, for en type 😂 Jeg ler meg fillete av han :hoho: 

F.eks, Eunike; "Frank, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg". Frank; nei, då kunne du bare gått og hengt deg"🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig ang. Stine. Hvorfor fremstiller hun seg så mye yngre enn hun er? Hun inntar sykt barn-rollen. Eunike er jo kjempekul, men fordi hun er eldre er hun bare en hun må "holde ut med", frem til noen "kule venner fra gården" kommer. 

Anonymkode: 24d3e...b17

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig ang. Stine. Hvorfor fremstiller hun seg så mye yngre enn hun er? Hun inntar sykt barn-rollen. Eunike er jo kjempekul, men fordi hun er eldre er hun bare en hun må "holde ut med", frem til noen "kule venner fra gården" kommer. 

Anonymkode: 24d3e...b17

Akkurat slik jeg tenkte det! Og det er så utrooolig lite flatterende oppførsel synes jeg!!

Anonymkode: cbef5...eef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2019 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Det er dødsirriterende med den konstante gjentakelsen om at «de er ikke min type folk», liksom, VI HAR SKJØNT DET. Og herregud så utakknemlig egentlig, med tanke på hvor snill og god Eunike har vært med henne siden hun kom inn. Og nesten alt Stine gjør er å sutre 🙄

Anonymkode: 1d0e9...01c

Det hadde vært sundt for noen og utvide vennekretsen 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hele tråden her, det er fint at de trived på Torpet, men herregud så kjip og umoden Stine egentlig er. Jeg skjønner at hun vil ha mye mat nå før hun evt skal tilbake på gården, men det er da grenser. Og jeg mener å huske Eunike sa at både hun og Frank har barn på rundt samme alder som Stine, så de går automatisk litt inn i foreldrerollen for henne. Det er forsåvidt greit nok, men Stine kunne godt være både mer takkenemmelig og ydmyk for det. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...