Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TV2 har skrevet hvem som vant, for de som ikke har sett episoden enda, og ikke klarer å vente :)

Anonymkode: dce7c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV2 har skrevet hvem som vant, for de som ikke har sett episoden enda, og ikke klarer å vente :)

Anonymkode: dce7c...273

Det så vi jo på slutten av Farmen-episoden som gikk på onsdag. TV2 driter seg ut hele tida!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Litt spesielt at det er Frank som står og vurderer om naglen er helt nedi eller ikke..?

Hvem skulle gjort det da?

Anonymkode: dce7c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Frank var rettferdig da han vurderte naglen jeg. Så lenge de ikke prøver å jukse og rigge spillet så er det vel greit at deltakerne selv leder konkurransene. Hadde vel blitt rabalder fra Veslemøy dersom hun var uenig, hun har jo øyne hun og. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Litt spesielt at det er Frank som står og vurderer om naglen er helt nedi eller ikke..?

Hvorfor det? Frank er da en ærlig og redelig type når det kommer til sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torpet overgår virkelig farmen i år, gleder meg mere til en ny episode av torpet enn hva jeg gjør til farmen :) 

Frank, Eunike og Stine har blitt en veldig bra trio, det at de ser på seg selv som trollemor, trollefar og lille olle bolle er koselig 

Og jeg synes det er herlig å se hvordan Stine har forandret seg! Fra å være skikkelig utilpass og småredd Frank der hun først ble mere varm i trøya da hun og Eunike lagde sminke (smart av Eunike å komme på det) til å slippe brakfiser som smeller i veggene og være med på herjing og bøling med Frank :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2019 den 10.17, skruf skrev:

Og jeg synes det er herlig å se hvordan Stine har forandret seg! Fra å være skikkelig utilpass og småredd Frank der hun først ble mere varm i trøya da hun og Eunike lagde sminke (smart av Eunike å komme på det) til å slippe brakfiser som smeller i veggene og være med på herjing og bøling med Frank :) 

Sant at hun har tilpasset seg, men likevel greide hun (nok en gang) å presisere at "torpet er ikke som et hjem for meg, det er et midlertidig stoppested på vei mot Farmen, og BARE det." Ja jeg skjønner at teksnisk sett er det det, men det går da an å være litt hyggelig mot Eunike som har tatt seg SÅ godt av henne hele veien!

Anonymkode: cbef5...eef

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir kamp mellom Stine og Ingebjørg. Stine sa hun var klar for kamp hun, så håper på det.

Også håper jeg Ingebjørg vinner

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, tonebelinda skrev:

Jeg håper det blir kamp mellom Stine og Ingebjørg. Stine sa hun var klar for kamp hun, så håper på det.

Også håper jeg Ingebjørg vinner

Samme her :)

Anonymkode: dce7c...273

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant at hun har tilpasset seg, men likevel greide hun (nok en gang) å presisere at "torpet er ikke som et hjem for meg, det er et midlertidig stoppested på vei mot Farmen, og BARE det." Ja jeg skjønner at teksnisk sett er det det, men det går da an å være litt hyggelig mot Eunike som har tatt seg SÅ godt av henne hele veien!

Anonymkode: cbef5...eef

Er ikke Stine hyggelig mot Eunike? Synes det ser ut som de storkoser seg sammen jeg. 

Anonymkode: 9953e...bb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant at hun har tilpasset seg, men likevel greide hun (nok en gang) å presisere at "torpet er ikke som et hjem for meg, det er et midlertidig stoppested på vei mot Farmen, og BARE det." Ja jeg skjønner at teksnisk sett er det det, men det går da an å være litt hyggelig mot Eunike som har tatt seg SÅ godt av henne hele veien!

Anonymkode: cbef5...eef

Det er hun da. 

Anonymkode: dce7c...273

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Stine hyggelig mot Eunike? Synes det ser ut som de storkoser seg sammen jeg. 

Anonymkode: 9953e...bb7

Hun er hyggelig mot henne, men jeg synes at hver gang hun blir intervjuet foran kamera, så skal hun hele tiden gniiii inn både at dette ikke er hennes type folk, at hun håper de ryker ut, at hun håper at "vennene" fra gården skal komme...

Anonymkode: cbef5...eef

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er hyggelig mot henne, men jeg synes at hver gang hun blir intervjuet foran kamera, så skal hun hele tiden gniiii inn både at dette ikke er hennes type folk, at hun håper de ryker ut, at hun håper at "vennene" fra gården skal komme...

Anonymkode: cbef5...eef

Men når de skal velge hvem som skal i kamp så er nå Eunike og Frank litt sånn «hvis du ryker så drar jeg også» mot hverandre. De sier jo ikke sånn til Stine.

Anonymkode: 9953e...bb7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er hyggelig mot henne, men jeg synes at hver gang hun blir intervjuet foran kamera, så skal hun hele tiden gniiii inn både at dette ikke er hennes type folk, at hun håper de ryker ut, at hun håper at "vennene" fra gården skal komme...

Det er jo sånn det blir klipt, er nok mye mer som blir sagt som vi ikke får med oss.

Anonymkode: 9788a...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fru Samuelsen 😂

Anonymkode: 3b490...99c

En hederskvinne!

Anonymkode: ac083...b92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, November 02, 2019 den 9.17, skruf skrev:

Torpet overgår virkelig farmen i år, gleder meg mere til en ny episode av torpet enn hva jeg gjør til farmen :) 

Frank, Eunike og Stine har blitt en veldig bra trio, det at de ser på seg selv som trollemor, trollefar og lille olle bolle er koselig 

Og jeg synes det er herlig å se hvordan Stine har forandret seg! Fra å være skikkelig utilpass og småredd Frank der hun først ble mere varm i trøya da hun og Eunike lagde sminke (smart av Eunike å komme på det) til å slippe brakfiser som smeller i veggene og være med på herjing og bøling med Frank :) 

Er ikke "Torpet" egentlig ganske trøtte greier da? 

Har ikke alle deltakerne som har kommet fra Farmen valgt å trekke seg fra hele greia nærmest umiddelbart etter å ha ankommet Torpet-gården?    

Anonymkode: 64fbd...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke "Torpet" egentlig ganske trøtte greier da? 

Har ikke alle deltakerne som har kommet fra Farmen valgt å trekke seg fra hele greia nærmest umiddelbart etter å ha ankommet Torpet-gården?    

Anonymkode: 64fbd...de5

Du får se på det og bedømme sjæl da vettu. Spør du meg er Farmen mye trøttere enn Torpet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet gjør hele farmen i år :) elsker torpet! Håper Stine slår ut Ingebjørg! 

Anonymkode: 34117...7d2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...