Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper at Ingebjørg vinner kampen mot Stine! Ingebjørg dro faktisk med seg god energi inn på Torpet, virket det som. Og Stine måtte igjen, gang på gang, poengtere at dette kun var et mellomstopp.  Med mindre hun bare har sagt det én gang og at de klipper det slik at det virker som hun sier det flere ganger :P  Men hvis det er noe hun faktisk sier i hvert eneste intervju, ja, da syns jeg det er ganske utakknemlig, egentlig. Frank og Eunike har gjort ALT for at hun skal trives der inne. Hun får til og med spise alt hun orker. Dét tror jeg ikke mange andre enn Frank og Eunike hadde godtatt. Heia Ingebjørg!!

Anonymkode: effa1...fee

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, så sjalu Stine virket når Ingebjørg kom inn og ble godt mottatt. :fnise:  Og når Frank spurte om det var noe galt gadd hun nesten ikke svare en gang. Frank og Eunike har vært så snille mot henne fra dag 1, for en utakknemlig fjortis hun er! Håper faktisk Ingebjørg vinner selv om jeg ikke er overbegeistret for henne heller, men hun er ihvertfall blid og ikke gnåler hun om at Frank og Eunike ikke er hennes type folk heller. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk mesteparten av gnålet om at Stine ikke passer inn, kommer herfra og ikke fra intervjuer med hu på Torpet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jukkapalme skrev:

Haha, så sjalu Stine virket når Ingebjørg kom inn og ble godt mottatt. :fnise:  Og når Frank spurte om det var noe galt gadd hun nesten ikke svare en gang. Frank og Eunike har vært så snille mot henne fra dag 1, for en utakknemlig fjortis hun er! Håper faktisk Ingebjørg vinner selv om jeg ikke er overbegeistret for henne heller, men hun er ihvertfall blid og ikke gnåler hun om at Frank og Eunike ikke er hennes type folk heller. 

Det er jo ikke sjalusi det handler om, men hun er sikkert lei av at Ingebjørg slikker folk opp etter ryggen. Har jo sett en del av det på farmen. Dessuten så valgte Ingebjørg Stine i tvekamp, så skjønner hun irriterer seg over henne. Fin venninne. 

Seriøst Ingebjørg, "EN glass" i brevet til Mathias🤪🙈

Anonymkode: c1a16...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sjalusi det handler om, men hun er sikkert lei av at Ingebjørg slikker folk opp etter ryggen. Har jo sett en del av det på farmen. Dessuten så valgte Ingebjørg Stine i tvekamp, så skjønner hun irriterer seg over henne. Fin venninne. 

Seriøst Ingebjørg, "EN glass" i brevet til Mathias🤪🙈

Anonymkode: c1a16...7b3

Fin venninne?
Nå kjente vel ikke disse hverandre før de kom inn på Farmen. Farmen er ikke en vennskapsleir, det er en konkurranse, og da velger man den man tror man kan vinne over i en tvekamp, da tenker man ikke vennskap. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke fascinasjonen folk har for Frank. Han fremstilles som motbydelig, rett og slett

Anonymkode: fe830...ce9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste grunnen til at jeg så Torpet var pga Stine. Nå stenger jeg av igjen. 

Frank er sikkert god underholdning, men han er en kombo av en trassig tenåring, en mannsjåvinist og en som er blottet for respekt og folkeskikk. Som mann selv synes jeg det er pinlig å se på, og blir irritert på vegne av damene. 

Gidder faktisk ikke se på denne barnehagen. 

Anonymkode: 68587...396

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår virkelig ikke fascinasjonen folk har for Frank. Han fremstilles som motbydelig, rett og slett

Anonymkode: fe830...ce9

Han er en artig skrue. Spesiell type, men underholdende og for det meste godhjertet selv om det ble klinsj med Jæææzdip

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad Stine røk. Nok en gang er hun ute og syter. 

– Torpet er ikke et sted man trives så godt. Det er mye tøffere psykisk enn på gården, for du har få mennesker å spille på. Frank og Eunike er veldig annerledes enn meg. Det er et ganske stort sprik i alder og syn på ting, så jeg kunne ikke prate med dem på samme måte som jeg ville gjort med en jevnaldrende, forteller Stine.

https://www.tv2.no/underholdning/10966363/

Anonymkode: cbef5...eef

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glad Stine røk. Nok en gang er hun ute og syter. 

– Torpet er ikke et sted man trives så godt. Det er mye tøffere psykisk enn på gården, for du har få mennesker å spille på. Frank og Eunike er veldig annerledes enn meg. Det er et ganske stort sprik i alder og syn på ting, så jeg kunne ikke prate med dem på samme måte som jeg ville gjort med en jevnaldrende, forteller Stine.

https://www.tv2.no/underholdning/10966363/

Anonymkode: cbef5...eef

Tror også jeg hadde mistrivdes stort sammen med dem to. Er ikke syt, men en realitet. TV2 har nok skapt et vrengt bilde av for "fint" det var der. 

Anonymkode: 68587...396

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Eunike og Frank sammen, herlig leken og barnslig kjemi, samtidig som man ser at de har respekt for hverandre for den de er. Jeg ler godt!

Tips til Tv2: Lag en form for reise- og kultur-serie med de to sammen, à la Truls og Hellstrøm!😁👏

Endret av Turkis Sau
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turkis Sau skrev:

Jeg digger Eunike og Frank sammen, herlig leken og barnslig kjemi, samtidig som man ser at de har respekt for hverandre for den de er. Jeg ler godt!

Tips til Tv2: Lag en form for reise- og kultur-serie med de to sammen, à la Truls og Hellstrøm!😁👏

Jeg hadde LETT sett på det!! 😄 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin🙈 

Hvem er det som bader i en så liten stamp med et helt kamerateam rettet mot seg? Og så "glemmer såpa"? Hun kunne flytta balja et stykke fra huset, men neida. Har man lite mellom ørene og ikke respekterer andre må man jo ta i bruk alle midler man har. Lite klasse over den dama Ingebjørg, og lite sjarmerende dame.

Som Frank sa, " prostituert.. " 🤪

Så er det Tv2 som spiller på sex og kropp hos sine deltakere. Rart flere der har fått advarsler om #meetoo. Kvalitetstid er det i hvertfall ikke. De ødelegger konseptet fullstendig! 

Anonymkode: c1a16...7b3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Som Frank sa, " prostituert.. "

Forsåvidt enig i mye av det du skriver. Men det der kunne du spart deg. :dry:

Anonymkode: a9b65...8a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig i mye av det du skriver. Men det der kunne du spart deg. :dry:

Anonymkode: a9b65...8a7

Enig. Blir for dumt altså🤦‍♀️

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den siste episoden var riktig så artig, jeg 😅

Anonymkode: dce7c...273

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den siste episoden var riktig så artig, jeg 😅

Anonymkode: dce7c...273

Enig!😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng de er inne på Torpet nå, veldig artig konstellasjon må jeg si😂 Litt overrasket over at tonen mellom Stine og de to andre snudde så fort da Ingebjørg kom, fra besteste trollungen våååår til «bortskjemte drittunge» på to sek liksom😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...