Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper virkelig tv2 lager en serie med Frank og Eunike, noe i duren «Frank og Eunike utforsker verden» der Frank blir utfordret litt på fordommer og fremmedfrykt. 

Kunne blitt en kul serie, de kan ta over stafettpinnen fra Truls og Cecilie Skog eller Truls og Hellstrøm. Jeg ville i allefall blitt fast seer :) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
28 minutter siden, skruf skrev:

Håper virkelig tv2 lager en serie med Frank og Eunike, noe i duren «Frank og Eunike utforsker verden» der Frank blir utfordret litt på fordommer og fremmedfrykt. 

Kunne blitt en kul serie, de kan ta over stafettpinnen fra Truls og Cecilie Skog eller Truls og Hellstrøm. Jeg ville i allefall blitt fast seer :) 

Det kunne blitt artig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, skruf skrev:

Håper virkelig tv2 lager en serie med Frank og Eunike, noe i duren «Frank og Eunike utforsker verden» der Frank blir utfordret litt på fordommer og fremmedfrykt. 

Kunne blitt en kul serie, de kan ta over stafettpinnen fra Truls og Cecilie Skog eller Truls og Hellstrøm. Jeg ville i allefall blitt fast seer :) 

JAAAA så knall!!! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, skruf skrev:

Håper virkelig tv2 lager en serie med Frank og Eunike, noe i duren «Frank og Eunike utforsker verden» der Frank blir utfordret litt på fordommer og fremmedfrykt. 

Kunne blitt en kul serie, de kan ta over stafettpinnen fra Truls og Cecilie Skog eller Truls og Hellstrøm. Jeg ville i allefall blitt fast seer :) 

Genialt!🤣

Forøvrig synd det blir Frank mot Jan Erik i kamp. Syns Jan Erik fortjener det mer, siden han tross alt er en av årets Farmen-deltakere. Frank hadde sin sjanse i 2014. Det har vært gøy med Frank på Torpet, og for all del hadde det vært kult å se han komme inn på Farmen og lage liv og røre. Om Frank vinner; helt ok. Men syns Jan Erik fortjener det mer.

Men når er det egentlig finale på Torpet? Farmen er jo allerede kommet til uke 8. Vinneren av Torpet kan jo ikke komme rett til finaleuka heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske Jan Erik skulle i kamp mot Ingebjørg i stedet for Frank. Ingebjørg er bare sykt irriterende og jeg tror Frank og Jan Erik kunne laget mye gøy sammen. Håper Ingebjørg ryker fortest mulig. Er så lei henne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fornuftig-mann skrev:

Genialt!🤣

Forøvrig synd det blir Frank mot Jan Erik i kamp. Syns Jan Erik fortjener det mer, siden han tross alt er en av årets Farmen-deltakere. Frank hadde sin sjanse i 2014. Det har vært gøy med Frank på Torpet, og for all del hadde det vært kult å se han komme inn på Farmen og lage liv og røre. Om Frank vinner; helt ok. Men syns Jan Erik fortjener det mer.

Men når er det egentlig finale på Torpet? Farmen er jo allerede kommet til uke 8. Vinneren av Torpet kan jo ikke komme rett til finaleuka heller.

Jeg tror den som blir slått ut til søndag vi være siste deltaker inn på Torpet.  Dette hvis Farmen i år er 10 uker (noen ytterst få ganger har det vært 11).  I fjor kom torperen inn akkurat da semifinaleuka skulle starte, hvis jeg husker rett.  

Synes også Jan Erik fortjener det mer.  Det kan uansett ikke være en fordel i en eventuell Farmen-finale å ha vært på torpet i 80% av konkurransen.  "I uke 5 hadde dere et oppdrag som gikk på..." kan Gaute si i finalen.  Disse tingene har jo ikke Eunike eller Frank fått være med på.

Anonymkode: cf204...d01

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, jukkapalme skrev:

Jeg kan ta feil, men jeg mener å ha lest et sted at han aldri har sett farmen før, men bare fant ut at han skulle melde seg på. Jeg syns også han virket oppriktig overrasket. Litt rart om han ikke har lest om Torpet, men det er jo ikke alle som leser VG og Dagbladet og Aftenposten skriver ikke om sånne ting.

Jeg mener på at det var barna hans som meldte ham på, han kjente ikke konseptet i det hele tatt. Og det forklarer jo at han oppriktig ble overraska over Torpet. Selv om han kanskje har hørt navnet, så betyr ikke det at han kjenner konseptet :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, RødeDrage skrev:

Jeg mener på at det var barna hans som meldte ham på, han kjente ikke konseptet i det hele tatt. Og det forklarer jo at han oppriktig ble overraska over Torpet. Selv om han kanskje har hørt navnet, så betyr ikke det at han kjenner konseptet :) 

Ja, du har helt sikkert rett. Han har ihvertfall aldri sett farmen før. Var gøy å se hvor overrasket han ble over Torpet. Syns han fortjener mest å komme inn på farmen igjen, men samtidig hadde det vært moro om Frank kom inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 12.22, skruf skrev:

Håper virkelig tv2 lager en serie med Frank og Eunike, noe i duren «Frank og Eunike utforsker verden» der Frank blir utfordret litt på fordommer og fremmedfrykt. 

Kunne blitt en kul serie, de kan ta over stafettpinnen fra Truls og Cecilie Skog eller Truls og Hellstrøm. Jeg ville i allefall blitt fast seer :) 

Så enig! 👏😁

Jeg har forresten en følelse av at det at de skal på markedet i neste episode har noe med hvem som kommer inn igjen på Farmen, en konkurranse eller utvelgelse der kanskje. Og at de treffer storbonden og hjelperne på markedet. Som flere nevner, det er jo ikke lenge igjen til finaleuke nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 12.22, skruf skrev:

Håper virkelig tv2 lager en serie med Frank og Eunike, noe i duren «Frank og Eunike utforsker verden» der Frank blir utfordret litt på fordommer og fremmedfrykt. 

Kunne blitt en kul serie, de kan ta over stafettpinnen fra Truls og Cecilie Skog eller Truls og Hellstrøm. Jeg ville i allefall blitt fast seer :) 

Det hadde vært helt konge! Send inn forslag til tv2. :) Jeg digger de to der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Turkis Sau skrev:

Så enig! 👏😁

Jeg har forresten en følelse av at det at de skal på markedet i neste episode har noe med hvem som kommer inn igjen på Farmen, en konkurranse eller utvelgelse der kanskje. Og at de treffer storbonden og hjelperne på markedet. Som flere nevner, det er jo ikke lenge igjen til finaleuke nå.

Samme her 🙂blir spennende se på søndag! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foregår det slakting av ett eller annet husdyr på "torpet" også, slik som på selve Farmen?          

Anonymkode: 64fbd...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foregår det slakting av ett eller annet husdyr på "torpet" også, slik som på selve Farmen?          

Anonymkode: 64fbd...de5

 

Nei, de slakter ikke på Torpet.

 

Anonymkode: 4d4c5...f2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli litt lei av alt det Eunike-og Frank kosemose-opplegget der inne nå, så jeg synes det var veldig synd at Jan Erik røk ut i kampen idag må jeg si🤨

Anonymkode: ce0ee...c7e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Twinkle~ skrev:

Håper virkelig å se enten Frank eller Eunike inn på farmen!

Nei, spar oss fra de ekle skapningene der    🤮

Anonymkode: 7e727...2d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, spar oss fra de ekle skapningene der    🤮

Anonymkode: 7e727...2d9

Vil du heller ha inn Ingebjørg da??

Anonymkode: 965e5...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du heller ha inn Ingebjørg da??

Anonymkode: 965e5...58b

Hvis valget står mellom hun og noen av de to, så ja.

Anonymkode: 7e727...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli litt lei av alt det Eunike-og Frank kosemose-opplegget der inne nå, så jeg synes det var veldig synd at Jan Erik røk ut i kampen idag må jeg si🤨

Anonymkode: ce0ee...c7e

Ja, det var dumt. Men tydelig at Jan Erik sliter med presisjonsøvelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fornuftig-mann said:

Ja, det var dumt. Men tydelig at Jan Erik sliter med presisjonsøvelser..

Kanskje det var med vilje?

Anonymkode: a9b65...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...