Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herremin🙈 

Hvem er det som bader i en så liten stamp med et helt kamerateam rettet mot seg? Og så "glemmer såpa"? Hun kunne flytta balja et stykke fra huset, men neida. Har man lite mellom ørene og ikke respekterer andre må man jo ta i bruk alle midler man har. Lite klasse over den dama Ingebjørg, og lite sjarmerende dame.

Som Frank sa, " prostituert.. " 🤪

Så er det Tv2 som spiller på sex og kropp hos sine deltakere. Rart flere der har fått advarsler om #meetoo. Kvalitetstid er det i hvertfall ikke. De ødelegger konseptet fullstendig! 

Anonymkode: c1a16...7b3

Helt enig. Og så teit at hun klager over at det er så varmt inne og derfor måååå ha puppa på utstilling, men samtidig har hun på seg lua inne! Er det rart det blir varmt da eller? :rolleyes: Hun får ta av seg den jævla lua da, så blir det ikke så varmt med genser. Hvem over 14 er det som bruker lue inne uansett? Det var for så vidt en morsom episode og jeg lo mye, men jeg ble litt kvalm og flau på hennes vegne over av at det ble zoomet så mye inn på puppene hennes. Et øyeblikk trodde jeg nesten det var Paradise jeg satt og så på :fnise: Tydelig at den dama eeeelsker oppmerksomhet. Blir skikkelig kult for sønnen hennes å se dette når han blir litt eldre :rolleyes: 

Helt enig i at det ødelegger konseptet litt. Farmen og Torpet bør være fritt for så mye kroppsfokus. Det er så mange andre serier som spiller på nettopp det, så synd farmen også er blitt sånn. Men jeg må innrømme at jeg lo litt av Frank, den mannen eier jo ikke filter! :hoho:Og når det kommer inn en mann til på søndag, nei og nei, haha :skratte: Håper Ingebjørg ryker før eller i finalen, Frank må bare vinne og komme inn på Farmen, da blir det nok litt mer moro der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først ville de ha ut Stine fordi de var lei ho, og synes Ingebjørg var så mye bedre. Tok en dag også var de lei henne også :P

Anonymkode: 9788a...cf8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først ville de ha ut Stine fordi de var lei ho, og synes Ingebjørg var så mye bedre. Tok en dag også var de lei henne også :P

Anonymkode: 9788a...cf8

Og ønsker Stine tilbake, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Apis said:

Og ønsker Stine tilbake, 

Kanskje Frank og Eunike bare skal kjøpe den gården og bo der livet ut med primitive forhold uten internett, ser ikke ut som de liker andre mennesker.

Anonymkode: 3e6be...a90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje Frank og Eunike bare skal kjøpe den gården og bo der livet ut med primitive forhold uten internett, ser ikke ut som de liker andre mennesker.

Anonymkode: 3e6be...a90

At de ikke liker Ingebjørg er forståelig da, hun gjør jo ingenting annet enn å være irriterende, koke kaffe og sprade rundt og leke deilig med puppa ute og lua på inne. Syns hun er enda mer irriterende der enn hun var på farmen. Lurer på hvem som kommer inn på søndag og jeg håper Ingebjørg tar kampen. Eller er hun immun siden hun nettopp vant en kamp? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje Frank og Eunike bare skal kjøpe den gården og bo der livet ut med primitive forhold uten internett, ser ikke ut som de liker andre mennesker.

Anonymkode: 3e6be...a90

Har ikke Frank gård? mener å ha sett det i et intervju en gang. Tydeligvis blitt et radarpar de to

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Apis skrev:

Har ikke Frank gård? mener å ha sett det i et intervju en gang. Tydeligvis blitt et radarpar de to

Frank og Eunike er helt konge sammen da. Jeg digger begge to! :hoppendeglad:

Endret av jukkapalme
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Apis skrev:

Har ikke Frank gård? mener å ha sett det i et intervju en gang. Tydeligvis blitt et radarpar de to

Frank har gård, ja.
Det ligger ett videoklipp av han hvis du søker. Han slakter en sau, og fikk mye kritikk fordi han holdt sauen i hornene.

La meg sitere Frank ''Byfolket som har gått på asfalt hele livet, de tror jo kjøttet kommer fra butikken''

Endret av Frankenstein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samtlige deltakere som kommer inn fra den vanlige "Farmen-gården" er visst like forbanna  overrasket hver eneste gang programlederen skal fortelle dem om opplegget med Torpet. 

Anonymkode: 64fbd...de5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og samtlige deltakere som kommer inn fra den vanlige "Farmen-gården" er visst like forbanna  overrasket hver eneste gang programlederen skal fortelle dem om opplegget med Torpet. 

Anonymkode: 64fbd...de5

Har ikke folk skjønt at det er et spill hele greia 🙄😂

Anonymkode: c1a16...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 3.04, jukkapalme skrev:

At de ikke liker Ingebjørg er forståelig da, hun gjør jo ingenting annet enn å være irriterende, koke kaffe og sprade rundt og leke deilig med puppa ute og lua på inne. Syns hun er enda mer irriterende der enn hun var på farmen. Lurer på hvem som kommer inn på søndag og jeg håper Ingebjørg tar kampen. Eller er hun immun siden hun nettopp vant en kamp? 

Heeelt enig! Liker henne bare mindre og mindre! Skjønner godt at de ble fort lei av henne! Håper hun ryker på hodet ut derifra også snart!

På 9.11.2019 den 10.51, jukkapalme skrev:

Frank og Eunike er helt konge sammen da. Jeg digger begge to! :hoppendeglad:

Jeg blir sykt lei meg når/hvis en av de ryker fra Torpet! De er helt vanvittig morsomme! Jeg likte Eunike godt når hun var med i Farmen også, men etter at hun ble med i Torpet har jeg bare likt henne bedre og bedre. For en fantastisk dame!

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og samtlige deltakere som kommer inn fra den vanlige "Farmen-gården" er visst like forbanna  overrasket hver eneste gang programlederen skal fortelle dem om opplegget med Torpet. 

Anonymkode: 64fbd...de5

Ja, det blir for dumt. Det er jo ikke sånn at Torpet er nytt av året, så de vet jo om dette.. blir så dumt å stå der å late som. Jeg er også litt lei av Gaute. Når han skal kontrollere resultatet i tvekampene er han så overdreven! Når han skulle telle poeng på øksetavla også, bøyer seg ned og eeeeen tooooo treeee fiiiiiire. Når han skal kontrollere nagler også. Ser helt idiotisk ut 😂

Anonymkode: cbef5...eef

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heeelt enig! Liker henne bare mindre og mindre! Skjønner godt at de ble fort lei av henne! Håper hun ryker på hodet ut derifra også snart!

Jeg blir sykt lei meg når/hvis en av de ryker fra Torpet! De er helt vanvittig morsomme! Jeg likte Eunike godt når hun var med i Farmen også, men etter at hun ble med i Torpet har jeg bare likt henne bedre og bedre. For en fantastisk dame!

Ja, det blir for dumt. Det er jo ikke sånn at Torpet er nytt av året, så de vet jo om dette.. blir så dumt å stå der å late som. Jeg er også litt lei av Gaute. Når han skal kontrollere resultatet i tvekampene er han så overdreven! Når han skulle telle poeng på øksetavla også, bøyer seg ned og eeeeen tooooo treeee fiiiiiire. Når han skal kontrollere nagler også. Ser helt idiotisk ut 😂

Anonymkode: cbef5...eef

Men hadde han ikke kontrollert det så tydelig, så hadde det sikkert vært galt det også.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva Jan Erik kan få til på Torpet. Han er knallhard psykisk og vil ikke kunne la seg psyke ut. Problemet er evt om han får for lite mat.

Anonymkode: bcd57...ee6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett Torpet, kun Farmen, men regner med hele greia er «staget»?

Farmen-veteranene får jo betalt for å være på Torpet. Det kan jo ikke være rettferdig at de skal få kjempe seg tilbake til Farmen og konkurrere om hovedpremien - IGJEN!

Jeg regner med det står i kontrakten deres at de kan være på Torpet frem til siste konkurranse, og betaling for dette er full lønn og opplevelsen, men at de ikke har mulighet til å kjempe seg tilbake til Farmen. De må da trekke seg eller tape med vilje. Er rimelig sikker på en fra årets Farmen er den som kommer tilbake til gården.

Dere som følger Torpet - hva tror dere?

Anonymkode: aedaf...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett Torpet, kun Farmen, men regner med hele greia er «staget»?

Farmen-veteranene får jo betalt for å være på Torpet. Det kan jo ikke være rettferdig at de skal få kjempe seg tilbake til Farmen og konkurrere om hovedpremien - IGJEN!

Jeg regner med det står i kontrakten deres at de kan være på Torpet frem til siste konkurranse, og betaling for dette er full lønn og opplevelsen, men at de ikke har mulighet til å kjempe seg tilbake til Farmen. De må da trekke seg eller tape med vilje. Er rimelig sikker på en fra årets Farmen er den som kommer tilbake til gården.

Dere som følger Torpet - hva tror dere?

Anonymkode: aedaf...a9f

Carina Dahl var med på Torpet, men klarte fint å kjempe seg til finalen av farmen.. 

Anonymkode: c1a16...7b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Og samtlige deltakere som kommer inn fra den vanlige "Farmen-gården" er visst like forbanna  overrasket hver eneste gang programlederen skal fortelle dem om opplegget med Torpet. 

Anonymkode: 64fbd...de5

Jan Erik virket jo oppriktig overrasket. Kanskje han ikke har sett farmen i fjor, han hadde jo akkurat returnert til Norge da han meldte seg på farmen. Tviler på de sender farmen i Libanon 😂

Anonymkode: e88f2...50c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jan Erik virket jo oppriktig overrasket. Kanskje han ikke har sett farmen i fjor, han hadde jo akkurat returnert til Norge da han meldte seg på farmen. Tviler på de sender farmen i Libanon 😂

Anonymkode: e88f2...50c

Jeg kan ta feil, men jeg mener å ha lest et sted at han aldri har sett farmen før, men bare fant ut at han skulle melde seg på. Jeg syns også han virket oppriktig overrasket. Litt rart om han ikke har lest om Torpet, men det er jo ikke alle som leser VG og Dagbladet og Aftenposten skriver ikke om sånne ting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det blir Jan Erik og Frank i kamp på Torpet. Hadde vært gøy om de begge ble

Da håper jeg på Jan Erik vinner, men tror dessverre at det blir Frank

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...