Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da vant Ingebjørg da. Tydelig at hele greia er fikset, og at en av de opprinnelige deltakerne er ment å vinne Torpet.

Anonymkode: ba45a...1fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vant Ingebjørg da. Tydelig at hele greia er fikset, og at en av de opprinnelige deltakerne er ment å vinne Torpet.

Anonymkode: ba45a...1fb

Det har ikke bare vært opprinnelige farmen deltakere som har kommet videre fra torpet til farmen.. 

Ingebjørg var den jeg ønsket minst skulle vinne torpet finalen. Dessverre ble det sånn...

Anonymkode: c3c3b...514

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke bare vært opprinnelige farmen deltakere som har kommet videre fra torpet til farmen.. 

Ingebjørg var den jeg ønsket minst skulle vinne torpet finalen. Dessverre ble det sånn...

Anonymkode: c3c3b...514

Ikke jeg heller, men bedre enn ekle Eunike og Frank

Anonymkode: 7e727...2d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var bra Ingebjørg vant, og jeg gleder meg til å se ansiktene til de som er på Farmen når hun kommer inn igjen :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jeg synes det var bra Ingebjørg vant, og jeg gleder meg til å se ansiktene til de som er på Farmen når hun kommer inn igjen :) 

 

Hadde nå fader meg vært morsommere å se trynene deres hvis Frank hadde kommet inn.

Anonymkode: 9953e...bb7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nå fader meg vært morsommere å se trynene deres hvis Frank hadde kommet inn.

Anonymkode: 9953e...bb7

Helt klart, synd vi gikk glipp av det, kunne endelig fått litt god TV.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, takk denne gang Farmen/Torpet. 
Ses kanskje igjen viss Frank er med, noe som neppe skjer.

Hadde vært morsomt om de laget ett program med Frank og Eunike, som allerede er nevnt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en person som ikke klarer å se forskjell på et LØNNEBLAD og en FURUKVIST virkelig en verdig Torpet-vinner??!?😱🤯 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig at Ingebjørg vant 🙄 Frank kunne faktisk ha reddet sesongen om han kom inn på Farmen. Dette har vært en kjedelig sesong. Orker ikke å se på mer.

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Frankenstein said:

Jaja, takk denne gang Farmen/Torpet. 
Ses kanskje igjen viss Frank er med, noe som neppe skjer.

Hadde vært morsomt om de laget ett program med Frank og Eunike, som allerede er nevnt.

Hvorfor bare ett?

Anonymkode: a9b65...8a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier Marte at de hadde revet ut siden som viste at saging var en av grenene hun kunne velge i kampen... Det er kanskje produksjonen som burde informere om grener, så det går riktig for seg.

Måtte forresten le av at to av tre deltagere trodde et av bladene var fra ei furu. Har de aldri sett et furutre før?? Skjønner at man kan blingse på to trær som ligner litt, men furu har da vitterlig barnåler... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, moonflower__ skrev:

Nå sier Marte at de hadde revet ut siden som viste at saging var en av grenene hun kunne velge i kampen... Det er kanskje produksjonen som burde informere om grener, så det går riktig for seg.

Måtte forresten le av at to av tre deltagere trodde et av bladene var fra ei furu. Har de aldri sett et furutre før?? Skjønner at man kan blingse på to trær som ligner litt, men furu har da vitterlig barnåler... 

Jeg har ganske så manglende kunnskap om trær og blader, men jeg klarer da i det aller minste å skille mellom trær med blader og trær med barnåler 🤪 Det er ikke vanskelig. Ganske latterlig ja 🤣

Anonymkode: 1d0e9...01c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bare ett?

Anonymkode: a9b65...8a7

Hvor mange tenker du? Ett program kan være mange episoder, samt utallige sesonger.

Anonymkode: 26fcf...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen at Ingebjørg vant! Æsj og dobbeltæsj! Trippelæsj! Det skulle vært Frank som vant. Hahah, jeg lo godt av at Ingebjørg og Frank trodde lønnebladet var en furukvist! :hoho: Er det mulig? :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, jukkapalme skrev:

Faen at Ingebjørg vant! Æsj og dobbeltæsj! Trippelæsj! Det skulle vært Frank som vant. Hahah, jeg lo godt av at Ingebjørg og Frank trodde lønnebladet var en furukvist! :hoho: Er det mulig? :fnise: 

Jeg takler virkelig ikke Ingebjørg! Så utspekulert og råtten kjerring! Har null respekt for de som må jukse i konkurranser. Æsj at hun vant 🙈 Da blir det ordentlig kosemose på gården i morgen  :kvalm:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bare ett?

Anonymkode: a9b65...8a7

Du vil ha en hel serie, som Petter/Vendela-opplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange tenker du? Ett program kan være mange episoder, samt utallige sesonger.

Anonymkode: 26fcf...4ee

 

4 minutter siden, Djækklåsst said:

Du vil ha en hel serie, som Petter/Vendela-opplegget?

Regelen for når man bruker ett, og når man bruker et er ikke så komplisert: ett er tallord, og et er artikkelDen samme forskjellen har man mellom én (tallord) og en (artikkel)..

Anonymkode: a9b65...8a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange tenker du? Ett program kan være mange episoder, samt utallige sesonger.

Anonymkode: 26fcf...4ee

Personen tenker seg sikkert et reiseprogram, samt et matprogram, eller noe annet. Kun ett program blir litt lite for denne duoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...