Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler på at TV2 har valgt å klippe bort så mye der Jasdeep angivelig skal ha truet med vold og diverse mot Frank. Det tror jeg nemlig de gladelig hadde tatt med for å få flere seere! Har ingen tro på at det har vært verre fra Jasdeeps side enn det som kommer frem på TV. Eunike fremstår som veik som ikke er tøffere mot Frank og heller behandler han som et barn som sier tuller. Det han driver med er på ingen måte tull. Han er nødt for å vite at det han sier er langt over streken. Skjønner godt at Jasdeep klikker, og syns det er temmelig rart at Frank ikke har blitt bedt om å skjerpe seg eller gå om han fortsetter å behandle noen slik. Det er faktisk ikke greit! Jasdeep sier at han flere ganger ba produksjonen om å gripe inn, men at de ikke tok det på alvor. Da er det jo ikke rart man til slutt klikker. Hadde gjort det leeeeenge før Jasdeep tror jeg! 

Anonymkode: 8bf1c...2c1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at TV2 har valgt å klippe bort så mye der Jasdeep angivelig skal ha truet med vold og diverse mot Frank. Det tror jeg nemlig de gladelig hadde tatt med for å få flere seere! Har ingen tro på at det har vært verre fra Jasdeeps side enn det som kommer frem på TV. Eunike fremstår som veik som ikke er tøffere mot Frank og heller behandler han som et barn som sier tuller. Det han driver med er på ingen måte tull. Han er nødt for å vite at det han sier er langt over streken. Skjønner godt at Jasdeep klikker, og syns det er temmelig rart at Frank ikke har blitt bedt om å skjerpe seg eller gå om han fortsetter å behandle noen slik. Det er faktisk ikke greit! Jasdeep sier at han flere ganger ba produksjonen om å gripe inn, men at de ikke tok det på alvor. Da er det jo ikke rart man til slutt klikker. Hadde gjort det leeeeenge før Jasdeep tror jeg! 

Anonymkode: 8bf1c...2c1

Nei, for du tror at 9 minutter på tv er representativt for kanskje 2 dager, 48 timer der inne? 🙈

De klipper akkurat sånn som de finner det for godt! Eunike har jo til og med sagt hva som var selve hovedgrunnen til at Frank begynte å oppføre seg som en dritt. Jeg sier på ingen måte at det Frank gjør er innafor, for det er det virkelig ikke, men å tro at begge sider kommer tydelig frem på 9 minutter, det er rimelig naivt!

 

 

Anonymkode: effa1...fee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Alle mennesker er gode og dårlige på sin måte! Kan hende deres dårlige sider har kommet mye fram på TV, men det betyr ikke at de er store drittsekker privat!

Anonymkode: 4de50...384

😂😂

Anonymkode: ce85f...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på at TV2 har valgt å klippe bort så mye der Jasdeep angivelig skal ha truet med vold og diverse mot Frank. Det tror jeg nemlig de gladelig hadde tatt med for å få flere seere! Har ingen tro på at det har vært verre fra Jasdeeps side enn det som kommer frem på TV. Eunike fremstår som veik som ikke er tøffere mot Frank og heller behandler han som et barn som sier tuller. Det han driver med er på ingen måte tull. Han er nødt for å vite at det han sier er langt over streken. Skjønner godt at Jasdeep klikker, og syns det er temmelig rart at Frank ikke har blitt bedt om å skjerpe seg eller gå om han fortsetter å behandle noen slik. Det er faktisk ikke greit! Jasdeep sier at han flere ganger ba produksjonen om å gripe inn, men at de ikke tok det på alvor. Da er det jo ikke rart man til slutt klikker. Hadde gjort det leeeeenge før Jasdeep tror jeg! 

Anonymkode: 8bf1c...2c1

Så du tror det er kamerateam tilstede døgnet rundt på Torpet og filmer absolutt alt som skjer? Da kan jeg informere deg om det IKKE er tilfellet. De filmer på dagen. Kveld og natt filmes det ikke. Det har garantert skjedd mye fra begge parter i denne krangelen når kamerateam ikke er tilstede. 

Anonymkode: 3e6be...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror det er kamerateam tilstede døgnet rundt på Torpet og filmer absolutt alt som skjer? Da kan jeg informere deg om det IKKE er tilfellet. De filmer på dagen. Kveld og natt filmes det ikke. Det har garantert skjedd mye fra begge parter i denne krangelen når kamerateam ikke er tilstede. 

Anonymkode: 3e6be...a90

Greit nok at det ikke er filmen, men veldig rart at episoden med Eunike, og der Jasdeep skal ha truet Frank ikke nevnes av de andre i det hele tatt...

Anonymkode: 8bf1c...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok at det ikke er filmen, men veldig rart at episoden med Eunike, og der Jasdeep skal ha truet Frank ikke nevnes av de andre i det hele tatt...

Anonymkode: 8bf1c...2c1

Et komplott mot hedersmannen Frank! De ønsker å framstille Jasdeep som en kjernekar og Frank som en skurk. Sannheten er at Frank aldri kunne gjort noe voldelig, bare tøyset litt med ord, mens Jasdeep både truet og var nær ved å fly på Frank. Og det vil ikke TV 2 at folk skal få vite.

Anonymkode: 4de50...384

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et komplott mot hedersmannen Frank! De ønsker å framstille Jasdeep som en kjernekar og Frank som en skurk. Sannheten er at Frank aldri kunne gjort noe voldelig, bare tøyset litt med ord, mens Jasdeep både truet og var nær ved å fly på Frank. Og det vil ikke TV 2 at folk skal få vite.

Anonymkode: 4de50...384

Kjenner du Frank, siden du sier han aldri kunne gjort noe voldelig?

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du Frank, siden du sier han aldri kunne gjort noe voldelig?

Anonymkode: 965e5...58b

Jeg oppfatter heller ikke Frank som fysisk voldelig. Han bruker nok heller utpsyking, noe Eunike vel også var inne på i intervjuet med VG. Hun var aldri redd for at Frank skulle angripe fysisk, tvert i mot.

Anonymkode: dce7c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns veldig dårlig om tv2 som påstår de ikke forsto alvoret i situasjonen. Det sier jo litt om at de som er der og observerer faktisk ikke forstår når de må gripe inn og når det eventuelt er greit å la noen ordne opp seg imellom. At Leif satt der og fjåser om å gå på do som"nei faen jeg må drukne en neger eller to." Synes jeg er uhørt å si uavhengig om en av de som hører på er av annen etnisitet eller ei.

Og ja, jeg skjønner at teamet rundt ikke har vært der i alle situasjonene og jeg tror på det som er sakt om at begge har vært sinte og oppfarende. Men det jeg har sett til nå gjør faktisk at jeg tenker å la vær å se torpet og hele farmen neste år. Såklart har vi alle en grense og jeg tror jeg hadde klikket lenge før. I år har tv2 nærmest laget humor og moro av rasisme. Nei takk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så dårlig! At man skal være nødt til å trekke seg fra slike ting på grunn av rasisme og at TV2 lar det pågå, er ganske sjokkerende. Det var den siste episoden jeg så av det programmet. 

Anonymkode: 8bf1c...2c1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jammen dro’n gitt 😅

Anonymkode: dce7c...273

Synes du det var morsomt? Det synes ikke jeg!

Anonymkode: a9b65...8a7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det var morsomt? Det synes ikke jeg!

Anonymkode: a9b65...8a7

Ja, jeg synes det. Morer meg godt med farmen denne sesongen. 

Anonymkode: dce7c...273

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som synes det er utrolig dårlig gjort av Jasdeep å bare forlate Torpet uten å ta farvel med Eunike og Frank som han har vært med i flere dager/uker?

Anonymkode: 3e6be...a90

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at jasdeep forsvant, han vil ikke bli savnet 1 sekund hos meg!

Støtter frank 100%

Jasdeep kan jo ingen ting, har ingen ting på en gård å gjøre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det var helt innenfor at han dro uten å si hade ja! Han sa på sin måte hade til Eunike, men han burde tatt hun tilside å gitt en klem å begrunnet hvorfor han traff seg. Det hadde hun forstått. 

Eunike virker som en person med et stort hjerte, hvordan skulle det gått uten hun der? Nei huff... 

Synes Frank var artig fra start, lo så jeg gren, og har alltid likt han. Men nei, fysj, han er verre nå enn for 5 år og! Det finnes bare en ting han burde gjøre, og det er å beklage for alt det usakligw han sa! Tenk å si at noen et ubrukelig, lat, redd, og blir kvalm av å se på en? Og ikke ville ta han i handa. Nei, nok for være nok.  Skjønner det er et spill, men finnes en grense. 

Anonymkode: 4e257...14e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes det. Morer meg godt med farmen denne sesongen. 

Anonymkode: dce7c...273

Du synes rasisme er morsomt?

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre som synes det er utrolig dårlig gjort av Jasdeep å bare forlate Torpet uten å ta farvel med Eunike og Frank som han har vært med i flere dager/uker?

Anonymkode: 3e6be...a90

Hvorfor i all verden skulle han gidde å si ha det til Frank som har vært et rasshøl mot han?

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Annihilator skrev:

Syns veldig dårlig om tv2 som påstår de ikke forsto alvoret i situasjonen. Det sier jo litt om at de som er der og observerer faktisk ikke forstår når de må gripe inn og når det eventuelt er greit å la noen ordne opp seg imellom. At Leif satt der og fjåser om å gå på do som"nei faen jeg må drukne en neger eller to." Synes jeg er uhørt å si uavhengig om en av de som hører på er av annen etnisitet eller ei.

Og ja, jeg skjønner at teamet rundt ikke har vært der i alle situasjonene og jeg tror på det som er sakt om at begge har vært sinte og oppfarende. Men det jeg har sett til nå gjør faktisk at jeg tenker å la vær å se torpet og hele farmen neste år. Såklart har vi alle en grense og jeg tror jeg hadde klikket lenge før. I år har tv2 nærmest laget humor og moro av rasisme. Nei takk.

Helt enig, og de visste godt at Frank er en sosiopat men hyrer han inn for og få røre og høye seertall.

Anonymkode: ce85f...fdf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...