Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, RødeDrage skrev:

Åh, hadde ikke fått med meg at Eunike var lesbisk, og hadde begynt å shippe henne og Frank litt. Jaja. 

Håper han takler det bra når han får vite det. Veldig spent på hvordan den samtalen går. 

😂  Nå visste jeg at Eunike var lesbisk, men uansett, jeg klarer ikke å se for meg hun og Frank sammen som et par 😂 Selvom det er god kjemi der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker de tre som er på torpet, de er så morsomme sammen. Håper ingen av de blir slått ut.

Anonymkode: 9953e...bb7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den siste episoden av Torpet 😂😂

Anonymkode: dce7c...273

😂 Jeg lurer på hva slags tilbakemelding de får fra mentor😂😂  Hun ene som satt der så ikke så veldig happy ut et lite øyeblikk! :P  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Janzypants skrev:

😂 Jeg lurer på hva slags tilbakemelding de får fra mentor😂😂  Hun ene som satt der så ikke så veldig happy ut et lite øyeblikk! :P  

Det er det kleineste jeg har sett på tv noen gang tror jeg. Klarte nesten ikke å se på det 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, hun ikke lesbisk! Hun tøyser bare ". Jaja, hvis du sier det Frank 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torpet er artigere enn farmen denne gangen, synes jeg. Synd de tre som er der risikerer å ryke ut.. 

Anonymkode: c1a16...7b3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger torpet i år! :hoppendeglad: Mye bedre og mye mer gøy enn farmen. De tre er den perfekte trio, jeg digger alle tre på hver sin måte. Håper ingen av dem blir slått ut. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med et gjensyn med Frank, Eunike og Jasdeep! Men har ikke Torpet egentlig utspilt sin rolle? Det er jo ikke et overraskelsesmoment lenger. Synd at produsenten ikke fant på et nytt konsept i stedet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger torpet! Frank og Eunike, altså 😅 Spesielt under den kaffegreia! Stakkars Jasdeep som satt der og prøvde å holde det samla 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ser på torpet her? 😂 Dagens episode altså! 😮  Men vil ikke spoile noe enda da det kanskje er mange som enda ikke har sett den!  Men dere må se den, dere som har sumo! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den var jækla bra 😂

Anonymkode: dce7c...273

Ja! Kanskje beste så langt 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser Torpet, men har ikke sett dagens episode enda. Skal se den i morgen, gleder meg :) Hadde vært kult og sett trynene på de andre om Leif vant Torpet og kom tilbake på farmen 😂 selv om jeg egentlig vil at Frank skal vinne. Men tenk dere trynet på hun derre Ragna eller hva hun heter om Leif kom tilbake! :hoho:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Janzypants skrev:

Er det bare jeg som ser på torpet her? 😂 Dagens episode altså! 😮  Men vil ikke spoile noe enda da det kanskje er mange som enda ikke har sett den!  Men dere må se den, dere som har sumo! 

Dette er en tråd der man diskuterer Torpet, og en forutsetning er vel at man har sett det som diskuteres?

Så får heller folk la være å følge tråden til de har sett episodene, hvis de er så redde for spoilere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Raptuza skrev:

Torpet skulle heller gått på tv...

Enig. Jeg gidder ikke betale for sumo 

Anonymkode: 88965...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Chiubi skrev:

Dette er en tråd der man diskuterer Torpet, og en forutsetning er vel at man har sett det som diskuteres?

Så får heller folk la være å følge tråden til de har sett episodene, hvis de er så redde for spoilere. 

Vet bare at det er mange som blir grinete om man skriver hva som skjedde i episoden nesten rett etter at den er lagt ut, og dét kjenner jeg at jeg verken orker eller gidder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en grusomt Harry og brautende type han derre Leif er. Tenk om han vinner kampen imorgen, stakkars de to andre som må være igjen med han da! :hoho: Stakkars barna hans, jeg hadde vært dritflau om han var faren min. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jukkapalme skrev:

For en grusomt Harry og brautende type han derre Leif er. Tenk om han vinner kampen imorgen, stakkars de to andre som må være igjen med han da! :hoho: Stakkars barna hans, jeg hadde vært dritflau om han var faren min. 

Ja, jeg håper for guds skyld at han ryker på hue og ræva ut!!  Eunike kan virkelig få sagt det, altså! Digger den dama! 😅❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...