Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frank viser sitt sanne ufyselige vesen.  Fatter ikke at noen synes han er morsom.  Han er en mannsjåvinistisk rasist. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, tirben skrev:

Frank viser sitt sanne ufyselige vesen.  Fatter ikke at noen synes han er morsom.  Han er en mannsjåvinistisk rasist. 

Rarist?

Anonymkode: dce7c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rarist?

Anonymkode: dce7c...273

Rasist skulle det stå. 

Anonymkode: dce7c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad for at Leif trakk seg! Jeg syns ikke noe om måten verken Frank eller Leif behandlet Jasdeep på i de siste episodene :(  Synd at Frank forandret seg såpass etter at Leif kom inn og at det ble så ugreit! Eunike syns jeg håndterer saken på en veldig grei måte! Hun tør å stå opp mot Frank og si akkurat hva hun mener om oppførselen! Respekt til Jasdeep at han orket å stå i det og ikke trakk seg. Det er aldri noe gøy når noen forsøker å fryse deg ut på den måten! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det Jasdeep var med på farmen? Klarer ikke å huske han.

Anonymkode: 5c68d...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig? Før episoden er lagt ut på Sumo? Hva driver TV2 med? 

Anonymkode: 1e38b...6af

Ja, det var det første som kom opp på news feeden min i dag da jeg var inne og tittet kl 09! Man skjønte jo med en gang hvem det gjaldt! Som en annen skrev her; de må jo for pokker gi folk en sjanse til å se dagens episode FØR de spoiler sånn som dette! 😠 De spoila det i overskriften, og da er det vanskelig å ikke skjønne hvem det gjaldt... Greit nok at episoden hadde ligget ute siden klokken 03, men da regner jeg med at de fleste sover. Jævlig irriterende sånn som de holder på. Personlig liker jeg å se episoden før jeg må lese om det som har skjedd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når var det Jasdeep var med på farmen? Klarer ikke å huske han.

Anonymkode: 5c68d...208

Jeg husker han heller ikke, ei hvilket år han var med. Eneste jeg har fått med meg, er at han kom inn som utfordrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er sjarmerende med Leif er at han kaller Eunike for Eurike 🙈🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tirben skrev:

Frank viser sitt sanne ufyselige vesen.  Fatter ikke at noen synes han er morsom.  Han er en mannsjåvinistisk rasist. 

Eunike og Jaspeed er ikke et hår bedre, ikke mannsjåvenistiske rasister men ufyslige personligheter. Håper ingen av de kommer inn på Farmen.

Anonymkode: 7e727...2d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank begynte å vokse på meg gjennom episodene, men nå mistet jeg virkelig helt respekten for ham! Har liksom hittil tenkt at han beveget seg i grenseland med kommentarene sine, men likevel var innenfor og at det var tull. Men nå tippet det jo helt over til å bli usmakelig og ikke morsomt i det hele tatt! Greit nok å tulle med Jasdeep og "slite ham ut" med bråk om natten, men å si til noen at de er feige, udugelige og at man blir kvalm av å se på noen. Da går man laaaangt over streken! Syns ikke Eunike stod opp mot ham i det hele tatt. Hun burde vært mye tydeligere om hva hun mente om hans behandling av Jasdeep. Ellers har jeg veldig sansen for henne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eunike og Jaspeed er ikke et hår bedre, ikke mannsjåvenistiske rasister men ufyslige personligheter. Håper ingen av de kommer inn på Farmen.

Anonymkode: 7e727...2d9

Når har de vært ufyselige...? 🤔

Anonymkode: 8bf1c...2c1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Eunike og Jaspeed er ikke et hår bedre, ikke mannsjåvenistiske rasister men ufyslige personligheter. Håper ingen av de kommer inn på Farmen.

Anonymkode: 7e727...2d9

Hæ?

Anonymkode: a9b65...8a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når har de vært ufyselige...? 🤔

Anonymkode: 8bf1c...2c1

Har med kjemi å gjøre, ufyslige personligheter.  Liker de ikke, det er min personlige mening og den må jeg få lov å ha.

Anonymkode: 7e727...2d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har med kjemi å gjøre, ufyslige personligheter.  Liker de ikke, det er min personlige mening og den må jeg få lov å ha.

Anonymkode: 7e727...2d9

Mener du at du har dårlig kjemi med dem? Man kan ikke ha noe kjemi med noen man ikke har møtt vel 😅

Anonymkode: 9953e...bb7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har med kjemi å gjøre, ufyslige personligheter.  Liker de ikke, det er min personlige mening og den må jeg få lov å ha.

Anonymkode: 7e727...2d9

 

Ja, må si den meningen din virkelig gir noe nytt inn i denne diskusjonen... Eller skulle du kanskje latt være å skrive det?

 

Anonymkode: 4d4c5...f2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, må si den meningen din virkelig gir noe nytt inn i denne diskusjonen... Eller skulle du kanskje latt være å skrive det?

 

Anonymkode: 4d4c5...f2f

Ja, det er mulig det. Jeg liker bare ikke personene, ok.  

Anonymkode: 7e727...2d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drittlei Frank og håper han er neste til å ryke ut!

Anonymkode: 965e5...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eunike og Jaspeed er ikke et hår bedre, ikke mannsjåvenistiske rasister men ufyslige personligheter. Håper ingen av de kommer inn på Farmen.

Anonymkode: 7e727...2d9

Nå får det være nok her! Eunike er en hederskvinne og Jasdeep er en hedersmann av de sjeldne!

Hvem er Jaspeed, forresten? En ånd som Vibecke vil finne når hun ankommer Torpet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rarist?

Anonymkode: dce7c...273

Det og, spør du meg😂😆

Synes ellers Eunike kunne stått enda mer opp mor Frank.

Og at Jasdeep klarer å forholde seg så rolig til det er stort, at han skulle.bære ufyselig er helt merkelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde trodd at det var Frank og Leif som skulle stå for årets homoerotiske øyeblikk på skjermen i 2019

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...