Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke bare kose seg og nyte livet da? MÅ man oppdage byen? Det er jo for å bli kjent man er der, ikke for å bli kjent i byen og gå på sightseeing. 

Anonymkode: 71823...50a

Må jo ikke, men merkelig å uttrykke så tydelig at man ikke er kulturell og ikke har noen interesse av slike greier. Skjønner ikke poenget med å reise på tur da.

Anonymkode: 22452...23f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jo ikke, men merkelig å uttrykke så tydelig at man ikke er kulturell og ikke har noen interesse av slike greier. Skjønner ikke poenget med å reise på tur da.

Anonymkode: 22452...23f

Man kan vel gjøre andre ting en kulturelle greier?!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at Andre har tatt kontakt med Miriam etter at hun dro. Vet ikke om det er lov. I hvert fall ikke så hyggelig mot de andre som var igjen. 

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jo ikke, men merkelig å uttrykke så tydelig at man ikke er kulturell og ikke har noen interesse av slike greier. Skjønner ikke poenget med å reise på tur da.

Anonymkode: 22452...23f

Merkelig? Godta at folk er forskjellige og ikke liker det du liker å gjøre på ferie.

Anonymkode: 84382...1f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at Andre har tatt kontakt med Miriam etter at hun dro. Vet ikke om det er lov. I hvert fall ikke så hyggelig mot de andre som var igjen. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Miriam har jo blitt sammen med ene frieren til Inger.. De bor i samme området i Oslo, og møtte hverandre like etter gårdsuka..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor programlederen dro hjem til Andre for å ta en alvorsprat med han sånn halvveis i programmet? Hun sa bare ''skjerpings''. Følte ikke det kom frem at jentene var misfornøyde med noe?

Anonymkode: 9e236...959

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, lalaB skrev:

Miriam har jo blitt sammen med ene frieren til Inger.. De bor i samme området i Oslo, og møtte hverandre like etter gårdsuka..

Okei, kanskje ikke det da 🤔

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tipper at Andre har tatt kontakt med Miriam etter at hun dro. Vet ikke om det er lov. I hvert fall ikke så hyggelig mot de andre som var igjen. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Det tipper jeg også. 

Anonymkode: f379d...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å lande en konklusjon når det gjelder Gjermund og Inger- burde hun ikke heller valgt Simen...? For litt mer intellektuell motstand og bedre kommunikasjon rundt følelser, om ikke annet. Selv om de ser jo veldig forelsket og søte ut sammen, så er jeg litt spent på langtidsperspektivet når den første forelskelsen har lagt seg..

Anonymkode: 0606d...c52

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke helt å lande en konklusjon når det gjelder Gjermund og Inger- burde hun ikke heller valgt Simen...? For litt mer intellektuell motstand og bedre kommunikasjon rundt følelser, om ikke annet. Selv om de ser jo veldig forelsket og søte ut sammen, så er jeg litt spent på langtidsperspektivet når den første forelskelsen har lagt seg..

Anonymkode: 0606d...c52

Enig med deg! Jeg er redd for at Gjermund er mer forelsket enn det hun er. Hun er betatt kanskje, men tror det ikke blir forhold av det. 

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå spent på hvorfor Andre får kjeft av programlederen! Har en følelse av at det involverer Miriam, mtp det slektningen skrev i kommentarfeltet, 

Merkelig at Elisabeth avsluttet det nå. Forklaringen hennes var tidenes mest tåkete svar. "Like interesser, men bruker de på forskjellig måte". Øh, ok? Må man gjøre de identisk samme tingene som kjærester? Jeg skulle likt å vite litt med om det var virkelig store ting, som f.eks ønske om barn, eller bagateller som at han liker seg på fjellet og hun i skogen.

Og hos HO ENERGISKE Hanna oppstod det ikke følelser, nei. Bombe! Tror hun kun har følelser for tid på tv-skjermen, jeg. 

Cathrine og Andreas er så herlig kleine. Han virker så uerfaren og oppslukt. Skjønt, men også pinlig å se på. Heier på dem!

Anonymkode: d6dcc...db0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at Elisabeth avsluttet det nå. Forklaringen hennes var tidenes mest tåkete svar. "Like interesser, men bruker de på forskjellig måte". Øh, ok? Må man gjøre de identisk samme tingene som kjærester? Jeg skulle likt å vite litt med om det var virkelig store ting, som f.eks ønske om barn, eller bagateller som at han liker seg på fjellet og hun i skogen.

Samme her! Hun slår meg ikke som typen som har hast med å få barn. Atle derimot er vel mer klar. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg! Jeg er redd for at Gjermund er mer forelsket enn det hun er. Hun er betatt kanskje, men tror det ikke blir forhold av det. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Enig! Syns de er søte, men tror Inger trenger noe mer. Det blir litt for mye sus og dus virker det som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som ikke følger Inger på insta....hun har besøk av Andre, som visstnok er hennes favorittbonde....masse hjerter. 😱😂

Anonymkode: 3bcf8...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de som ikke følger Inger på insta....hun har besøk av Andre, som visstnok er hennes favorittbonde....masse hjerter. 😱😂

Anonymkode: 3bcf8...d35

Hæ?

Anonymkode: 0a4d3...3f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de som ikke følger Inger på insta....hun har besøk av Andre, som visstnok er hennes favorittbonde....masse hjerter. 😱😂

Anonymkode: 3bcf8...d35

Inger og Andre, eller?

Anonymkode: 23a45...dc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inger og Andre, eller?

Anonymkode: 23a45...dc5

Sikkert bare på besøk....men, gudene må vite. Skjer så mye rart, så jeg blir ikke overrasket over noen ting lenger.

Gjermund har i hvert fall vært på julebord i helgen med en guttegjeng på Norefjell.

Anonymkode: 3bcf8...d35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje en grunn til at Miriam dro, da. En bedre grunn en den tynne hun oppga. At det er det slektningen mener ikke har kommet frem. Et eller annet André har sagt eller gjort? Jeg tror i alle fall ikke han får så mye tyn bare for å ha holdt kontakten med Miriam, det fikk jo uansett ingen konsekvens for utfallet. 
 

Elisabeth og Atle, jeg fikk inntrykk av at det var litt andre typer holdninger og verdier hun tenkte på. Men at den fulle sannheten ikke egnet seg på TV i klartekst. Feks at han er rasist, misliker homofile eller noe lignende. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske teit av moren til Miriam å skrive nedsettende/rykteskapende om Andre på den måten. Hun er en voksen middelaldrende dame! Skjerp deg, ha litt forståelse og empati for unge mennesker. Ja Andre virker ganske umoden, men synes ikke han virker slem, eller andre ting folk prøver å tillegge han.

Atle har alltid virket spesiell. Han har et hardt uttrykk i ansiktet og virker ganske sta. Jeg reagerte på at han oppførte seg så muggent mot Else, Og til dels Marthe. Det var direkte frekt og umodent. Ikke sjarmerende trekk. Hadde blitt flau hadde jeg vært de andre jentene. Hvis han ikke takler forskjellige personligheter så burde han holde seg langt unna slike TV program. Tenker og at han og Elisabeth var utrolig ulike, skjønte aldri helt greien de to i mellom.

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...