Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig at TV2 i denne saken skal ta på seg mye skyld, men samtidig, alle har ansvar for seg selv og sine handlinger. André kunne sagt «nei, dette finner jeg meg ikke i», det gjorde han ikke!

Anonymkode: 76fcc...47f

André er fortsatt ung, uerfaren og lot seg rive med av spenningen. TV2 består av TV produsenter og godt voksne folk. Synes TV2 får ta på seg mesteparten av skylda her. De kunne ha stoppet det og informert de andre, men istedenfor fikk André spørsmål om han fortsatt var interessert i å date alle frierne med åpent sinn. Og det ville han. TV2 var jo med på det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at Kathrine sier at hun søker jobb i nærheten av der Andreas bor er jo veldig positivt da! Har troa jeg 😊

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dem på GodMorgen Norge idag, og synes begge parene virker veldig lovende- kanskje spesielt Cathrine og Andreas. Hun har fått seg jobb i Jølster nå og er klar til å flytte! Hurra for kjærleiken😀 Simen og Inger virket litt mer forsiktige, men det kan nok bli noe varig det også- virket som de hadde det veldig fint nå ihvertfall! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få tilbake Kathrine Moholt

Anonymkode: 0c898...4de

å nei...for guds skyld ikke Kathrine Moholt..heller Katarina Flatland:) 

Anonymkode: b0e05...a14

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

å nei...for guds skyld ikke Kathrine Moholt..heller Katarina Flatland:) 

Anonymkode: b0e05...a14

Enig, helt utrolig dårlige begge to. Spesielt Flatland. Så uekte og ræva programleder. Leste kun opp manus og virket 0 interessert i bøndene. Samme med hun som er i dag. Det påtatte smilet og ting de sier. Jeg vet ikke, det er bare så teatralsk og påtatt at jeg får helt fnatt.

0A9F06D8-7B33-47F0-A3CC-7F46ADA19948.jpeg

Anonymkode: 9d1b3...d83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at Kathrine sier at hun søker jobb i nærheten av der Andreas bor er jo veldig positivt da! Har troa jeg 😊

Anonymkode: 76fcc...47f

Ja, de passer så utrolig godt sammen. Har trua på dem ja😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter for oss som heier på kjærligheten😄👏 i en sesong hvor det meste har gått på kryss og tvers, passet jo dette fint som en kaotisk men koselig prikk over i’en😅

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/wPJ7e1/jakten-else-og-peter-fra-gift-ved-foerste-blikk-har-forelsket-seg?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på Inger. Sier på TV st hun kan se for seg å dele livet med Gjermund, men så går hun tilbake til Simen? Da må man være sånn passe dekoplet fra sitt eget følelsesliv? 

Syns saken var annerledes i fjor med hun som gikk tilbake til dansken, for hun var jo veldig usikker og på ferieturen kunne alle se at hun hadde valgt feil.

Anonymkode: 51d6c...703

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2019 den 19.37, AnonymBruker skrev:

 Det påtatte smilet og ting de sier. Jeg vet ikke, det er bare så teatralsk og påtatt at jeg får helt fnatt. Anonymkode: 9d1b3...d83

Jeg får fnatt av den ustanselige klemmingen av alle som er i tv-ruta. Klem når de kommer og klem når de går. Er det virkelig nødvendig for en programleder å ha så mye påtatt kroppskontakt med folk? Holder det ikke med håndtrykk eller et hei med nikk og smil? 

Anonymkode: 56b6b...ab0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner meg ikke på Inger. Sier på TV st hun kan se for seg å dele livet med Gjermund, men så går hun tilbake til Simen? Da må man være sånn passe dekoplet fra sitt eget følelsesliv? 

Syns saken var annerledes i fjor med hun som gikk tilbake til dansken, for hun var jo veldig usikker og på ferieturen kunne alle se at hun hadde valgt feil.

Anonymkode: 51d6c...703

Jeg er passe dekoblet fra mitt eget følelsesliv også, men fant heldigvis ut av det tilslutt. Det er vel det viktigste! :) Hilsen Inger

Anonymkode: d83ba...ffc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner meg ikke på Inger. Sier på TV st hun kan se for seg å dele livet med Gjermund, men så går hun tilbake til Simen? Da må man være sånn passe dekoplet fra sitt eget følelsesliv? 

Syns saken var annerledes i fjor med hun som gikk tilbake til dansken, for hun var jo veldig usikker og på ferieturen kunne alle se at hun hadde valgt feil.

Anonymkode: 51d6c...703

Akkurat her skjønner jeg faktisk Inger. De har nok ikke så god tid på seg til å bestemme hvem de ønsker å ha med videre. Vil også tro at de befinner seg litt i den berømmelige bobla med kameraer og produksjonen rundt, som kan skape stress. I en sånn situasjon hadde nok jeg også slitt med å få skikkelig kontakt med eget følelsesliv og dermed kanskje tatt feil valg. Når kameraene er borte og ting får roet seg har jo flere bønder og friere gått fra hverandre fordi de følte at det ikke var noe der likevel. :) Helt innafor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 9.39, Blekkulfina skrev:

Gode nyheter for oss som heier på kjærligheten😄👏 i en sesong hvor det meste har gått på kryss og tvers, passet jo dette fint som en kaotisk men koselig prikk over i’en😅

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/wPJ7e1/jakten-else-og-peter-fra-gift-ved-foerste-blikk-har-forelsket-seg?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

Peter er i det minste skilt, det er et stort steg i riktig retning for Else 😂

Anonymkode: 01e85...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Peter er i det minste skilt, det er et stort steg i riktig retning for Else 😂

Anonymkode: 01e85...5c8

Fortell... 

Anonymkode: 91342...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2019 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Fortell... 

Anonymkode: 91342...7f0

Det ble en god del drama sist hun forelsket seg. Den utkårede var en av hennes venninners mann.  Hun fikk napp en kort periode men han ombestemte seg. Hun var ikke blid da. Ikke kona heller for å si det sånn 🤣

Anonymkode: 01e85...5c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...