Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke annet enn og synes litt synd på Andre etter dette. Han er ung og spenningen tok tydeligvis overhånd. Må si jeg også synes det er dårlig gjort av Miriam å legge alt ansvar på han, hun var jo med på det og lurte de andre jentene selv.

Anonymkode: b6289...1c5

Hvor legger hun alt ansvaret over på han? Hun fikk ikke lov av TV2 å hverken si noe til jentene når det pågikk eller å komme med sine kommentarer i siste program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, lalaB skrev:

Hvor legger hun alt ansvaret over på han? Hun fikk ikke lov av TV2 å hverken si noe til jentene når det pågikk eller å komme med sine kommentarer i siste program. 

http://www.tv2.no/v/1524881/

Anonymkode: b6289...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er ganske sjokkert, skuffa og sint over at Miriam og André kjente hverandre i flere uker før de liksom møttes på speeddate. Enda verre er det at TV2 har visst! Har TV2 unnlatt å informere de andre fordi da ville programmet bli ødelagt? Er helt sikker på at André var forelska i Miriam og ikke hadde mulighet til å involvere seg følelsesmessig med noen av de andre jentene. Hadde det vært meg som frier, som brukte tid og investerte mye PÅ TV, så hadde jeg vært så sinna nå. Hadde håpet Hanna skulle være litt sintere på han, men ettersom hun ikke fikk følelser selv så virker det som at hun ikke ble så skuffa.

Også Inger og Simen da. Jeg heiet veldig på Simen og det er jo hyggelig at han nå har fått en ny sjanse med Inger. Men jeg hadde syntes det var litt rart å begynne på nytt igjen når hun har sagt at hun kunne se for seg et liv med Gjermund bare noen uker før. Men jeg håper det går veien for dem.

Ellers er jeg superglad for Andreas og Cathrine. De passer skikkelig godt sammen og virker passe klønete og sjenerte begge to. Bare en liten omstilling for Cathrine å flytte på gård. 😛 

Anonymkode: f379d...64c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg er ganske sjokkert, skuffa og sint over at Miriam og André kjente hverandre i flere uker før de liksom møttes på speeddate. Enda verre er det at TV2 har visst! Har TV2 unnlatt å informere de andre fordi da ville programmet bli ødelagt? Er helt sikker på at André var forelska i Miriam og ikke hadde mulighet til å involvere seg følelsesmessig med noen av de andre jentene. Hadde det vært meg som frier, som brukte tid og investerte mye PÅ TV, så hadde jeg vært så sinna nå. Hadde håpet Hanna skulle være litt sintere på han, men ettersom hun ikke fikk følelser selv så virker det som at hun ikke ble så skuffa.

Enig i alt 👏 De andre jentene var kanskje lettet fordi de selv ikke så for seg et liv med ham?! 

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Link takk. :) 

Anonymkode: 56b6b...ab0

Link til insta?

Anonymkode: 9d1b3...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor mor til Miriam er så sur på Andre? De var jo begge med på det! Miriam er like skyldig. Teit av programlederen å kjefte på Andre. Hadde hun gjort det om det var Miriam? I think not. 

Men siden de hadde møttes før innspillingen, så forklarer det det tidlige kysset mellom de. Andre hadde nok bestemt seg på forhånd hvem han ville velge

Anonymkode: 84382...1f6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i alt 👏 De andre jentene var kanskje lettet fordi de selv ikke så for seg et liv med ham?! 

Anonymkode: 76fcc...47f

Kan det være at Hanna fikk vite om dette, og at det var derfor hun trakk seg når hun ble valgt? Bare en tanke.

Anonymkode: b6289...1c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod jo en av artiklene som ble skrevet om Miriam og kjæresten (frieren fra Ingers gårdsuke ) at de to hadde fått god kontakt på gården hvor speeddatene ble holdt. Hvis hun dro hjem fra Andre pga han hun nå er sammen med så syns jeg det hvertfall er dårlig gjort av tv2 å fremstille Andre som den store stygge ulven her. Ja , han tok noen dumme valg når han visste han skulle være med på dette programmet men makan til tyn da. Unødvendig 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi alle må gå inn i oss selv her! Hva om en kjekk fyr, eller en vakker dame skrev og la oss til på Instagram. Man hadde kanskje ikke klart å la være om det føltes så riktig?

Anonymkode: 9d1b3...d83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ikke VG har latt Miriam komme med sitt syn på saken. Hun ville jo gjerne at TV2 skulle ta med hennes versjon. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VG skriver, og TV2 bekrefter, at produksjonen var kjent med forholdet mellom André og Miriam før gårdsuken startet. Hvorfor i all verden gikk den håpløse programlederen ut med en slik tordentale da? Nå viser TV2 virkelig at de kun er opptatt av å lage underholdning uten å bry seg noe om deltakerne.

Anonymkode: 73dc0...d6f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VG skriver, og TV2 bekrefter, at produksjonen var kjent med forholdet mellom André og Miriam før gårdsuken startet. Hvorfor i all verden gikk den håpløse programlederen ut med en slik tordentale da? Nå viser TV2 virkelig at de kun er opptatt av å lage underholdning uten å bry seg noe om deltakerne.

Anonymkode: 73dc0...d6f

Sikkert derfor Miriam måtte forlate gården da.

Anonymkode: b6289...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at ikke VG har latt Miriam komme med sitt syn på saken. Hun ville jo gjerne at TV2 skulle ta med hennes versjon. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Hennes syn på saken har vi jo allerede sett. Hun var ikke stolt av det ovenfor de andre jentene, men samtidig mente hun det var André sitt valg som hadde meldt seg på som bonde, og var åpen for å date flere. Nå har hun jo selv funnet kjærligheten med en annen feier som elsker henne, og det var det viktigste var de enige om. Så hun har visst ikke noe skyld i dette tydeligvis😳 Uff, stakkars André. 

Anonymkode: b6289...1c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hennes syn på saken har vi jo allerede sett. Hun var ikke stolt av det ovenfor de andre jentene, men samtidig mente hun det var André sitt valg som hadde meldt seg på som bonde, og var åpen for å date flere. Nå har hun jo selv funnet kjærligheten med en annen feier som elsker henne, og det var det viktigste var de enige om. Så hun har visst ikke noe skyld i dette tydeligvis😳 Uff, stakkars André. 

Anonymkode: b6289...1c5

Frier, ikke feier.

Anonymkode: b6289...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Miriam trakk seg pga Espen. Jeg tror ikke Espen tok det så tungt da Inger sendte han hjem. Teit Andre får så mye pes for dette. Miriam er jo like ille!

Anonymkode: 84382...1f6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at TV2 i denne saken skal ta på seg mye skyld, men samtidig, alle har ansvar for seg selv og sine handlinger. André kunne sagt «nei, dette finner jeg meg ikke i», det gjorde han ikke!

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om Miriam da? Som går bak "reglene" i jakten og ender opp med en annen frier? Virker desperat... 

Anonymkode: 5d40f...d0b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...