Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, skulle ønske at Elisabeth kunne gå enda mer i dybden på hva det er som hun «reagerer» på med Atle. Jeg tror kanskje hun ikke falt 100 % for ham. Atle kunne droppet den ene kommentaren, «hvis Elisabeth bare hadde gitt det lenger tid». Hun har tatt sitt valg, det er ikke mer der!

Jeg ❤️ Andreas og Cathrine!

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, skulle ønske at Elisabeth kunne gå enda mer i dybden på hva det er som hun «reagerer» på med Atle. Jeg tror kanskje hun ikke falt 100 % for ham. Atle kunne droppet den ene kommentaren, «hvis Elisabeth bare hadde gitt det lenger tid». Hun har tatt sitt valg, det er ikke mer der!

Jeg ❤️ Andreas og Cathrine!

Anonymkode: 76fcc...47f

Enig. Med Elisabeth. Hva var det med verdier og interesser f.eks? Men aksepterer hennes valg. Og Atle skulle valgt hun høye og pene. Men, om han ikke følte noe så er jo det også greit.

Og Andreas og Cathrine er så fine! Og så like i både kropp og sjel ❤️ Heier voldsomt på de, altså. Fineste paret i årets sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TV2 SUMO i dag..Hva er det Andre har gjort som programlederen  er så sjokkert over og hva er det egentlig han sier på slutten av dagens episode? har spola frem og tilbake hundre ganger men, klarer ikke å få med meg hva han sier.... Blir gal av svaret...

Anonymkode: 461cf...c5c

Hun var skuffet ove André fordi?? Hmmmm... 

Anonymkode: bc81d...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var skuffet ove André fordi?? Hmmmm... 

Anonymkode: bc81d...0bd

Jeg tror han ble så veldig betatt av Miriam (som fant en frier fra de andre...) Og at det ødela alle hans muligheter til å forelske seg i en annen av sine friere etter at hun trakk seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Malika skrev:

Enig. Med Elisabeth. Hva var det med verdier og interesser f.eks? Men aksepterer hennes valg. Og Atle skulle valgt hun høye og pene. Men, om han ikke følte noe så er jo det også greit.

Og Andreas og Cathrine er så fine! Og så like i både kropp og sjel ❤️ Heier voldsomt på de, altså. Fineste paret i årets sesong!

I VGs artikkel står det at Elisabeth sa at Atle var mer tradisjonell enn henne etc.

Enig, Andreas og Cathrine er helt nydelig sammen! Blir ordentlig glad av å se på dem 😍

Anonymkode: 73dc0...d6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I VGs artikkel står det at Elisabeth sa at Atle var mer tradisjonell enn henne etc.

Enig, Andreas og Cathrine er helt nydelig sammen! Blir ordentlig glad av å se på dem 😍

Anonymkode: 73dc0...d6f

Tradisjonell? Og det fant hun ikke ut før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Malika skrev:

Tradisjonell? Og det fant hun ikke ut før? 

Hun sa vel noe om at de har like interesser, men bruker dem forskjellig. Det har kanskje tatt litt tid å finne ut av... De er feks begge glade i å være i naturen, men hun selv er mer spontan og kan plutselig ta en telttur på sparket. Det er vanskelig for ham som har gården å ta seg av.

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth sa noe om holdningene til Atle som hun ikke likte? De var jo veldig forskjellige ifht nærhet, og kanskje han reagerte på det med julaften.

Anonymkode: ac038...c70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elisabeth sa noe om holdningene til Atle som hun ikke likte? De var jo veldig forskjellige ifht nærhet, og kanskje han reagerte på det med julaften.

Anonymkode: ac038...c70

Hva sa hun om julaften?

Anonymkode: b31e8...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa hun om julaften?

Anonymkode: b31e8...ac1

Hun bruker gjerne å tilbringe julaften aleine, ute i skogen.  Atle var veldig tradisjonell i forhold til julefeiring.

Anonymkode: b938e...1ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Hun var skuffet ove André fordi?? Hmmmm... 

Anonymkode: bc81d...0bd

Fordi han tar med dama på ølsmaking, også viser det seg at dama ikke liker øl? 🙄  jeg veit ikke om det er svaret, men jeg hadde iallfall blitt dritskuffa. Lyser jo lang vei at han valgte aktivitet som han var veldig interessert i, fremfor å velge noe han visste at hun også ville ha glede av. Hvor vanskelig hadde det vært å fiske opp om hun likte øl eller ikke liksom? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker gjerne å tilbringe julaften aleine, ute i skogen.  Atle var veldig tradisjonell i forhold til julefeiring.

Anonymkode: b938e...1ac

Man er vel ikke «veldig tradisjonell» for å like det, er vel heller litt uvanlig og trist å være alene i skogen? Henger ikke helt sammen med at hun sier hun er glad i å være med familie.

Anonymkode: ac038...c70

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Hun var skuffet ove André fordi?? Hmmmm... 

Anonymkode: bc81d...0bd

Ser et familiemedlem av Miriam (moren muligens?) har kommentert på facebooksiden til Jakten på kjærligheten at hun er spent på hvordan tv2 har fremstilt det han har løyet om, og at det er tre sider av saken, men at tv2 bare legger frem to sider 🤔

Anonymkode: 49db4...cf4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like merkelig hver gang de filmer par som reiser på ferie, men som ikke er interessert i se på hva byene faktisk har å tilby jf. kommentaren til Inger om at verken hun eller han fyren var særlig interessert i sjekke ut det historiske i Tallinn. Samme med han der capsfyren i fjor, som etterhvert ble dumpa av Gunnhild. 

Anonymkode: 22452...23f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre og Hanna: Andre likte nok Miriam best. Tror løpet var kjørt allerede da siden det virket som han likte hun best. Merkelig av Hanna å ikke si noe før avgjørelsen. Jeg synes det virker som Hanna prøver å være den so  kanskje dumper i stedet for å bli dumpet. Hun fremstår usikker selv om hun skal være «energisk og sprudlende». Tror også hun liker å være på TV. 

Eliabeth og Atle: Forstod ikke helt det med holdninger. Men kan tenke meg kanskje han er mer «tradisjonell». Feks når det gjelder fordeling av oppganger i og utenfor hjemmet. Han virker jo også veldig opp og ned i humøret. Tror han er en veldig bestemt type.

Andreas og Cathrine: Andreas er litt klein da. Men de passer godt sammen. Virket som de er på bølgelengde og kan få det fint sammen. 

Ingrer og Germund: Inger fremstår anonym. Holder ikke å bare fnise og smile. Gir lite av seg selv. Men virker jo som Gjermund liker det da. Kommer jo også frem nå at hun ikke er så god til å prate om følelser. 

Anonymkode: cba90...c1c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser et familiemedlem av Miriam (moren muligens?) har kommentert på facebooksiden til Jakten på kjærligheten at hun er spent på hvordan tv2 har fremstilt det han har løyet om, og at det er tre sider av saken, men at tv2 bare legger frem to sider 🤔

Anonymkode: 49db4...cf4

Men hva har André løyet om? 

Programlederen sa jo hun var skuffet over han. Har han kjæreste vedsiden av? 

Anonymkode: bc81d...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva har André løyet om? 

Programlederen sa jo hun var skuffet over han. Har han kjæreste vedsiden av? 

Anonymkode: bc81d...0bd

Jeg vet ikke. Har hørt litt diverse, men det blir spekulasjoner. Blir spennende å se i hvert fall 😊

Anonymkode: 49db4...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like merkelig hver gang de filmer par som reiser på ferie, men som ikke er interessert i se på hva byene faktisk har å tilby jf. kommentaren til Inger om at verken hun eller han fyren var særlig interessert i sjekke ut det historiske i Tallinn. Samme med han der capsfyren i fjor, som etterhvert ble dumpa av Gunnhild. 

Anonymkode: 22452...23f

Kan man ikke bare kose seg og nyte livet da? MÅ man oppdage byen? Det er jo for å bli kjent man er der, ikke for å bli kjent i byen og gå på sightseeing. 

Anonymkode: 71823...50a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke bare kose seg og nyte livet da? MÅ man oppdage byen? Det er jo for å bli kjent man er der, ikke for å bli kjent i byen og gå på sightseeing. 

Anonymkode: 71823...50a

Enig. Jeg hadde nok gjort det samme selv hvis jeg var på tur med ny kjæreste og var stormforelsket. Da har man jo bare øyne for hverandre 😍

Anonymkode: 73dc0...d6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Har hørt litt diverse, men det blir spekulasjoner. Blir spennende å se i hvert fall 😊

Anonymkode: 49db4...cf4

Ååå, si hva du har hørt!

Anonymkode: 73dc0...d6f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...