Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, lalaB skrev:

Enig med deg.. kan ha vært en falsk bruker også da.. 

Han har skrevet til meg flere ganger det siste året, så vet det er brukeren hans. Ser nå at det er 13 dager siden og ikke ei uke, så mye kan jo ha skjedd i etterkant 😊

Anonymkode: 49db4...cf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge VG er det isfront mellom André og Miriam. Hun gikk jo med på det..?

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda!! Kult at det ble Inger og Simen til slutt, det var jo det jeg trodde hele veien😀 De har nok mye bedre kommunikasjon og mer til felles, så vi får håpe det varer!

At André og Miriam har drevet og datet og besøkt hverandre flere ganger før speed-daten er jo bare funny, men gjør jo hennes plutselige exit pga «syk hundepasser» enda merkeligere🤔

Endret av Blekkulfina
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja miriam har drete seg ut minst like mye som andre og har ingen grunn til å være sur, utifra infoen som er komme fram! Tipper hun ble sjalu oppe på gården når alle var der, husker hun ble stresset i det badebassenget pga Hanna var så frampå. Eller hun bare merket at alt ble feil. Dumt gjort av de begge, men de er unge og jeg unnskylder dem litt for det.

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge VG er det isfront mellom André og Miriam. Hun gikk jo med på det..?

Anonymkode: 76fcc...47f

Kanskje hun er fornærmet fordi han har fortalt alt?

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, udiskutert skrev:

Hva skrev moren til Miriam, og hvor?

Jeg leste tidligere i tråden at hennes mor hadde kommentert på Facebook om «hvilke løgner han hadde tenkt å fortelle TV 2» eller noe sånt.

Litt for dumt av godt voksne foreldre å skrive slikt offentlig.

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Andrè sa noe om at alt var greit mellom han og Miriam, men plutselig ble minst 10 ting feil over natta?

Anonymkode: be5c8...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener Andrè sa noe om at alt var greit mellom han og Miriam, men plutselig ble minst 10 ting feil over natta?

Anonymkode: be5c8...d23

Jo det sa han. Det er ikke mye modent. En sånn person er ikke klar for et langvarig forhold.

Anonymkode: 0f4d5...167

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestebilde av Inger og Gjermund på insta fra midten av november. Står det noe sted hvor lenge hun og Simen har vært sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, j23 skrev:

Kjærestebilde av Inger og Gjermund på insta fra midten av november. Står det noe sted hvor lenge hun og Simen har vært sammen?

Ifølge artikkelen på TV2.no har de datet siden oktober. Så det var jo litt merkelig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, j23 said:

Kjærestebilde av Inger og Gjermund på insta fra midten av november. Står det noe sted hvor lenge hun og Simen har vært sammen?

– Jeg tok kontakt med Simen cirka en måned etter at Gjermund og jeg avsluttet. Vi møttes endel i løpet av oktober og november og det har føltes veldig fint og naturlig, forteller Inger til TV 2.

Anonymkode: d5895...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun er fornærmet fordi han har fortalt alt?

Anonymkode: 99175...fed

Jeg forsto det som at det var hun som sa fra? Han hadde jo mer å tape på at dette kommer ut, enn henne.. og jeg forstår ikke egentlig hvorfor TV2 reagerer så kraftig i mot han i siste program når de visste om dette før gårdsuka.. de var like uærlige med de andre deltakerne selv, når de visste om dette, og ber Miriam om å ikke si noe til de andre jentene.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ingenting jeg. Hun la ut et bilde på insta av henne og Gjermund  10 november med et lilla hjerte. Også har hun holdt på med Simen i oktober og november 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det sa han. Det er ikke mye modent. En sånn person er ikke klar for et langvarig forhold.

Anonymkode: 0f4d5...167

Vi vet jo ikke hva de "10 tingene" som skjedde over natta var. Det kan jo være hun som ble sjalu på de andre jentene f.eks?

Hun sa jo at hun ble litt sjalu på de. Kanskje ble det krangel mellom dem pga det...

Anonymkode: be5c8...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lalaB skrev:

Jeg forsto det som at det var hun som sa fra? Han hadde jo mer å tape på at dette kommer ut, enn henne.. og jeg forstår ikke egentlig hvorfor TV2 reagerer så kraftig i mot han i siste program når de visste om dette før gårdsuka.. de var like uærlige med de andre deltakerne selv, når de visste om dette, og ber Miriam om å ikke si noe til de andre jentene.. 

Nå leste jeg litt mer i VG. Ja synes det er rart jeg og, de visste om det, og så sitter hun programlederen der og nesten kjefter på han?! Lurer på om hun hadde gjort det samme til en mann eller dame på 50 år. De virker irritert over at ikke absolutt alt ble fortalt dem. Og jeg skjønner miriam mer nå, hun kunne gått fått vist sin video hun og.

Synes egentlig tv2 kommer værst ut av dette. Både andre og miriam er veldig unge, og får hele privatlivet sitt brettet ut, ha litt sympati med dem!p

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Irja skrev:

Skjønner ingenting jeg. Hun la ut et bilde på insta av henne og Gjermund  10 november med et lilla hjerte. Også har hun holdt på med Simen i oktober og november 🤔

Hun måtte vel pga programmet. Simen er nok bedre for henne 💕Ser at Gjermund har lagt ut bilde av seg og en veldig pen jente.

Anonymkode: 55f07...2fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke annet enn og synes litt synd på Andre etter dette. Han er ung og spenningen tok tydeligvis overhånd. Må si jeg også synes det er dårlig gjort av Miriam å legge alt ansvar på han, hun var jo med på det og lurte de andre jentene selv.

Anonymkode: b6289...1c5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke annet enn og synes litt synd på Andre etter dette. Han er ung og spenningen tok tydeligvis overhånd. Må si jeg også synes det er dårlig gjort av Miriam å legge alt ansvar på han, hun var jo med på det og lurte de andre jentene selv.

Anonymkode: b6289...1c5

Og TV2 ikke minst! De visste jo om dette før de startet med speed-datene, og var jo sånn sett med på «leken» de også. Og så sitter de der og kjefter Andre huden full for å ha holdt ting hemmelig😳 Den som er med på leken må tåle steken, passer vel rimelig godt for alle de involverte i denne saken her...

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blekkulfina skrev:

Og TV2 ikke minst! De visste jo om dette før de startet med speed-datene, og var jo sånn sett med på «leken» de også. Og så sitter de der og kjefter Andre huden full for å ha holdt ting hemmelig😳 Den som er med på leken må tåle steken, passer vel rimelig godt for alle de involverte i denne saken her...

 

Helt enig. Hårreisende at de kan bruke unge, uerfarne deltagere for å lage "overraskende" underholdning på den måten. Typisk TV2, er mange eksempler av hvor langt de kan gå for å skape underholdning.

Anonymkode: b6289...1c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...