Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere skjer med hun frieren til Atle, trekker hun seg i neste episode? Siden hun ikke ville reise.

Anonymkode: 0eb87...6c2

Hvordan vet du at hun ikke ville reise?

Anonymkode: c53a7...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at hun ikke ville reise?

Anonymkode: c53a7...16d

Har du sett dagens episode? Kan hende hun ville reise, men de var hvert fall ikke i Kroatia :) Så hun ble ikke med dit av en grunn.

Anonymkode: 0eb87...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett dagens episode? Kan hende hun ville reise, men de var hvert fall ikke i Kroatia :) Så hun ble ikke med dit av en grunn.

Anonymkode: 0eb87...6c2

Nei fader, trodde den kom i kveld, altså mandag kveld!

Anonymkode: c53a7...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Jakten i kveld eller dukker det opp en meningløs fotball, håndball eller ishockey kamp ?

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er det Jakten i kveld eller dukker det opp en meningløs fotball, håndball eller ishockey kamp ?

Anonymkode: a755f...226

I kveld, ja. Kl. 20.00.

Anonymkode: d5895...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjermund og Inger er søte sammen ❤️ Det er jo et stykke fra der han bor til henne. Håper han tåler å flytte vekk fra hjemstedet sitt. 
 

Atle og Elisabeth har jeg ikke tro på. Det virker så unaturlig for dem å være fysiske med hverandre. Hvis de er tiltrukket av hverandre burde det være mer av det!

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjermund og Inger er søte sammen ❤️ Det er jo et stykke fra der han bor til henne. Håper han tåler å flytte vekk fra hjemstedet sitt. 
 

Atle og Elisabeth har jeg ikke tro på. Det virker så unaturlig for dem å være fysiske med hverandre. Hvis de er tiltrukket av hverandre burde det være mer av det!

Anonymkode: 76fcc...47f

Fortsatt meg. Etter å ha sett promoen for neste episode har jeg ikke hvert fall ikke trua på Atle og Elisabeth. Tror ikke hun er tiltrukket av ham. 

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De venninnene til Elisabeth og den sammenkomsten er noe av det kleineste jeg har sett. Sitte og klappe og rope kysse, kysse! Er det mulig!? Fikk helt vondt av E&A i den situasjonen der. Så sjukt fjortis. :flau:

 

Anonymkode: 38cda...e54

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer sånn på hva som skjer med Atle og Elisabeth i neste episode! Noen som vet noe som kan skrive bak spoiler? 😇

Anonymkode: 18dd6...a64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas og Cathrine har vokst skikkelig på meg! Liker de virkelig godt ❤️❤️

Anonymkode: 34d2a...2ba

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andreas og Cathrine har vokst skikkelig på meg! Liker de virkelig godt ❤️❤️

Anonymkode: 34d2a...2ba

De er så søte sammen! Håper det blir noe seriøst mellom dem ☺️

Atle og Elisabeth... Jeg synes alltid det er et dårlig tegn når folk er SÅ tilbakeholdne fysisk. Jeg nekter å tro at hun ville vårt det hvis hun virkelig var tiltrukket av han.

Anonymkode: 73dc0...d6f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere skjer med hun frieren til Atle, trekker hun seg i neste episode? Siden hun ikke ville reise.

Anonymkode: 0eb87...6c2

Andreas og Inger må jo være de eneste normale i denne serien, hos de andre trekker jo frierne seg i hytt og gevær 

Anonymkode: 0d6e1...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine og søstra hennes var så like, ble sittende å se på likheten :) Og Andreas og Cathrine passer veldig godt sammen.

Ellers håper jeg inderlig det blir noe mellom Inger og Gjermund, de er jo som skapt for hverandre.

Atle og Elisabeth skjer det ingenting med, og så spørs det også med Andre. Jeg tror ikke det blir noe der heller.

Anonymkode: 79f14...c7d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"I forrige uke i Jakten på kjærligheten så vi..." Du mener for TO uker siden 🙄

Neida, men jeg har trua på Inger og Gjermund og Andreas og Cathrine. De er veldige søte par som virker som passer bra sammen. Blir spennende å se om Cathrine og Andreas blir enda mer fysiske på turen :) 

Anonymkode: b6be5...b66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Hallo, tror du hun gjorde det for å være mest mulig jævlig? Hun har jo selvfølgelig gått til produksjonen og fortalt dette. Kanskje til og med dager før. Men hun har fått beskjed om å vente med å si det. Er dere dumme? Dette er jo tv! De vil jo ikke at noen skal trekke seg når det nærmer seg slutten, sånn at seere vet hvem som ender opp sammen før selve valget og dermed dropper å se neste episode. De vil ha mest mulig spenning for flest mulig seere. Dette er IKKE frieren sin feil!!! Hilsen en som vet 

Anonymkode: 8c975...091

Hvis du er en som vet, så vet du kanskje hvorfor hun brått har ombestemt seg, og blir med han på tur da? Var det rigga og? At hun skulle si nei, men angre seg, og bli med på tur?? 🙄🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Cathrine og søstra hennes var så like, ble sittende å se på likheten :) Og Andreas og Cathrine passer veldig godt sammen.

Ellers håper jeg inderlig det blir noe mellom Inger og Gjermund, de er jo som skapt for hverandre.

Atle og Elisabeth skjer det ingenting med, og så spørs det også med Andre. Jeg tror ikke det blir noe der heller.

Anonymkode: 79f14...c7d

Synes Cathrine og søstra kun var like utseendes messig, og at de som personer var som natt og dag! Skjønner godt hvorfor Cathrine ikke har introdusert kjærester tidligere, slik som søstra holdt på! Virket som hun prøvde å komme med "stikk" hele veien og snakke henne ned. Skjønner nå hvorfor Cathrine er så forsiktig, når søsteren er så på hele tiden.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TV2 SUMO i dag..Hva er det Andre har gjort som programlederen  er så sjokkert over og hva er det egentlig han sier på slutten av dagens episode? har spola frem og tilbake hundre ganger men, klarer ikke å få med meg hva han sier.... Blir gal av svaret...

Anonymkode: 461cf...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TV2 SUMO i dag..Hva er det Andre har gjort som programlederen  er så sjokkert over og hva er det egentlig han sier på slutten av dagens episode? har spola frem og tilbake hundre ganger men, klarer ikke å få med meg hva han sier.... Blir gal av svaret...

Anonymkode: 461cf...c5c


"Jeg har brent meg, ganske hardt ja".  Er det ikke det han sier?

Anonymkode: 56234...dee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas og Cathrine er sååå søte sammen! Har skikkelig trua på de!

Hanna virker ikke som hun har lyst til å være der i det hele tatt.. Er vel kun med for sine «15 minutes». 

Anonymkode: 51517...7dc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...