Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi må jo lage en tråd om dette!

Jeg syns for øvrig det var dumt Odd Arne ikke kom videre, han var kjempesøt!

Anonymkode: 8661c...cca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor de må velge bort noen, spesielt ikke på den måten de nå har begynt å gjøre det.  (Altså jeg skjønner at det vil bli veldig lite tid på hver bonde hvis vi skulle følge 6 stykker, da).  Der de sitter og nærmest "skuler" på hverandre, de to siste - er det deg eller meg som "taper".

Og programlederen er da veldig ivrig på å kaste seg over bøndenes brev  Hva er greia med å rope ut han/hun er søt/kjekk/pen og lese opp fra det første brevet hun trekker opp fra bunken?  Uansett hvor bra programlederen synes frieren virker, behøver han/hun overhodet ikke være aktuell for bonden - litt rart for frieren kanskje, å se seg selv bli skrytt opp i skyene under brevåpningen og så ikke bli bedt på speeddate (for bonden kan jo ikke annet enn si seg enig med programleder i disse situasjonene?)

Anonymkode: b938e...1ac

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes opplegget var surrete ang utlevering av brevene.

Også unødvendig av programlederen å lese brevene fra frierne.  Veldig unødvendig. 

Jeg kan fint gi programlederen en sjanse, siden hun er ny. 

Anonymkode: a4495...927

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke programlederen. Egentlig litt frekt å lese andres brev. Veldig unødvendig. Likte veldig godt Katharina jeg. Synd hun forsvant. Men skal bli spennende å føle de fremover 🙂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplegget har vel gått i flere sesonger nå. Har det noen gang skjedd at en bonde har mottatt NULL frier-brev?

Hvordan ville i så fall TV-programmet løst noe slikt? Ville de nærmest "hengt ut" bonden på TV, og sagt "ingen er interessert i deg!" eller noe sånn?

Anonymkode: 612c0...cc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flere tilsynelatende like, litt tykke A4-konvolutter med rød skrift nederst i bunken til begge de som ikke kom med. Tanken slo meg at det kunne være «fake» brev, så det ser ut til å være mer post. Men jeg synes uansett det er imponerende at de får brev i det hele tatt. Selv hadde jeg aldri gått så langt utenfor komfortsonen!

Er du veldig pen, får du mange brev. Er du ganske pen, er det veldig avhengig av alder, kjønn og bosted hvor mange som skriver. Satt på spissen vil en dame på femti fra Kirkenes aldri kunne oppnå like mange brev som en tredve år gammel mann fra Sørkedalen eller Ski. Men det kan faktisk være at dama i Kirkenes hadde vært morsommere å følge. 

Anonymkode: bd2a6...236

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var flere tilsynelatende like, litt tykke A4-konvolutter med rød skrift nederst i bunken til begge de som ikke kom med. Tanken slo meg at det kunne være «fake» brev, så det ser ut til å være mer post. Men jeg synes uansett det er imponerende at de får brev i det hele tatt. Selv hadde jeg aldri gått så langt utenfor komfortsonen!

Er du veldig pen, får du mange brev. Er du ganske pen, er det veldig avhengig av alder, kjønn og bosted hvor mange som skriver. Satt på spissen vil en dame på femti fra Kirkenes aldri kunne oppnå like mange brev som en tredve år gammel mann fra Sørkedalen eller Ski. Men det kan faktisk være at dama i Kirkenes hadde vært morsommere å følge. 

Anonymkode: bd2a6...236

Ja... Eller så kan det være samlekonvolutter for de søknadene som kom per mail?

Nå er det jo som du også sier; menn får generelt flere brev enn kvinner, yngre får flere brev enn eldre og de som bor sentralt får flere enn de som holder til i grisgrendte strøk. Det er dermed nokså lett hvert år å plukke ut på forhånd de som ikke vil gå videre, selv om det så klart har vært noen overraskelser.

Anonymkode: b938e...1ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette opplegget har vel gått i flere sesonger nå. Har det noen gang skjedd at en bonde har mottatt NULL frier-brev?

Hvordan ville i så fall TV-programmet løst noe slikt? Ville de nærmest "hengt ut" bonden på TV, og sagt "ingen er interessert i deg!" eller noe sånn?

Anonymkode: 612c0...cc3

Mener å huske det var en som fikk typ 4 El 5 brev.  Det fratok selfølgelig ikke gleden fra vedkommende, da innstillingen var at den rette kan fort være en av de. 

Anonymkode: a4495...927

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt kleint da han ene bonden satte bort gaven han fikk fra ene frieren- "den kan jeg se på senere når jeg har bedre tid". Kan jo være en gjennomtenkt gave, og det kunne gitt dem noe annet å snakke om enn bare "hvorfor ville du skrive til meg" 🙈 Men de er tøffe da, kan ikke være lett å komme på noe lurt å si i en slik setting.

Anonymkode: abb4e...64c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt som damene der fisker etter komplimenter "hvorfor valgte du meg". 

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, smalls skrev:

Hun i den gule kjolen var litt to much, men noen menn liker jo det

Ja stakkars. Hun fikk jo totalt overtenning. 🙈 Men selvtillit hadde hun i fleng. "denne vinen skal vi dele når de andre damene har reist hjem"🤮

Den stakkars bonden fikk jo hakeslepp😂

Anonymkode: 01e85...5c8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja stakkars. Hun fikk jo totalt overtenning. 🙈 Men selvtillit hadde hun i fleng. "denne vinen skal vi dele når de andre damene har reist hjem"🤮

Den stakkars bonden fikk jo hakeslepp😂

Anonymkode: 01e85...5c8

Pluss hun ville ha med hunden sin med på gården hans. Slapp av. Han har ikke valgt deg enda 🙄 Kunne se han ble paff men blir spennende å se om han velger ho med videre 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle spør jo om hvorfor valgte du meg? Skaper så klein stemning på datene. At de ikke heller velger ut noen ting de vil spørre personen om. Hadde vært lettere om de viste interesse gjennom noen forberedte spørsmål. 

Og så synes jeg så mange av de kvinnelige frierne er ganske tunge, sammenliknet med de mannlige bøndene. Ikke helt fysisk match på den måten kanskje? Jeg synes totalt sett Inger har finere friere enn mennene har, så langt i alle fall.

 

 

Anonymkode: cb4db...54c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/9/2019 at 9:57 PM, AnonymBruker said:

Synes det var litt kleint da han ene bonden satte bort gaven han fikk fra ene frieren- "den kan jeg se på senere når jeg har bedre tid". Kan jo være en gjennomtenkt gave, og det kunne gitt dem noe annet å snakke om enn bare "hvorfor ville du skrive til meg" 🙈 Men de er tøffe da, kan ikke være lett å komme på noe lurt å si i en slik setting.

Anonymkode: abb4e...64c

Men samtidig syns jeg det er kleint og egentlig litt idiotisk at frierene har med seg gaver i en sånn setting. Ta heller med gave hvis du blir valgt med videre og det er litt bedre tid. Det er speeddating, det er mange friere som venter på å treffe bonden og kamera går.

Anonymkode: d1afb...d12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som blir kjærester i dette opplegget? Alle går "all in", men jeg antar ikke alle finner noen?

 

Anonymkode: cb4db...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/3/2019 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Synes opplegget var surrete ang utlevering av brevene.

Også unødvendig av programlederen å lese brevene fra frierne.  Veldig unødvendig. 

Jeg kan fint gi programlederen en sjanse, siden hun er ny. 

Anonymkode: a4495...927

Har ikke dette blitt gjort i alle sesongene da? Det er vel ikke noe nytt.

Anonymkode: d5895...f87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det forresten noen som blir kjærester i dette opplegget? Alle går "all in", men jeg antar ikke alle finner noen?

 

Anonymkode: cb4db...54c

Blitt noen kjærester og barn, men ikke uvanlig flere går fra hverandre når kameraene slutter å rulle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min er en frier. Utrolig kleint å se vedkommende på tv nå 😂 Fremstår veldig annerledes enn i virkeligheten. 

Anonymkode: 4549f...a74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min er en frier. Utrolig kleint å se vedkommende på tv nå 😂 Fremstår veldig annerledes enn i virkeligheten. 

Anonymkode: 4549f...a74

Han med snurrebarten?

Anonymkode: 371c6...8aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...