Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvis de bare er der i 4 dager i gårdsuka, sender de hjem en frier for hver dag da? :klo:

Anonymkode: 21f6f...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa ikke hun Inger når hun valgte Gjermund et eller annet om at «vi har jo blitt godt kjent gjennom sommeren» , vil tro de sees mer enn fire dager i forbindelse med innspillinger etc. Selvom evn gårdsuka er kort. Tidligere vet jeg det var 7 dager, men mulig det er annerledes nå

Anonymkode: bab12...257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre la akkurat ut på insta:

Det er ikke over før det er over ;)

Han kontakter nok hun ene av den og ordner opp tror jeg!

Anonymkode: 9d1b3...d83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne jo ikke vite hvem han skulle velge.

Anonymkode: b31e8...ac1

Nei, men når hun tenker å uansett ikke bli med videre, så burde hun tatt initiativ til den samtalen først, og dratt hjem FØR han skulle ta valget. Selv om han påsto at det ikke var helt kjærestefølelser for hun andre, og hun sa seg enig, kan det ha vært en liten unnskyldning (for hans del for å ha noe å begrunne valget med, og for hennes del for å beskytte seg selv og ikke miste ansikt). Det virka ikke som han hadde bestemt seg ved frokosten, og da syns jeg hun kunne gitt dem muligheten til å fortsette.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andre la akkurat ut på insta:

Det er ikke over før det er over ;)

Han kontakter nok hun ene av den og ordner opp tror jeg!

Anonymkode: 9d1b3...d83

Det tror jeg også! Det hintes veldig om det i artikkelen som ligger ute på TV2 sine nettsider nå også! Ellers veldig fornøyd med å ha tippet 4 av 4 riktige på hvem som kom til å bli igjen til sist, men er spent på om det faktisk blir noe kjærleik av det til slutt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, smalls skrev:

Enig. Simen ble jo kjempe lei seg og Inger sier ingenting. Ble så kleint synes jeg. Fikk veldig vondt av han og håper han finner seg en ordentlig kjæreste 

Kjipt det som skjedde for Andre, men ikke alltid det klaffer desverre 

Han blir jo først lei seg etterpå så hun ser jo ikke den reaksjonen hans engang. Og de klemmer da skikkeli hun sier takk for at du tok sjansen og ønsker han lykke til. Tror ikke vi så samme sekvens 😜

Anonymkode: 0d6e1...c0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drittoppførsel :( 

Anonymkode: 371c6...8aa

Er morsomt hvordan dere tror alt som skjer skjer akkurat sånn dere ser det. Dette er selvfølgelig  planlagt av produksjonen.. dette er TV!! Er ikke som at ingen rundt de vet hva utfallet blir også bare setter de opp kamera og filmer opplegget. Dette er jo nøye planlagt på forhånd og mest sannsynlig ute av både Hanna og Andre sin kontroll. Selvfølgelig vet produksjonen hvem Andre skal velge og jentene blir sendt inn i rekkefølge deretter. Nå ser vi jo at han ringer Hanna neste uke så da ordner det seg sikkert. 

Anonymkode: 0d6e1...c0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten er fantastisk ❤️ Tror dere Andre og Hanna finner sammen igjen? :)

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jakten er fantastisk ❤️ Tror dere Andre og Hanna finner sammen igjen? :)

Anonymkode: a755f...226

Jeg tror ikke det. Hannah virker ikke klar for et slik liv langt i Nord.

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han blir jo først lei seg etterpå så hun ser jo ikke den reaksjonen hans engang. Og de klemmer da skikkeli hun sier takk for at du tok sjansen og ønsker han lykke til. Tror ikke vi så samme sekvens 😜

Anonymkode: 0d6e1...c0d

Hun kunne uansett ha sagt noe når hun sa hun ikke ville ha han. Ikke bare sitte der taus. Han ble jo tydelig lei seg da hun valgte han fra

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg syns nesten det var til pass for Andre. Han har jo utelukkende gått etter utseende og vært sykelig opphengt i "by på sæ sjøl", "sprudlandes", "utadvendt", "tar plass" og "energisk". Han har latt seg blende av den jenta som var mest frampå og laget mest show. Det er sjeldent disse jentene som er kjærestemateriale i den form at de slår seg til ro og holder seg til èn fyr. De nyter bare TV-tiden, "kjendisstatusen" og det å få oppmerksomhet og bekreftelse. Det er nok derfor hun ikke trakk seg før. Hun ville vinne. Hun ville ha bekreftelsen på at hun ble valgt fremfor Ida. 

Sykt dårlig gjort. Jeg tror Ida og Andre kunne hatt det fint. Kanskje ikke et par for alltid, men en tur sammen hadde ikke skadet. Den der "vi passer best som venner" er syltynn. Verdens mest brukte unnskyldning hvis man egentlig ikke er interessert eller er mer interessert i en annen. Ida hadde passet kjempegodt på gården, og jeg tror hun er et kupp (basert på det lille vi har sett, haha).

Anonymkode: d6dcc...db0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og... Sa virkelig Andre seg enig i at det var mer vennefølelser enn kjærestefølelser i samtalen med Hanna? Det var jo tydelig at han ville velge henne, men så bekreftet han liksom at "ja, vi passer ikke som kjærester (så jeg hadde ikke valgt deg uansett?)". Jeg ble litt forvirret. Etterpå skjønte jeg at han ble lei seg, men der og da virket det som et avslag også fra hans side. 

Ang. vennefølelser: Er "de unge" (herregud, nå føler jeg meg gammel) så utålmodige at dersom ikke forelskelse oppstår ila de 4 (?) gårdsdagene, plasseres vedkommende i friendzone? Andreas og Cathrine. og Atle og Elisabeth var jo heller ikke der at de var forelsket. De har verken kysset eller gjort noe kjæresteting. Men de gir det en sjanse og prøver. Man vet jo aldri hvordan ting er klippet, men syns ikke det var mer friendzone mellom Andre og Hanna/Ida enn mellom de andre. Jeg hadde aldri forventet følelser eller forelskelse etter så kort tid i en så spesiell setting. Syns jeg husker Ida innrømmet det "var noe der", men at det ikke utviklet seg. Det er da helt normalt. Tror noen har litt feil forventninger.

Anonymkode: d6dcc...db0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, lalaB skrev:

Nei, men når hun tenker å uansett ikke bli med videre, så burde hun tatt initiativ til den samtalen først, og dratt hjem FØR han skulle ta valget. Selv om han påsto at det ikke var helt kjærestefølelser for hun andre, og hun sa seg enig, kan det ha vært en liten unnskyldning (for hans del for å ha noe å begrunne valget med, og for hennes del for å beskytte seg selv og ikke miste ansikt). Det virka ikke som han hadde bestemt seg ved frokosten, og da syns jeg hun kunne gitt dem muligheten til å fortsette.. 

Jeg er HELT enig med deg! Reagerte skikkelig på det når jeg såg episoden! Så unødvendig å vente helt til slutt! Burde trukket seg med en gang hun kjente det, og gitt Andre og Ida en sjanse.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg syns nesten det var til pass for Andre. Han har jo utelukkende gått etter utseende og vært sykelig opphengt i "by på sæ sjøl", "sprudlandes", "utadvendt", "tar plass" og "energisk". Han har latt seg blende av den jenta som var mest frampå og laget mest show. Det er sjeldent disse jentene som er kjærestemateriale i den form at de slår seg til ro og holder seg til èn fyr. De nyter bare TV-tiden, "kjendisstatusen" og det å få oppmerksomhet og bekreftelse. Det er nok derfor hun ikke trakk seg før. Hun ville vinne. Hun ville ha bekreftelsen på at hun ble valgt fremfor Ida.

Anonymkode: d6dcc...db0

Helt enig i alt du skriver!

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og... Sa virkelig Andre seg enig i at det var mer vennefølelser enn kjærestefølelser i samtalen med Hanna? Det var jo tydelig at han ville velge henne, men så bekreftet han liksom at "ja, vi passer ikke som kjærester (så jeg hadde ikke valgt deg uansett?)". Jeg ble litt forvirret. Etterpå skjønte jeg at han ble lei seg, men der og da virket det som et avslag også fra hans side. 

Ang. vennefølelser: Er "de unge" (herregud, nå føler jeg meg gammel) så utålmodige at dersom ikke forelskelse oppstår ila de 4 (?) gårdsdagene, plasseres vedkommende i friendzone? Andreas og Cathrine. og Atle og Elisabeth var jo heller ikke der at de var forelsket. De har verken kysset eller gjort noe kjæresteting. Men de gir det en sjanse og prøver. Man vet jo aldri hvordan ting er klippet, men syns ikke det var mer friendzone mellom Andre og Hanna/Ida enn mellom de andre. Jeg hadde aldri forventet følelser eller forelskelse etter så kort tid i en så spesiell setting. Syns jeg husker Ida innrømmet det "var noe der", men at det ikke utviklet seg. Det er da helt normalt. Tror noen har litt feil forventninger.

Anonymkode: d6dcc...db0

Veldig godt poeng faktisk. Hvorfor så forhastet? Hva med å velge en som han kan tilbringe mer tid med og se om det utvikler seg? Virker litt umoden. Jeg tror det er bra for Ida at hun ikke ble valgt. Hun virker som en utrooolig bra jente, og fortjener bedre!

Anonymkode: 18dd6...a64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah virker som hun var med kun pga hun ville komme på TV og vise seg frem

Anonymkode: 93dae...a3e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig. man melder seg på en serie for å vinne hjertet til frieren, det er hele grunnen til at man er der. Så når man får han vil hun ikke ha han alikevel. Jeg tror hun visste det hele veien. 

Anonymkode: 93dae...a3e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor høy Linn er? Hun må vel være godt over 170 cm?

Men ja, Hannah burde sagt ifra til Andre FØR valget, at hun kun hadde vennefølelser for han. Ikke vente helt til valget. Tror kanskje det kunne funke mellom han og Ida, gitt det mer tid. 4 dager er ikke kjempe lenge, selv om de er sammen hver dag 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes alle bøndene, bortsett fra André, gjorde gode valg. André burde definitivt ha valgt Ida. Enhver med vettet i behold ville forstått at en bortgjemt gård langt inn i ingenmannsland i Troms ikke var et blivende sted for Hannah. Hjelper ikke at bonden er kjekk når man er en 23 år gammel utadvendt, sosial byjente. Ida var mer bondemateriale, ei rolig og stødig jente, selv fra distrikts-Norge, mer bevisst på hva hun ville, og mer kjent med det livet André lever. Og hvorfor i all verden velger Hannah å fortelle at hun ikke er interessert først det er tid for André å ta et valg? Det eneste riktige å gjøre ville jo vært å trekke seg, sånn at bonden slapp å stå igjen alene. Strekker han en hånd ut mot Ida nå vil det jo være på andre premisser. Hvem vil være andrevalget? Når alt dette er sagt: de var altfor unge, hele bunten. De aller fleste norske unge i begynnelsen av 20-årene er langt ifra rede til å slå seg til ro, og i hvert fall ikke med en som lever et liv totalt ulikt fra ens eget, langt, langt hjemmefra. Det var et håpløst prosjekt før det startet. 

Inger og Gjermund er supersøte sammen, men vanskelig å spå noe om fremtiden, for det var omtrent umulig å se noe av personligheten, særlig hos Inger. Hun ga utrolig lite av seg selv på tv. Andreas og Cathrine har jeg holdt en knapp på siden dag én. Han er henne i manneversjon, hun er ham i dameversjon. Jeg har også troa på Elisabeth og Atle, men det er en fordel om hun greier å opparbeide interesse for hest, for den blir altoppslukende for en som lever av det, altså. Sånn ellers tror jeg hun og Atle passer som hånd i hanske.

 

Anonymkode: 38cda...e54

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Andreas og Atle har gjort gode valg - og fra første øyekast de eneste åpenbare valgene.  Er så enig i kommentaren om at Andreas og Cathrine er hverandre i manne/kvinneversjon - håper bare ikke de blir for like, for det er veldig søte sammen.  Inger og Gjermund, tja, har de mer å by på enn at hun er søt og han kan bygge låve til henne?  Andre har hele veien virket litt for ung for hele opplegget, jeg tror liksom ikke 100% på ham når han sier at det nærmest haster med ekteskap og barn.

Anonymkode: b938e...1ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes alle bøndene, bortsett fra André, gjorde gode valg. André burde definitivt ha valgt Ida. 

*snip*

Anonymkode: 38cda...e54

Ganske enig i alt jeg klippet bort. Så skyt meg sakte.

Men at André "burde" ha valgt Ida. Come on. Det var null kjemi mellom de. 

Nada. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...