Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, JPK har tagget feil Elisabeth på storyen sin på Insta. Vittig!

Begynte å lure da jeg klikket meg inn på den Elisabeth Eilertsen som de hadde tagga, fikk det ikke til å stemme med sånn hun fremstår på tv🤣

Anonymkode: d6dcc...db0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, JPK har tagget feil Elisabeth på storyen sin på Insta. Vittig!

Begynte å lure da jeg klikket meg inn på den Elisabeth Eilertsen som de hadde tagga, fikk det ikke til å stemme med sånn hun fremstår på tv🤣

Anonymkode: d6dcc...db0

Hvem er JPK?

Der røk Espen. Ikke overraskende med spoilerne her inne.

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/MRXPQr/jakten-frierne-miriam-sandvik-og-espen-andre-roednes-forelsket-seg-i-hverandre?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
Det var jo koselig!

Ellers mye følelser i kveldens episode. Jeg er redd Simen ikke blir valgt, men syns det var godt å se Inger prøve litt hardere, og åpne seg litt mer, noe hun også sa rett ut at hun syns er vanskelig. 

 

Anonymkode: f379d...64c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er JPK?

Der røk Espen. Ikke overraskende med spoilerne her inne.

Anonymkode: a755f...226

Enig. Trodde dette var en spoilerfritråd jeg. Håper ikke det blir flere spoilere nå. Fint om folk kan bruke sånn spoiler tag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakket det oss dere eller er det TV mitt?

Gikk over ganske fort :P

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simen er jo så bra fyr! Han må jo få seg en dame i etterkant av serien (jeg tror Inger velger Gjermund)! 
 

 

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Simen er jo så bra fyr! Han må jo få seg en dame i etterkant av serien (jeg tror Inger velger Gjermund)! 
 

 

Anonymkode: 76fcc...47f

 

Enig! Simen er kanskje den stødigste av mennene hennes. Men det ser ut til at hun liker Gjermund best. 

Helt greit at Espen røk i dag, han var ikke så sympatisk. Og så har han allerede funnet kjærligheten med en annen, så da gikk det jo greit for han i alle fall.

Anonymkode: cb4db...54c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig! Simen er kanskje den stødigste av mennene hennes. Men det ser ut til at hun liker Gjermund best. 

 

Trodde også det, men etter dagens episode ble jeg usikker. Rart om hun skulle kysse på Simen om hun ikke har planer om å velge han, men kan selvfølgelig være hun ble grepet av stundens romantikk. 

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Inger er fysisk tiltrukket av Gjermund, men han virker relativt enkel. På lang sikt tror jeg hun passer bedre sammen med en som Simen.

Andreas virker tvers igjennom snill og god, men er redd det blir med vennefølelsene der. Hun blonde har friendzonet han allerede, deg var tydelig da hun satt helt stiv i armkroken hans. 

Atle synes jeg har fått for mye pes i denne tråden. Han virker som en fin fyr. Håper han ender opp med hun blideste og mest badeglade av de to frierne 😊

André - der tror jeg dessverre ikke det varer uansett hvem av jentene han velger til slutt. 

Anonymkode: 73dc0...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun blonde har friendzonet han allerede, deg var tydelig da hun satt helt stiv i armkroken hans. 

''Vi får se hva som skjer i fremtiden'' er så kleint, bedre å bare si rett ut at man ikke føler nok.

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Inger er fysisk tiltrukket av Gjermund, men han virker relativt enkel. På lang sikt tror jeg hun passer bedre sammen med en som Simen.

Andreas virker tvers igjennom snill og god, men er redd det blir med vennefølelsene der. Hun blonde har friendzonet han allerede, deg var tydelig da hun satt helt stiv i armkroken hans. 

Atle synes jeg har fått for mye pes i denne tråden. Han virker som en fin fyr. Håper han ender opp med hun blideste og mest badeglade av de to frierne 😊

André - der tror jeg dessverre ikke det varer uansett hvem av jentene han velger til slutt. 

Anonymkode: 73dc0...d6f

 

Jeg synes Inger gjorde en bedre figur i siste episode! Hun har tydeligvis problemer med å være åpen, og da har nok dette konseptet vært en utfordring.

Andreas er god, men hun blonde er helt klart ikke kjærestemateriale for han. Og om han egentlig passer med hun andre, det er vel heller usikkert.

Atle velger hun blide som han padlet med tror jeg. De to ser ut til å være god match egentlig! Han er MYE blidere og mer åpen med henne enn tidligere i programmet. Han sliter sikkert også med dette formatet. En veldig kunstig måte å bli kjent med noen på.

Og så Andre da! Han er vel litt ung for dette, og bør kunne finne damer på annen måte han som er såpass kjekk. 

 

Anonymkode: cb4db...54c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

og bør kunne finne damer på annen måte han som er såpass kjekk. 

Du glemmer at flesteparten av fine jenter i starten av 20-årene ikke er klar for å bosette seg på en gård langt nord..

Begge de to gjenværende virker bra.

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva tror dere skjer hos André neste uke? 

Anonymkode: 79f14...c7d

Aner ikke, men er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, hobbykokken skrev:

Aner ikke, men er så spent!

Begge frierne får kalde føtter og trekker seg? Aner ikke, men synes Ida og han virker som en bra match, sånn egentlig. Men mulig han er litt for ung for henne, han virker kanskje litt umoden og rastløs enda til å etablere seg. Var helt sikker på at Inger kom til å velge Gjermund, nå er jeg mer usikker. Tror nok egentlig Simen er en bedre match sånn på sikt enn det Gjermund er, så blir spennende å se. Lovende takter mellom Kathrine og Andreas så der fortsetter jeg å heie😄👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva tror dere skjer hos André neste uke? 

Anonymkode: 79f14...c7d

Kan det være at Andre føler han ikke har riktige følelser for noen av de? Han var såpass hekta på Miriam at det kan hende han rett og slett ikke får romantiske følelser for de som er igjen. At han kjenner mer på vennskap?

Anonymkode: 18dd6...a64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andreas virker tvers igjennom snill og god, men er redd det blir med vennefølelsene der. Hun blonde har friendzonet han allerede, deg var tydelig da hun satt helt stiv i armkroken hans. 

Uff, det var fælt å se på! Jeg tenker at hun passer med en annen type mann, en som er litt mer frempå.

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være at Andre føler han ikke har riktige følelser for noen av de? Han var såpass hekta på Miriam at det kan hende han rett og slett ikke får romantiske følelser for de som er igjen. At han kjenner mer på vennskap?

Anonymkode: 18dd6...a64

Ja, jeg tror dette skjer!

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...