Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞


Godis

Anbefalte innlegg

Ja det var en kjempefin strimmeltest! 

Amatariel skrev (På 17.3.2021 den 14.13):

Skal se du kanskje må avbestille både den ene og andre timen/henvisningen 

Hihi, så herlig at det blir avbestilling! Tenk det!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk @snehvit88og @Mnørste🥰

Amatariel skrev (51 minutter siden):

Ja det var en kjempefin strimmeltest! 

Hihi, så herlig at det blir avbestilling! Tenk det!! 

Ja, den var virkelig fin. Og den eneste andre gangen jeg har fått positiv test var ved MA-en i 2018, og de var svake altså. Så for meg som altså ikke har fått skyggestrek engang var dette e en magisk strek å få når testen endelig ble positiv. Nå skal jeg teste frem til digital viser 3+. 

Ja, det er godt at det blir avbestilling, enda jeg manglet håp om det når du skrev det i kommentaren sist 😄 Skeptikeren i meg vil nok vente med å avbestille til det har gått en uke eller to, såfremt testen enda er positiv da 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentafralandet skrev (Akkurat nå):

Nei så gøy 😭❤️❤️ Gratulerer 💕

Tusen takk, ja det var virkelig gøy 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (52 minutter siden):

Tusen takk @snehvit88og @Mnørste🥰

Ja, den var virkelig fin. Og den eneste andre gangen jeg har fått positiv test var ved MA-en i 2018, og de var svake altså. Så for meg som altså ikke har fått skyggestrek engang var dette e en magisk strek å få når testen endelig ble positiv. Nå skal jeg teste frem til digital viser 3+. 

Ja, det er godt at det blir avbestilling, enda jeg manglet håp om det når du skrev det i kommentaren sist 😄 Skeptikeren i meg vil nok vente med å avbestille til det har gått en uke eller to, såfremt testen enda er positiv da 🥰

Jeg tror nesten at jeg hadde prøvd å ta kontakt med de og si du gledelig har blitt gravid, om du kan beholde timen til å kunne se embryoet inni 😊 for det var vel ut i april, så du er vel akkurat langt nok til å kunne se hjerteslag kanskje 🤔😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (4 minutter siden):

Jeg tror nesten at jeg hadde prøvd å ta kontakt med de og si du gledelig har blitt gravid, om du kan beholde timen til å kunne se embryoet inni 😊

Ja, kanskje det er det jeg skal gjøre 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye !! ❤️ Så kjekt at det endelig ble positiv test! 😁 Velkommen til graviditetsbobla 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå ble jeg sååå glad🤩🤩 jeg skjønte nesten at du var gravid da du skrev at brystene var annerledes ømme fra 7 dpo! Var sånn jeg også merket jeg var gravid, at brystene mine kun var vonde i brystvortene og ikke ellers på sidene som jeg ellers pleier å være før mens 😃 

Dette er sååå fortjent og endelig var det din tur❤️ Gratulerer så mye:strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere 🥰 @Love90, ja jeg må ærlig innrømme at det var med på å overbevise meg om at jeg var gravid. Ganske mye i den kroppen her nå som er annerledes, men det betrygger meg og hjelper meg å tenke på sjansen for at svangerskapet lykkes ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tittet innom dagboken din litt i ny og ne. Men har nå satt meg ned og lest hele dagboken! Du har vært gjennom litt av hvert forstår jeg..

Så fantastisk å lese at du nå er blitt gravid! Etter uregelmessige sykluser satt endelig spira. Gratulerer så mye med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk @Snurrepurre, @EXB1987, @Annabel, @saloni og @Dame1989💕

Vi gjorde ingenting annerledes denne syklusen versus andre sykluser 😊 Alle våre prøveforsøk har bestått av sameie ca annenhver dag hele syklus, og noen sykluser(deriblant denne) har jeg el-testet. Utenom det har jeg ikke prøvd noen kjærringråd, medisiner eller tilskudd av noe slag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med i smug her og håpet og håpet hele veien! Endelig, gratulerer så mye! 😍❤ Såå moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...