Gå til innhold

De som stjeler andres ektefeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært tilfelle så hadde det ikke vært rart 😂 men nei, ingen næring. Bare en som hadde sabla vondt for å akseptere ett nei. 

Anonymkode: 13b35...6f3

Han akseptert det ihvertfall i lang tid. 

Anonymkode: 0b88f...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare så dumt å bruke betegnelsen "stjele"..som om de lurer seg inn i huset ditt, i nattens mulm og mørke, og bortfører den stakkars hjelpesløse mannen, som viljeløst følger sin stive penis i den retning den peker..

Anonymkode: 57a82...08d

De fleste menn tenker med pikken. Det er noe alle vet.

Anonymkode: dce84...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 2.22, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som bruker betegnelsen stjålet, fordi vi er flere som har sett hvordan hun har oppført seg. Hun har til og med invitert seg selv til steder der han har vært på besøk. Dette er det ikke venninnen min som har fortalt, men mannen har nå sagt fra om hva som har foregått. Tiden vil vise hvordan det blir mellom dem, de har hatt et langt og godt ekteskap.

Jeg er skikkelig forbannet, fordi venninnen min er et godt menneske som ikke hadde fortjent dette.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Høres helt rart ut. Hvis de hadde et godt og langt ekteskap, hvorfor lar han seg rive med så enkelt av en annen kvinne da? Og kommer han til å flytte sammen med denne damen? Det er jo dårlig gjort av henne det hun gjorde. Jeg skjønner bare ikke åssen folk klarer å ditche den de er gift med så lett. Det er i hvert fall ikke følelser og kjærlighet for å si det sånn. For de kommer ikke lett for noen og det kan ta lang tid og år og bygge opp. Snakker av egen erfaring, det er vanskelig å kapre menn og få de forelsket. Enda de er single og interesserte. Og vanskelig å holde på de, fordi følelsene forsvinner visst over natta også er de klar for neste objekt🙄

Anonymkode: 8f382...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn tenker med pikken. Det er noe alle vet.

Anonymkode: dce84...372

Så sant 👍🏿 De driter langt i hele dama så fort pikken ikke vil mer. Det kan ta alt fra uker til år 😂

Anonymkode: 8f382...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så sant 👍🏿 De driter langt i hele dama så fort pikken ikke vil mer. Det kan ta alt fra uker til år 😂

Anonymkode: 8f382...05a

For et syn på menn! 

Anonymkode: a465f...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.8.2019 den 3.25, AnonymBruker skrev:

 

Den er ingen som stjeler noen. Er det virkelig den oppfatningen du har av en mann? En mann uten vilje? Ja, det er nok en bedriten oppførsel å legge seg etter en gift mann. Men det er han som til syvende og sist bestemmer utfallet. 

Anonymkode: 0f8ec...4ab

Ja ikke sant, folk er så relasjonsskadet i dag at de tar så dumme valg i forhold og partner. Og ja det er så teit å si at man stjeler noen. Ja og menn har overtaket på oss kvinner fysisk og psykisk så vi har ikke noe vi skulle sagt uansett! Uansett hvor gode eller fæle vi er. Vil han ha en dame så vil han ha ho enda ho er fæl og sårer familien hjemme. En bra dame blir dumpet eller får aldri en sjanse og må ta dritt hele tiden.

Anonymkode: 8f382...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

RFor et syn på menn! 

Anonymkode: a465f...71c

Så forklar hvorfor de fleste er drittsekker som bare vil dyppe seg en periode da? De er snille og sjarmerende for så å bli slemme på et blunk. Hvorfor er jeg da singel på 2 året i en alder av 27 tror du? Der jeg har mange interesserte etter meg, MEN de har psykiske problemer og bor hjemme eller har ikke orden på noe i livet sitt. Hvor finner man en som er snill, stabil og vil ha en familie? Sinne problemer og dårlig kvinnesyn har også mange av de mennene jeg møter... jeg orker bare ikke mer. For ikke å nevne at de oppfører seg pill råttent og ikke klarer å kommunisere på en ordentlig måte og må gjemme seg eller bare ghoste, eller mase når jeg sier at de ikke skal kontakte meg mer. Er lei av å være søppelbøtte dor muntlig dritt og forrakt. Jeg er på utkikk etter noe annet enn en søppelbøtte.

Anonymkode: 8f382...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev jo at hun ser etter ny leilighet. Det står heller ikke at hun har tilgitt ektemannen, aner ikke hvor du har det fra.

Men at hun som i et halvt år har lagt seg etter mannen hennes er en bedriten person, det er ingen av oss som kjenner dem uenig i. Det er ikke bare mannens ord at hun har lagt langflat etter ham som har kone og barn, det har mange sett og snakket om. Vi trodde bare ikke at han kom til å involvere seg i et så falskt og umoralsk menneske.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Å herregud: denne ektemannen har ikke blitt voldtatt eller forhekset av Gunda fra Blokksberg!! Han har truffet en dame gjentatte ganger, helt, helt frivillig og litt TATT for det. Han er en angrende jævla drittsekk som bruker alle mulige skitne triks for å sette seg selv i et så bra lys som mulig, selv om det for hans del ikke kan bli mer enn skumringslys samme hva han sier. Denne mannen er nok smertelig klar over at dette er kun hans egen feil og at det ikke har vært noen utroskap her om han var så forbasket uskyldig. Du og den kona må seriøst slutte å moralisere så forbasket over den dama! Jadda, så er hun ikke mors beste barn. Men det er ikke HUN som har noe ansvar for lykken til kona og ungen: det er HAN OG HAN ALENE. 

Anonymkode: b6aca...4ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud: denne ektemannen har ikke blitt voldtatt eller forhekset av Gunda fra Blokksberg!! Han har truffet en dame gjentatte ganger, helt, helt frivillig og litt TATT for det. Han er en angrende jævla drittsekk som bruker alle mulige skitne triks for å sette seg selv i et så bra lys som mulig, selv om det for hans del ikke kan bli mer enn skumringslys samme hva han sier. Denne mannen er nok smertelig klar over at dette er kun hans egen feil og at det ikke har vært noen utroskap her om han var så forbasket uskyldig. Du og den kona må seriøst slutte å moralisere så forbasket over den dama! Jadda, så er hun ikke mors beste barn. Men det er ikke HUN som har noe ansvar for lykken til kona og ungen: det er HAN OG HAN ALENE. 

Anonymkode: b6aca...4ae

Likevel er det slik at de (menn og kvinner)  som utsettes for fristelser (oppmerksomhet fra det andre kjønn) er mer utsatt for å være utro enn andre.  Dersom de ikke fikk oppmerksomhet, så ville fristelsen ikke være der-- 

Så hvorfor vil enkelte likevel bryte inn i et samliv, friste?  Jeg tror at mye av svaret er at de beste allerede er opptatt, og at de nettopp derfor er attraktive. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så forklar hvorfor de fleste er drittsekker som bare vil dyppe seg en periode da? De er snille og sjarmerende for så å bli slemme på et blunk. Hvorfor er jeg da singel på 2 året i en alder av 27 tror du? Der jeg har mange interesserte etter meg, MEN de har psykiske problemer og bor hjemme eller har ikke orden på noe i livet sitt. Hvor finner man en som er snill, stabil og vil ha en familie? Sinne problemer og dårlig kvinnesyn har også mange av de mennene jeg møter... jeg orker bare ikke mer. For ikke å nevne at de oppfører seg pill råttent og ikke klarer å kommunisere på en ordentlig måte og må gjemme seg eller bare ghoste, eller mase når jeg sier at de ikke skal kontakte meg mer. Er lei av å være søppelbøtte dor muntlig dritt og forrakt. Jeg er på utkikk etter noe annet enn en søppelbøtte.

Anonymkode: 8f382...05a

Her beskriver du selv en situasjon som godt kunne vært årsaken til at hun la seg etter en allerede etablert mann. Dog ville hun kanskje forventet at han gjorde seg ferdig med eksisterende forhold før de ble intime, men da hadde hun samtidig også risikert at han mistet interessen for henne. Vanskelig valg. Eller hva tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så forklar hvorfor de fleste er drittsekker som bare vil dyppe seg en periode da? De er snille og sjarmerende for så å bli slemme på et blunk. Hvorfor er jeg da singel på 2 året i en alder av 27 tror du? Der jeg har mange interesserte etter meg, MEN de har psykiske problemer og bor hjemme eller har ikke orden på noe i livet sitt. Hvor finner man en som er snill, stabil og vil ha en familie? Sinne problemer og dårlig kvinnesyn har også mange av de mennene jeg møter... jeg orker bare ikke mer. For ikke å nevne at de oppfører seg pill råttent og ikke klarer å kommunisere på en ordentlig måte og må gjemme seg eller bare ghoste, eller mase når jeg sier at de ikke skal kontakte meg mer. Er lei av å være søppelbøtte dor muntlig dritt og forrakt. Jeg er på utkikk etter noe annet enn en søppelbøtte.

Anonymkode: 8f382...05a

Du bør kanskje vurdere å bytte miljø og bekjentskapskrets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2019 den 23.59, Zienna skrev:

Likevel er det slik at de (menn og kvinner)  som utsettes for fristelser (oppmerksomhet fra det andre kjønn) er mer utsatt for å være utro enn andre.  Dersom de ikke fikk oppmerksomhet, så ville fristelsen ikke være der-- 

Så hvorfor vil enkelte likevel bryte inn i et samliv, friste?  Jeg tror at mye av svaret er at de beste allerede er opptatt, og at de nettopp derfor er attraktive. 
 

Nemlig , ja !     Endelig et kvinnemenneske som har skjønt det        :helen:

Anonymkode: b29eb...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Å herregud: denne ektemannen har ikke blitt voldtatt eller forhekset av Gunda fra Blokksberg!! Han har truffet en dame gjentatte ganger, helt, helt frivillig og litt TATT for det. Han er en angrende jævla drittsekk som bruker alle mulige skitne triks for å sette seg selv i et så bra lys som mulig, selv om det for hans del ikke kan bli mer enn skumringslys samme hva han sier. Denne mannen er nok smertelig klar over at dette er kun hans egen feil og at det ikke har vært noen utroskap her om han var så forbasket uskyldig. Du og den kona må seriøst slutte å moralisere så forbasket over den dama! Jadda, så er hun ikke mors beste barn. Men det er ikke HUN som har noe ansvar for lykken til kona og ungen: det er HAN OG HAN ALENE. 

Anonymkode: b6aca...4ae

Nemlig. Man STJELER ikke en annen person - den personen har en fri vilje og velger selv å følge opp en fristelse. Denne unnskyldningsgreia overfor en mann som har vært utro er jo bare en fortsettelse av "gutter er gutter" = idioter uten styring på seg selv, som må beskyttes fra seg selv og egne valg. Mens kvinnene må ta ansvaret, selv om det ikke er de som er i forhold. 

På 18.8.2019 den 23.59, Zienna skrev:

Likevel er det slik at de (menn og kvinner)  som utsettes for fristelser (oppmerksomhet fra det andre kjønn) er mer utsatt for å være utro enn andre.  Dersom de ikke fikk oppmerksomhet, så ville fristelsen ikke være der-- 

Så hvorfor vil enkelte likevel bryte inn i et samliv, friste?  Jeg tror at mye av svaret er at de beste allerede er opptatt, og at de nettopp derfor er attraktive. 
 

Men det er fortsatt den som er UTRO som lar seg friste! Det er faktisk ikke mitt ansvar å ikke "friste" en mann bare fordi han er gift. 

Den som er gift/samboer er den som har lovt sin partner å være tro = den er ansvarlig 100% dersom h*n likevel velger å være utro. Samme hvor "fristet" h*n måtte bli av en utenforstående. Den der implisitte holdningen at alle andre er ansvarlige for at folk i forhold ikke er utro er totalt meningsløs. Den som har avgitt et løfte er den som bryter dette løftet og det gjør vedkommende med viten og vilje. 

Det er selvsagt komfortabelt for TS/hennes veninne å snakke om den grusomme andre kvinnen - men det er nå engang slik at det er MANNEN til veninna som har VALGT å være utro. Dermed er det han som er drittsekken. Den andre kvinnen må alltid leve med sine egne valg og er ansvarlig for seg selv - men hun kan faktisk ikke gjøres ansvarlig for at han er utro. Det er fortsatt helt og holdent hans valg.  

Personlig vil jeg iallfall ikke ha en mann som sutrer over at han ble "forført" og derfor var utro. Det er mannen som har lovt MEG troskap, greier han ikke å holde det så er det han som er en idiot, ikke hun han var utro med. Hun har ingenting med oss å gjøre, hun har ikke lovt meg verken det ene eller det andre. 

ser at mange er så opptatt av at "jamen, hun visste han var opptatt blablabla"- ren ansvarsfrasrkriving for mannens del igjen, det er hun som forventes å være ansvarlig, mens han kan skylde på at han ble fristet. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vanligste er vel at det oppstår kjemi som man lever ut eller ikke. Ikke at noen stjeler noen.

Jeg og en mann ble svært betatt av hverandre, og dama hans hata meg selv om vi aldri lå sammen, og jeg heller ikke prøvde å vinne ham. Jeg tror vi nesten aldri var aleine sammen. Vi snakka aldri om sex. Det var bare kjemi. Hun snakka som om han hadde issues eller var en unge som måtte passes på (han har forsåvidt barnslige sider... Han og jeg kyssa litt en gang de hadde pause. Jeg ville ikke ligge med ham siden han åpenbart fortsatt hadde mye uoppgjort med henne. Så ble de sammen igjen. Har sett at han flørter med andre damer. Tror de fortsatt er sammen. 

Anonymkode: 0b88f...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, regine skrev:

Nemlig. Man STJELER ikke en annen person - den personen har en fri vilje og velger selv å følge opp en fristelse. Denne unnskyldningsgreia overfor en mann som har vært utro er jo bare en fortsettelse av "gutter er gutter" = idioter uten styring på seg selv, som må beskyttes fra seg selv og egne valg. Mens kvinnene må ta ansvaret, selv om det ikke er de som er i forhold. 

Men det er fortsatt den som er UTRO som lar seg friste! Det er faktisk ikke mitt ansvar å ikke "friste" en mann bare fordi han er gift. 

Den som er gift/samboer er den som har lovt sin partner å være tro = den er ansvarlig 100% dersom h*n likevel velger å være utro. Samme hvor "fristet" h*n måtte bli av en utenforstående. Den der implisitte holdningen at alle andre er ansvarlige for at folk i forhold ikke er utro er totalt meningsløs. Den som har avgitt et løfte er den som bryter dette løftet og det gjør vedkommende med viten og vilje. 

Det er selvsagt komfortabelt for TS/hennes veninne å snakke om den grusomme andre kvinnen - men det er nå engang slik at det er MANNEN til veninna som har VALGT å være utro. Dermed er det han som er drittsekken. Den andre kvinnen må alltid leve med sine egne valg og er ansvarlig for seg selv - men hun kan faktisk ikke gjøres ansvarlig for at han er utro. Det er fortsatt helt og holdent hans valg.  

Personlig vil jeg iallfall ikke ha en mann som sutrer over at han ble "forført" og derfor var utro. Det er mannen som har lovt MEG troskap, greier han ikke å holde det så er det han som er en idiot, ikke hun han var utro med. Hun har ingenting med oss å gjøre, hun har ikke lovt meg verken det ene eller det andre. 

ser at mange er så opptatt av at "jamen, hun visste han var opptatt blablabla"- ren ansvarsfrasrkriving for mannens del igjen, det er hun som forventes å være ansvarlig, mens han kan skylde på at han ble fristet. 

 

Jeg er enig i dette. Den som er utro må alltid ta ansvaret.

Men, det må gå an å si at noen mennesker har dårlig moral. Hvis noen bevist går inn for å "kapre" en som er i et forhold, så tenker jeg at man har dårlig moral og veldig lite nestekjærlighet. Selv om den opptatte personen avviser, så kan en slik handling være ødeleggende.

Så jeg tenker at det må gå an å si to ting samtidig. Den som er utro sitter med ansvaret ovenfor sin partner. Men de som bevist går inn for å ødelegge/kapre, de har svært dårlig moral.

(men jeg tror det er svært sjeldent det foregår på en slik måte. Som oftest tror jeg den som er utro gjør dette bevist)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke attraksjonen med opptatte mennesker, men den som ER utro er 100% skyldig. Man har da fri vilje, og kan når som helst si "sorry, jeg er i et forhold."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu på det da: Dere som mener det er delvis damas skyld, mener dere at hele verden er moralsk forpliktet til å slutte å legge an på dere når dere er i et forhold? Om en person liker deg og prøver seg, mener du da at denne personen er jordas avskum?

Og dersom du hadde falt for den berømte fristelsen og ligget med en som prøvde seg, hadde det da i det hele tatt falt deg inn å skylde på han/henne for det? 

Nei, du hadde visst godt at det var helt og holdent deg selv og kun du som hadde driti på draget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...