Gå til innhold

De som stjeler andres ektefeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hvem dritten (hun) er så dere kan gi henne det hun fortjener? 

Anonymkode: d4ba3...f2e

Å hvorfor fortjener elskerinnen hevn men ikke mannen?? Dette gir ingen mening!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Katten.2.0 said:

Godt mulig. 

Jeg har 'stjålet' min andel partnere, men det har jo naturligvis vært kvinner så jeg kan ikke uttale meg om menns attraktivitet i forhold. 

En lang rekke perfekte partnere? Hva dør de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kvepp skrev:

Å hvorfor fortjener elskerinnen hevn men ikke mannen?? Dette gir ingen mening!

Han fortjener også det, begge må lære av sine feil 

Anonymkode: d4ba3...f2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De funker i sengen ;)

Anonymkode: adb95...f8a

Da er der ikke en ekte mann. Bare en utro uærlig mann. Bare behold han du🤪

Anonymkode: 26736...7a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette...

Det er samme typen kvinner som mener...

- at andre kvinner "stjeler" venninner

- at medelever "stjeler" oppmerksomheten til lærerne, og "lurer seg til" gode karakterer

- at andre kvinner "innynder" seg hos sjefen, og derfor får forfremmelser raskere 

 

Det er alltid noen andre sin skyld. Ikke du og hvordan du var i situasjonen. Ikke den som har lovet deg troskap. 

 

Anonymkode: 2d8d6...aab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 timer siden, HarryDotter skrev:

Men hun fitta vet at HAN er i en ekteskapspakt og har barn! Hun VET! Og alikevel jakter hun ham 100% bevisst. Dette er like mye hennes ansvar!

 

Er av de beste svarene jeg har sett angående ugjerningen på lenge.

Anonymkode: aefe0...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

At hun har lagt seg etter ham er noe mange har fortalt meg, det har skjedd ved flere anledninger, også da andre har vært til stede.

Selvfølgelig har han vært med på det, men han hadde ikke tatt initiativ hvis det ikke hadde vært full sjarmoffensiv fra den andre kanten.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Hadde han hatt det bra hjemme ville han ikke fakt for hennes sjarmoffensiv 😉

Anonymkode: 038f1...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ikke svart/hvitt. Noen ganger blir en ekstremt betatt av noen selv om en er i ett forhold, som kanskje til og med er helt greit. Det kan være gjensidig. Da kan ting bli vanskelig. 

Anonymkode: 388d3...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han hatt det bra hjemme ville han ikke fakt for hennes sjarmoffensiv 😉

Anonymkode: 038f1...576

Feil. Hadde han ikke vært drittsekk, hadde han aldri latt seg sjarmere av ei hore.

Anonymkode: aefe0...93d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han hatt det bra hjemme ville han ikke fakt for hennes sjarmoffensiv 😉

Anonymkode: 038f1...576

Hadde han det ikke bra hjemme er han voksen og burde sagt ifra til kona og evt skilt seg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag snakket jeg med en venninne, og hun kunne fortelle at hun nettopp hadde funnet ut at mannen har vært utro.

En kvinne han har møtt for et halvår siden har fra første dag lagt seg etter denne gifte mannen, sendt meldinger og bilder, og stått på for å kapre ham. Hun har hele tiden visst at han er gift. Dette har etterhvert smigret ham, og han har møtt kvinnen ved mange anledninger, selv om han har kone og barn.

Hva feiler det slike homewreckers? Tenker de i det hele tatt gjennom at de ødelegger mange års ekteskap, ektefelle og barn blir rammet og får livet sitt snudd opp ned og ødelagt? Hvor er samvittigheten?

Det skal to til for at noe skal skje, men hvor vanskelig kan det være å finne seg en singel i stedet for å gå inn for å ødelegge ekteskap?!

Anonymkode: 68fa4...4d5

Mange går bevist etter gifte menn/kvinner for å gi seg selv en selvtillitsboost. Dem føler seg bedre når dem blir valgt foran ektefellen til offeret. 

Anonymkode: 4067d...672

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WhiteSwan skrev:

FCBEB526-F800-49B1-9DCE-C2678AC3ABAC.jpeg

Eller, fordi man du tilslutt tok partneren for gitt. Klart man søker kjærlighet og bekreftelse hos noen andre, når partneren hjemme kun ser seg og sitt. Kanskje man må ta bedre vare på det man har, så ikke partneren faller i armene til en annen.

Anonymkode: ffd45...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ei drittkjerring! Kan nok forestille meg at det er lett å legge skylden på en slik person, og forsvare det å gå videre med ekteskapet og dermed slippe å bryte opp et hjem. Selge hus, unger annenhver uke etc. Av og til virker det lettere å bare lukke øynene. Men hva skjer neste gang mannen treffer en homewrecker på byn? Eller homewrecker-sekretæren på julebordet? Han ble jo tilgitt sist gang. Det er jo ikke hans feil!! Sannheten er at hvis han hadde vært en mann som er verdt å samle på, så hadde han sett på homewreckeren sin oppførsel som invaderende, ikke smigrende. Finnes det slike mannfolk? Som er trofast selv om de blir angrepet av homewreckere? Får da håpe det! Ellers er jeg heller singel. Er noen utro mot meg, så er det hans feil! Om han ønsker å dytte skylden videre til homewreckeren, så får de krangle om skyldspørsmålet seg i mellom. Jeg holder kun mannen (eksen) ansvarlig for utroskapen. Jeg tar selvsagt ansvar selv for ting som ikke har vært bra i forholdet som er min feil. Men ikke utroskap. Det er KUN den som har vært utro sin feil. Hans eller hennes valg.

Anonymkode: f3996...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det stemmer jo ikke. Den skyldige er ektemannen og ingen andre! 

Anonymkode: 15ca5...d97

Snakk om å vri på det merkeligste måter. Jo, de er skyldige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er alene skyldig i utroskapen. Begge er skyldige i å være underutviklede mennesker med bedriten moral. Venninna di vil kommer seg over dette og være takknemmlig hun ble kvitt det rævhullet. 

Anonymkode: b4dd7...cd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har opplevd det samme som ts venninne. Hun er nok i sjokk, fortrenger realiteten og legger hele skylden på den andre kvinnen. Men det er mannen sitt ansvar å ta vare på det forholdet han er i . Eller rettere sagt , det er den som er i et forhold som skal  ta vare på det forholdet hun/han er i. Vi må slutte å se på menn som viljeløse idioter, som pga sitt kjønn og sin penis, kan styres og ledes av ethvert tilbud om smiger, pupper og sex som dukker opp. En mann kan si nei, han har jo hjerne, der er ingen unnskyldning om så miss univers la seg naken fremfor ham på veien og skrek om sex. Menn kan og si nei. Gjør de det ikke, kan man ikke legge skylden på noen andre , og da ønsker man vel ikke å være gift med en viljeløs ditt uansett.

Anonymkode: d2bb4...78c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at flere damer har prøvd seg på mannen min, selv om han er gift og de vet det. Fellesnevneren for disse damene er lav selvtillit, psykiske problemer og et stort bekreftelses behov. De som går etter opptatte folk er ikke i vater, uansett om de er menn eller kvinner. Jeg har blitt sjekket opp og de som er normale trekker seg når de får høre at man er opptatt, psychoene bare kjører på. 

Anonymkode: 66a5d...3df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om et scenarios hvor mannen har vært utro. Jeg er bekjent med alle tre involverte. Han fortalte hun han har vært utro med at han var på vei ut av ekteskapet, at de egentlig bare hadde vært venner i flere år, at han hadde holdt ut for barnas skyld, men nå som han traff henne klarte han ikke holde på løgnen. 

Kona legger all skyld på den kvinnen han var utro med. At hun gikk etter ham blablabla.

Så når jeg hører slike historier hvor kvinnen liksom har skylden for det hele, så blir jeg litt matt.

Tror noen ganger det er det den som blir igjen forteller seg selv, fordi det er lettere å hate en fremmed enn å innse at ens ektefelle som man trodde man kunne stole på, både velger noen andre fremfor en selv og er uærlig. 

Jeg mener enhver er ansvarlig for sitt eget forhold. Det der med hvem som gikk etter hvem, hva som har blitt sagt etc etc - der er det ofte vanskelig å hente frem en objektiv sannhet, ettersom den som er utro ofte ikke er en ærlig person (dønn ærlige mennesker er ikke utro) og vil fremstille sannheten på den måten som gagner ham/hun best i enhver situasjon. 
 

Anonymkode: 5695a...6a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

NEI, DET ER DET IKKE!!!!! HUN har ikke avlagt noen jævla ekteskapspakt eller fått barn med kona hans!! Hun er kanskje ikke verdens mest sympatiske menneske, men det er det mange som ikke er uten at de blir anklaget for å være fitter av den grunn! Det er faktisk ikke sånn at man kan forvente at utenforstående skal hjelpe til for å preservere noens jævla ekteskap. HUN har ikke lovet noen noe og kan gjøre hva faenden hun vil som er lovlig. Han har imdlertidig lovet noen å være der til han dauer. Det ekteskapet er hans og konas ansvar og ikke én eller annen 3.part!!

Anonymkode: b6aca...4ae

Men det gir ikke henne frikort til å legge seg etter en mann hun vet er gift.

Det er rett og slett råtten oppførsel, og sier mye om henne som menneske. 

Jeg vi påstå at de er like råtne og fæle begge to.

Slike folk dømmer jeg nord og ned, det innrømmer jeg lett. 

Anonymkode: ef8b6...220

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...