Gå til innhold

De som stjeler andres ektefeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag snakket jeg med en venninne, og hun kunne fortelle at hun nettopp hadde funnet ut at mannen har vært utro.

En kvinne han har møtt for et halvår siden har fra første dag lagt seg etter denne gifte mannen, sendt meldinger og bilder, og stått på for å kapre ham. Hun har hele tiden visst at han er gift. Dette har etterhvert smigret ham, og han har møtt kvinnen ved mange anledninger, selv om han har kone og barn.

Hva feiler det slike homewreckers? Tenker de i det hele tatt gjennom at de ødelegger mange års ekteskap, ektefelle og barn blir rammet og får livet sitt snudd opp ned og ødelagt? Hvor er samvittigheten?

Det skal to til for at noe skal skje, men hvor vanskelig kan det være å finne seg en singel i stedet for å gå inn for å ødelegge ekteskap?!

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når slikt skjer så hadde jo ekteskapet gått dunken uansett. Selv om ekteskapet ender så betyr jo ikke det at de gode årene var bortkastet. Det var fint mens det varte.

Anonymkode: 931d6...bd0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette regner jeg med er hans versjon til sin kone da han nå ble avslørt....?

Ingen som klarer å stjele en som ikke er villig.

Anonymkode: 6e6d2...dd6

At hun har lagt seg etter ham er noe mange har fortalt meg, det har skjedd ved flere anledninger, også da andre har vært til stede.

Selvfølgelig har han vært med på det, men han hadde ikke tatt initiativ hvis det ikke hadde vært full sjarmoffensiv fra den andre kanten.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når slikt skjer så hadde jo ekteskapet gått dunken uansett. Selv om ekteskapet ender så betyr jo ikke det at de gode årene var bortkastet. Det var fint mens det varte.

Anonymkode: 931d6...bd0

Kona er knust, og må ut på eiendomsmarkedet for å skaffe seg ny bolig, og barnet er helt fra seg fordi foreldrene nå skal skilles. Tror det er en fattig trøst at det var fint mens det varte.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kona er knust, og må ut på eiendomsmarkedet for å skaffe seg ny bolig, og barnet er helt fra seg fordi foreldrene nå skal skilles. Tror det er en fattig trøst at det var fint mens det varte.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Tja. Men da får man trøste seg med at det skjedde nå, og ikke om to år.

Anonymkode: 931d6...bd0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke likte å få bilder og meldinger, så hadde han vel blokkert henne?

Denne venninnen din virker noe naiv som tror han har blitt såkalt stjålet.

Anonymkode: 6e6d2...dd6

Det er jeg som bruker betegnelsen stjålet, fordi vi er flere som har sett hvordan hun har oppført seg. Hun har til og med invitert seg selv til steder der han har vært på besøk. Dette er det ikke venninnen min som har fortalt, men mannen har nå sagt fra om hva som har foregått. Tiden vil vise hvordan det blir mellom dem, de har hatt et langt og godt ekteskap.

Jeg er skikkelig forbannet, fordi venninnen min er et godt menneske som ikke hadde fortjent dette.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som gjorde det må ha veldig stort ego ihvertfall. Bedritne mennesker

Anonymkode: 3d012...7c2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor noen kvinner gjør sånt. De mangler nok respekt for andre, og har lite samvittighet og innlevelse. Gang så det med to, og der har du mannen hennes. Men ansvaret har han alene. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat...mannen legger nå skylden på sin egen utroskap på noen andre, på henne han var utro med, for hun var så fristende....

Nei, venninnen din fortjener en mann som ikke lar seg friste og som ikke skylder på andre for egen svakhet.

Anonymkode: 6e6d2...dd6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ektemenn er å anse som viljeløse tullinger som kvinner bare kan gjøre som de vil med er det kanskje like greit å bli kvitt dem. 

Ingen kan stjele noens ektemann. HAN valgte en annen kvinne fremfor kona og sviktet både henne og familien. Det er HANS wrong-doing og ikke elskerinnens ansvar. Ingen har tvunget han til å være utro. 

Anonymkode: b6aca...4ae

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
21 minutter siden, SoWhat? skrev:

Vet ikke helt hvorfor noen kvinner gjør sånt. De mangler nok respekt for andre, og har lite samvittighet og innlevelse. Gang så det med to, og der har du mannen hennes. Men ansvaret har han alene. 

Ansvar aleine? Er all fornuft og moral forduftet siden sist jeg var på KG??

Han har 50% av ansvaret. Hun rævhøllet som gikk etter ham har den andre 50%

Begge fortjener å brenne sakte! Han vet han sårer og knuser kona.... og bryter opp ekteskapet sitt på værst tenkelig måte. Hun vet UTMERKET godt at hun er delaktig i det samme!!

Det ironiske er jo at begge tror de vil få det så mye bedre sammen, når han er villig til å ditche kona og barnet sitt. Hva får hun nye kjerringa til å tro at det utyske av en mann vil være trofast mot henne?!!?

Enkelte vil bedras!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HarryDotter skrev:

Ansvar aleine? Er all fornuft og moral forduftet siden sist jeg var på KG??

Han har 50% av ansvaret. Hun rævhøllet som gikk etter ham har den andre 50%

Begge fortjener å brenne sakte! Han vet han sårer og knuser kona.... og bryter opp ekteskapet sitt på værst tenkelig måte. Hun vet UTMERKET godt at hun er delaktig i det samme!!

Det ironiske er jo at begge tror de vil få det så mye bedre sammen, når han er villig til å ditche kona og barnet sitt. Hva får hun nye kjerringa til å tro at det utyske av en mann vil være trofast mot henne?!!?

Enkelte vil bedras!

Han var ansvarlig alene for å være utro. HUN var jo ikke det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Han var ansvarlig alene for å være utro. HUN var jo ikke det. 

Selvfølgelig har hun ansvar! Hun kunne latt være å jakte på et mannfolk som hun visste hadde kone og barn! Bare en bedriten person gjør sånt.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har hun ansvar! Hun kunne latt være å jakte på et mannfolk som hun visste hadde kone og barn! Bare en bedriten person gjør sånt.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Ja, det er jeg helt enig i. Men dette kunne HAN fint unngått om han ville. Ergo hans ansvar. Hun satt nok ikke noen pistolmunning mot hodet hans....

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ja, det er jeg helt enig i. Men dette kunne HAN fint unngått om han ville. Ergo hans ansvar. Hun satt nok ikke noen pistolmunning mot hodet hans....

Nei, legger ikke skjul på at han har skyld, men det er like fullt bedriten oppførsel når hun med viten og vilje går offensivt inn for å sjarmere ham, i den grad at det blir lagt merke til og snakket om. Så jeg skylder på ham, men jeg er like forbannet på henne. Håper det kommer fram for alle hvordan hun har oppført seg disse månedene.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, legger ikke skjul på at han har skyld, men det er like fullt bedriten oppførsel når hun med viten og vilje går offensivt inn for å sjarmere ham, i den grad at det blir lagt merke til og snakket om. Så jeg skylder på ham, men jeg er like forbannet på henne. Håper det kommer fram for alle hvordan hun har oppført seg disse månedene.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Han kunne bare bedt henne kutte ut med en gang. Det gjorde han ikke. Derfor kunne hun fortsette og fortsette fordi han tillot det. Så han la liksom ut løperen, for å si det sånn. 

Men enig i at hun burde holdt seg unna. Som jeg først svarte  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Han kunne bare bedt henne kutte ut med en gang. Det gjorde han ikke. Derfor kunne hun fortsette og fortsette fordi han tillot det. Så han la liksom ut løperen, for å si det sånn. 

Men enig i at hun burde holdt seg unna. Som jeg først svarte  

Ja, jeg har sagt at han har skyld. Selvsagt har han det. Men det er noe som ligger bak det etablerte uttrykket homewreckers, siden det finnes kvinner som gjør alt for å kapre gifte menn. Virker som at de har en slags glede av å ødelegge ekteskap.

Nå får man se om det blir noe forhold mellom de to. Spenningen er vel borte snart for hennes del.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...