Gå til innhold

De som stjeler andres ektefeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, HarryDotter skrev:

Da visste du hva du gjorde.

Jeg har aldri lagt hånden på et menneske noengang, men dersom en som deg med din moral hadde bevisst gått etter dama mi, hadde jeg sett det som min livsplikt å knuse "deg" på alle mulige måter. Både fysisk og psysisk. Når man går etter andres partnere er man fritt vilt i mine øyne. Er "du" med på knuse mitt ekteskap vil jeg gjøre alt for å knuse "deg".

Dette mener jeg hypotetisk altså. Ikke deg personlig. Dersom....

Begge som er involvert i en slik affære bør vite at den forsmådde part vil kunne grisebanke begge. Det bør være en grei konsekvens.

Hva vil du vinne med slik uempatisk og destruktiv handling (er)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like mye skyld ligger på den som legger seg etter den gifte parten. Skulle vært fengselsstraff og bøter for sånt. 

Anonymkode: aefe0...93d

Hvorfor?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Ingen mennesker kan stjeles med mindre det er snakk om kidnapping/frihetsberøvelse.

Han er en voksen mann og vet godt hva han gjør. Hun han puler har ingen plikt eller lojalitet ovenfor deg. Det er kun han og ingen andre som er skyldig. 

Skjønner ikke disse kvinnene som legger skylden på elskerinnen. Joda, det er kvalmt å legge seg etter en gift mann, men han er alene om ansvaret for å ødelegge en familie.

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme😔menn som er opptatt er mye mer attraktive enn single menn desverre.

Anonymkode: 0a6c1...44d

Fordi de er på en slik måte du liker. Ikke dermed sagt de hadde vært på den måten du liker om du hadde vært sammen med dem. 😌

 

Personlig synes jeg at man er to. Om den ene VET at en er i et forhold så holder man seg unna. 

Anonymkode: 76bb9...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

Nå er det jo fullt mulig i 2019 å legge begge for hat da. Man må ikke bare ta den ene. Som sagt 50/50 skyld. Ødelegg gjerne mest mulig for begge to er mitt tips.

Det kan man, men det er jo ikke det folk som har vært utsatt for utroskap gjør: de hater bare på 3.parten, tilgir møkkamannen sin og endatil forstår at den "stakkars" uskyldsrene mannen bare ble ført bak lyset av den onde fristerinnen som bare vare ute etter å ødelegge flotte kvinner og menn i ekteskap:sarkasme:Elskerinnen er bare totalt irrasjonelt å hate på, selv om det selvsagt er forståelig at kvinner i ekteskap har et stort behov for å tro at de er den aller beste kvinnen i hele verden og at mannen deres er et kupp uten sidestykke. Det er forståelig at de trenger en syndebukk dersom det blir sådd noen form for tvil rundt de tingene de trenger å tro på for å føle seg trygg i verden: men det er ikke rasjonelt. 

Anonymkode: b6aca...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man, men det er jo ikke det folk som har vært utsatt for utroskap gjør: de hater bare på 3.parten, tilgir møkkamannen sin og endatil forstår at den "stakkars" uskyldsrene mannen bare ble ført bak lyset av den onde fristerinnen som bare vare ute etter å ødelegge flotte kvinner og menn i ekteskap:sarkasme:Elskerinnen er bare totalt irrasjonelt å hate på, selv om det selvsagt er forståelig at kvinner i ekteskap har et stort behov for å tro at de er den aller beste kvinnen i hele verden og at mannen deres er et kupp uten sidestykke. Det er forståelig at de trenger en syndebukk dersom det blir sådd noen form for tvil rundt de tingene de trenger å tro på for å føle seg trygg i verden: men det er ikke rasjonelt. 

Anonymkode: b6aca...4ae

Jeg er enig, begge må ta ansvar. 

Anonymkode: 66a5d...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cata skrev:

Kan ikke mannen rett og slett si: "Hold deg unna. Jeg er ikke interessert. Jeg har kone og barn jeg vil være sammen med, så gå og plag noen andre."

 

Haha, det gjorde min 😂😂😂 sånn bokstavelig talt. Ble dritirritert 

Anonymkode: 13b35...6f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle kan være enige i at mannen sitter på ansvaret for bedraget av konas tillit og for å ofre familien for et eventyr, ettersom han har LOVET å være trofast og har ført henne bak lyset. Elskerinnen sitter på et moralsk ansvar, som ethvert medmenneske, og vil naturlig nok bli bedømt av samfunnet ut i fra det. Det er naturlig å rette sinne mot elskerinnen, ettersom hun har vært en vesentlig spillebrikke i at livet som man kjenner det går i knas. Men dersom sinnet mot elskerinnen blir uproporsjonalt stort så må man ta et steg tilbake. Hun har ikke lovet deg noe som helst. Hun er et fritt menneske som gjør hva hun vil. Hun har gjort noe umoralsk ja- men det er mannen som har bedratt, løyet, ført bak lyset, levd et dobbeltliv. 

 

Anonymkode: 48547...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det gjorde min 😂😂😂 sånn bokstavelig talt. Ble dritirritert 

Anonymkode: 13b35...6f3

Tommel opp for mannen din :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, HarryDotter skrev:

Og forskning viser at barn av skilte foreldre oftere sliter med angst og depresjoner i voksen alder.

Det er 2019 ja. Og vi lever i en opplyst tid! Det sier seg selv at for et lite barn er det en skrekkopplevelse når foreldrene splitter opp. Selv om man fortsatt får samvær med begge foreldrene, er opplevelsen opprivende og krevende for barn.

Den forskningen som du ikke dokumenterer, sier den noe om angsten og depresjonene har sitt opphav i tiden før eller etter skilsnissen?

Du må forstå at folk skiller seg for en grunn, ikke for at folk puler rundt som kaniner slik KG kan gi inntrykk av.

»Det sier seg selv» bærer ikke vitenskapens fingeravtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

I dag snakket jeg med en venninne, og hun kunne fortelle at hun nettopp hadde funnet ut at mannen har vært utro.

En kvinne han har møtt for et halvår siden har fra første dag lagt seg etter denne gifte mannen, sendt meldinger og bilder, og stått på for å kapre ham. Hun har hele tiden visst at han er gift. Dette har etterhvert smigret ham, og han har møtt kvinnen ved mange anledninger, selv om han har kone og barn.

Hva feiler det slike homewreckers? Tenker de i det hele tatt gjennom at de ødelegger mange års ekteskap, ektefelle og barn blir rammet og får livet sitt snudd opp ned og ødelagt? Hvor er samvittigheten?

Det skal to til for at noe skal skje, men hvor vanskelig kan det være å finne seg en singel i stedet for å gå inn for å ødelegge ekteskap?!

Anonymkode: 68fa4...4d5

Jobbet sammen med en mann i 8 år, vi var utrolig gode kollegaer og respekterte hverandre på alle måter, og ja vi likte hverandre godt, vi var et bra team på jobb..

Etter seks år endte vi opp på en fest sammen, han ville ha meg da seksuelt, men hadde vært gift i 20 år, så jeg avviste han der og da, sa at dette må du virkelig tenke over..

Han kontaktet meg igjen etter flere uker, det endte i et forhold på 2.5 år hvor han alltid sa han skulle gå fra kona si, på slutten, når jeg skjønte at alt det var bare løgn ble jeg gravid. Han forlot meg for godt 3 mnd på vei, så jeg fødte og oppdro vårt barn helt alene, som nå er 7 år gammel...

Og ja!! Hva er eneste dag er jeg så lykkelig over å ha fått mitt barn, uansett at jeg var forelsket i en jævla drittsekk, og at det var han jeg fikk barn med.  

Og har ingen problemer absolutt her, med å bli nedstemt for at jeg ble forelsket og falt for en gift mann forøvrig, det kan skje med hvem som helt av oss..

Anonymkode: c18d6...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Cata skrev:

Tommel opp for mannen din :ler:

Ja... Men den merkelige dama ga seg ikke. Han ringte ho til og med tilslutt. Verdens kleineste samtale. Men hun sendte sporadiske lettkledde bilder i mange måneder etterpå. Tilslutt så måtte han blokkere Hu over alt. Tror ikke hun var vant til å få nei for å si det sånn 🙄

Han er penere enn meg og det er hun å, så hun var vel overbevist om at han ville velge henne om hun bøy seg for han. 

Anonymkode: 13b35...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man, men det er jo ikke det folk som har vært utsatt for utroskap gjør: de hater bare på 3.parten, tilgir møkkamannen sin og endatil forstår at den "stakkars" uskyldsrene mannen bare ble ført bak lyset av den onde fristerinnen som bare vare ute etter å ødelegge flotte kvinner og menn i ekteskap:sarkasme:Elskerinnen er bare totalt irrasjonelt å hate på, selv om det selvsagt er forståelig at kvinner i ekteskap har et stort behov for å tro at de er den aller beste kvinnen i hele verden og at mannen deres er et kupp uten sidestykke. Det er forståelig at de trenger en syndebukk dersom det blir sådd noen form for tvil rundt de tingene de trenger å tro på for å føle seg trygg i verden: men det er ikke rasjonelt. 

Anonymkode: b6aca...4ae

Jeg skrev jo at hun ser etter ny leilighet. Det står heller ikke at hun har tilgitt ektemannen, aner ikke hvor du har det fra.

Men at hun som i et halvt år har lagt seg etter mannen hennes er en bedriten person, det er ingen av oss som kjenner dem uenig i. Det er ikke bare mannens ord at hun har lagt langflat etter ham som har kone og barn, det har mange sett og snakket om. Vi trodde bare ikke at han kom til å involvere seg i et så falskt og umoralsk menneske.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hvem dritten (hun) er så dere kan gi henne det hun fortjener? 

Anonymkode: d4ba3...f2e

Tror nok "what goes around comes around". Hun kjenner ikke venninnen min, det er en tøff dame, selv om hun er både knust og fortvilet akkurat nå. Ikke minst er det fryktelig synd på barnet.

Anonymkode: 68fa4...4d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Men den merkelige dama ga seg ikke. Han ringte ho til og med tilslutt. Verdens kleineste samtale. Men hun sendte sporadiske lettkledde bilder i mange måneder etterpå. Tilslutt så måtte han blokkere Hu over alt. 

Anonymkode: 13b35...6f3

Litt merkelig at han lot hun sende bilder i flere måneder før han blokkerte henne. Han må jo ha gitt henne noe «næring» ettersom hun ikke sluttet? 

 

Anonymkode: a465f...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner som gå etter andres menn har dårlig selvbilde😔

Anonymkode: 41598...a5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som gå etter andres menn har dårlig selvbilde😔

Anonymkode: 41598...a5b

Ja det er jo lov å innbille seg det hvis det får deg til å sove om natten. Jeg hadde ett seksuelt forhold til en gift mann i 5 mnder å jeg har har overhodet ikke dårlig selvtillit! :)

Anonymkode: adb95...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt merkelig at han lot hun sende bilder i flere måneder før han blokkerte henne. Han må jo ha gitt henne noe «næring» ettersom hun ikke sluttet? 

 

Anonymkode: a465f...71c

Hadde det vært tilfelle så hadde det ikke vært rart 😂 men nei, ingen næring. Bare en som hadde sabla vondt for å akseptere ett nei. 

Anonymkode: 13b35...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dumt å bruke betegnelsen "stjele"..som om de lurer seg inn i huset ditt, i nattens mulm og mørke, og bortfører den stakkars hjelpesløse mannen, som viljeløst følger sin stive penis i den retning den peker..

Anonymkode: 57a82...08d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...